UPC TV 4K BOX |
Autor |
Wiadomość |
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 07-03-2023, 20:12
|
|
|
stivi napisał/a: | Coś musisz mieć nie tak , mam neta 300...i od roku nie widziałem komunikatu buforowanie..a w tym samym czasie idzie Netflix viaplay, yt ,2 tablety i 2 telefony... |
Tak, miałem coś nie tak i był to brak kabla LAN z zasilacza boxa do routera. Dopiero instalator, który przyszedł montować mi kartę CI+ zamiast tego boxa, zwrócił na to uwagę. Szkoda, że nikt wcześniej o tym nie wspomniał, a ja nawet nie wiedziałem, że w zasilaczu jest wejście LAN. No ale się stało i testuję teraz tą kartę. Jedna świetna sprawa, to wreszcie można przewijać nagrany program..... |
|
|
|
|
boywrc
light master
Dołączył: 30 Sie 2017 Posty: 69
|
Wysłany: 10-03-2023, 09:59
|
|
|
Do czego służy opcja „Dopasuj szybkość klatek”? |
|
|
|
|
pioter111
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 72
|
Wysłany: 10-03-2023, 23:32
|
|
|
Wysiek napisał/a: | stivi napisał/a: | Coś musisz mieć nie tak , mam neta 300...i od roku nie widziałem komunikatu buforowanie..a w tym samym czasie idzie Netflix viaplay, yt ,2 tablety i 2 telefony... |
Tak, miałem coś nie tak i był to brak kabla LAN z zasilacza boxa do routera. Dopiero instalator, który przyszedł montować mi kartę CI+ zamiast tego boxa, zwrócił na to uwagę. Szkoda, że nikt wcześniej o tym nie wspomniał, a ja nawet nie wiedziałem, że w zasilaczu jest wejście LAN. No ale się stało i testuję teraz tą kartę. Jedna świetna sprawa, to wreszcie można przewijać nagrany program..... |
Tylko Pamiętaj o tym że przy karcie CI Zostałeś Pozbawiony replay tv w aplikacji UPC TV GO , chyba że Ci na tym nie zależy to nie ma tematu. TO dziwne że instalator który montował dekoder tak od razu nie podłączył przez kabel lan który jest w zestawie z dekoderem. |
|
|
|
|
boywrc
light master
Dołączył: 30 Sie 2017 Posty: 69
|
Wysłany: 11-03-2023, 09:28
|
|
|
pioter111 napisał/a: | Wysiek napisał/a: | stivi napisał/a: | Coś musisz mieć nie tak , mam neta 300...i od roku nie widziałem komunikatu buforowanie..a w tym samym czasie idzie Netflix viaplay, yt ,2 tablety i 2 telefony... |
Tak, miałem coś nie tak i był to brak kabla LAN z zasilacza boxa do routera. Dopiero instalator, który przyszedł montować mi kartę CI+ zamiast tego boxa, zwrócił na to uwagę. Szkoda, że nikt wcześniej o tym nie wspomniał, a ja nawet nie wiedziałem, że w zasilaczu jest wejście LAN. No ale się stało i testuję teraz tą kartę. Jedna świetna sprawa, to wreszcie można przewijać nagrany program..... |
Tylko Pamiętaj o tym że przy karcie CI Zostałeś Pozbawiony replay tv w aplikacji UPC TV GO , chyba że Ci na tym nie zależy to nie ma tematu. TO dziwne że instalator który montował dekoder tak od razu nie podłączył przez kabel lan który jest w zestawie z dekoderem. |
Moim zdaniem to nie ma znaczenia (kabel LAN). Ja mam net 750, dekoder połączony przez wifi i nigdy nie było problemów z buforowaniem. Natomiast mam GCB w trybie bridge i mam swoj router. Problemów z buforowaniem szukałbym w jakości połączenia wifi z Connect Boxem. |
|
|
|
|
komo
light master
Dołączył: 11 Lis 2014 Posty: 131 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: 11-03-2023, 12:07
|
|
|
stivi napisał/a: | wielu pozycji nie nagrasz ale coś tam można zaplanować |
Jak się cieszę że zostałem przy tym kijowym Horizonie przy nowej umowie. |
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 11-03-2023, 12:41
|
|
|
Jeśli nagrywasz to nie masz wyjścia... Mam horizon w 2 pokoju i chętnie bym go wywalił przez okno za jego szybkość działania... Ale nagrywanie bezcenne...
Nie ma dnia żebym przy zmianie kanału nie trafił na czarny ekran z głosem... I jego toporne działanie to powinno być wycofane z rynku... To taki Viaplay w 21 wieku może zadziała może nie |
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 11-03-2023, 17:00
|
|
|
boywrc napisał/a: | pioter111 napisał/a: | Wysiek napisał/a: | stivi napisał/a: | Coś musisz mieć nie tak , mam neta 300...i od roku nie widziałem komunikatu buforowanie..a w tym samym czasie idzie Netflix viaplay, yt ,2 tablety i 2 telefony... |
Tak, miałem coś nie tak i był to brak kabla LAN z zasilacza boxa do routera. Dopiero instalator, który przyszedł montować mi kartę CI+ zamiast tego boxa, zwrócił na to uwagę. Szkoda, że nikt wcześniej o tym nie wspomniał, a ja nawet nie wiedziałem, że w zasilaczu jest wejście LAN. No ale się stało i testuję teraz tą kartę. Jedna świetna sprawa, to wreszcie można przewijać nagrany program..... |
Tylko Pamiętaj o tym że przy karcie CI Zostałeś Pozbawiony replay tv w aplikacji UPC TV GO , chyba że Ci na tym nie zależy to nie ma tematu. TO dziwne że instalator który montował dekoder tak od razu nie podłączył przez kabel lan który jest w zestawie z dekoderem. |
Moim zdaniem to nie ma znaczenia (kabel LAN). Ja mam net 750, dekoder połączony przez wifi i nigdy nie było problemów z buforowaniem. Natomiast mam GCB w trybie bridge i mam swoj router. Problemów z buforowaniem szukałbym w jakości połączenia wifi z Connect Boxem. |
To jest pewnie wina Connect Boxa, bo dekoder mimo, że leżał 50 cm od niego, potrafił przy pełnym zasięgu nagle stracić połączenie. Ale to samo mam w TV i już szlak mnie trafia. Można to jakoś skonfigurować w ustawieniach Cennect Boxa? A telefony czy laptopy zsuwają aż miło.... |
|
|
|
|
dlugasek79
Klikacz
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 7
|
Wysłany: 23-03-2023, 18:34
|
|
|
Witam mam pytanie jak z jakością obrazu na dekoderze czy jest w porządku, i czy usługa catchup działa na wszystkich kanałach? Bo nagrywanie z tego co wiem nie lub jest jakaś aktualna lista jakie programy obsługują nagrywanie i catchup? |
|
|
|
|
Wysiek
easy master
Dołączył: 13 Sie 2018 Posty: 48
|
Wysłany: 23-03-2023, 22:03
|
|
|
To jest bardziej złożone, niż Ci się wydaje, bo jeśli któryś z kanałów oferuje Replay TV, to nie w wypadku każdego programu. Kanały Polsatu tego nie oferują. TVN niby ma, ale właśnie nie wszystkie programy. Do tego brak możliwości przewijania zarówno na Replay TV, jak i nagranym materiale. Są oczywiście kanały, które umożliwiają przewijanie nagranych materiałów, bądź tych już wyemitowanych, ale to akurat kanały według mnie niszowe.
Obraz jakościowo jest dobry, ale muszę stwierdzić, że na karcie CI jest jeszcze lepszy. |
|
|
|
|
krzychowawa
light master
Dołączył: 08 Cze 2005 Posty: 89 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2023, 20:25
|
|
|
Witam mam takie pytanko mam Multiroom z boxem 4k ze zobowiązaniem do grudnia czy da się przed końcem tego wymienić boxa na kartę ci+ 4k czy dopiero po końcu tego? Czy jak bym wziął teraz dodatkowo tą kartę to automatycznie przedłużyło by mi Multiroom na boxa również czy to idzie na oddzialnej umowie? Bo chciałbym zrezygnować z tego boxa. |
|
|
|
|
pabloskrak
classic master
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 234
|
Wysłany: 27-03-2023, 14:00
|
|
|
Czyżby UPC wycofało z oferty UPC 4K Media Streamer. |
|
|
|
|
swat997
plus master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 629 Skąd: 3City
|
Wysłany: 05-04-2023, 09:34
|
|
|
Box 4K? Ale dlaczegoooooooooooooooooooo?
Walcz o Horizona HD |
_________________
|
|
|
|
|
isaac1906
light master
Dołączył: 22 Lut 2017 Posty: 95
|
Wysłany: 05-04-2023, 21:57
|
|
|
Czy tylko ja nie mam TVP Sport HD w box 4k ? |
|
|
|
|
isaac1906
light master
Dołączył: 22 Lut 2017 Posty: 95
|
Wysłany: 13-04-2023, 22:09
|
|
|
Czym może być spowodowana chwilowa zmiana odświeżania obrazu ? Dodam że bardzo widoczna przy meczu piłki,ale tylko chwilowe to jest... widać mecz jakby gra FIFA na słabym komputerze...po chwili wraca na HD... czyżby wina kabla ? Czy internet albo dekoder ?
i drugie pytanie - czemu nie mogę ściszać ani podgłaśniać głosem ? Wyskakuje komunikat żebym użył pilota...a widziałem filmiki że można to robić "mówiąc do pilota" |
|
|
|
|
Jędrek72
Klikacz
Dołączył: 01 Mar 2023 Posty: 7
|
Wysłany: 14-04-2023, 00:16
|
|
|
Jeśli możesz rozmawiać z pilotem po Polsku to musisz używać procentów np " głos 20 , głos 40 '' .
Ja niestety mogę to samo tylko po Angielsku.
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|