Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC dla firm - zmiana lokalu.
Autor Wiadomość
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 19-09-2020, 19:43   

U mnie w całym mieście wywala net co dziennie lub co drugi dzień na parę godzin, Ci co pisali reklamację dostali propozycje rozwiązania umowy,za porozumieniem stron. czy biznes czy indywidualne umowy to samo nadmiar klientów i w główkach się po wywalało.
_________________
  ogromny
 
indenpendens 
Klikacz

Dołączył: 16 Sie 2020
Posty: 7
Wysłany: 20-09-2020, 00:48   

Też się cieszymy, że udało się temat zamknąć, firma przez to działała wolniej, ratowaliśmy się modemem 3G :D
Natomiast po tej batalii widać, że w UPC jest jeden wielki bałagan, żeby nie powiedzieć inaczej. Ci z góry nie mają pojęcia o tym co robią ci na samym dole, czyli instalatorzy, oni nawet nie próbują się porozumiewać z monterami, wysyłają tylko info gdzie zamontować usługę. Każdemu na kolejnym etapie trzeba było tłumaczyć o co chodzi. Pytanie od końcowego instalatora "czy to sam internet czy z TV? Czy stały adres IP ma być?" - no chłopie, a czy tego co ma być, a co nie nie ma w umowie, albo po wstukaniu w systemu numeru klienta ? On nic nie wiedział, gdyby mu powiedzieć, ze ma być internet, tv, telefon, stały IP to pewnie by podpiął te usługi :D

W ogóle logując się na platformę UPC, okazało się, że my wciąż jesteśmy aktywnymi abonentami na starym lokalu i dopiero po kolejnym telefonie umowa została zakończona i wyłączą to 1.10.2020, gdzie umowa była zerwana w punkcie dawno temu :roll: a dalej jest aktywna - oczywiście trzeba będzie profilaktycznie to sprawdzić po 1.10.

No bajzel jest tam niesamowity...
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 20-09-2020, 08:47   

indenpendens napisał/a:
Też się cieszymy, że udało się temat zamknąć, firma przez to działała wolniej, ratowaliśmy się modemem 3G :D
Natomiast po tej batalii widać, że w UPC jest jeden wielki bałagan, żeby nie powiedzieć inaczej. Ci z góry nie mają pojęcia o tym co robią ci na samym dole, czyli instalatorzy, oni nawet nie próbują się porozumiewać z monterami, wysyłają tylko info gdzie zamontować usługę. Każdemu na kolejnym etapie trzeba było tłumaczyć o co chodzi. Pytanie od końcowego instalatora "czy to sam internet czy z TV? Czy stały adres IP ma być?" - no chłopie, a czy tego co ma być, a co nie nie ma w umowie, albo po wstukaniu w systemu numeru klienta ? On nic nie wiedział, gdyby mu powiedzieć, ze ma być internet, tv, telefon, stały IP to pewnie by podpiął te usługi :D

W ogóle logując się na platformę UPC, okazało się, że my wciąż jesteśmy aktywnymi abonentami na starym lokalu i dopiero po kolejnym telefonie umowa została zakończona i wyłączą to 1.10.2020, gdzie umowa była zerwana w punkcie dawno temu :roll: a dalej jest aktywna - oczywiście trzeba będzie profilaktycznie to sprawdzić po 1.10.

No bajzel jest tam niesamowity...


Nie do końca bajzel, są jeszcze chińskie mury i rodo. Instalator ma wiedzieć jak najmniej, nie twierdzę, że w tym przypadku instalator miał rację czy firma, ale irytujące jest to jak klienci patrzą tylko na czubek własnego nosa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: