|
|
UPC dla firm - zmiana lokalu. |
Autor |
Wiadomość |
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 19-09-2020, 19:43
|
|
|
U mnie w całym mieście wywala net co dziennie lub co drugi dzień na parę godzin, Ci co pisali reklamację dostali propozycje rozwiązania umowy,za porozumieniem stron. czy biznes czy indywidualne umowy to samo nadmiar klientów i w główkach się po wywalało. |
_________________
|
|
|
|
|
indenpendens
Klikacz
Dołączył: 16 Sie 2020 Posty: 7
|
Wysłany: 20-09-2020, 00:48
|
|
|
Też się cieszymy, że udało się temat zamknąć, firma przez to działała wolniej, ratowaliśmy się modemem 3G
Natomiast po tej batalii widać, że w UPC jest jeden wielki bałagan, żeby nie powiedzieć inaczej. Ci z góry nie mają pojęcia o tym co robią ci na samym dole, czyli instalatorzy, oni nawet nie próbują się porozumiewać z monterami, wysyłają tylko info gdzie zamontować usługę. Każdemu na kolejnym etapie trzeba było tłumaczyć o co chodzi. Pytanie od końcowego instalatora "czy to sam internet czy z TV? Czy stały adres IP ma być?" - no chłopie, a czy tego co ma być, a co nie nie ma w umowie, albo po wstukaniu w systemu numeru klienta ? On nic nie wiedział, gdyby mu powiedzieć, ze ma być internet, tv, telefon, stały IP to pewnie by podpiął te usługi
W ogóle logując się na platformę UPC, okazało się, że my wciąż jesteśmy aktywnymi abonentami na starym lokalu i dopiero po kolejnym telefonie umowa została zakończona i wyłączą to 1.10.2020, gdzie umowa była zerwana w punkcie dawno temu a dalej jest aktywna - oczywiście trzeba będzie profilaktycznie to sprawdzić po 1.10.
No bajzel jest tam niesamowity... |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 20-09-2020, 08:47
|
|
|
indenpendens napisał/a: | Też się cieszymy, że udało się temat zamknąć, firma przez to działała wolniej, ratowaliśmy się modemem 3G
Natomiast po tej batalii widać, że w UPC jest jeden wielki bałagan, żeby nie powiedzieć inaczej. Ci z góry nie mają pojęcia o tym co robią ci na samym dole, czyli instalatorzy, oni nawet nie próbują się porozumiewać z monterami, wysyłają tylko info gdzie zamontować usługę. Każdemu na kolejnym etapie trzeba było tłumaczyć o co chodzi. Pytanie od końcowego instalatora "czy to sam internet czy z TV? Czy stały adres IP ma być?" - no chłopie, a czy tego co ma być, a co nie nie ma w umowie, albo po wstukaniu w systemu numeru klienta ? On nic nie wiedział, gdyby mu powiedzieć, ze ma być internet, tv, telefon, stały IP to pewnie by podpiął te usługi
W ogóle logując się na platformę UPC, okazało się, że my wciąż jesteśmy aktywnymi abonentami na starym lokalu i dopiero po kolejnym telefonie umowa została zakończona i wyłączą to 1.10.2020, gdzie umowa była zerwana w punkcie dawno temu a dalej jest aktywna - oczywiście trzeba będzie profilaktycznie to sprawdzić po 1.10.
No bajzel jest tam niesamowity... |
Nie do końca bajzel, są jeszcze chińskie mury i rodo. Instalator ma wiedzieć jak najmniej, nie twierdzę, że w tym przypadku instalator miał rację czy firma, ale irytujące jest to jak klienci patrzą tylko na czubek własnego nosa. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|