Wiadomość od Prezesa |
Autor |
Wiadomość |
Daniel84
light master
Dołączył: 21 Lut 2018 Posty: 140
|
Wysłany: 19-03-2020, 20:52 Wiadomość od Prezesa
|
|
|
Dostałem przed chwilą taką laurkę którą sobie Prezes wystawił , a Wy też macie ten ,, zaszczyt ,,
Wiadomość od Robert Redeleanu
Prezesa UPC Polska Prezes UPC
Szanowni Klienci,
w tym trudnym czasie, chcemy Was wspierać bardziej niż kiedykolwiek. Rozumiemy, że usługi, które świadczymy: telewizja, internet i telefon są jeszcze ważniejsze, gdy pracujecie z domu. Zależy Wam na szybkim dostępie do informacji i chcecie spędzić wartościowy czas z najbliższymi. Dlatego przetestowaliśmy naszą sieć w warunkach zwiększonego zapotrzebowania i jesteśmy gotowi, by dostarczać Wam usługi najwyższej jakości.
DZIAŁAMY Z TROSKĄ
Ponieważ troska jest jedną z naszych kluczowych wartości, angażujemy wszystkie zasoby, by zadbać o najlepsze doświadczenia i satysfakcję naszych Klientów. Aby urozmaicić czas spędzony w domu przygotowaliśmy specjalne kolekcje filmów w UPC NA ŻĄDANIE. Znajdziecie tam zarówno najlepsze polskie tytuły, jaki i światowe produkcje. Wystarczy na pilocie wcisnąć VOD/ON DEMAND, wybrać film i wpisać PIN (domyślny PIN to 0000).
DBAMY O ZDROWIE NASZYCH KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW
Większość Pracowników UPC obecnie pracuje zdalnie. To dla nas nowa sytuacja, ale dokładamy starań by dotrzymać naszych obietnic. Dla pracowników, którzy świadczą usługi w terenie – naszych techników, monterów i sprzedawców – wdrożyliśmy dodatkowe procedury z zakresu ochrony zdrowia, zgodnie z rekomendacją Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Jeśli masz zaplanowaną wizytę naszego przedstawiciela, a Twój stan zdrowia uległ zmianie, przeplanuj ją na inny termin.
KONTAKTUJ SIĘ Z NAMI BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
Jesteśmy w pełni gotowi, aby odpowiedzieć na Wasze aktualne potrzeby i zapewniać jeszcze lepszą jakość naszych usług: internetu, usług komórkowych i telewizji. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące usług lub oferty, zachęcamy do kontaktu online na stronie: www.upc.pl. Większość spraw możecie załatwić w Moim UPC na www.mojeupc.pl. To wygodny dostęp do rachunków i możliwość zarządzania usługami.
Jesteśmy też obecni w mediach społecznościowych – na Facebooku www.facebook.pl/UPCpolska, Twiterze www.twitter.com/UPC_Polska oraz poprzez Społeczność UPC www.upc.pl/spolecznoscupc/.
Do Waszej dyspozycji pozostaje także nasza infolinia pod numerem 813 813 813 (od poniedziałku do piątku od 7 do 22, a w soboty od 8 do 20, wsparcie techniczne codziennie od 7 do 23). Jeśli natomiast potrzebujecie odwiedzić nas osobiście, adresy otwartych salonów znajdziesz na https://www.upc.pl/pomoc/salony-sprzedazy/. Obecnie tylko wybrane salony pozostają otwarte.
Z życzeniami zdrowia,
Robert Redeleanu
Prezes UPC Polska |
|
|
|
|
uobu3
Klikacz
Dołączył: 05 Mar 2020 Posty: 19
|
Wysłany: 20-03-2020, 05:36
|
|
|
Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 20-03-2020, 08:51
|
|
|
uobu3 napisał/a: | Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod. |
Zarobić to jedno ale oferuje kanały wsparcia, gdzie klientów z problemami się usuwa w zapomnienie. |
_________________
|
|
|
|
|
stivi
ultra master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 1108 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-03-2020, 07:35
|
|
|
Też myślałem że w tej zakładce "zostanwdomu" będą pozycje gratisowe. Tym bardziej że prawie każdy operator coś daje na ten trudny czas. Kompromitacja ale chyba prezes przemyślał że zrobił sobie czarny PR i odkodowali pakiet Filmbox . Dobre i to |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-03-2020, 08:25
|
|
|
Dali jeszcze kanały KIDS, więc nie jest tak źle.. |
|
|
|
|
ukiro
light master
Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 68
|
Wysłany: 21-03-2020, 10:30
|
|
|
ogromny napisał/a: | uobu3 napisał/a: | Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod. |
Zarobić to jedno ale oferuje kanały wsparcia, gdzie klientów z problemami się usuwa w zapomnienie. |
Zauważycie, że tej nowiny z odkodowanymi kanałami na (niby) oficjalnym forum (propagandowym) po raz pierwszy nie opublikował Pan_Abonent vel GDA, który raptem od czwartku zamilkł. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-03-2020, 10:35
|
|
|
Może ma kwarantanne, ale to przecież można zdalnie pracować 🤔 |
|
|
|
|
Gracjanin
Klikacz
Dołączył: 13 Mar 2020 Posty: 12
|
Wysłany: 24-03-2020, 17:59
|
|
|
ogromny napisał/a: | uobu3 napisał/a: | Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod. |
Zarobić to jedno ale oferuje kanały wsparcia, gdzie klientów z problemami się usuwa w zapomnienie. |
Gdzie te kanaly wsparcia? Masz na mysli "spolecznosc" dyskutowana w osobnym watku czy cos jeszcze? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 24-03-2020, 18:11
|
|
|
Gracjanin, przeczytaj to będziesz widzial |
_________________
|
|
|
|
|
romek.romek
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 82
|
Wysłany: 25-03-2020, 11:07 Re: Wiadomość od Prezesa
|
|
|
Cytat: | Jesteśmy w pełni gotowi, aby odpowiedzieć na Wasze aktualne potrzeby i zapewniać jeszcze lepszą jakość naszych usług: internetu, usług komórkowych i telewizji. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące usług lub oferty, zachęcamy do kontaktu online na stronie: www.upc.pl. Większość spraw możecie załatwić w Moim UPC na www.mojeupc.pl. To wygodny dostęp do rachunków i możliwość zarządzania usługami.
Jesteśmy też obecni w mediach społecznościowych – na Facebooku www.facebook.pl/UPCpolska, Twiterze www.twitter.com/UPC_Polska oraz poprzez Społeczność UPC www.upc.pl/spolecznoscupc/.
| Zajrzałem przelotnie i na Facebooku podobnie jak na Społeczności UPC dominuje zwrot "skontaktuj się z nami przez PW", we wszystkich odmianach. Natomiast w Moje UPC znaleźć opcję czatu dla właściwej sprawy jest dość trudno, podobnie jak wbić się w wolne okienko. Płatna infolinia mnie nie interesuje. Chyba jeszcze muszą dopracować kanały kontaktu. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 26-03-2020, 16:57
|
|
|
romek.romek, kanały kontaktu są jak najbardziej dopasowane, jako nowy klient połączysz się w moment, a z problemem-czekasz |
_________________
|
|
|
|
|
romek.romek
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 82
|
Wysłany: 31-03-2020, 08:25
|
|
|
ogromny, to jest choroba, która trawi chyba wszystkie telekomy. Oszczędności na supporcie. Jak jest problem ciężko uzyskać pomoc. Ale kupić usługę można szalenie łatwo i szybko. Niepokojąca dysproporcja. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 31-03-2020, 09:19
|
|
|
To w końcu jak pan Prezes podpisał i nie przeczytał, jego pierwsza linia utrzymuje że to nie jest oficjalny kanał wsparcia.
Screenshot_2020-03-31-09-15-06-674_com.android.chrome.jpg
|
|
Plik ściągnięto 77 raz(y) 301,56 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
|