Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wiadomość od Prezesa
Autor Wiadomość
Daniel84 
light master

Dołączył: 21 Lut 2018
Posty: 139
Wysłany: 19-03-2020, 20:52   Wiadomość od Prezesa

Dostałem przed chwilą taką laurkę którą sobie Prezes wystawił , a Wy też macie ten ,, zaszczyt ,,


Wiadomość od Robert Redeleanu
Prezesa UPC Polska Prezes UPC

Szanowni Klienci,

w tym trudnym czasie, chcemy Was wspierać bardziej niż kiedykolwiek. Rozumiemy, że usługi, które świadczymy: telewizja, internet i telefon są jeszcze ważniejsze, gdy pracujecie z domu. Zależy Wam na szybkim dostępie do informacji i chcecie spędzić wartościowy czas z najbliższymi. Dlatego przetestowaliśmy naszą sieć w warunkach zwiększonego zapotrzebowania i jesteśmy gotowi, by dostarczać Wam usługi najwyższej jakości.

DZIAŁAMY Z TROSKĄ

Ponieważ troska jest jedną z naszych kluczowych wartości, angażujemy wszystkie zasoby, by zadbać o najlepsze doświadczenia i satysfakcję naszych Klientów. Aby urozmaicić czas spędzony w domu przygotowaliśmy specjalne kolekcje filmów w UPC NA ŻĄDANIE. Znajdziecie tam zarówno najlepsze polskie tytuły, jaki i światowe produkcje. Wystarczy na pilocie wcisnąć VOD/ON DEMAND, wybrać film i wpisać PIN (domyślny PIN to 0000).

DBAMY O ZDROWIE NASZYCH KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

Większość Pracowników UPC obecnie pracuje zdalnie. To dla nas nowa sytuacja, ale dokładamy starań by dotrzymać naszych obietnic. Dla pracowników, którzy świadczą usługi w terenie – naszych techników, monterów i sprzedawców – wdrożyliśmy dodatkowe procedury z zakresu ochrony zdrowia, zgodnie z rekomendacją Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Jeśli masz zaplanowaną wizytę naszego przedstawiciela, a Twój stan zdrowia uległ zmianie, przeplanuj ją na inny termin.

KONTAKTUJ SIĘ Z NAMI BEZ WYCHODZENIA Z DOMU

Jesteśmy w pełni gotowi, aby odpowiedzieć na Wasze aktualne potrzeby i zapewniać jeszcze lepszą jakość naszych usług: internetu, usług komórkowych i telewizji. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące usług lub oferty, zachęcamy do kontaktu online na stronie: www.upc.pl. Większość spraw możecie załatwić w Moim UPC na www.mojeupc.pl. To wygodny dostęp do rachunków i możliwość zarządzania usługami.

Jesteśmy też obecni w mediach społecznościowych – na Facebooku www.facebook.pl/UPCpolska, Twiterze www.twitter.com/UPC_Polska oraz poprzez Społeczność UPC www.upc.pl/spolecznoscupc/.

Do Waszej dyspozycji pozostaje także nasza infolinia pod numerem 813 813 813 (od poniedziałku do piątku od 7 do 22, a w soboty od 8 do 20, wsparcie techniczne codziennie od 7 do 23). Jeśli natomiast potrzebujecie odwiedzić nas osobiście, adresy otwartych salonów znajdziesz na https://www.upc.pl/pomoc/salony-sprzedazy/. Obecnie tylko wybrane salony pozostają otwarte.

Z życzeniami zdrowia,

Robert Redeleanu
Prezes UPC Polska
  Daniel84
 
uobu3 
Klikacz

Dołączył: 05 Mar 2020
Posty: 19
Wysłany: 20-03-2020, 05:36   

Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod.
  uobu3
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 20-03-2020, 08:51   

uobu3 napisał/a:
Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod.

Zarobić to jedno ale oferuje kanały wsparcia, gdzie klientów z problemami się usuwa w zapomnienie.
_________________
  ogromny
 
stivi 
ultra master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 1108
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-03-2020, 07:35   

Też myślałem że w tej zakładce "zostanwdomu" będą pozycje gratisowe. Tym bardziej że prawie każdy operator coś daje na ten trudny czas. Kompromitacja ale chyba prezes przemyślał że zrobił sobie czarny PR i odkodowali pakiet Filmbox . Dobre i to
  stivi
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2020, 08:25   

Dali jeszcze kanały KIDS, więc nie jest tak źle.. ;)
 
 
ukiro 
light master

Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 68
Wysłany: 21-03-2020, 10:30   

ogromny napisał/a:
uobu3 napisał/a:
Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod.

Zarobić to jedno ale oferuje kanały wsparcia, gdzie klientów z problemami się usuwa w zapomnienie.


Zauważycie, że tej nowiny z odkodowanymi kanałami na (niby) oficjalnym forum (propagandowym) po raz pierwszy nie opublikował Pan_Abonent vel GDA, który raptem od czwartku zamilkł.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2020, 10:35   

Może ma kwarantanne, ale to przecież można zdalnie pracować 🤔
 
 
Gracjanin 
Klikacz

Dołączył: 13 Mar 2020
Posty: 12
Wysłany: 24-03-2020, 17:59   

ogromny napisał/a:
uobu3 napisał/a:
Żart jakiś. Wszyscy na ten czas daja gratisy, a ten jeszcze chce zarobic na vod.

Zarobić to jedno ale oferuje kanały wsparcia, gdzie klientów z problemami się usuwa w zapomnienie.


Gdzie te kanaly wsparcia? Masz na mysli "spolecznosc" dyskutowana w osobnym watku czy cos jeszcze?
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 24-03-2020, 18:11   

Gracjanin, przeczytaj to będziesz widzial
_________________
  ogromny
 
romek.romek 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 82
Wysłany: 25-03-2020, 11:07   Re: Wiadomość od Prezesa

Cytat:
Jesteśmy w pełni gotowi, aby odpowiedzieć na Wasze aktualne potrzeby i zapewniać jeszcze lepszą jakość naszych usług: internetu, usług komórkowych i telewizji. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące usług lub oferty, zachęcamy do kontaktu online na stronie: www.upc.pl. Większość spraw możecie załatwić w Moim UPC na www.mojeupc.pl. To wygodny dostęp do rachunków i możliwość zarządzania usługami.

Jesteśmy też obecni w mediach społecznościowych – na Facebooku www.facebook.pl/UPCpolska, Twiterze www.twitter.com/UPC_Polska oraz poprzez Społeczność UPC www.upc.pl/spolecznoscupc/.
Zajrzałem przelotnie i na Facebooku podobnie jak na Społeczności UPC dominuje zwrot "skontaktuj się z nami przez PW", we wszystkich odmianach. Natomiast w Moje UPC znaleźć opcję czatu dla właściwej sprawy jest dość trudno, podobnie jak wbić się w wolne okienko. Płatna infolinia mnie nie interesuje. Chyba jeszcze muszą dopracować kanały kontaktu.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 26-03-2020, 16:57   

romek.romek, kanały kontaktu są jak najbardziej dopasowane, jako nowy klient połączysz się w moment, a z problemem-czekasz
_________________
  ogromny
 
romek.romek 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 82
Wysłany: 31-03-2020, 08:25   

ogromny, to jest choroba, która trawi chyba wszystkie telekomy. Oszczędności na supporcie. Jak jest problem ciężko uzyskać pomoc. Ale kupić usługę można szalenie łatwo i szybko. Niepokojąca dysproporcja.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 31-03-2020, 09:19   


To w końcu jak pan Prezes podpisał i nie przeczytał, jego pierwsza linia utrzymuje że to nie jest oficjalny kanał wsparcia.

Screenshot_2020-03-31-09-15-06-674_com.android.chrome.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 301,56 KB

_________________
  ogromny
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: