Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Błędy na MUX-ach
Autor Wiadomość
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 04-02-2020, 23:31   

zylx napisał/a:
Kasia, Są jeszcze zgłoszenia do działu technicznego, które nie są reklamacją

O czym Ty piszesz w ogóle?? bo tutaj piszemy o REKLAMACJI, kilka postów wyżej Robin umieścił link...
_________________
 
 
piotyc 
light master

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 55
Wysłany: 06-02-2020, 22:54   

komuś odpisali coś po zgłoszeniu z UPC?
Bo u mnie cisza. Nie wiadomo czy zajmują się błędem, czy nabrali wody w usta.
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 06-02-2020, 22:57   

Dołożymy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź na zgłoszenie w terminie do 7 dni, a w przypadku zgłoszeń wymagających wsparcia technicznego do 48 godzin. W wypadku złożenia reklamacji odpowiedź zostanie udzielona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. maksymalnie do 30 dni.

[ Dodano: 07-02-2020, 11:25 ]


Szanowny Panie,

nawiązując do poniższej sprawy, którą Pan zgłosił w dniu 03.02.2020 informuję, że wykonaliśmy działania naprawcze mające na celu wyeliminowanie opisanych zakłóceń. Proszę o ponowną weryfikację zgłoszenia i informację zwrotną w przypadku ewentualnych dalszych utrudnień.

Przepraszam za niedogodności jakich Pan doświadczył podczas korzystania z Telewizji w związku z opisaną usterką.
_________________
 
 
jarul777 
classic master


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-02-2020, 12:09   

Mam odpowiedź od UPC:
Cytat:
W nawiązaniu do Pana sprawy informuję, że wykonaliśmy działania naprawcze mające na celu wyeliminowanie opisanych zakłóceń. W związku z tym proszę o ponowną weryfikację zgłoszenia, a w przypadku występowania nieprawidłowości w dalszym ciągu o informację zwrotną.

Rekompensaty nie będzie - proponowałem HBO na miesiąc za darmo.

Edit: nie zauważyłem, że @MAVERIC już wrzucił i jest w sumie to samo :P
_________________
 
 
piotyc 
light master

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 55
Wysłany: 07-02-2020, 15:54   

Jestem ciekaw czy naprawili, czy tylko napisali przeprosiny
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 07-02-2020, 15:58   

Trzeba będzie coś nagrać i sprawdzić.
_________________
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 07-02-2020, 16:01   

Zróbmy znów akcję i sprawdzimy. Nagranie mogę ustawić dzisiaj ale sprawdzić dopiero mogę w poniedziałek. Wyjeżdżam na weekend.
_________________
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-02-2020, 20:57   

Odpowiem krótko - usterka na żadnym ze zgłoszonych MUX-ów nie została usunięta.
 
 
MAVERIC 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 348
Wysłany: 07-02-2020, 21:25   

Potwierdzam co pisze kol. Robin. Zdjęcie zrobione dzisiaj z materiału około 21.15 Zgłosiłem ze zdjęciem następną reklamację.

20200207_211351-.JPG
Plik ściągnięto 23 raz(y) 189,55 KB

_________________
 
 
piotyc 
light master

Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 55
Wysłany: 07-02-2020, 23:22   

Czyli UPC nas w konia robi.
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-02-2020, 19:34   

@MAVERIC udokumentował wczoraj brak usunięcia usterki MUX-a pierwszego (na przykładzie kanału Discovery Historia). Ja chciałbym udokumentować brak usunięcia usterki także MUX-a drugiego (na przykładzie kanału FilmBox Action).
"Kopalnie króla Salomona" (Patrick Swayze na zdjęciu ;) ) - 8.02.2020, około godz. 18:39
 
 
michuk 
Klikacz

Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 5
Wysłany: 10-02-2020, 15:47   

witam
no to sprawa jasna , ja również zauważyłem piksoloze na niektórych kanałach na pewno na KINO TV
Zaskoczyliście mnie ze to problem globalny i usterka niektórych muxów jest ogólnopolska byłem wręcz
przekonany ze to mój problem (klatka lub okablowanie w domu )
ps wydawało mi się ze oprócz kino tv problem wystąpił na TNT
Jak rozumiem jest jakiś formularz zgłoszeniowy bo im więcej tego będzie tym szybciej rusza du...y
ps2 dzwonić do nich w tej sprawie tez można ?
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-02-2020, 17:27   

Wszystko się zgadza @michuk. Kino TV jest na pierwszym zgłaszanym MUX-ie, a problem (tak jak pisałem) dotyczy wszystkich kanałów umieszczonych na tychże multipleksach. Tutaj wykonaliśmy testy (potwierdzające usterkę obu MUX-ów) na losowo wybranych kanałach. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby następnym razem (jeśli zajdzie taka potrzeba) wybrać do testu Kino TV. :)
TUTAJ podałem link do wysłania zgłoszenia. Po zalogowaniu się w "Wybierz rodzaj sprawy" wybierasz "Działanie usługi", a w "Treść reklamacji" wpisujesz, że zgłaszasz usterkę multipleksów, o których jest mowa na pierwszej stronie. Oczywiście podajesz link do tego tematu. ;)
 
 
michuk 
Klikacz

Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 5
Wysłany: 10-02-2020, 17:48   

ROBIN dziękuje za informacje . Nasuwa się jeden wniosek żenujące jest to ze to tak długo trwa , brak słów
Myślałem ze większego olewania tematu usterek i pikseloz nie ma niz poznańskiej INEI , okazuje ze UPC pobija rekordy INEI w tych tematach
ps Robin pytanko (jestem nowym abonentem UPC) oni zawsze z takim opóźnieniem działają?
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-02-2020, 19:03   

Ciężko powiedzieć. Teoretycznie - według regulaminu (§ 36, ust. 3) mają 5 dni roboczych na usunięcie zgłoszonej usterki. A jeśli nie jest to możliwe w tym czasie, muszą określić termin jej usunięcia i przekazać tę informację abonentowi, który usterkę zgłosił.
@michuk, z jakiego miasta jesteś?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: