Błędy na MUX-ach |
Autor |
Wiadomość |
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 04-02-2020, 23:31
|
|
|
zylx napisał/a: | Kasia, Są jeszcze zgłoszenia do działu technicznego, które nie są reklamacją |
O czym Ty piszesz w ogóle?? bo tutaj piszemy o REKLAMACJI, kilka postów wyżej Robin umieścił link... |
_________________
|
|
|
|
|
piotyc
light master
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 57
|
Wysłany: 06-02-2020, 22:54
|
|
|
komuś odpisali coś po zgłoszeniu z UPC?
Bo u mnie cisza. Nie wiadomo czy zajmują się błędem, czy nabrali wody w usta. |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 06-02-2020, 22:57
|
|
|
Dołożymy wszelkich starań, aby uzyskali Państwo odpowiedź na zgłoszenie w terminie do 7 dni, a w przypadku zgłoszeń wymagających wsparcia technicznego do 48 godzin. W wypadku złożenia reklamacji odpowiedź zostanie udzielona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. maksymalnie do 30 dni.
[ Dodano: 07-02-2020, 11:25 ]
Szanowny Panie,
nawiązując do poniższej sprawy, którą Pan zgłosił w dniu 03.02.2020 informuję, że wykonaliśmy działania naprawcze mające na celu wyeliminowanie opisanych zakłóceń. Proszę o ponowną weryfikację zgłoszenia i informację zwrotną w przypadku ewentualnych dalszych utrudnień.
Przepraszam za niedogodności jakich Pan doświadczył podczas korzystania z Telewizji w związku z opisaną usterką. |
_________________
|
|
|
|
|
jarul777
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2020, 12:09
|
|
|
Mam odpowiedź od UPC:
Cytat: | W nawiązaniu do Pana sprawy informuję, że wykonaliśmy działania naprawcze mające na celu wyeliminowanie opisanych zakłóceń. W związku z tym proszę o ponowną weryfikację zgłoszenia, a w przypadku występowania nieprawidłowości w dalszym ciągu o informację zwrotną. |
Rekompensaty nie będzie - proponowałem HBO na miesiąc za darmo.
Edit: nie zauważyłem, że @MAVERIC już wrzucił i jest w sumie to samo |
_________________
|
|
|
|
|
piotyc
light master
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 57
|
Wysłany: 07-02-2020, 15:54
|
|
|
Jestem ciekaw czy naprawili, czy tylko napisali przeprosiny |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 07-02-2020, 15:58
|
|
|
Trzeba będzie coś nagrać i sprawdzić. |
_________________
|
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 07-02-2020, 16:01
|
|
|
Zróbmy znów akcję i sprawdzimy. Nagranie mogę ustawić dzisiaj ale sprawdzić dopiero mogę w poniedziałek. Wyjeżdżam na weekend. |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-02-2020, 20:57
|
|
|
Odpowiem krótko - usterka na żadnym ze zgłoszonych MUX-ów nie została usunięta. |
|
|
|
|
MAVERIC
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Lis 2018 Posty: 348
|
Wysłany: 07-02-2020, 21:25
|
|
|
Potwierdzam co pisze kol. Robin. Zdjęcie zrobione dzisiaj z materiału około 21.15 Zgłosiłem ze zdjęciem następną reklamację.
20200207_211351-.JPG
|
|
Plik ściągnięto 23 raz(y) 189,55 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
piotyc
light master
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 57
|
Wysłany: 07-02-2020, 23:22
|
|
|
Czyli UPC nas w konia robi. |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2020, 19:34
|
|
|
@MAVERIC udokumentował wczoraj brak usunięcia usterki MUX-a pierwszego (na przykładzie kanału Discovery Historia). Ja chciałbym udokumentować brak usunięcia usterki także MUX-a drugiego (na przykładzie kanału FilmBox Action).
"Kopalnie króla Salomona" (Patrick Swayze na zdjęciu ) - 8.02.2020, około godz. 18:39
|
|
|
|
|
michuk
Klikacz
Dołączył: 10 Lut 2020 Posty: 5
|
Wysłany: 10-02-2020, 15:47
|
|
|
witam
no to sprawa jasna , ja również zauważyłem piksoloze na niektórych kanałach na pewno na KINO TV
Zaskoczyliście mnie ze to problem globalny i usterka niektórych muxów jest ogólnopolska byłem wręcz
przekonany ze to mój problem (klatka lub okablowanie w domu )
ps wydawało mi się ze oprócz kino tv problem wystąpił na TNT
Jak rozumiem jest jakiś formularz zgłoszeniowy bo im więcej tego będzie tym szybciej rusza du...y
ps2 dzwonić do nich w tej sprawie tez można ? |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-02-2020, 17:27
|
|
|
Wszystko się zgadza @michuk. Kino TV jest na pierwszym zgłaszanym MUX-ie, a problem (tak jak pisałem) dotyczy wszystkich kanałów umieszczonych na tychże multipleksach. Tutaj wykonaliśmy testy (potwierdzające usterkę obu MUX-ów) na losowo wybranych kanałach. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby następnym razem (jeśli zajdzie taka potrzeba) wybrać do testu Kino TV.
TUTAJ podałem link do wysłania zgłoszenia. Po zalogowaniu się w "Wybierz rodzaj sprawy" wybierasz "Działanie usługi", a w "Treść reklamacji" wpisujesz, że zgłaszasz usterkę multipleksów, o których jest mowa na pierwszej stronie. Oczywiście podajesz link do tego tematu. |
|
|
|
|
michuk
Klikacz
Dołączył: 10 Lut 2020 Posty: 5
|
Wysłany: 10-02-2020, 17:48
|
|
|
ROBIN dziękuje za informacje . Nasuwa się jeden wniosek żenujące jest to ze to tak długo trwa , brak słów
Myślałem ze większego olewania tematu usterek i pikseloz nie ma niz poznańskiej INEI , okazuje ze UPC pobija rekordy INEI w tych tematach
ps Robin pytanko (jestem nowym abonentem UPC) oni zawsze z takim opóźnieniem działają? |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10-02-2020, 19:03
|
|
|
Ciężko powiedzieć. Teoretycznie - według regulaminu (§ 36, ust. 3) mają 5 dni roboczych na usunięcie zgłoszonej usterki. A jeśli nie jest to możliwe w tym czasie, muszą określić termin jej usunięcia i przekazać tę informację abonentowi, który usterkę zgłosił.
@michuk, z jakiego miasta jesteś? |
|
|
|
|
|