Problem ze stykiem międzyoperatorskim Level3/UPC |
Autor |
Wiadomość |
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-01-2020, 22:23
|
|
|
U mnie też jest ok (sobota, 22:22) - ping przy 300 próbach jest 37-52 ms. |
|
|
|
|
tmp
light master
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 55
|
Wysłany: 12-01-2020, 03:29
|
|
|
A ja głupi męczę się z reklamacjami... Trzeba wysmażyć mały artykulik na Wykopie i operator dostaje skrzydeł |
|
|
|
|
Juras
easy master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 30 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2020, 18:53
|
|
|
Byłem dzisiaj u córeczki i zrobiłem test z Vectry, modem Technicolor podobny z wyglądu do Compala 300/20Mbps
Ping-Vectra.jpg
|
|
Plik ściągnięto 26 raz(y) 48,91 KB |
|
|
|
|
|
F1le
classic master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2018 Posty: 172 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-01-2020, 19:10
|
|
|
3-4ms trzeba odjąć bo to na wifi robię... Sobota 19:10. Zatem na kablu w moim UPC by było też koło 41-43ms.
Screenshot+2020-01-12+at+19.09.46.png
|
|
Plik ściągnięto 41 raz(y) 154,58 KB |
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2020, 19:35
|
|
|
Juras napisał/a: | To tak nieśmiało zapytam jeszcze o takie nazwy serwerów:
eastus
ukwest
westus2
Jak sprawdzić ping, czy trasę?
To jest gra Age of Empires II DE dla starych dziadków. | Włączasz grę, a w drugim okienku w linii poleceń CMD jako Administator wpisujesz netstat -abn
Dzięki temu ustalisz serwery Twojej gry.
W Vectrze nie narzekałam na routing, ich chyba nie dotknął problem z Level 3. W UPC problem wydaje się być zażegnany, utrzymują się akceptowalne wyniki, jak na moją lokalizację i porę nie jest źle.
|
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 12-01-2020, 23:13
|
|
|
Przesledzilem wpisy na wykopie, zazwyczaj w dni robocze w podobnych tematach stawiaja sie pracownicy rzecz jasna incognito i bronia interesu firmy. Tutaj nic takiego nie mialo miejsca, zakopkow minimalna ilosc, doslownie kilka, komentarzy projupisi takze. Pracownicy olali temat, we firmie musza byc >swietne< nastroje skoro frekwencja w tak widoczny sposob nie dopisala. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-01-2020, 06:31
|
|
|
43 tysiące wyświetleń, na pewno ktoś to zgłosił jak prosiłem. A tak to by ludzie nie wiedzieli o problemie. |
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 13-01-2020, 14:35
|
|
|
Jesli zbywanie klientow jest mozliwe, robia to ("nie mielismy zgloszen", "piszcie do ziggo" itepe). Naprawili, bo wlaczyl sie czerwony alert, wpis na wykopie. Sprawa stala sie zbyt glosna, a taki rozglos moze zle wplywac na sprzedaz. Czysta ekonomia. Dla was informacja, ze jak chca to moga. Choc nie obylo sie bez bolu **** wszak odwiedzil nas jegomosc z >wykladem< ktorego glownym motywem bylo wskazanie jak bardzo winne jest level3 i niewinne LG, firma matka jupisi. |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-01-2020, 15:23
|
|
|
^^ Jaki wniosek, jeżeli chodzi o UPC? W razie problemów nie czekać od października do stycznia, żeby usunęli usterkę, tylko 2 tygodnie po zgłoszeniu zacząć kręcić gównoburzę po internetach.
W sumie, niemal identycznie to wygląda w innych naszych telekomach, przypadłość branżowa chyba. |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 13-01-2020, 15:25
|
|
|
Cieszcie się że rozwiązanie problemu z Level 3 kosztowało UPC kilka kliknięć myszką, bo jakby mieli zainwestować z milion złotych w naprawę, to byśmy czekali niewiadomo jak długo. |
_________________
|
|
|
|
|
romek.romek
light master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 82
|
Wysłany: 13-01-2020, 22:30
|
|
|
Od października nikomu nie chciało się kliknąć myszką? To jeszcze smutniejsze niż minimalizacja kosztów w celu maksymalizacji zysków. |
|
|
|
|
blazko
Klikacz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2017 Posty: 8
|
Wysłany: 14-01-2020, 21:10
|
|
|
Weekendzik był spoko, ale świeże wyniki z ostatniej chwili, z 14.01 są takie:
eso14012020222.jpg
|
|
Plik ściągnięto 8 raz(y) 77,63 KB |
eso14012020.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6 raz(y) 77,72 KB |
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2020, 21:29
|
|
|
Chwilowe obciążenie, zrobiłam zaraz po Twoim poście test i 100% strat pakietów. Już wróciło do normy. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-02-2020, 19:39
|
|
|
Znowu się zaczęło..
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2020, 20:05
|
|
|
Zależy od lokalizacji, u mnie nie ma tragedii choć bywało lepiej. |
|
|
|
|
|