Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze stykiem międzyoperatorskim Level3/UPC
Autor Wiadomość
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-01-2020, 22:23   

U mnie też jest ok (sobota, 22:22) - ping przy 300 próbach jest 37-52 ms.
 
 
tmp 
light master


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 55
Wysłany: 12-01-2020, 03:29   

A ja głupi męczę się z reklamacjami... Trzeba wysmażyć mały artykulik na Wykopie i operator dostaje skrzydeł :lol:
 
 
Juras 
easy master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2020, 18:53   

Byłem dzisiaj u córeczki i zrobiłem test z Vectry, modem Technicolor podobny z wyglądu do Compala 300/20Mbps

Ping-Vectra.jpg
Plik ściągnięto 26 raz(y) 48,91 KB

  Juras
 
F1le 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 172
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-01-2020, 19:10   

3-4ms trzeba odjąć bo to na wifi robię... Sobota 19:10. Zatem na kablu w moim UPC by było też koło 41-43ms.

Screenshot+2020-01-12+at+19.09.46.png
Plik ściągnięto 41 raz(y) 154,58 KB

  F1le
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2020, 19:35   

Juras napisał/a:
To tak nieśmiało zapytam jeszcze o takie nazwy serwerów:
eastus
ukwest
westus2
Jak sprawdzić ping, czy trasę?
To jest gra Age of Empires II DE dla starych dziadków.
Włączasz grę, a w drugim okienku w linii poleceń CMD jako Administator wpisujesz netstat -abn
Dzięki temu ustalisz serwery Twojej gry.


W Vectrze nie narzekałam na routing, ich chyba nie dotknął problem z Level 3. W UPC problem wydaje się być zażegnany, utrzymują się akceptowalne wyniki, jak na moją lokalizację i porę nie jest źle.

 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 12-01-2020, 23:13   

Przesledzilem wpisy na wykopie, zazwyczaj w dni robocze w podobnych tematach stawiaja sie pracownicy rzecz jasna incognito i bronia interesu firmy. Tutaj nic takiego nie mialo miejsca, zakopkow minimalna ilosc, doslownie kilka, komentarzy projupisi takze. Pracownicy olali temat, we firmie musza byc >swietne< nastroje skoro frekwencja w tak widoczny sposob nie dopisala.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2020, 06:31   

43 tysiące wyświetleń, na pewno ktoś to zgłosił jak prosiłem. A tak to by ludzie nie wiedzieli o problemie.
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 13-01-2020, 14:35   

Jesli zbywanie klientow jest mozliwe, robia to ("nie mielismy zgloszen", "piszcie do ziggo" itepe). Naprawili, bo wlaczyl sie czerwony alert, wpis na wykopie. Sprawa stala sie zbyt glosna, a taki rozglos moze zle wplywac na sprzedaz. Czysta ekonomia. Dla was informacja, ze jak chca to moga. Choc nie obylo sie bez bolu **** wszak odwiedzil nas jegomosc z >wykladem< ktorego glownym motywem bylo wskazanie jak bardzo winne jest level3 i niewinne LG, firma matka jupisi.
 
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2020, 15:23   

^^ Jaki wniosek, jeżeli chodzi o UPC? W razie problemów nie czekać od października do stycznia, żeby usunęli usterkę, tylko 2 tygodnie po zgłoszeniu zacząć kręcić gównoburzę po internetach.
W sumie, niemal identycznie to wygląda w innych naszych telekomach, przypadłość branżowa chyba.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 13-01-2020, 15:25   

Cieszcie się że rozwiązanie problemu z Level 3 kosztowało UPC kilka kliknięć myszką, bo jakby mieli zainwestować z milion złotych w naprawę, to byśmy czekali niewiadomo jak długo.
_________________
  ralf
 
romek.romek 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 82
Wysłany: 13-01-2020, 22:30   

Od października nikomu nie chciało się kliknąć myszką? To jeszcze smutniejsze niż minimalizacja kosztów w celu maksymalizacji zysków.
 
 
blazko 
Klikacz

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 8
Wysłany: 14-01-2020, 21:10   

Weekendzik był spoko, ale świeże wyniki z ostatniej chwili, z 14.01 są takie:

eso14012020222.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 77,63 KB

eso14012020.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 77,72 KB

 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2020, 21:29   

Chwilowe obciążenie, zrobiłam zaraz po Twoim poście test i 100% strat pakietów. Już wróciło do normy.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2020, 19:39   

Znowu się zaczęło..

 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2020, 20:05   

Zależy od lokalizacji, u mnie nie ma tragedii choć bywało lepiej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,63 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: