Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrole po instalacji
Autor Wiadomość
mseifer 
classic master

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 160
Wysłany: 04-11-2019, 12:05   Kontrole po instalacji

Czy upc ma prawo umawiać się na wizytę w celu sprawdzenia wykonania instalacji? Czy mamy obowiązek umówić się / wpuścić do mieszkania?
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 04-11-2019, 12:26   

Obowiązku nie masz
_________________
  ogromny
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 04-11-2019, 12:34   

Oj, nie byłbym taki pewny.
Cytat:
RŚU, § 31

Dostawca usług może zawiesić świadczenie usług Abonentowi, albo wypowiedzieć Umowę Abonencką ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Abonent:
[...]
7) uniemożliwia Przedstawicielom Dostawcy usług wymianę Sprzętu w wyznaczonym przez Dostawcę usług terminie bądź też nie umożliwia dostępu do Sprzętu znajdującego się w Lokalu w celu przeglądu, pomiarów lub usunięcia Usterki albo Awarii;


Przy czym, nie jest tak, że dostajesz telefon i musisz się zwalniać z pracy i lecieć otworzyć monterowi. Powinno się to odbyć w jak najdogodniejszy dla Ciebie sposób.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 04-11-2019, 13:14   

U nas robili naloty i ludzie ich gonili z domów. Nikogo nie odlaczyli
_________________
  ogromny
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 04-11-2019, 13:17   

Co nie znaczy, że by nie mogli. I też nie do końca rozumiem, jaki jest problem z tym by ich wpuścić w dogodnym dla siebie terminie.
_________________
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 04-11-2019, 14:42   

Jeśli taka wizyta jest związana z obsługą serwisową w związku z  np.Twoim zgłoszeniem np. degradacji sygnału, to wiadomo że musisz wpuścić, bo inaczej nie ma sprawdzić i wyeliminować przyczyny zgłaszanego problemu ;)
A przyczyną źle działających usług poza sprzętem,  może być  nieprawidlowe wykonanie, modernizacja okablowania np.podczas prac remontowych.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 04-11-2019, 14:59   

U nas jak sprawdzali to tylko interesowało ile poszło przewodu i rozdzielaczy , a czy działa dobrze to już nie "oni nie są od tego". Tak więc decyzja znaleźy do Ciebie nie jest to mus
_________________
  ogromny
 
mseifer 
classic master

Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 160
Wysłany: 04-11-2019, 15:20   

Dla mnie to wygląda na brak zaufania do monterów ze strony upc. Skoro usługa działa i nikt nie zgłasza problemu to po co sprawdzać. Tym bardziej że u mnie tylko zabrał modem i mediabox i podpiął horizina. I tyle.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 04-11-2019, 16:40   

mseifer, może teraz co innego sprawdzają tego nie wiem :?:
_________________
  ogromny
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 04-11-2019, 16:59   

mseifer, no siłą nie wejdą.
Nie ma Cię i tyle.
Jesli dzwonią to powiedz że nie nie zglaszasz żadnych zastrzeżeń i nie chcesz umawiać się na żadne wizyty bo nie masz czasu i nie będziesz celowo rezerwował terminu na wizyty techników upc.
_________________
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 04-11-2019, 17:52   

Te "naloty" sa w pewnym sensie w waszym interesie. Zdarza sie, ze podwykonawca kantuje albo zlewa robote wiec nie wpuszczajac kontroli przyczyniacie sie do dluzszego funkcjonowania niesolidnego serwisu.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 04-11-2019, 18:09   

antyjupisi, tak już to widzę :o sprawdzali u nas po modernizacji jak to wygląda i jedynie co ich interesowało to liczba użytych teleste, złączek i mb przewodów. Dyndające gniazdka że ściany to nie oni poprawiają. Nikt się nie pojawił by to poprawiać. Panowie nie mierzyli sygnału złączek też nie sprawdzali
_________________
  ogromny
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 04-11-2019, 18:27   

Zgadza się, kontrola jest od sprawdzenia, czy to co w lokalu pokrywa sie z tym co w protokole montera. Moge zdradzic, ze nawet za drobne uchybienia zawsze byly solidne kary. Od pomiarow sygnalu i poprawek instalacji jest inna ekipa i trzeba ja wezwac jesli jest podstawa. Nie bardzo rozumiem, dlaczego nie chcecie wpuszczac ludzi z jupisi, chyba z ta firma jest gorzej niz myslalem skoro juz nawet na tym poziomie spotykaja sie z ostracyzmem klientow.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1655
Wysłany: 04-11-2019, 19:08   

antyjupisi, umawiać to się można z poważnymi ludźmi, a nie z firmą która przychodzi co druga umówiona wizytę
_________________
  ogromny
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 04-11-2019, 22:43   

Widzisz, ogromny, problem w tym, ze jupisi mocno tnie koszty i to od wielu lat co odbija sie na jakosci uslug firm podwykonawczych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: