Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
EPC3925 zaprzestał logowania się do sieci
Autor Wiadomość
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2019, 12:52   

Kiedy przedłużałeś umowę ?

Dzwonił technik i pierwsze słowa: "widzę, że zbyli pana" ;)
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-08-2019, 12:56   

Tamtą umowę przedłużałem jakoś wtedy, kiedy dawali MR, Cinemax i Filmbox za złocisza, więc bardzo dawno temu. ;)
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 18-08-2019, 12:57   

Robin, kiedy przedłużałeś umowę ?

Jeśli chodzi o zasięg wifi connectbox to tak, ma lepszy, na pewno od thomsonów i ubee oraz horizona i teraz kurde musiałbym zerknąć w papiery którego ciscacza z upc miałem, 1 na pewno miałem jeszcze co po usb dawał neta, ale to tyle czasu minęło, że niestety numerków cisco które lata temu posiadałem nie pamiętam.

Także connectbox ma zasięg lepszy, lepszy nawet od tplink i asusa za ok 400 zł [z tym, że tutaj też już nie pamiętam modeli które testowałem, ze 2 lata temu to było to się nie pamięta], ale i tak jak za 2 żelbetonowymi ścianami zasięg, a może nawet nie tyle co zasięg co prędkości mocnooooo spadają i gdyby nie horizon w tym pokoju to faktycznie samo wifi z connectboxa mogłoby być niewystarczające. Na szczęscie horizon jako access point działał u mnie już na 2 dzień po instalacji (musiałem tylko rj45 pociągnąć i zmienić koncentryka) pomimo zapewnień instalatora, że TAK SIĘ NIE DA I TO NIE ZADZIAŁA, ale jednak działa i polecam każdemu kto nie potrzebuje zaawansowanych opcji w routerze, bo nie trzeba swojego sprzętu kupować a ma się 2 punkt dostępu + 1 port ethernetowy w horizonie wolny więc też TV można sobie łatwo kabelkiem podpiąć :P


Przede wszystkim connectbox jako pierwszy osobny modem miał 2-zakresowe, jednoczesne wifi, czyli 2.4 i 5 GHz nadawane jednocześnie, poza connectbox tylko gigaconnectbox i horizon to potrafią.


Edit: Eeee to jak bardzo dawno temu to to się nie liczy, teraz już byś nie dostał cisco :)
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2019, 13:02   

Compal nadaje z pełną mocą na obydwu pasmach, brak regulacji jak np. w Ubee, gdzie mogę zacząć od 25% mocy... Plus, że Wi-Free lepiej działa na Compalach i inni dzięki temu mogą sobie korzystać :)

[ Dodano: 18-08-2019, 13:02 ]
hsurim napisał/a:
diody świecą, tylko nie loguje się do sieci (patrz tytuł wątku) - dioda ONLINE ciągle miga
A więc jeszcze za wcześnie na podsumowanie. Może będą inne przypadki, zobaczymy.
Ostatnio zmieniony przez Zuzia 18-08-2019, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 18-08-2019, 13:04   

Zuzia, ja to bym bardziej poprosił o ustawienie 200% mocy :P

Fakt connectbox nie ma takiej regulacji, ale mało jest przypadków w których ktoś powie "łoo mam za duży zasięg, bezpieczniej będzie jak zmniejszę sobie moc nadawania"
Raczej zdecydowanie częściej na zasięg się narzeka


Zuzia później dodał, że padły wszystkie diody i nawet na innym zasilaczu nie działa i się nie świecą diody.
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-08-2019, 13:07   

Nieznajomy napisał/a:
Edit: Eeee to jak bardzo dawno temu to to się nie liczy, teraz już byś nie dostał cisco :)

No i w sumie jak padnie Cisco, to zgodzę się na wymianę na Compala, pod jednym jednak warunkiem - nówka sztuka. Na używany sprzęt po kimś nigdy się nie zgodzę. Nie po to sam dbam o sprzęt, aby "w nagrodę" dostać jakiś używany, zniszczony szmelc.
Kiedyś jak padł mi Arris, to technik (pomimo iż miał na zleceniu, że ma wziąć nówkę) przywiózł mi jakiś zakurzony i porysowany modem bez opakowania i kabli. Nawet nie wszedł do domu.
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2019, 13:13   

Nieznajomy napisał/a:
Zuzia później dodał, że padły wszystkie diody i nawet na innym zasilaczu nie działa i się nie świecą diody.
Owszem, popsuł się, ale chyba później. Spojrzałam jeszcze raz na ten zrzut: https://forum.mediaswiat.pl/download.php?id=2780
Status Completed przy opcjach, czy to oznacza, że dostęp do sieci był, a modem nie autoryzował się?
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 18-08-2019, 13:20   

Zuzia, jakieś teorie spiskowe o celowym pozbywaniu się cisco ? :P

Przecież technik by mu nie zaproponował cisco, gdyby je wycofywali....
A tutaj niby jakąś propozycje miał, później go "zbyli". Jak tego modemu od dawna nie stosują to nie ma się co dziwić, że na magazynach nie ma i zostały tylko u kl którzy się opierają i nie chcą go zmienić na nowszy.
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2019, 13:26   

Nieznajomy, przecież zgodnie z zapisami swojego regulaminu w każdej chwili mogą każdemu na siłę wymienić urządzenie więc pozostaje jedynie do ustalenia, czy po dekoderach wzięli się za stare modemy. W sumie modernizują sieć pod 1 Gb/s i DOCSIS 3.1 więc od strony technicznej jestem w stanie zrozumieć takie akcje, ale jako klientka będę bardzo niezadowolona, jeżeli pozbawią mnie Ubee :)

PS. Technicy czasem opowiadają różne dziwne rzeczy więc należy to brać z przymrużeniem oka.
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2019, 13:38   

Jako, że gdzieś już czytałem o przypadkach niedziałających Cisco po czasowym odłączeniu ich od sieci (np. na czas urlopu), to i zrobiłem zrzut ekranu tego, co miałem przed wyjazdem.

Firmware na 24 lipca 2019 r.png
Plik ściągnięto 44 raz(y) 136,61 KB

 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 18-08-2019, 13:39   

Wygląda na to, że jak modem jest zalogowany to Cable Modem Status ma tryb Operational, a u hsurim tylko Scanning...

[ Dodano: 18-08-2019, 13:42 ]
I przy zalogowanym jeszcze DOCSIS Privacy jest na Enabled.
Ostatnio zmieniony przez Zuzia 18-08-2019, 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-08-2019, 13:44   

hsurim, czyli już wcześniej musiał być jakiś problem, bo przed wyjazdem (odłączeniem sprzętu) Cisco nie był zalogowany do wszystkich 4 kanałów upstream.
Ostatnio zmieniony przez Robin 18-08-2019, 13:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2019, 13:48   

Nie zauważałem żadnego problemu - proste testy pingowania, czy transferu, robię mniej więcej każdego tygodnia
 
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-08-2019, 13:51   

Ale zobacz, że na Channel 2 (Upstream Channels) miałeś 0.0 dBmV.
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-08-2019, 14:02   

Zauważyłem to, jak robiłem ten zrzut ekranu, ale wszystko działało raczej poprawnie.

Zatem, albo powoli się psuło, albo powoli ... do obecnego stanu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: