Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłączenie odbioru na Philipsie?
Autor Wiadomość
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-08-2019, 20:45   

Typowy poziom administracji na oficjalnym forum.

"Widzę, że na mało popularnym forum, które ledwo zipie, pojawiły się ciekawe oskarżenia skierowane w stronę naszej firmy."

Co za kłamliwe zjeby....Chyba że pisali o swoim forum, wtedy się zgadza.

Temat został oczywiście szybko zamknięty....
_________________
  ralf
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-08-2019, 20:55   



Dokładnie. Jeśli to jest "mało popularne forum, które ledwie zipie", to co powiedzieć o Społeczności UPC? :lol:
Swoją drogą GMateuszu zamiast kolejny raz atakować forum MediaŚwiat i jego użytkowników, proponuję sprawdzić jak piszemy partykułę "nie" z rzeczownikami - również tymi, które pochodzą od czasowników. :P

Nie przesądzam jak było w sprawie wyłączenia odbioru na Philipsach. Prawdopodobnie informowano użytkowników o konieczności wymiany sprzętu (podobnie jak swego czasu było z wymianą dekoderów SD na HD). Niestety jak widać nie na tyle skutecznie, aby wiadomość dotarła do wszystkich zainteresowanych. :sad:
Swoją drogą wymiana Philipsa nie tylko na Cisco, ale również na Horizona powinna być bezpłatna.
Ostatnio zmieniony przez Robin 16-08-2019, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 16-08-2019, 21:01   

Po tym forum potrafią "cisnąć", tak jak my po tamtym :D

Ale nawet o swoją stronę nie potrafią zadbać, czy tam jak ktoś wprowadza zmiany to w ogóle coś sprawdza ? Bo znowu im źle działa zakładka internet+ TV i nie wyświetla ofert :mrgreen:

Mogli by swoją stronę poprawić, bo ledwo zipie, ale większości nie poprawią, bo $$ się musi zgadzać.

Ba mało tego, nie potrafią poprawić linku do mojego upc na swojej stronie, gdzie zgłosiłem chyba parę miesięcy temu... POPRAWIĆ LINK, żenada, cały czas error 404 w czasie logowania przez link do mojego upc na dole strony
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-08-2019, 22:13   

Jak trzeba NISKO upaść żeby dyskryminować inne forum, za pomocą tak ŻAŁOSNYCH KŁAMSTW....Ci ludzie reprezentują przecież UPC...Wstyd i tona mułu....Czy Oni nie rozumieją że na pewnym bardzo mało popularnym forum, które ledwo zipie są ich klienci, którzy płacą im za usługi??. Chociażby z tego powodu należy się szacunek.
_________________
  ralf
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2019, 22:23   

No trochę brzydkie zachowanie, tym bardziej, że kiedyś, dawno temu, jak nie istniała jeszcze społeczność UPC, na tym forum dosyć często uczestniczyli przedstawiciele UPC... ;)

Wystarczy wejść tutaj i zobaczyć posty konta
CePeU: https://forum.mediaswiat.pl/search.php?search_author=CePeU
albo
TePeO: https://forum.mediaswiat.pl/search.php?search_author=TePeO
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-08-2019, 22:30   

Już nie wspomnę że na ich oficjalnym forum panuje zasada "Mówimy dobrze o UPC albo nie mówimy wcale"....Pewnie dlatego tak bardzo nie lubią tego forum, bo tutaj ta zasada nie obowiązuje.
_________________
  ralf
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2019, 22:34   

Tym bardziej, że to forum ma się bardzo dobrze, w szczególności bez zaczepek przez Kocurka czy GDA w stronę użytkowników i próbowania wpajania im swoich wyimaginowanych racji.

Tam są na smyczy moderacji, tu hulali do woli, dobrze, że im zakazali tu pisać ^^
 
 
Rafal 
Moderator


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 578
Wysłany: 17-08-2019, 09:50   

Proszę wrócić do tematu.
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2019, 12:09   

W sumie mogli powiadomić o akcji wymiany dekoderów na swojej stronie. Albo na Społeczności, przecież jest tam dział Aktualności. Klientów chyba bardziej interesują tego typu informacje niż kto wygrał w konkursie Telemarketer Roku :)
 
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2019, 16:53   

Horizon też im się degraduje i robią to, co najłatwiej, czyli nic:

Cytat:
UPC Polska z przykrością informuję, że że w związku ze zmianami wprowadzonymi przez dostawcę aplikacji YouTube, od 20.08.2019 aplikacje: YouTube, Foody TV, The Hobbit oraz UPC Polska nie będą już dostępne na dekoderze Horizon.

Z dniem dzisiejszym w aplikacji YouTube został uruchomiony specjalny komunikat informujący o planowanej dacie jej wyłączenia oraz wyłączeniu pozostałych aplikacji, które korzystają z jej API (elementów aplikacji).

Bardzo przepraszamy wszystkich naszych klientów za powstałe utrudnienia.


Tak trzymać. :]
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 915
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 17-08-2019, 18:05   

Horizon ledwo kanały potrafi wyświetlić a co dopiero YT....
_________________
  ralf
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2019, 19:37   

Ja tam nie narzekam na wyświetlanie i przełączanie kanałów. Problemy pojawiają się dopiero jak się nagrywa albo grzebie w VOD jakimś etc.
 
 
MichalJ 
Klikacz

Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 5
Wysłany: 05-09-2019, 21:10   

Bezczelni są wyjątkowo. Nikt mnie o niczym nie informował, dekoder przestał działać w czasie oglądania telewizji i tyle.

Rachunki to potrafią papierową pocztą przysłać, zadzwonić żebym przedłużył umowę (na dotychczasowych warunkach, ale za to z "opłatą aktywacyjną", niech ich szlag) potrafią, ale o wyłączeniu poinformować to już nie.

Wiązanie informowania o ZAPRZESTANIU ŚWIADCZENIA USŁUGI z jakimiś zgodami marketingowymi to jest po prostu skandal.

Nikt od nich nie wymagał, żeby coś w starym sprzęcie aktualizowali/unowocześniali, działał ileś lat i mógłby działać kolejne. Do tego kłamią na infolinii, że to awaria. Żeby tak jeszcze ktoś powiedział, że "przepraszamy, zapomnieliśmy poinformować, włączamy z powrotem na miesiąc, a potem wymienimy" to może bym się tak nie wkurzył.

W niczym nowy dekoder nie jest lepszy - przepadło mi wiele godzin nagranych programów (a tak wyłączyli, że z nagrań odtwarzała się tylko fonia) i nie mogę już nagrywać dwóch programów naraz. To jest ten postęp?
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 05-09-2019, 22:25   

Oj tam się rzucasz, starocie trzeba wymieniać :P
Z tego co pisali to informowali klientów mających zgodę na kontakt o tym, źe należy wymienić dekoder, a jak im czyms te dekodery przeszkadzały przy modernizacji sieci to niech wymieniają :D

Kaony czy philipsy jakieś fajne nie były, już lepszy horizon, pomimo wszystkich jego wad, przynajmniej według mnie.

Nagrywać możesz 2 programy jednocześnie jak dekoder w trybie czuwania, tutaj fakt, że mediabox ma to gorzej rozwiązane.
 
 
MichalJ 
Klikacz

Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 5
Wysłany: 05-09-2019, 23:03   

Pisali że informowali, ale nie informowali. Kurka, z ofertami to potrafią dzwonić po kilka razy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: