Wyłączenie odbioru na Philipsie? |
Autor |
Wiadomość |
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-08-2019, 20:45
|
|
|
Typowy poziom administracji na oficjalnym forum.
"Widzę, że na mało popularnym forum, które ledwo zipie, pojawiły się ciekawe oskarżenia skierowane w stronę naszej firmy."
Co za kłamliwe zjeby....Chyba że pisali o swoim forum, wtedy się zgadza.
Temat został oczywiście szybko zamknięty.... |
_________________
|
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-08-2019, 20:55
|
|
|
Dokładnie. Jeśli to jest "mało popularne forum, które ledwie zipie", to co powiedzieć o Społeczności UPC?
Swoją drogą GMateuszu zamiast kolejny raz atakować forum MediaŚwiat i jego użytkowników, proponuję sprawdzić jak piszemy partykułę "nie" z rzeczownikami - również tymi, które pochodzą od czasowników.
Nie przesądzam jak było w sprawie wyłączenia odbioru na Philipsach. Prawdopodobnie informowano użytkowników o konieczności wymiany sprzętu (podobnie jak swego czasu było z wymianą dekoderów SD na HD). Niestety jak widać nie na tyle skutecznie, aby wiadomość dotarła do wszystkich zainteresowanych.
Swoją drogą wymiana Philipsa nie tylko na Cisco, ale również na Horizona powinna być bezpłatna. |
Ostatnio zmieniony przez Robin 16-08-2019, 21:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 16-08-2019, 21:01
|
|
|
Po tym forum potrafią "cisnąć", tak jak my po tamtym
Ale nawet o swoją stronę nie potrafią zadbać, czy tam jak ktoś wprowadza zmiany to w ogóle coś sprawdza ? Bo znowu im źle działa zakładka internet+ TV i nie wyświetla ofert
Mogli by swoją stronę poprawić, bo ledwo zipie, ale większości nie poprawią, bo $$ się musi zgadzać.
Ba mało tego, nie potrafią poprawić linku do mojego upc na swojej stronie, gdzie zgłosiłem chyba parę miesięcy temu... POPRAWIĆ LINK, żenada, cały czas error 404 w czasie logowania przez link do mojego upc na dole strony |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-08-2019, 22:13
|
|
|
Jak trzeba NISKO upaść żeby dyskryminować inne forum, za pomocą tak ŻAŁOSNYCH KŁAMSTW....Ci ludzie reprezentują przecież UPC...Wstyd i tona mułu....Czy Oni nie rozumieją że na pewnym bardzo mało popularnym forum, które ledwo zipie są ich klienci, którzy płacą im za usługi??. Chociażby z tego powodu należy się szacunek. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-08-2019, 22:30
|
|
|
Już nie wspomnę że na ich oficjalnym forum panuje zasada "Mówimy dobrze o UPC albo nie mówimy wcale"....Pewnie dlatego tak bardzo nie lubią tego forum, bo tutaj ta zasada nie obowiązuje. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-08-2019, 22:34
|
|
|
Tym bardziej, że to forum ma się bardzo dobrze, w szczególności bez zaczepek przez Kocurka czy GDA w stronę użytkowników i próbowania wpajania im swoich wyimaginowanych racji.
Tam są na smyczy moderacji, tu hulali do woli, dobrze, że im zakazali tu pisać ^^ |
|
|
|
|
Rafal
Moderator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 578
|
Wysłany: 17-08-2019, 09:50
|
|
|
Proszę wrócić do tematu. |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2019, 12:09
|
|
|
W sumie mogli powiadomić o akcji wymiany dekoderów na swojej stronie. Albo na Społeczności, przecież jest tam dział Aktualności. Klientów chyba bardziej interesują tego typu informacje niż kto wygrał w konkursie Telemarketer Roku |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-08-2019, 16:53
|
|
|
Horizon też im się degraduje i robią to, co najłatwiej, czyli nic:
Cytat: | UPC Polska z przykrością informuję, że że w związku ze zmianami wprowadzonymi przez dostawcę aplikacji YouTube, od 20.08.2019 aplikacje: YouTube, Foody TV, The Hobbit oraz UPC Polska nie będą już dostępne na dekoderze Horizon.
Z dniem dzisiejszym w aplikacji YouTube został uruchomiony specjalny komunikat informujący o planowanej dacie jej wyłączenia oraz wyłączeniu pozostałych aplikacji, które korzystają z jej API (elementów aplikacji).
Bardzo przepraszamy wszystkich naszych klientów za powstałe utrudnienia. |
Tak trzymać. :] |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 17-08-2019, 18:05
|
|
|
Horizon ledwo kanały potrafi wyświetlić a co dopiero YT.... |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-08-2019, 19:37
|
|
|
Ja tam nie narzekam na wyświetlanie i przełączanie kanałów. Problemy pojawiają się dopiero jak się nagrywa albo grzebie w VOD jakimś etc. |
|
|
|
|
MichalJ
Klikacz
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 5
|
Wysłany: 05-09-2019, 21:10
|
|
|
Bezczelni są wyjątkowo. Nikt mnie o niczym nie informował, dekoder przestał działać w czasie oglądania telewizji i tyle.
Rachunki to potrafią papierową pocztą przysłać, zadzwonić żebym przedłużył umowę (na dotychczasowych warunkach, ale za to z "opłatą aktywacyjną", niech ich szlag) potrafią, ale o wyłączeniu poinformować to już nie.
Wiązanie informowania o ZAPRZESTANIU ŚWIADCZENIA USŁUGI z jakimiś zgodami marketingowymi to jest po prostu skandal.
Nikt od nich nie wymagał, żeby coś w starym sprzęcie aktualizowali/unowocześniali, działał ileś lat i mógłby działać kolejne. Do tego kłamią na infolinii, że to awaria. Żeby tak jeszcze ktoś powiedział, że "przepraszamy, zapomnieliśmy poinformować, włączamy z powrotem na miesiąc, a potem wymienimy" to może bym się tak nie wkurzył.
W niczym nowy dekoder nie jest lepszy - przepadło mi wiele godzin nagranych programów (a tak wyłączyli, że z nagrań odtwarzała się tylko fonia) i nie mogę już nagrywać dwóch programów naraz. To jest ten postęp? |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 05-09-2019, 22:25
|
|
|
Oj tam się rzucasz, starocie trzeba wymieniać
Z tego co pisali to informowali klientów mających zgodę na kontakt o tym, źe należy wymienić dekoder, a jak im czyms te dekodery przeszkadzały przy modernizacji sieci to niech wymieniają
Kaony czy philipsy jakieś fajne nie były, już lepszy horizon, pomimo wszystkich jego wad, przynajmniej według mnie.
Nagrywać możesz 2 programy jednocześnie jak dekoder w trybie czuwania, tutaj fakt, że mediabox ma to gorzej rozwiązane. |
|
|
|
|
MichalJ
Klikacz
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 5
|
Wysłany: 05-09-2019, 23:03
|
|
|
Pisali że informowali, ale nie informowali. Kurka, z ofertami to potrafią dzwonić po kilka razy... |
|
|
|
|
|