Wyłączenie odbioru na Philipsie? |
Autor |
Wiadomość |
eurozaurus
Klikacz
Dołączył: 16 Mar 2019 Posty: 2
|
Wysłany: 15-08-2019, 13:55 Wyłączenie odbioru na Philipsie?
|
|
|
Czy ktoś, podobnie jak ja, doświadczył problemu opisanego również tu: forum(dot)upc(dot)eu/t5/dekoder-mediabox/wylaczenie-odbioru-na-philipsach-i-kaonach-zmuszanie-do-wymiany/td-p/33388 ?
U mnie na Philipsie od 7.08 wciąż jest napis o trwającej konfiguracji i konieczności poczekania - oczywiście czeka się bez skutku. Nie można oglądać ani programów na żywo ani nagranych.
Na stronie UPC w diagnostyce awarii potwierdza się, że w mojej lokalizacji mogą wystąpić utrudnienia, a termin naprawy jest wciąż odsuwany.
Biuro obsługi oświadczyło przez FB, że mój dekoder nie spełnia standardów i konieczna jest jego wymiana na Cisco 8485DVB. Ciekawy sposób na wprowadzanie udoskonaleń (?), bez żadnego uprzedzenia ani konkretnego komunikatu :[
Na pytanie wysłane z ekranu diagnostyki strony UPC nie ma odpowiedzi...
I jeszcze dodatkowe pytania: czy poza brakiem możliwości nagrywania jednoczesnego 2 programów i oglądania trzeciego Cisco jest w czymś gorszy od Philipsa? Dysk chyba dają 320GB? Problemy z jakością SD chyba zostały wyeliminowane? |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 15-08-2019, 14:20
|
|
|
Dekoder philips zostały wycofane przez upc i należy je wymienić bezpłatnie na nowsze
Komunikat nie zniknie, a dekoder nie zostanie przywrócony do obiegu.
Sieci i sprzęt trzeba modernizować, elektronika szybko się starzeje i kiedyś w końcu starocie trzeba wymienić, a jak nie ponosisz ŻADNYCH opłat to co za problem ? Chyba lepiej mieć coś nowszego ?
Albo za dopłatą możesz wziąć horizona
A co do komunikatu nie powinien Ci się już na stronie pojawiać, mieli ustawione pokazywanie degradacji usług ze względu na problemy z nagrywaniem "Zniewolnona" na TVP1, ale zmienili to. |
|
|
|
|
Kronin
classic master
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 220 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-08-2019, 14:42
|
|
|
U mnie to samo, "Twa konfiguracja....bla bla bla". A szkoda, bo sprzęt w mojej ocenie był lepszy niż Cisco. Pozostało chyba jedynie dzwonić i umawiać się na wymianę sprzętu... |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-08-2019, 15:55
|
|
|
Dostaliście wcześniej informacje, że ten sprzęt wymaga wymiany, czy wam odcięli możliwość oglądania na nim z dnia na dzień? Bo jeżeli tak było to kwalifikuje się to do grubszego zgłoszenia, jak już to sami powinni poinformować i na ich koszt wysłać nowy sprzęt do podłączenia lub przysłać technika na wymianę przed całkowitym odłączeniem. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 15-08-2019, 16:00
|
|
|
brtk z tego co mi wiadomo to tam gdzie mają aktualne nr kontaktowe i zgody na marketing to dzwonią i proponują m.in przejście na horizona.
A upc przecież wysyła bez dodatkowych opłat nowe dekodery czy wysyła technika również za friko więc nie widzę problemu, jestem za tym, żeby stare złomy całkowicie z sieci usunąć.
Z tym, że powinni najpierw wypuścić nowy dekoder, który faktycznie byłby wart zmiany, bo obecne sprzęty są takie sobie, na pewno lepsze od starszych, ale nadal mają sporo wad. Ale przeciętny Kowalski i tak tych wad nawet w większości sytuacji nie zauważy.... |
|
|
|
|
Kronin
classic master
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 220 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-08-2019, 17:30
|
|
|
brtk napisał/a: | Dostaliście wcześniej informacje, że ten sprzęt wymaga wymiany, czy wam odcięli możliwość oglądania na nim z dnia na dzień? Bo jeżeli tak było to kwalifikuje się to do grubszego zgłoszenia, jak już to sami powinni poinformować i na ich koszt wysłać nowy sprzęt do podłączenia lub przysłać technika na wymianę przed całkowitym odłączeniem. |
U mnie wyłączyli z dnia na dzień, żadnej informacji... Są z lekka mówiąc bezczelni... Zamiast napisu "trwa konfiguracja..." mogli zamieścić informację o wycofaniu dekodera i konieczności wymiany na inny... |
_________________
|
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 15-08-2019, 17:37
|
|
|
Ale żeby zmienić ten napis musieliby wypuścić aktualizacje oprogramowania do niewspieranego już sprzętu.... |
|
|
|
|
Kronin
classic master
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 220 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-08-2019, 18:29
|
|
|
Nieznajomy napisał/a: | Ale żeby zmienić ten napis musieliby wypuścić aktualizacje oprogramowania do niewspieranego już sprzętu.... |
Masz rację, dla nich jest problemem naprawa softu w horizonie, a co dopiero dokonanie zmian w sofcie tak starego sprzętu... Co nie zmienia faktu że tak się nie robi, i mogli chociaż wysłać email, mają przecież bazę danych klientów i chyba wiedzą kto ma jeszcze dekodery Philipsa... |
_________________
|
|
|
|
|
eurozaurus
Klikacz
Dołączył: 16 Mar 2019 Posty: 2
|
Wysłany: 16-08-2019, 14:17
|
|
|
@Nieznajomy: ja także jestem za modernizacją, jednak nie zawsze nowsze = lepsze, w tym przypadku dla mnie obecność 3 głowic TV w Philipsie jest ważna i często z tego korzystałem.
I sama procedura jest nie do przyjęcia: żadnego uprzedzenia, informacji, czegokolwiek. Po prostu odcięli TV... |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 16-08-2019, 15:47
|
|
|
Zuzia informacje zawsze trafiają na meila którego dostaje się z domeny upcpoczta a dodatkowo jak ktoś podał swojego meila to jeszcze oprócz tamtego to jeszcze dodatkowo meil kontaktowy (to na pewno tak działa)
W moim upc widoczne są też ważniejsze wiadomości, więc jest szansa że tam też się pokazuje, ale nwm czy na pewno
A i podejrzewam, że na 100% się kontaktowali telefonicznie tylko jak to zwykle ktoś pewnie się rozłączył, albo nie miał podanego aktualnego nr tel, brak zgód na kontakt itd.
Jak to jest, że niektórzy wiedzą wszystko o swoich usługach a inni nawet nie wiedzą co mają i ile za to płacą ? Tak samo, ze sprzętem wszystko zależy od klienta czy aktualizuje dane kontaktowe czy wyraża zgodę, czy słucha co się do niego mówi
PS: Zawsze możesz wziąć horizona i mieć 4 głowice |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-08-2019, 16:11
|
|
|
No to macie odpowiedź, trzeba odbierać korespondencję. |
|
|
|
|
Marek33
Klikacz
Dołączył: 16 Sie 2019 Posty: 1
|
Wysłany: 16-08-2019, 16:23
|
|
|
Też to mam. Nie było uprzedzenia. Zgodziłem się na Horizona i niestety jest gorzej. Restartuje się, gubi prawidłowy format obrazu. Philipsa miałem od początku jak się pojawił. Nie było żadnych awarii i obraz lepszy był. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 16-08-2019, 16:24
|
|
|
Nieznajomy napisał/a: | PS: Zawsze możesz wziąć horizona i mieć 4 głowice |
Po mojemu on ma 1 głowicę i 4 demodulatory.
brtk napisał/a: | No to macie odpowiedź, trzeba odbierać korespondencję. |
O ile takowa została w ogóle wysłana. Jak ktoś umie wejść na to forum to umie też przeczytać maila, a nikt się takowym nie chwalił. A jak były rozsyłane maile w sprawie MVNO to od razu tutaj ktoś wkleił.
Druga rzecz, to nie wszystko można załatwić automatycznym mailingiem. |
_________________
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-08-2019, 16:44
|
|
|
Telefonów sam nie odbieram jak jestem w pracy, a dzwonią przeważnie w godzinach południowych, więc nic dziwnego, że ludzie nie mogą gadać.. Według mnie wiadomość mogła trafić do spamu. Dlatego powinni wysyłać coś działającego na zasadzie jak umowy się nowe zawiera, przychodzi mail gdzie trzeba kliknąć w celu potwierdzenia. Tutaj można by kliknąć w celu potwierdzenia, że korespondencja dotarła i jesteśmy świadomi wymuszonej zmiany. Jeżeli by nie odnotowali, to w najgorszym wypadku, wysłać listem. |
|
|
|
|
|