Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłączenie odbioru na Philipsie?
Autor Wiadomość
eurozaurus 
Klikacz

Dołączył: 16 Mar 2019
Posty: 2
Wysłany: 15-08-2019, 13:55   Wyłączenie odbioru na Philipsie?

Czy ktoś, podobnie jak ja, doświadczył problemu opisanego również tu: forum(dot)upc(dot)eu/t5/dekoder-mediabox/wylaczenie-odbioru-na-philipsach-i-kaonach-zmuszanie-do-wymiany/td-p/33388 ?
U mnie na Philipsie od 7.08 wciąż jest napis o trwającej konfiguracji i konieczności poczekania - oczywiście czeka się bez skutku. Nie można oglądać ani programów na żywo ani nagranych.
Na stronie UPC w diagnostyce awarii potwierdza się, że w mojej lokalizacji mogą wystąpić utrudnienia, a termin naprawy jest wciąż odsuwany.
Biuro obsługi oświadczyło przez FB, że mój dekoder nie spełnia standardów i konieczna jest jego wymiana na Cisco 8485DVB. Ciekawy sposób na wprowadzanie udoskonaleń (?), bez żadnego uprzedzenia ani konkretnego komunikatu :[
Na pytanie wysłane z ekranu diagnostyki strony UPC nie ma odpowiedzi...
I jeszcze dodatkowe pytania: czy poza brakiem możliwości nagrywania jednoczesnego 2 programów i oglądania trzeciego Cisco jest w czymś gorszy od Philipsa? Dysk chyba dają 320GB? Problemy z jakością SD chyba zostały wyeliminowane?
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 15-08-2019, 14:20   

Dekoder philips zostały wycofane przez upc i należy je wymienić bezpłatnie na nowsze :)

Komunikat nie zniknie, a dekoder nie zostanie przywrócony do obiegu.

Sieci i sprzęt trzeba modernizować, elektronika szybko się starzeje i kiedyś w końcu starocie trzeba wymienić, a jak nie ponosisz ŻADNYCH opłat to co za problem ? Chyba lepiej mieć coś nowszego ?


Albo za dopłatą możesz wziąć horizona


A co do komunikatu nie powinien Ci się już na stronie pojawiać, mieli ustawione pokazywanie degradacji usług ze względu na problemy z nagrywaniem "Zniewolnona" na TVP1, ale zmienili to.
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2019, 14:42   

U mnie to samo, "Twa konfiguracja....bla bla bla". A szkoda, bo sprzęt w mojej ocenie był lepszy niż Cisco. Pozostało chyba jedynie dzwonić i umawiać się na wymianę sprzętu...
_________________
 
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2019, 15:55   

Dostaliście wcześniej informacje, że ten sprzęt wymaga wymiany, czy wam odcięli możliwość oglądania na nim z dnia na dzień? Bo jeżeli tak było to kwalifikuje się to do grubszego zgłoszenia, jak już to sami powinni poinformować i na ich koszt wysłać nowy sprzęt do podłączenia lub przysłać technika na wymianę przed całkowitym odłączeniem.
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 15-08-2019, 16:00   

brtk z tego co mi wiadomo to tam gdzie mają aktualne nr kontaktowe i zgody na marketing to dzwonią i proponują m.in przejście na horizona.

A upc przecież wysyła bez dodatkowych opłat nowe dekodery czy wysyła technika również za friko więc nie widzę problemu, jestem za tym, żeby stare złomy całkowicie z sieci usunąć.

Z tym, że powinni najpierw wypuścić nowy dekoder, który faktycznie byłby wart zmiany, bo obecne sprzęty są takie sobie, na pewno lepsze od starszych, ale nadal mają sporo wad. Ale przeciętny Kowalski i tak tych wad nawet w większości sytuacji nie zauważy....
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2019, 17:30   

brtk napisał/a:
Dostaliście wcześniej informacje, że ten sprzęt wymaga wymiany, czy wam odcięli możliwość oglądania na nim z dnia na dzień? Bo jeżeli tak było to kwalifikuje się to do grubszego zgłoszenia, jak już to sami powinni poinformować i na ich koszt wysłać nowy sprzęt do podłączenia lub przysłać technika na wymianę przed całkowitym odłączeniem.


U mnie wyłączyli z dnia na dzień, żadnej informacji... Są z lekka mówiąc bezczelni... Zamiast napisu "trwa konfiguracja..." mogli zamieścić informację o wycofaniu dekodera i konieczności wymiany na inny...
_________________
 
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 15-08-2019, 17:37   

Ale żeby zmienić ten napis musieliby wypuścić aktualizacje oprogramowania do niewspieranego już sprzętu....
 
 
Kronin 
classic master

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 220
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2019, 18:29   

Nieznajomy napisał/a:
Ale żeby zmienić ten napis musieliby wypuścić aktualizacje oprogramowania do niewspieranego już sprzętu....

Masz rację, dla nich jest problemem naprawa softu w horizonie, a co dopiero dokonanie zmian w sofcie tak starego sprzętu... Co nie zmienia faktu że tak się nie robi, i mogli chociaż wysłać email, mają przecież bazę danych klientów i chyba wiedzą kto ma jeszcze dekodery Philipsa...
_________________
 
 
 
eurozaurus 
Klikacz

Dołączył: 16 Mar 2019
Posty: 2
Wysłany: 16-08-2019, 14:17   

@Nieznajomy: ja także jestem za modernizacją, jednak nie zawsze nowsze = lepsze, w tym przypadku dla mnie obecność 3 głowic TV w Philipsie jest ważna i często z tego korzystałem.
I sama procedura jest nie do przyjęcia: żadnego uprzedzenia, informacji, czegokolwiek. Po prostu odcięli TV...
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2019, 15:19   

Widzieliście to: https://forum.upc.eu/t5/dekoder-mediabox/wylaczenie-odbioru-na-philipsach-i-kaonach-zmuszanie-do-wymiany/m-p/33627#M3062 ?

Może informacja trafiła do MOJE UPC albo na maila jaki dostaje od nich każdy klient.
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 16-08-2019, 15:47   

Zuzia informacje zawsze trafiają na meila którego dostaje się z domeny upcpoczta a dodatkowo jak ktoś podał swojego meila to jeszcze oprócz tamtego to jeszcze dodatkowo meil kontaktowy (to na pewno tak działa)
W moim upc widoczne są też ważniejsze wiadomości, więc jest szansa że tam też się pokazuje, ale nwm czy na pewno

A i podejrzewam, że na 100% się kontaktowali telefonicznie tylko jak to zwykle ktoś pewnie się rozłączył, albo nie miał podanego aktualnego nr tel, brak zgód na kontakt itd.

Jak to jest, że niektórzy wiedzą wszystko o swoich usługach a inni nawet nie wiedzą co mają i ile za to płacą ? Tak samo, ze sprzętem wszystko zależy od klienta czy aktualizuje dane kontaktowe czy wyraża zgodę, czy słucha co się do niego mówi :)


PS: Zawsze możesz wziąć horizona i mieć 4 głowice :)
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2019, 16:11   

No to macie odpowiedź, trzeba odbierać korespondencję.
 
 
Marek33 
Klikacz

Dołączył: 16 Sie 2019
Posty: 1
Wysłany: 16-08-2019, 16:23   

Też to mam. Nie było uprzedzenia. Zgodziłem się na Horizona i niestety jest gorzej. Restartuje się, gubi prawidłowy format obrazu. Philipsa miałem od początku jak się pojawił. Nie było żadnych awarii i obraz lepszy był.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 16-08-2019, 16:24   

Nieznajomy napisał/a:
PS: Zawsze możesz wziąć horizona i mieć 4 głowice

Po mojemu on ma 1 głowicę i 4 demodulatory.

brtk napisał/a:
No to macie odpowiedź, trzeba odbierać korespondencję.

O ile takowa została w ogóle wysłana. Jak ktoś umie wejść na to forum to umie też przeczytać maila, a nikt się takowym nie chwalił. A jak były rozsyłane maile w sprawie MVNO to od razu tutaj ktoś wkleił.
Druga rzecz, to nie wszystko można załatwić automatycznym mailingiem.
_________________
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2019, 16:44   

Telefonów sam nie odbieram jak jestem w pracy, a dzwonią przeważnie w godzinach południowych, więc nic dziwnego, że ludzie nie mogą gadać.. Według mnie wiadomość mogła trafić do spamu. Dlatego powinni wysyłać coś działającego na zasadzie jak umowy się nowe zawiera, przychodzi mail gdzie trzeba kliknąć w celu potwierdzenia. Tutaj można by kliknąć w celu potwierdzenia, że korespondencja dotarła i jesteśmy świadomi wymuszonej zmiany. Jeżeli by nie odnotowali, to w najgorszym wypadku, wysłać listem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: