Pakiet Bezpieczeństwa UPC |
Autor |
Wiadomość |
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 19:44 Pakiet Bezpieczeństwa UPC
|
|
|
Otwieram sobie laptopa, a tu wyskakuje mi takie okienko:
O co chodzi? Miałem niby bezpłatną licencję.
Wciśnięcie przycisku "Odnów teraz..." prowadzi do tej strony:
https://www.upc.pl/intern...bezpieczenstwa/
Czyli co, mam sobie zakupić licencję?
Już rok temu usunięto mi w "Moim UPC" możliwość ponownej instalacji tego pakietu, choć spełniłem ich warunek i zainstalowałem pakiet do 31.07.2018 r., aby zachować bezpłatną licencję. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 02-07-2019, 20:00
|
|
|
Uruchamiałeś ponownie kompa jeszcze raz po wyskoczeniu tego komunikatu ? |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 20:17
|
|
|
Tak, przed chwilą uruchomiłem ponownie i jest dokładnie to samo.
Przy okazji mam pytanie. Windows zaalarmował brak ochrony i zasugerował włączenie Windows Defender. Tak też uczyniłem.
Czytam w necie na temat tego programu i niby jest on wbudowany w Windows.
Przed instalacją Pakietu Bezpieczeństwa od UPC miałem zainstalowany Microsoft Security Essentials i działał OK.
Korzystam z Windows 7. Czym się różni ten Windows Defender od Microsoft Security Essentials? |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2019, 20:27
|
|
|
Windows Defender w 7-ce chroni Cię jedynie przed spyware (dopiero od systemu Windows 8 jest pełnoprawnym antywirusem chroniącym przed złośliwym oprogramowaniem). Dlatego w przypadku Windowsa 7 wskazana jest instalacja programu MSE (Microsoft Security Essentials) |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 20:30
|
|
|
OK, dzięki. Tak też zrobię.
Jak uruchamiam ręcznie Pakiet Bezpieczeństwa UPC, to jest tak:
|
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 02-07-2019, 20:49
|
|
|
Upc.pl pomoc i obsługa i wyklikaj z czym masz problem to pojawi się możliwość połączenia na czacie.
A w moim upc w ogóle widzisz pakiet bezpieczeństwa ? Czy wyparował Ci z konta ? (usługi -> internet i tam powinna być zakładka z pakietem bezpieczeństwa) |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 20:52
|
|
|
W "Moim UPC" Pakiet Bezpieczeństwa UPC wyparował już blisko rok temu - mimo iż spełniłem warunek dotyczący zachowania bezpłatnej licencji na ten pakiet.
A informacja wtedy była taka:
Cytat: | Szanowny Kliencie,
Zauważyliśmy, że nie zainstalowałeś Pakietu Bezpieczeństwa UPC, który otrzymałeś wraz z naszą usługą internetową. Teraz przygotowaliśmy bardziej przyjazną wersję tego oprogramowania.
Chcesz korzystać z Pakietu Bezpieczeństwa bezpłatnie, na dotychczasowych zasadach? Zaloguj się do Mojego UPC (zakładka Internet - Pakiet Bezpieczeństwa) i zainstaluj nową wersję do 31 lipca 2018 r.
Pakiet Bezpieczeństwa to:
- jeden z najlepszych na rynku programów zabezpieczających m.in. antywirus, kontrola rodzicielska,
- profesjonalna ochrona konta bankowego i zakupów online,
- możliwość instalacji aż na trzech urządzeniach.
Instalacja bezpłatnego Pakietu Bezpieczeństwa w Moim UPC będzie możliwa tylko do 31 lipca 2018 r. Jeśli zdecydujesz się zamówić pakiet po tym dniu, będzie to możliwe pod numerem 813 813 813 oraz w naszych salonach. Za korzystanie z pakietu będzie wówczas pobierana opłata zgodna z aktualną ofertą UPC.
Ważne: Powyższa zmiana zasad korzystania z Pakietu Bezpieczeństwa wejdzie w życie z dniem 1 sierpnia 2018 r. Jeżeli jej nie akceptujesz, masz prawo do wypowiedzenia Umowy Abonenckiej bez dodatkowych kosztów. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać dostarczone pocztą na adres: ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice lub do Salonu Sprzedaży UPC do 1 sierpnia 2018 r. Zmiana ta nie wejdzie w życie, jeżeli do dnia 31 lipca 2018 r. zainstalujesz Pakiet Bezpieczeństwa. |
W jakich godzinach działa czat, bo: "W tej chwili wszyscy pracownicy prowadzą rozmowy na czacie. Spróbuj ponownie za chwilę".
Teraz niby połączyło, ale od kilkunastu minut jest status "Oczekiwanie na doradcę". |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 02-07-2019, 21:33
|
|
|
Od 7 do 23 z tego co mi wiadomo, niestety kolejki jak wszędzie, o takiej porze to każdy się kontaktuje z operatorami to zwykle dłużej trzeba czekać |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 21:39
|
|
|
Czekać, czy rozłączyć się i spróbować za jakiś czas połączyć się ponownie?
Chyba jednak zadzwonię na infolinię. Jak rozliczany jest ich numer 813 813 813? |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 02-07-2019, 21:50
|
|
|
O 22 znając życie większość osób się rozłączy bo nie ma pojęcia że pracują do 23
Ale tak w ogóle masa osób narzeka na to że upc nie odbiera telefonów, na czacie ciężko się doczekac, ok zgadzam się, są czasami ogromne kolejki i ciężko się skontaktować, ale dzisiaj miałem "przyjemność" kontaktować się z tmobile, się okazało, że czatu do wsparcia technicznego w ogóle nie ma, na tym czacie co pisałem to nie wiedzą nic na temat internetu światłowodowego, jako że jest to na światłowodzie orange to chciałem popytać u orange na czacie i co .... jak nie jestem klientem to mam się rejestrować (?) żeby się móc skontaktować, a jak chce na czacie jako zamówienie usług to wyskakuje że pracują tylko do 22, a jeszcze dobrych parę minut zostało
Vectra z tego co wiem w ogóle nie posiada czatu, a przyznam że czat jest opcją którą najbardziej lubię, najmniej też przeszkadza jak na coś trzeba poczekać bo bez problemu jednocześnie można robić coś innego, a czat wciepać na 2 monitor
Także wcale upc nie jest najgorsze, ale jakieś rozładowanie kolejek by się przydało
PS: Nie jestem nawet klientem orange a już mnie wystarczyli, że wizyta technika coś ok 50 zł, a naprawa 129 zł jak ja coś zepsułem, no niezły operator, jeszcze nie wiedzą o co chodzi, a już informacja od bota o opłacie
Chyba jednak przedłużam umowę z upc, bo źle nie ma, a jak widzę to nic lepszego u mnie nie ma dostępnego:( |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-07-2019, 21:56
|
|
|
Czat automatycznie rozłącza się o 22, nie wiem jak z infolinią. |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 02-07-2019, 21:59
|
|
|
Przecież dział techniczny pracuje do 23 |
|
|
|
|
Robin
ultra master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 1465 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-07-2019, 22:00
|
|
|
Ile naliczają za połączenie z infolinią 813 813 813? Czy z ich telefonu stacjonarnego połączenie jest chociaż bezpłatne?
Nie pozostaje mi nic innego jak odinstalować Pakiet Bezpieczeństwa UPC i zainstalować Microsoft Security Essentials. A sprawę z UPC chciałbym wyjaśnić, bo ewidentnie jest coś nie tak. Prawdopodobnie skończy się reklamacją. |
Ostatnio zmieniony przez Robin 02-07-2019, 22:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-07-2019, 22:02
|
|
|
@Robin jeżeli masz nolimit na stacjonarne w UPC, to bedzie bezpłatne. |
Ostatnio zmieniony przez brtk 02-07-2019, 22:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 02-07-2019, 22:02
|
|
|
Połączenie jest liczone jak każdy tel stacjonarny, jak na komórce masz bez limitu na stacjonarne to masz bezpłatnie połączenie z upc, z ich telefonu też oczywiście friko
[ Dodano: 02-07-2019, 22:05 ]
Chyba się coś zmieniło w takim razie z tym czatem, bo wydaje mi się, że normalnie po 22 kiedyś się kontaktowałem, ale może to faktycznie dzwoniłem wtedy hmmmmm dawno temu i nie prawda. W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ale telefony na bank odbierają od 7 do 23 każdego dnia, święto nie święto tak samo mają czynne i tu na bank nie ma wyjątków |
|
|
|
|
|