|
|
T-Mobile i oferta światłowodowa! |
Autor |
Wiadomość |
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2021, 01:03
|
|
|
Domin922 napisał/a: | Zobaczcie jaki cyrk, gość elegancko wyłapał 2 headshoty, ale jest duchem... pociski znikają z mapy. | Sorry Kolego ale chyba pudłowałles. Dałem tempo filmu 0,25 i widać ze minimalnie ale obok, krawędz budynku... sam popatrz 2 strzaly trafiles na końcu filmiku.
Na 5 strzałów trafiles 1. Klatke przed strzałem robiłem fotke.
Zrzut ekranu 2021-11-26 010245.jpg
|
|
Plik ściągnięto 41 raz(y) 132,95 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Domin922
plus master
Dołączył: 19 Maj 2021 Posty: 377
|
Wysłany: 26-11-2021, 09:42
|
|
|
Pierwszy strzał trafiłem w bok głowy, co w tej grze zalicza headshota. Taki jest hitbox. Wiem, bo czasem oglądam streamy ludzi co w to grają i trafiając tak, zabijają. Tak samo z zombiakami, strzelam w krawędź łba i padają. Taki jest CryEngine. Drugi strzał, po oględzinach, faktycznie spudłowałem, ale pierwszy to był headshot. Reszty nie liczę bo pudło, ale fakt taki, że gość po pierwszym strzale powinien paść. To jednak przykład na szybko z wczoraj, nie zawsze używam szybkiej powtórki. Są mecze gdzie ewidentnie gość dostaje na klatę z 10 metrów, a pocisk nie trafia i nawet nie ma animacji na murze za nim, że wgl trafiłem w ścianę.
Postaram się coś lepszego pokazać jak będę grał i ewidentnie pocisk przez gościa przeleci. |
_________________
|
|
|
|
|
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2021, 10:59
|
|
|
Domin922 napisał/a: | ewidentnie pocisk przez gościa przeleci. | ja wczoraj w PUBGu tak miałem, pojedynczy strzal z AKM przelecial przez typa... dla mnie podejrzanym była opcja Tryb Niskiego Opoznienia miałem WŁĄCZ. Niższe opoznienie ale kosztem chyba wlasnie takich sytuacji.
Zrzut ekranu 2021-11-26 105410.jpg
|
|
Plik ściągnięto 8 raz(y) 19,64 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Domin922
plus master
Dołączył: 19 Maj 2021 Posty: 377
|
Wysłany: 26-11-2021, 11:17
|
|
|
Tutaj na szczęście T-lag już dostarczył dane z moim strzałem do serwera Ale obrażenia po upadku już były ciut opóźnione, co widać... powinienem stracić HP od razu po upadku a nie po 200-300 milisekundach. Ping podskoczył z 34 do 44 a już odczuwalne opóźnienie robi się 5-10x większe. Jak mam 100 ms w tej grze + loss to wszystko ma sekundowe opóźnienie...
https://drive.google.com/file/d/1QuWDivy9nTxQ-kdpyqOgHzTXFAtvmlNm/view
Tutaj poniżej z kolei w grze sprzed chwili, gdzie grałem solo vs zespoły, trafiłem gościa w klatę/rękę lub wgl go nie trafiłem... a okazało się ze headshot Tak jakby strzał został oddany sekundę później i on sam naszedł na pocisk. Jednak nawet jeśli by naszedł, to celowałem zbyt nisko by był to headshot. Słychać charakterystyczny plask (dźwięk headshota) i śmierć typa. Wcześniej takich jaj nie było, takie cuda pojawiły się jakiś miesiąc temu. Albo pociski przez gości przelatują, albo (rzadziej, dużo rzadziej) trafiają, mimo że pudłuję. Cuda na kiju panie, już sam nie wiem czy twórcy coś skopali z grą czy to od T-laga.
https://drive.google.com/file/d/1Jm2Cd57HCiO_ZVP0xLkZo6ye3u4J5XSQ/view?usp=sharing
Co do ustawień w Nvidii, nie bawię się w takie rzeczy. Jedynie mam wyostrzenie na poziomie 15% (dodaje nieco ostrości grafice, bez przesadnego wyostrzenia i z zerowym wpływem na ilość klatek, polecam) a tak to wszystko na default.
EDIT: Wiem że trochę spamuję filmikami, ale tutaj świetny przykład tego o czym pisałem, że nawet ostatni pixel włosa to hitbox i headshot się liczy. Tutaj poniżej śmiem powiedzieć że gościa nie trafiłem, a jak już to dosłownie ostatni pixel głowy. Słabo widać, bo typ jest schowany i z 70 metrów ode mnie, ale widać (można nawet pobrać filmik i zobaczyć, bo odtwarzacz w googledrive zawsze psuje jakość). Dlatego pierwszy strzał na Twoim screenie RobZon z mojego filmiku to był headshot, no ale widocznie wtedy T-lag zgubił pakiety ze strzałem.
https://drive.google.com/file/d/1cebI6TZCRDmbAK-EADBnUWR01WqAqlVP/view?usp=sharing |
_________________
|
|
|
|
|
graczcsgo
light master
Dołączył: 17 Wrz 2021 Posty: 100
|
Wysłany: 26-11-2021, 14:10
|
|
|
Domin poczytaj o clock drifcie. To też może być przyczyną desyncu i problemu z hitregiem. |
|
|
|
|
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-11-2021, 18:25
|
|
|
Domin922 napisał/a: | Cuda na kiju panie, już sam nie wiem czy twórcy coś skopali z grą czy to od T-laga. |
Chyba na dniach bedziesz miał innego dostawce więc sam nam powiesz czy to TM czy inny dostawca... czy też coś innego?
Domin922 napisał/a: |
Co do ustawień w Nvidii, nie bawię się w takie rzeczy. Jedynie mam wyostrzenie na poziomie 15% (dodaje nieco ostrości grafice, bez przesadnego wyostrzenia i z zerowym wpływem na ilość klatek, polecam) a tak to wszystko na default. |
Do PUBGa jest osobny profil, ustawienia są takie by ilosć fpsów byla największa, kazda klatka sie liczy w grach FPS Każdy kogo znam ma chyba tak ustawione, wiec to standard. |
_________________
|
|
|
|
|
Domin922
plus master
Dołączył: 19 Maj 2021 Posty: 377
|
Wysłany: 26-11-2021, 18:35
|
|
|
RobZon napisał/a: | Do PUBGa jest osobny profil, ustawienia są takie by ilosć fpsów byla największa, kazda klatka sie liczy w grach FPS |
Zależy od monitora. Jak ktoś ma 60hz to i 70 fps jest super, byleby nie było input laga. Jak ktoś ma 144hz i więcej, to wiadomo że najlepiej mieć tyle, ile odświeżanie monitora. |
_________________
|
|
|
|
|
Domin922
plus master
Dołączył: 19 Maj 2021 Posty: 377
|
Wysłany: 27-11-2021, 16:18
|
|
|
Dzisiaj przed chwilą miałem 10-cio minutową przerwę w dostawie, nie padł 4 lub 5 hop, tylko sieć została całkowicie wyłączona. Zgasła dioda ''online'' na modemie TM, restart nic nie pomógł. To samo miało miejsce 2 dni temu. Na szczęście nie trwa to długo, bo 10min, ale jak ktoś potrzebuje stałego łącza 24h na dobę to pewnie się wkurzy.
Testowania ciąg dalszy, teraz testują wyłączanie sieci i to, czy ich klienci zauważą że dioda 'online' na modemie się nie świeci. Jutro albo za 2 dni pewnie znów wyłączą sieć na chwilę w imię nauki i wiecznego, niekończącego się testowania ich sieci.
Orange to byli i pewnie nadal są partaczami, ale oni chociaż nie wyłączali swoim klientom internetu co drugi dzień. Jak byłem u pomarańczowych to nie przypominam sobie takich ciągłych rozłączeń. |
_________________
|
|
|
|
|
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-11-2021, 16:57
|
|
|
Domin922 napisał/a: | Jak byłem u pomarańczowych to nie przypominam sobie takich ciągłych rozłączeń. | Obecnie miałem przerwe tylko raz jak koparka przerwala fizycznie swiatłowod na mojej ulicy.
Tu macie clip jak w PUBGu rejestruje strzaly, wszystko weszło. 10 pestek. Kolega streamuje https://clips.twitch.tv/AuspiciousSucculentWaterOSfrog-PrrngtWPd11cBl2p
ec2-35-156-16-218.eu-central-1.compute.amazonaws.com => tj. to samo co 35.156.16.218 |
_________________
|
|
|
|
|
graczcsgo
light master
Dołączył: 17 Wrz 2021 Posty: 100
|
Wysłany: 28-11-2021, 19:14
|
|
|
Dzisiaj kolejna dawka światłowodu T-Mobile. Ciekawe czy w końcu zrozumieją, że ignorując mnie, robią sobie więcej złego niż dobrego. Rozwiązanie umowy będzie ich kosztowało zdecydowanie mniej, niż 100 zniechęconych potencjalnych klientów.
|
|
|
|
|
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-11-2021, 19:44
|
|
|
graczcsgo napisał/a: | Dzisiaj kolejna dawka światłowodu T-Mobile. | pociesze Cię kolego, u mnie od 3-4 tygodni miedzy 18:30-21:30 mam podwyższony skaczący ping na trasie do Gdańska, co ciekawe w tygodniu róznie bywa nie w kazdy dzien o tej porze to występuje.
Myślalem ze cięzko wyczerpac "zasoby światłowodowe" dostawcy, po światłowodzie oczekiwalem ze nie bedzie opoznien nawet w godz szczytu... pocieszam sie ze to jeszce dość młoda instalacja i bedzie coś zmieniane a problem nie jest duzy więc stosunek [kosztów-do poprawy] zbyt wysoki zeby jeszcze to poprawiać.
Jeśli w niedalekiej przyszłosci przejde do Netia (BSA) odcieloby mnie to od zapchanego łącza??? Fizycznie swiatlowod bedzie ten sam.
Zrzut ekranu 2021-11-28 194416.jpg normalnie jest 7-9ms |
|
Plik ściągnięto 10 raz(y) 170,37 KB |
|
|
|
|
|
graczcsgo
light master
Dołączył: 17 Wrz 2021 Posty: 100
|
Wysłany: 28-11-2021, 20:02
|
|
|
Jest prawie 2022 a problemy jak w 2005. Ostatni raz takie problemy z internetem gdy chodziłem do gimnazjum. Zazwyczaj ping miałem stabilny jak skała o każdej porze, 0 lossów i żadnych spadków w transferze 24/7. Pomyśl sobie, jacy tam partacze muszą pracować. Pomyśl sobie, jak bardzo chęć zysków sprawiła, że klient stał się dla nich nikim. Od momentu podpisania umowy równia pochyła, bo cyrograf na 2 lata i adios.
ping.png
|
|
Plik ściągnięto 15 raz(y) 103,54 KB |
|
|
|
|
|
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-11-2021, 20:09
|
|
|
graczcsgo napisał/a: | Pomyśl sobie, jacy tam partacze muszą pracować. Pomyśl sobie, jak bardzo chęć zysków sprawiła, że klient stał się dla nich nikim. |
Orange jaki jest ale nie mam utraty pakietów,
puszcze komende ping google.pl -n 5000 > google2.txt i zadnej utraty pinga.
Co innego Vectra której wykres wygląda własnie jak Twoj powyzej. |
_________________
|
|
|
|
|
pawelb
ultra master
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 1263 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-11-2021, 22:49
|
|
|
RobZon napisał/a: | graczcsgo napisał/a: | Dzisiaj kolejna dawka światłowodu T-Mobile. | pociesze Cię kolego, u mnie od 3-4 tygodni miedzy 18:30-21:30 mam podwyższony skaczący ping na trasie do Gdańska, co ciekawe w tygodniu róznie bywa nie w kazdy dzien o tej porze to występuje.
Myślalem ze cięzko wyczerpac "zasoby światłowodowe" dostawcy, po światłowodzie oczekiwalem ze nie bedzie opoznien nawet w godz szczytu... pocieszam sie ze to jeszce dość młoda instalacja i bedzie coś zmieniane a problem nie jest duzy więc stosunek [kosztów-do poprawy] zbyt wysoki zeby jeszcze to poprawiać.
Jeśli w niedalekiej przyszłosci przejde do Netia (BSA) odcieloby mnie to od zapchanego łącza??? Fizycznie swiatlowod bedzie ten sam. |
A na jakiej zasadzie uważałeś że światłowód gwarantuje ci brak opóźnień? I że ciężko wyczerpać zasoby światłowodowe?
Przecież jest to tylko inne medium transmisyjne, zakończone interfejsami o określonej przepływności, zaskakuje mnie jak czytam że światłowody gwarantują połączenia bez opóźnień, światłowód jest lepszym medium niż kabel miedziany czy radio ale sam z siebie niczego ci nie gwarantuje, jeżeli brakuje pasma czyli jakieś połączenia są przeciążone to nie ma znaczenia czy światłowód czy inne medium, światłowód ma swoje niezaprzeczalne zalety ale można go również przytkać jak każde inne połączenie, rozumiem że wydawało ci się że przy medium światłowodowym łatwiej jest o zwiększenie pasma, w teorii tak ale nic nie jest za darmo, jeśli gdzieś występuje przeciążenie to trzeba rozbudowywać styki o szybsze interfejsy lub większą liczbę interfejsów co za tym idzie wydać jakieś pieniądze, infrastrukturę bardzo łatwo można przeciążyć i nie ma specjalnie znaczenia jaka to technologia, to raczej zależy od operatora jak projektuje swoją sieć, na ile jest łatwo skalowalna, TMobile wydawał się operatorem który ma dobrze zaprojektowane zasoby a okazało się że poległ, dużo lepiej radzi sobie w tej kwestii Orange, Netia czy UPC chociaż przy Orange też już czytałem o przeciążonych lokalizacjach |
|
|
|
|
RobZon
plus master
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2021 Posty: 348 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-11-2021, 23:20
|
|
|
pawelb napisał/a: | I że ciężko wyczerpać zasoby światłowodowe? | z opisu technologii GPON swiatłowodowej chyba 2,5Gb na 32-64 abonentów.
Nie wiem dokładnie jak Orange buduje sieć w moim mieście, znam tylko teorie i to pobieżnie.
Obecnie po 7 miesiącach zauważam wyższy ping po 18:30-22:00 (wcześniej tego nie było) stąd wnioskuje ze podłączają nowych klientów i jeśli to jest ich norma że to tak ma być po 18:00 to ja im na pewno podziekuje.
Wiadomo ze sam swiatłowód niczego nie gwarantuje, wszystko w rękach projektujących sieć.
I tu jest pytanie czy przejście do Netii uwolni mnie od tego lokalnego przeciążenia? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 16 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|