T-Mobile i oferta światłowodowa! |
Autor |
Wiadomość |
kamil445
Klikacz
Dołączył: 14 Gru 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 22-12-2020, 22:16
|
|
|
Ładny ping i idzie przez plixa, a u mnie przez pozix a wcześniej tpix. tpix przed problemami działał elegancko 10 ms do powyższego serwera bez skoków czy strat a teraz szkoda strzępić ryja
A ja ten program mam w wersji 3.20p chyba z 2007 roku
Trzymam go bo działa jako wersja portable i coś się zbugowało bo mam niekończący się trial zawsze 30 dni do końca |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-12-2020, 16:01
|
|
|
Jak mi dadzą informacje w sprawie Publicznego Stałego IP, to Wam tu od razu napiszę, bo poprosiłem o doprecyzowanie poprzedniego maila i odpisali mi to poniżej.
Cytat: | Dzień dobry
Odpowiadając na Pana korespondencję z 16.12.2020 informuję, że aktualnie nie mamy jeszcze ustalonych szczegółów aktywacji usługi. W przypadku udostępniania publicznego Stałego IP prześlę Panu informację zwrotną.
Dodam, że dostępność usługi zależy od uwarunkowań technicznych i tak jak wskazałam uprzednio aktualnie w Pana ofercie nie możemy usługi aktywować.
Ufam, że przekazane przez mnie informacje okażą się pomocne. |
|
|
|
|
|
dabrowst
Klikacz
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 12 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-12-2020, 16:46
|
|
|
Witam,
A teraz coś nowego; próbowałem dzisiaj się dowiedzieć, jak można zrezygnować z usługi.
Został mi jeszcze jakiś czas do końca umowy, więc chciałem prosić o wyliczenie kwoty do zapłaty
z powodu wcześniejszego rozwiązania.
W pierwszej kolejności zadzwoniłem na infolinię. Konsultant po opisaniu sprawy włączył mi muzykę na dłuższy czas, po powrocie stwierdził że musi mnie przełączyć do działu utrzymania klienta.
Kolejny konsultant w dziale utrzymania klienta próbował coś wyliczać, po dłuższej chwili ciszy jednak stwierdził że muszę w tej sprawie napisać email do BOA i spodziewać się odpowiedzi w ciągu 24h.
Nie dałem za wygraną i spróbowałem jeszcze zadzwonić do lokalnego salonu firmowego. Zaskoczyłem pracownika swoim pierwszym pytaniem - kiedy mogę podjechać zwrócić sprzęt, ponieważ chciałbym rozwiązać umowę na światłowód. Pan był mocno zaskoczony i stwierdził, że w tej sprawie muszę najpierw skontaktować się z infolinią...
Tak więc rozstanie się z T-Mobile po prawie dwóch latach nie będzie łatwe... |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 30-12-2020, 21:03
|
|
|
To jest kwota przyznanej ulgi x ilość miesięcy + możliwa opłata za podłączenie.
A to wynika pewnie z tego, że konsultanci nie mają gotowego kalkulatora do tego. Zachowanie pracownika salonu który ma tylko sprzedawać mnie nie dziwi. |
|
|
|
|
dabrowst
Klikacz
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 12 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-12-2020, 22:41
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | To jest kwota przyznanej ulgi x ilość miesięcy + możliwa opłata za podłączenie.
A to wynika pewnie z tego, że konsultanci nie mają gotowego kalkulatora do tego. Zachowanie pracownika salonu który ma tylko sprzedawać mnie nie dziwi. |
Zmierzałem w swojej wypowiedzi do czegoś innego - nie ma wypracowanych procedur.
W Orange lub UPC przynoszę sprzęt do salonu, dostaję protokół, podpisuję i temat zamknięty. Wszystko w czasie jednej wizyty. |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 31-12-2020, 11:45
|
|
|
dabrowst, W UPC salony już nie przyjmują zwrotów sprzętu. |
_________________
|
|
|
|
|
dabrowst
Klikacz
Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 12 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 31-12-2020, 20:17
|
|
|
zylx napisał/a: | dabrowst, W UPC salony już nie przyjmują zwrotów sprzętu. |
To co teraz robi się z modemem po rozwiązaniu umowy? |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2020, 20:20
|
|
|
Odsyła paczkomatem.
Starsze (np. Cisco) - utylizacja we własnym zakresie. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-01-2021, 20:26
|
|
|
Taka ciekawostka, IP mam niezmienne od 18 dni (odkąd ostatnio routerem się bawiłem i go musiałem zrestartować), więc nie zmienia się jak w Orange co 10-11dni. Zmienia się po restarcie routera. To jeżeli chodzi o prywatne IP na razie.
Druga sprawa. Mój znajomy co dostał publiczne IP teraz też z zakresu 46.205.*, ma IP stałe.
Oczywiście jak mi napiszą co jest ze stałym IP publicznym, to od razu Wam tu napiszę. |
|
|
|
|
jarecki89
Klikacz
Dołączył: 09 Gru 2020 Posty: 1
|
Wysłany: 04-01-2021, 20:58
|
|
|
JA nie narzekam, u mnie wszystko śmiga prawidłowo. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2021, 21:07
|
|
|
U mnie też śmiga bez zarzutu, ale są osoby, które potrzebują odblokowania portów, co za tym idzie, publicznego IP. |
|
|
|
|
winforGD
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 360 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-01-2021, 12:12
|
|
|
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jednak ta opłata 600 zł za przyłączenie do sieci jest legalna i w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie podlega zwrotowi. Mam 31 lat i przez 31 lat życia spotykam się z tym po raz pierwszy. Zachowanie T-Mobile jest legalne, ale nadal uważam, że cwaniackie. W umowie nie piszą wprost o prywatnym IP, tylko sprytnie to ukrywają i w żaden sposób nie da się przetestować ich usług. Podpisujesz umowę w domu i nie możesz odstąpić od umowy nawet tego samego dnia.
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 22 raz(y) 118,26 KB |
|
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2021, 16:39
|
|
|
Szkoda, że nie zawarłeś tam od razu zapytania o prywatne IP, o którym nigdzie nie informują. Ale nadchodzi luty, może dadzą znać coś o publicznym stałym IP jak to pani z działu reklamacji mi pisała, jak w lutym nic nie napiszą, to się upomnę. |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 20-01-2021, 19:47
|
|
|
winforGD napisał/a: | Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jednak ta opłata 600 zł za przyłączenie do sieci jest legalna i w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie podlega zwrotowi. Mam 31 lat i przez 31 lat życia spotykam się z tym po raz pierwszy. Zachowanie T-Mobile jest legalne, ale nadal uważam, że cwaniackie. W umowie nie piszą wprost o prywatnym IP, tylko sprytnie to ukrywają i w żaden sposób nie da się przetestować ich usług. Podpisujesz umowę w domu i nie możesz odstąpić od umowy nawet tego samego dnia. |
Nie wiem czy piszesz poważnie czy nie, orange stosuje to od lat i jest normalne. Firma ponosi koszt instalacji (powiedzmy, że realny koszt to 300 zł), później ew. czerń komercyjna - drugie 300 zł. I Ty chcesz aby oni to ponosili za Ciebie? Lol.
Da się przetestować tylko ponosisz koszt testów Ty, a nie firma. I tak być powinno.
brtk napisał/a: | Szkoda, że nie zawarłeś tam od razu zapytania o prywatne IP, o którym nigdzie nie informują. Ale nadchodzi luty, może dadzą znać coś o publicznym stałym IP jak to pani z działu reklamacji mi pisała, jak w lutym nic nie napiszą, to się upomnę. |
Brak zapisu w umowie, brak konieczności świadczenia. |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2021, 19:57
|
|
|
I tak i nie, co już nieraz tu pisałem.
Reklamują się też tak:
Co mi po braku lagów i odczuwalnych opóźnień, jak przez prywatne IP uniemożliwiają mi rozgrywkę p2p, w której jeden z graczy musi być hostem lub poprzez NAT3 na konsoli jest problem z niektórymi grami lub nawet z połączeniem z ps network.. |
|
|
|
|
|