Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
T-Mobile i oferta światłowodowa!
Autor Wiadomość
kamil445 
Klikacz

Dołączył: 14 Gru 2020
Posty: 2
Wysłany: 22-12-2020, 22:16   

Ładny ping i idzie przez plixa, a u mnie przez pozix a wcześniej tpix. tpix przed problemami działał elegancko 10 ms do powyższego serwera bez skoków czy strat a teraz szkoda strzępić ryja :D

A ja ten program mam w wersji 3.20p chyba z 2007 roku

Trzymam go bo działa jako wersja portable i coś się zbugowało bo mam niekończący się trial :D zawsze 30 dni do końca :P
 
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-12-2020, 16:01   

Jak mi dadzą informacje w sprawie Publicznego Stałego IP, to Wam tu od razu napiszę, bo poprosiłem o doprecyzowanie poprzedniego maila i odpisali mi to poniżej.
Cytat:
Dzień dobry

Odpowiadając na Pana korespondencję z 16.12.2020 informuję, że aktualnie nie mamy jeszcze ustalonych szczegółów aktywacji usługi. W przypadku udostępniania publicznego Stałego IP prześlę Panu informację zwrotną.

Dodam, że dostępność usługi zależy od uwarunkowań technicznych i tak jak wskazałam uprzednio aktualnie w Pana ofercie nie możemy usługi aktywować.
Ufam, że przekazane przez mnie informacje okażą się pomocne.
 
 
dabrowst 
Klikacz

Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-12-2020, 16:46   

Witam,

A teraz coś nowego; próbowałem dzisiaj się dowiedzieć, jak można zrezygnować z usługi.
Został mi jeszcze jakiś czas do końca umowy, więc chciałem prosić o wyliczenie kwoty do zapłaty
z powodu wcześniejszego rozwiązania.

W pierwszej kolejności zadzwoniłem na infolinię. Konsultant po opisaniu sprawy włączył mi muzykę na dłuższy czas, po powrocie stwierdził że musi mnie przełączyć do działu utrzymania klienta.

Kolejny konsultant w dziale utrzymania klienta próbował coś wyliczać, po dłuższej chwili ciszy jednak stwierdził że muszę w tej sprawie napisać email do BOA i spodziewać się odpowiedzi w ciągu 24h.

Nie dałem za wygraną i spróbowałem jeszcze zadzwonić do lokalnego salonu firmowego. Zaskoczyłem pracownika swoim pierwszym pytaniem - kiedy mogę podjechać zwrócić sprzęt, ponieważ chciałbym rozwiązać umowę na światłowód. Pan był mocno zaskoczony i stwierdził, że w tej sprawie muszę najpierw skontaktować się z infolinią...

Tak więc rozstanie się z T-Mobile po prawie dwóch latach nie będzie łatwe...
 
 
  dabrowst
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 30-12-2020, 21:03   

To jest kwota przyznanej ulgi x ilość miesięcy + możliwa opłata za podłączenie.

A to wynika pewnie z tego, że konsultanci nie mają gotowego kalkulatora do tego. Zachowanie pracownika salonu który ma tylko sprzedawać mnie nie dziwi.
 
 
dabrowst 
Klikacz

Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-12-2020, 22:41   

grzech1991 napisał/a:
To jest kwota przyznanej ulgi x ilość miesięcy + możliwa opłata za podłączenie.

A to wynika pewnie z tego, że konsultanci nie mają gotowego kalkulatora do tego. Zachowanie pracownika salonu który ma tylko sprzedawać mnie nie dziwi.


Zmierzałem w swojej wypowiedzi do czegoś innego - nie ma wypracowanych procedur.
W Orange lub UPC przynoszę sprzęt do salonu, dostaję protokół, podpisuję i temat zamknięty. Wszystko w czasie jednej wizyty.
 
 
  dabrowst
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 31-12-2020, 11:45   

dabrowst, W UPC salony już nie przyjmują zwrotów sprzętu.
_________________
 
 
dabrowst 
Klikacz

Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-12-2020, 20:17   

zylx napisał/a:
dabrowst, W UPC salony już nie przyjmują zwrotów sprzętu.


To co teraz robi się z modemem po rozwiązaniu umowy?
 
 
  dabrowst
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2020, 20:20   

Odsyła paczkomatem.
Starsze (np. Cisco) - utylizacja we własnym zakresie.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-01-2021, 20:26   

Taka ciekawostka, IP mam niezmienne od 18 dni (odkąd ostatnio routerem się bawiłem i go musiałem zrestartować), więc nie zmienia się jak w Orange co 10-11dni. Zmienia się po restarcie routera. To jeżeli chodzi o prywatne IP na razie.
Druga sprawa. Mój znajomy co dostał publiczne IP teraz też z zakresu 46.205.*, ma IP stałe.
Oczywiście jak mi napiszą co jest ze stałym IP publicznym, to od razu Wam tu napiszę. :)
 
 
jarecki89 
Klikacz

Dołączył: 09 Gru 2020
Posty: 1
Wysłany: 04-01-2021, 20:58   

JA nie narzekam, u mnie wszystko śmiga prawidłowo.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2021, 21:07   

U mnie też śmiga bez zarzutu, ale są osoby, które potrzebują odblokowania portów, co za tym idzie, publicznego IP.
 
 
winforGD 
plus master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 360
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-01-2021, 12:12   

Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jednak ta opłata 600 zł za przyłączenie do sieci jest legalna i w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie podlega zwrotowi. Mam 31 lat i przez 31 lat życia spotykam się z tym po raz pierwszy. Zachowanie T-Mobile jest legalne, ale nadal uważam, że cwaniackie. W umowie nie piszą wprost o prywatnym IP, tylko sprytnie to ukrywają i w żaden sposób nie da się przetestować ich usług. Podpisujesz umowę w domu i nie możesz odstąpić od umowy nawet tego samego dnia.

1.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 118,26 KB

 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2021, 16:39   

Szkoda, że nie zawarłeś tam od razu zapytania o prywatne IP, o którym nigdzie nie informują. Ale nadchodzi luty, może dadzą znać coś o publicznym stałym IP jak to pani z działu reklamacji mi pisała, jak w lutym nic nie napiszą, to się upomnę.
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 20-01-2021, 19:47   

winforGD napisał/a:
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jednak ta opłata 600 zł za przyłączenie do sieci jest legalna i w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie podlega zwrotowi. Mam 31 lat i przez 31 lat życia spotykam się z tym po raz pierwszy. Zachowanie T-Mobile jest legalne, ale nadal uważam, że cwaniackie. W umowie nie piszą wprost o prywatnym IP, tylko sprytnie to ukrywają i w żaden sposób nie da się przetestować ich usług. Podpisujesz umowę w domu i nie możesz odstąpić od umowy nawet tego samego dnia.


Nie wiem czy piszesz poważnie czy nie, orange stosuje to od lat i jest normalne. Firma ponosi koszt instalacji (powiedzmy, że realny koszt to 300 zł), później ew. czerń komercyjna - drugie 300 zł. I Ty chcesz aby oni to ponosili za Ciebie? Lol.

Da się przetestować tylko ponosisz koszt testów Ty, a nie firma. I tak być powinno.

brtk napisał/a:
Szkoda, że nie zawarłeś tam od razu zapytania o prywatne IP, o którym nigdzie nie informują. Ale nadchodzi luty, może dadzą znać coś o publicznym stałym IP jak to pani z działu reklamacji mi pisała, jak w lutym nic nie napiszą, to się upomnę.


Brak zapisu w umowie, brak konieczności świadczenia.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2021, 19:57   

I tak i nie, co już nieraz tu pisałem.
Reklamują się też tak:

Co mi po braku lagów i odczuwalnych opóźnień, jak przez prywatne IP uniemożliwiają mi rozgrywkę p2p, w której jeden z graczy musi być hostem lub poprzez NAT3 na konsoli jest problem z niektórymi grami lub nawet z połączeniem z ps network.. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: