Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedłużenie umowy - przymusowa wymiana modemu
Autor Wiadomość
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 18-05-2019, 22:20   

Ale UPC mogło by zwyczajnie wyciąć z bazymodem i to zablokować. Dlaczego mieli by się bawić w jakieś zrywanie połączeń?
_________________
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 18-05-2019, 22:27   

Żeby taki klient jak ja pogodził się ze zmianą modemu z powodu, że został uszkodzony i nie ma możliwości wymiany na ten sam model. Takiej wycince o której piszesz, towarzyszyły by negatywne emocje a tak... Siła wyższa... Nie ma wyjścia... Tylko CB
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2019, 23:10   

Ale czemu mieliby się uwziąć tylko na Cisco, przecież Ubee też staroć i działa, nawet upgrade do 300 Mbps udało mi się na nim przeforsować potem wrócić do 150 Mbps i nie popsuł się od tego.
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 19-05-2019, 06:46   

To po proszę jakieś inne logiczne wytłumaczenie
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 19-05-2019, 18:38   

mucha, czyli jak u mnie niestety.

any3ody, jednym z powodów pozbywania się samych modemów może być fakt, że nie nadają one Wi-Free, bo nie mają jak. Niby na CB i innych można to teoretycznie wyłączyć przez Moje UPC (co sam mam z resztą zrobione), ale czy modem tego na 100% nie nadaje, to stwierdzić się nie da. Niby można sprawdzić MAC, ale czy nie może być tak, że nadaje z innym?[/b]
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 19-05-2019, 19:15   

Wątpię aby powodem eliminowania Cisco było WiFi free. W mojej opinii odsetek rycerzy Cisco jest na tyle mały że ma marginalne znaczenie na mapie pokrycia przez WiFi free.

Tak jak ktoś wcześniej napisał mogą zrobić co chcą. To ich sprzęt i mogą go wymieniać ile razy chcą. Ja się poddaję. Chce ktoś kupić mojego Cisco z gwarancją mac adresu w bazie upc? ;)
Ostatnio zmieniony przez any3ody 19-05-2019, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-05-2019, 19:21   

Głównie chodzi o to żeby dział techniczny nie musiał się uczyć i pomagać klientom z różnym sprzętem jest jeden modem Compal i koniec łatwiej to obsłużyć ;)
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2019, 19:39   

W ogóle niezły mętlik, różne opinie i doświadczenia, jednym Cisco zabierają na siłę, innym zostawiają, a jeszcze inni spokojnie sobie rejestrują, niektórym psuje się. Wasze przypadki zepsucia się Cisco wkrótce po zawarciu aneksu są zastanawiające, nie wykluczam, że coś w tym jest... ale gdyby celowo to robili jednak sensowniej czekać, aż przepadnie 14-dniowy termin na rezygnację i dopiero wtedy podesłać "niespodziankę".
 
 
mucha 
Klikacz

Dołączyła: 21 Paź 2018
Posty: 13
Wysłany: 19-05-2019, 23:05   

Zuzia napisał/a:
Wasze przypadki zepsucia się Cisco wkrótce po zawarciu aneksu są zastanawiające, nie wykluczam, że coś w tym jest... ale gdyby celowo to robili jednak sensowniej czekać, aż przepadnie 14-dniowy termin na rezygnację i dopiero wtedy podesłać "niespodziankę".


niezbadane są wyroki "Pana"! :D
 
 
dekiel 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 199
Wysłany: 21-05-2019, 11:45   

Azar napisał/a:
Głównie chodzi o to żeby dział techniczny nie musiał się uczyć i pomagać klientom z różnym sprzętem

Jeżeli się ma na pokładzie modem Cisco to żadna pomoc nie jest wymagana od wielu lat, po prostu urządzenie podłącza się do prądu i zapomina, że w ogóle jest.
Za czasów gdy Cisco było w UPC standardem, gdy nikt nie słyszał o jakiś odpustowych szmirach typu CB, nie było wysypów wątków na forach o szwankujących Cisco. A dziś w epoce kulawego CB wysyp wątków o jego niedomaganiach, łącznie z forum operatora. Zatrzęsienie tych wątków o bólach z CB i kolejne softy, które w sumie dają tylko kolejny wyższy numerek oprogramowania, a problemy dalej się ciągną.
Obsługa modemu Ciso polega tylko na tym, że raz w tygodniu odkurza się mu obudowę odkurzaczem :) Będzie równie dobre, stabilne, nowe urządzenie jak stary poczciwy modem Cisco to miłośnicy stabilnego jak skała Cisco sami przyjdą z prośbą o wymianę do operatora. Póki co operator serwuje w zamian jakieś badziewie więc trudno aby świadomi użytkownicy pozbywali się porządnych sprzętów Cisco. A przekaz idzie potem zakłamany, że to "dziwaki" użytkownicy mają jakieś fanaberie, że się "złomu" Cisco kurczowo trzymają.
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 21-05-2019, 19:05   

Pytanie ekstra. Jaka jest szansa że mój router TP link TL-WDR3600 jest wąskim gardłem? Wg specyfikacji powinien mieć 300 Mb/s. Dziś znowu zacząłem kombinować i przelaczylem CB w tryb modemu i podłączyłem TP linka i już nie ma 150 umownego a 120 Mb/s czyli tak jak na Cisco...w laptopie nie mam wbudowanej karty sieciowej więc korzystam z takiej na usb od zenbooka asusa 1 generacji więc ma jakieś 7 lat... Może być 100Mb tylko. Nie mam pewności.

Przed chwilą zrobiłem jeszcze test na CB w trybie routera. Podłączyłem laptop kablem i wyszło ledwie 90 Mb/s.

Jakieś pomysły?
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 21-05-2019, 21:32   

Cytat:
Jakieś pomysły?

Zainwestuj w dobrą kartę sieciową, albo sprawdź na innym, pożyczonym laptopie. Może się okazać, że ona jest wąskim gardłem, choć gdyby była tylko 100 mb/s, to zawsze osiągałbyś ~90 mb/s
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 21-05-2019, 22:20   

Dobra. Problem się rozwiązał. Karta ethernet była do 100 Mb/s.
Moj router po zrobieniu resetu do ustawien fabrycznych zaczal przełykać 150 Mb/s. Wciaz niezrozumiale w czym tkwil problem...
Tak wiec ukochane cisco wrocilo do akcji.
Przepraszam za zamieszanie.
Gdyby nie te resety CB to pewnie bym sie poddal ale tak mnie to wkurw.... ze sprawdzilem inne mozliwosci.
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 22-05-2019, 06:00   

Cytat:
Tak wiec ukochane cisco wrocilo do akcji

Spokojnie, znając UPC, to nie na długo :)
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 22-05-2019, 06:05   

przewaks napisał/a:
Cytat:
Tak wiec ukochane cisco wrocilo do akcji

Spokojnie, znając UPC, to nie na długo :)


Miej wiarę ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,51 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: