Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedłużenie umowy - przymusowa wymiana modemu
Autor Wiadomość
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 17-05-2019, 10:12   

Wszystko fajnie, a prawda jest taka, że jak UPC będzie chciało, to i tak to Cisco zablokuje, bo jest niezgodne z umową. I mają do tego prawo. Ja też się długo wzbraniałem przed przesiadką na Compala, jednak w ogólnym rozrachunku nie narzekam. W gry nie gram, ale VoIP, z którego sporo korzystam, działa bez zarzutu.
 
 
tmp 
light master


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 55
Wysłany: 17-05-2019, 14:13   

U mnie niedawno dwóch monterów wyrywało się do zabierania Cisco i w żaden sposób nie chcieli odpuścić, musiałem odprawiać z kwitkiem i długo użerać się z DUK, żeby włączyli na nim 300 Mb/s. Dopiero pisemko z wypowiedzeniem ich uspokoiło i w "drodze wyjątku" aktywowali szybszy net. Kiedy Cisco całkiem padł, wysłali serwis, żeby zrobić podmiankę i znowu technik chciał brać ciskacza, ale już nie protestowałem. Nie gram, VoIP mnie nie interesuje, ale streaming i wideokonferencje jak najbardziej i różowo nie jest. Na Cisco było ekstra, modem stabilny jak skała, żadnej zadyszki.
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 17-05-2019, 21:31   

No i wacek bąbki strzelił. Po powrocie do domu na cisco już wogóle nie było dostępu do internetu włączając brak dostępu do strony rejestracji modemu. Google tylko zwraca wyniki wyszukiwania natomiast nie mogę wejść na żadną stronę. Telefon na wsparcie - zawodnik rozkłada ręce i proponuje wizytę technika. Łączę się z innym konsulem - ten robi jakiś zdalny reset i wraca net ale wciąż 120 a nie umowne 150. Modem ponadto zrywa krótktotrwale połączenia...Trzeci telefon do trzeciego konsula na wsparciu - ten również potwierdza zrywanie połączenia. Bada logi z ostatnich 2 tygodni i potwierdza, że wcześniej było wszystko bez zarzutu. Każdy z trzech konsuli potwierdza, że ustawione IPv4. Zmieniam na connect boxa i jest 150. W ustawieniach dostępny "tryb modemu" - rozumiem, że to to samo co "most". Wracam do cisco i znów brak internetu - tylko google zwraca wyniki bez możliwości wejścia na strony. Zaznaczam, że to nie wyniki ze stron offline. No i piszę teraz do was z compali do ktorej musialem powrocic zeby w ogole miec siec.

ech
mało prawdopodobne, że po pierwszej rejestracji conncect boxa nagle cisco zaczął wariować=uległ uszkodzeniu ze starości.

jakieś pomysły?
 
 
mucha 
Klikacz

Dołączyła: 21 Paź 2018
Posty: 13
Wysłany: 18-05-2019, 01:31   

dawno temu pisane już było-zrobią co chcą , opór jest daremny.
przeczytaj moją histrrię i dziwne zachowanie cisco po aneksie
wątek: "czy walczyć o cisco? ...i tak zrobią z Wami co chcą!"

dziwnym trafem nie mogę wklejać linków???
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 18-05-2019, 08:19   

mucha Posty: 9 napisał/a:

dziwnym trafem nie mogę wklejać linków???

Uwzięli się pewnie, ale napisz jeszcze jednego posta a będziesz mogła wklejać 😎
_________________
 
 
przewaks 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 148
Wysłany: 18-05-2019, 10:47   

any3ody, ja już jakiś czas temu w innym wątku (https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=206522#206522) opisywałem moją sytuację z uwaleniem Cisco. Myślę, że teraz poszli o krok dalej i stare modemy wycinają jeszcze szybciej niż dotychczas żeby osiągnąć jednolitość urządzeń. Nic na to nie poradzisz. Inni też nie mogą być spokojni o los niewspieranych już modemów. Smutna rzeczywistość
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 18-05-2019, 11:12   

Jeszcze przed instalacją jeden z konsuli technicznych napisał maila do działu instalacji o pozostanie przy cisco. Gdy dostał odpowiedź oddzwonił do mnie ze mu napisali że nie ma do Cisco plików konfiguracyjnych... Na początku to rozważałem taką możliwość skoro wciąż miałem prędkość tylko 120. Ale w późniejszych rozmowach z 3 innymi miałem zapewnienie że sprzęt jest wciąż wspierany mimo że nie mogli naprawić mojego problemu. Proponowali technika który pewnie na miejscu nic by nie zadziałał a tylko stwierdził uszkodzenie modemu i wymienił na compala. Sprytne...
 
 
mucha 
Klikacz

Dołączyła: 21 Paź 2018
Posty: 13
Wysłany: 18-05-2019, 11:45   

Kasia napisał/a:
mucha Posty: 9 napisał/a:

dziwnym trafem nie mogę wklejać linków???

Uwzięli się pewnie, ale napisz jeszcze jednego posta a będziesz mogła wklejać 😎


o! dzięki ;)
 
 
tmp 
light master


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 55
Wysłany: 18-05-2019, 13:15   

Pliki konfiguracyjne mają, wiem na 100%, bo przeszedłem ścieżkę 60-120-150-300 Mb/s na Cisco i działało tip-top. Jadę na modemach tej marki ponad dekadę i nie było lepszych urządzeń. Ciekawostka, że ciskacz mnie też zepsuł się niedługo po aktywacji 300 Mb/s, podmieniałem zasilacz, nie pomogło, wariował i wtedy już musiałem zgodzić się na Compala. Nawet mi do głowy nie przyszło, że to może być celowe działanie, choć zastanawiało mnie, czemu technicy za każdym razem tak nadgorliwie chcieli mi Cisco zabrać, mimo, że z DUK umówione było inaczej. Tak, czy siak wrócił do nich, a ja zostałem na lodzie z umową na dwa lata.
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 18-05-2019, 15:14   

No i CB dziś na netflixie wykonał reset. Dzwonię do nich. Wykładam kawę na ławę że lecą w ciula, mówię o Cisco, podczas rozmowy zmieniają na IPv4 i ładują pliki na Cisco. I znowu 120. Pierdy o zerwaniu aneksu nic nie dają. Zarzuty że robią to celowo też nic nie zmieniają. Zachowują się tak jakby na prawdę nie wiedzieli jak to rozwiązać i że od ich strony wszystko wygląda w porządku.

Jak często i w jakich sytuacjach resetuja wam się compale? Czy jest szansa że dzisiejszy reset to jakoś aktualizacja softu przez UPC? Takich rzeczy chyba się nie robi za dnia lecz w nocy...
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2019, 17:01   

Trudno powiedzieć co tam u Ciebie dzieje się, wstaw rzuty zakładek z sygnałem, wersją softu i logami z Compala.
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 18-05-2019, 17:09   

Narazie zostaje na Cisco z prędkością 120. Jak mnie kiedyś najdzie żeby wrócić do compali w celu dania drugiej szansy to dam zrzuty o których piszesz.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 18-05-2019, 19:27   

any3ody, To wrzuć proszę zrzut ekranu z Cisco.
_________________
 
 
any3ody 
easy master

Dołączył: 14 Maj 2019
Posty: 35
Wysłany: 18-05-2019, 20:06   

W załączniku

[ Dodano: 18-05-2019, 20:17 ]
Coś się wyjaśniło?

[ Dodano: 18-05-2019, 21:04 ]
Cóż za przypadek... Cisco właśnie zaczęło zrywać połączenie... Po 6 latach i tym aneksie

Screenshot_20190518_200459_com.android.chrome.jpg
Log
Plik ściągnięto 64 raz(y) 332,51 KB

 
 
mucha 
Klikacz

Dołączyła: 21 Paź 2018
Posty: 13
Wysłany: 18-05-2019, 21:19   

any3ody napisał/a:
[ Dodano: 18-05-2019, 21:04 ]
Cóż za przypadek... Cisco właśnie zaczęło zrywać połączenie... Po 6 latach i tym aneksie


a nie mowiłam! a tak się wszyscy ze mnie smiali pol roku temu jak zakładałam swój wątek
https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10162
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,42 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: