Przedłużenie umowy - przymusowa wymiana modemu |
Autor |
Wiadomość |
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2019, 16:15
|
|
|
antyjupisi napisał/a: | Ale jak podpisze umowe to technik ma obowiazek zabrac Cisco. Tobie nie wzial choc powinien, z tego sa rozliczani wiec nie liczylbym na powtorke. Jak dobre promo to czasami lepiej przebolec 30 zl za samodzielna instalacje i nie szarpac sie z odprawianiem technika tylko szybko uruchomic pakiet na starym modemie. |
Nie wziął mi, bo nie zainstalował mi Compala. Przyszedł z Compalem do instalacji i poszedł z Compalem. Nie zgodziłem się na zmianę sprzętu. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 16-05-2019, 19:25
|
|
|
No i mam dwa urządzenia. Po rejestracji compala prędkość netu zgodnie z umową 150. Po wyrejestrowaniu compala i wpieciu Cisco stara prędkość 120. Co robić? |
|
|
|
|
zylx
chello master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 01 Lip 2015 Posty: 2711
|
Wysłany: 16-05-2019, 19:36
|
|
|
any3ody, Jaką prędkość masz na moim UPC? |
_________________
|
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 16-05-2019, 19:40
|
|
|
Wciąż 120 i również stary pakiet tv. Podczas logowania się na stronę rejestracji modemu pokazuje w ciągu znaków w jednej z linijek fiber 150. Mam do nich dzwonić czy czekać cierpliwie jak raczą podnieść parametry?
[ Dodano: 16-05-2019, 20:36 ]
Jakie wnioski? Ktoś pomoże? |
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2019, 21:26
|
|
|
Jak na Compalu masz 150 Mbps to znaczy, że pakiet aktywny. Przy pierwszym uruchomianiu Compala IPv6 powinno być włączone, tak było u mnie. Wyłączyłeś IPv6 i dopiero po tym rejestrowałeś Cisco? |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 16-05-2019, 21:38
|
|
|
Zuzia napisał/a: | Jak na Compalu masz 150 Mbps to znaczy, że pakiet aktywny. Przy pierwszym uruchomianiu Compala IPv6 powinno być włączone, tak było u mnie. Wyłączyłeś IPv6 i dopiero po tym rejestrowałeś Cisco? |
Tak. Instalator zadzwonił i powiedział żeby wyłączyli. Wtedy odłączyliśmy compalę i dalej sam aktywowałem Cisco. Czy mogę samodzielnie zweryfikowac na tym Cisco jakie IPv mam o ile to w tej sprawie ma jakieś znaczenie ?
Dzwonić do nich i palic jana "gdzie nowe parametry"?
Czy jak techniczny zobaczy cisco podłączone to będzie problem i może mi go zablokować? |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 16-05-2019, 22:57
|
|
|
Po 1 wejdź przykładowo na test-ipv6*com/ index*html*pl_PL sprawdzisz czy masz ipv6.
Po 2 chyba żartujesz, wpinasz starszy sprzęt niż Ci daje operator i jeszcze chciałbyś dzwonić do nich i wymagać pełnej prędkości na starociu ? Oczywiście teoretycznie sprzęt powinien dać radę, ale jak zadzwonisz to od razu upc będzie widzieć jaki sprzęt posiadasz zarejestrowany, ale i tak ich to nie będzie za bardzo obchodzić. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 16-05-2019, 23:00
|
|
|
Po 1 sprawdzone zanim napisałeś. Jest IPv4
Po 2 za bardzo się podniecasz. Pracujesz w UPC? |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 16-05-2019, 23:06
|
|
|
Nie
Ja bym proponował poużywać compala, dopiero jak będą jakieś problemy to wróć do cisco i tyle, sprzętu z bazy szybko i tak nie skasują.
Jeszcze do niedawna sam planowałem zdobyć jakoś ciscacza, ale jak nie mam problemów z CB to po cholere zmieniać. Już więcej problemów z horizonem bo regularne restarty to podstawa, na szczęście wystarczą restarty prądowe ino, ale nie mogę się doczekać kiedy w końcu coś to naprawią [ tak wiem, marzenie, które nigdy się nie spełni, przynajmniej osobiście prawie w ogóle tv nie tykam] |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2019, 07:27
|
|
|
Na jakiej zasadzie zatrzymałeś w ogóle te Cisco? |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 17-05-2019, 07:57
|
|
|
Na zasadzie że szło do utylizacji i instalatorowi było to bez różnicy |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2019, 08:51
|
|
|
Czyli tak jak myślałem, @antyjupisi pisał rzeczy wyssane z palca.. Jeżeli dalej będziesz miał 120Mb/s w Cisco, to poproś na czacie o wgranie pliku ze 150Mb/s i IPv4. |
|
|
|
|
any3ody
easy master
Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 35
|
Wysłany: 17-05-2019, 09:00
|
|
|
Nie wytrzymałem napięcia i zadzwoniłem do nich - nie było żadnego temu pt. dlaczego cisco itp. Już podobno naprawione ale jestem poza domem więc nie mogę zweryfikować. Jak wrócę to zbadam. Gdyby wciąż nie działało to to, o co mam poprosić na czacie, to wgranie configu na 150 Mb/s do mojego modemu?IPv4 już mam, bo zrobiono to od razu po instalacji Compala. Test IPv6 zwraca wartość "No IPv6 address detected". |
|
|
|
|
Nieznajomy
classic master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Maj 2019 Posty: 270
|
Wysłany: 17-05-2019, 09:59
|
|
|
Mówiłem, że się nie rzucają o to, jedyne co to Ci mogli zaproponować zmianę na connectboxa
Zanim napiszesz na czacie to 30 sek reset wykałaczką z tyłu, chociaż jak upc zmieniło plik konfiguracyjny to już sam powinien w teorii zaskoczyć, ale restartów do fabrycznych nigdy za wiele na sprzęcie upc |
|
|
|
|
brtk
chello master
Pomógł: 26 razy Dołączył: 20 Mar 2017 Posty: 1621 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2019, 10:08
|
|
|
Jeżeli już telefonicznie załatwiałeś to przez czat już nie. Czat jest jedną z opcji kontaktu, według mnie, najwygodniejsza. Jeżeli dalej nie będziesz miał, to możesz próbować. Ale myślę, że ok już będzie.
To że miałeś wgrywane IPv4 w Compalu, nie oznacza, że masz wgrane w Cisco. To są dwa różne pliki wsadowe. |
|
|
|
|
|