Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
taka sytuacja
Autor Wiadomość
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 10:12   taka sytuacja

mam kilka pytań:

1. niedawno zmarł mój Tata i na niego jest umowa z UPC chcieliśmy przepisać to na Mame jednak pani w obsłudze mówi że bedzie to wtedy umowa jak nowy klient - jak to możliwe? adres ten sam, usługi chcemy te same ale tak nie można??

2. wg faktury obecnie mamy usługi:
Max Extra HD - 35 zł
telefon max 30 zł
Canal+ 49 zł

przedstawiona oferta dla Mamy za to wszystko to 160zł z jakims nowym dekoderem (rezygnacja z telefonu) i 60zł za wizyte instalatora a bez Canal+ to 111zł

dużo tu piszecie w różnych tematach o regulaminach dla obecnych wczoraj wieczorem znalazłam oferty dla nowych ale tam tych kolumn sporo wiec rozumiem że mam patrzyc na "Opłata abonamentowa w Promocji"

3. czy jest coś korzystnego żeby Canal+ lub telefon zamienić na internet w cenie do 70zł?

4. albo czy można zostac przy starym dekoderze jako nowy klient? sa jeszcze takie oferty?

w sumie tak by było najprościej Max Extra HD - 35 zł i zmiana danych z Taty na Mame niestety nie z kablówka UPC
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 09-05-2019, 10:20   

Z aktem zgonu idź do lokalnego punktu obsługi i cesje usług możesz zrobić bez problemu, bez zmiany warunków umowy. Jak się nie uda to możesz spróbować przez 813 813 813 ale mogą robić problemy, będzie też wtedy konieczny skan aktu zgonu itd. więc lepiej w LBOK to załatwić.
A w tym przypadku po prostu pracownik chciał na Ciebie zarobić robiąc transfer do horizon przez co ma większe prowizje :)

A jeśli umowa jest bezterminowa to z telefonu po prostu wystarczy napisać rezygnacje.
 
 
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 10:27   

właśnie w pobliskim punkcie obsługi nic się nie udało załatwić
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2019, 10:31   

Jaką cesję? Jak abonent umiera to jego umowa rozwiązuje się z mocy prawa. Tylko dobra wola UPC, żeby scedowali warunki jakie były wcześniej, jak widać nie zawsze ona jest. Coś pamiętam, że ktoś tu niedawno miał podobną sytuację i chyba dogadał się, ale z DUK.
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 09-05-2019, 10:33   

pytania*upc*pl/ ?q=fact_1006858
niestety nie mogę dodawać linków
W takim razie spróbuj przez czat, lub możesz iść jeszcze raz do lbok i powiedzieć że cesja usług i koniec . żadnej dosprzedaży usług
 
 
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 10:33   

jak skontaktować sie z DUK?
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 09-05-2019, 10:37   

813 813 813 i by Cie ktoś musiał przełączyć do DUK


Jak najbardziej jest możliwe to co mówię, upc.pl i pisz na czacie jak masz skan....
 
 
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 10:39   

dzieki Nieznajomy! znalazłam

Zgon Klienta
Zapewniamy ciągłość korzystania z usług UPC po zgonie Abonenta. W pierwszym kroku uprzejmie prosimy o dostarczenie kopii aktu zgonu:

przez czat - należy pamiętać o dołączeniu skanu dokumentu

odwiedzając najbliższy Salon UPC

listownie
UPC Polska Sp. z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice

[ Dodano: 09-05-2019, 10:40 ]
a jak wygląda sprawa z tym obecnym dekoderem? są jakieś promocje godne uwagi?
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2019, 10:41   

"Zapewniamy ciągłość korzystania z usług UPC po zgonie Abonenta." - to tylko tyle znaczy, że stara umowa zostaje rozwiązana i zawarta nowa umowa - ewentualnie na warunkach jaki miał zmarły, ale te warunki to już ich dobra wola więc trzeba negocjować.
Ostatnio zmieniony przez Zuzia 09-05-2019, 11:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 10:46   

czyli dobrze rozumiem ze plus taki że nikt nie naliczy dodatkowych pieniedzy za podłaczenie usług jak dla nowego klienta? reszta bez zmian?
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2019, 10:48   

Zależy od Twoich zdolności negocjacyjnych i ich chęci, znalazłam ten wątek: https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=210437&highlight=#210437
 
 
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 11:27   

czytam te wypowiedzi ale regulaminy wszedzie maja zapiski o dekoderze horyzon (to ten nowy dekoder) nic o ofertach na ten starszy dekoder
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 09-05-2019, 11:33   

Kamila88, współczuję z powodu Taty.

Przejrzyj linki w mojej stopce, zorientujesz się w cenach i pakietach.

Niestety dla nowych klientów są tylko dekodery Horizon, ale kto wie, jak sie dobrze przygotujrsz do rozmowy to może wynegocjujesz MediaModuł czy Mediabox.
...poza tym poczytaj wątek "pogaduchy"
_________________
 
 
Kamila88 
Klikacz

Dołączyła: 09 Maj 2019
Posty: 10
Wysłany: 09-05-2019, 11:46   

dziekuje Kasia

co to jest MediaModuł? od wczoraj sprawdzam te pliki z regulaminami i już mam oczopląs od szukania regulaminow bez Horizon

jednak wygląda na to że teraz musze przerabiać regulaminy z Horizonem

telewizja jaka mamy + internet (zamiast canal+ i telefonu) wiec zamiast trzech usług dwie to może coś będzie taniej
 
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 09-05-2019, 12:00   

Mediamoduł - karta ci+, można jej używać zamiast dekodera jeśli telewizor obsługuje takie karty. Z tym, że na karcie nie działają żadne usługi na żądanie typu wypożyczalnia filmów, replay tv itd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: