LG 49SJ800V - Wi-Fi nie może się połączyć z siecią 5GHZ |
Autor |
Wiadomość |
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-04-2019, 18:39 LG 49SJ800V - Wi-Fi nie może się połączyć z siecią 5GHZ
|
|
|
16.04 wystąpił u mnie problem z internetem (Warszawa-Wilanów). Po kilkunastu minutach wszystko wróciło do normy ale teraz TV (jako jedyne urządzenie w domu), nie może się połączyć z siecią 5GHz. Na 2.4 łączy się bezproblemowo. Próbowałem resetować modem, próbowałem przywracania TV do ustawień fabrycznych.
Komunikat który wyrzuca (bo nie mogę jeszcze dodać linku)
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."
Modem Connect Box Compal CG7465LG.
17.04 przyjechał technik z UPC, wymienił modem i poszło.
W TV generalnie przed połączeniem niczego nie da się skonfigurować, potem po połączeniu można np. zmienić DNSy (wchodząc w zaawansowane ustawienia sieci).
Chociaż sprawdzałem net w przeglądarce na TV i nawet na sieci 5GHz szału nie ma.
Mam łączę 300MB/S i generalnie na wszystkich urządzeniach mam wyniki koło tego (telefony i tablet, które obsługują 5GHz), na TV w tej chwili jest 70-80..
Inne urządzenia łączą się z siecią 5GHz bezproblemowo (wszystkie telefony - S7Edge mój i zwykła S7 Żony, wyciągnąłem nawet starego Note'a 2 i tez bez problemu złapał. To samo Tablet Galaxy Tab Pro 10.1).
Dziś po 3 dniach znów pojawił się ten sam problem - TV przy próbie podłączenia się do sieci 5GHz wyrzuca komunikat.
"Nie można połączyć z siecią.
Przyczyna: Nie można nawiązać połączenia z punktem dostępu.
Sprawdź stan sieci i spróbuj ponownie."
2.4 łapie bez problemu.
TV stoi jakieś 2,5 metra od modemu w linii prostej.
Ustawienia Connect Boxa w tej chwili
Częstotliwość WIFI - 2.4 GHz
Tryb WiFi : 802.11 b/g/n mieszany
Kanał : Automatyczny
Szerokość kanału 20 MHz
Częstotliwość WiFi - 5 GHz
Tryb WiFi 802.11 a/n/ac mieszany
Kanał 36
Szerokość kanału 20/40/80 MHz
Wzywać znów technika, czy to raczwj mija się z celem?
Testowo utworzyłem sieć WiFi na Horizonie. Połączył się z tą siecią bez problemu (ale tu z kolei nie ma dostępu do netu)..
TV według specyfikacji obsługuje normalnie standard ac. Z resztą przez prawie rok nie było z tym żadnych problemów.
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez TomekPL 20-04-2019, 20:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2019, 19:23
|
|
|
Masz soft 25-2p3 w swoim Compalu? |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-04-2019, 20:35
|
|
|
Soft sprawdziłem:
Zgodność ze standardami : DOCSIS 3.0
Wersja sprzętu : 4.01
Wersja oprogramowania : CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2019, 20:37
|
|
|
Zmień kanał Wi-Fi na 5 GHz na jakiś inny (np. 48) |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-04-2019, 23:03
|
|
|
Testowałem 36,40,44 i 48 - na każdym to samo.
Na dekoderze po utworzeniu WiFi łączy z siecią 5GHz od razu. |
_________________
|
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 20-04-2019, 23:07
|
|
|
Na auto też tak jest? Soft w TV najnowszy? |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-04-2019, 12:51
|
|
|
Tak, soft w TV najnowszy.
Po ustawieniu kanału na auto, czasem modem wybiera takie, że żadne z urządzeń w domu nie widzi sieci 5GHz.
Z odpowiedzi na innych forach widzę, ze nie tylko ja mam taki problem od niedawna.
U mnie TV kupiony w czerwcu 2018 i do tej pory było ok.
[ Dodano: 23-04-2019, 12:27 ]
U mojego Taty, który ma model LG 55UJ6517 też już wystepuję dokładnie ten sam problem.
Z 2.4 ok, na 5GHz ten sam komunikat co u mnie.
W zeszłym tygodniu, jak miałem pierwszy raz ten problem i zadzwoniłem do niego żeby sprawdził u siebie to było jeszcze ok. Wczoraj byłem u niego i z ciekawości sprawdziliśmy i ten sam problem co u mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
Smerf
Klikacz
Dołączył: 26 Lut 2019 Posty: 3
|
Wysłany: 23-04-2019, 16:16
|
|
|
Cześć, u mnie też to występuje. Teraz to w ogóle nie mogę się połączyć, siedziałem nad tym tyle w wielkanoc, bo myślałem, że się uda a tu nic.
Mój telewizor to LG 43LK 5900, a modem zdaje się ten sam co Ty masz. Skoro u tylu osób występuje, to chyba trzeba spamować UPC, żeby to naprawili. Ja pisałem wczoraj, ale nic nie odpisali. |
|
|
|
|
MrPepka [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2019, 16:29
|
|
|
Zgodnie z tym co napisał GMateusz na społeczności UPC (https://forum.upc.eu/t5/connectbox/problem-z-polaczeniem-5-ghz/td-p/27485/page/4) napiszcie mu PW ze swoim ID i proście o nowy soft |
|
|
|
|
Rafal
Moderator
Pomógł: 14 razy Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 578
|
Wysłany: 23-04-2019, 21:21
|
|
|
Potwierdzam, u mnie też problem z połączeniem się z siecią 5GHz występował od kilku dni. Jedyne urządzenie, które się łączyło to smartphone . Po kilku telefonach do UPC, został wgrany do compala i już wszystko wróciło do normy. |
|
|
|
|
TomekPL
light master
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|