Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC diagnoza walnięty kabel w ziemi
Autor Wiadomość
sequence 
light master

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-04-2019, 12:40   

Robin napisał/a:
Kto postawił taką diagnozę - serwis abonencki czy serwis liniowy?
Czy w trakcie wizyty serwisu abonenckiego przeciągnięty został koncentryk od skrzynki do domu i na tymże kablu modem działał prawidłowo? Czy może serwis liniowy sprawdzał kabel w ziemi odpowiednimi urządzeniami pomiarowymi i to on stwierdził jego uszkodzenie?
Piszesz ogólnikowo i w sumie nie wiadomo nawet kto i na podstawie czego postawił taką właśnie diagnozę.


Była to firma zewnętrzna. Koncentryka nikt nie puści bo nie będzie przecież leżał koncentryk kilka godzin na ulicy aby czekać na pik sygnału. Pisałem że to dzieje się o różnych porach i nie ma reguły. Teraz np. mam sygnał idealny i logowanie na wszystkie zwrotne i down.

Robin napisał/a:
A pytałem czy w trakcie awarii internetu problemy występują także w usłudze telewizyjnej (cyfra i analog). Pisałeś, że nie.


Pisałem że nie zauważam po prostu. Ale skoro upc miało monitoring i w logach wyszło że piki są na horizonie i na ubee to nie mam powodu by im nie wierzyć.
  sequence
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 06-04-2019, 13:02   

sequence, Nie chce nikomu zarzucać kłamstwa, ale moje doświadczenie pokazuje, że warto dwa razy sprawdzać to conmowia pracownicy UPC. Czasem powiedzą cokolwiek by tylko m iść spokój.
_________________
 
 
KOCUREK1970 
chello guru


Pomógł: 67 razy
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 5625
Skąd: a żebym to ja wiedział:)
Wysłany: 06-04-2019, 13:23   

sequence napisał/a:
Teraz np. mam sygnał idealny i logowanie na wszystkie zwrotne i down.

I oby to była tendencja trwała!
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 06-04-2019, 15:38   

:oops: :cry: :? sequence, niestety kolega Robin, ma racje. Jeżeli zależy Ci na szybkim zakończeniu problemu to zagadaj z sąsiadami. Ten cały monitoring nie jest taki miarodajny. U mnie swojego czasu dwóch różnych serwisantów rozmiawalo z DWT i włosy sobie rwało z glowy. Wyglądało jak by każdy sprawdzał co innego.
_________________
  ogromny
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2019, 17:36   

Robin napisał/a:
Ale ja zrobiłem dużo więcej od Ciebie, aby rozwiązać problem. Przede wszystkim przeszedłem się po sąsiadach (i tych z domków i tych z bloków).
Robin napisał/a:
Radzę więc przejść się po sąsiadach, zanim zaczną kopać i wymieniać kabel, który być może jest sprawny i nie jest przyczyną występowania usterki. Ja z niektórymi sąsiadami nawet dogadałem się, że w momencie wystąpienia usterki zadzwonię do nich i oni wówczas sprawdzą czy problem u nich też występuje.
Nie wykluczam, że masz rację, ale może nie każdemu pasuje biegać po sąsiadach z takimi sprawami. Naprawdę źle to świadczy o serwisie UPC jeśli w ogóle takie pomysły przychodzą klientom do głowy :neutral:
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 06-04-2019, 18:03   

Zuzia, nie każdemu pasuje to fakt, ale serwis działa jak dziala, a czas leci.
_________________
  ogromny
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2019, 18:56   

Źle mnie zrozumieliście, jak najbardziej uważam Wasze rady za słuszne, trzeba jakoś działać, zwłaszcza jak nie ma konkurencji i UPC jest jedynym dostawcą. Po prostu wyobraziłam sobie siebie w podobnej sytuacji i chodzenie po sąsiadach wydaje mi się niezręczne, chyba wolałabym zrezygnować z usług dostawcy, który w pewnym sensie zmusiłby mnie do czegoś podobnego. Ale to tylko moja opinia, niech każdy robi jak uzna za stosowne.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 06-04-2019, 22:19   

sequence, w każdym razie cierpliwości i powodzenia
_________________
  ogromny
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 07-04-2019, 20:07   

Zuzia, Jak masz wybór to można rezygnować. Niestety dla sporej części abonentów UPC to jedyna sensowna opcja, a wtedy, niestety, trzeba chodzić za swoim.
_________________
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1656
Wysłany: 07-04-2019, 21:22   

zylx, trzeba chodzić za swoim bo serwis ma wywalone, albo to go przerasta
_________________
  ogromny
 
sequence 
light master

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-05-2019, 20:11   

*UPDATE*
jest zgoda UPC na wymianę kabla.
W piątek umówiona ekipa, 10.05 :)
Trzymajcie kciuki, dam znać po

[ Dodano: 12-05-2019, 01:00 ]
*UPDATE2*

Mission complete. Firma jako podwykonawca z Gdańska, pełny profesjonalizm - walka trwała od 12:00 do ok. 23:00. Kabel nówka jest!:)
Ubee jak dostał dobry sygnał to zwariował. Musiałem wziąć na koniec Compala.
Teraz jest elegancko, sygnał praktycznie książkowy, down w okolicy 0, upstream 41-42.
  sequence
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2019, 10:50   

sequence napisał/a:

Ubee jak dostał dobry sygnał to zwariował. Musiałem wziąć na koniec Compala.
Teraz jest elegancko, sygnał praktycznie książkowy, down w okolicy 0, upstream 41-42.
Super, że wszystko udało się, ale czemu niby Ubee "zwariował" od dobrego sygnału?
 
 
sequence 
light master

Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 53
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-05-2019, 11:51   

Zuzia napisał/a:
Super, że wszystko udało się, ale czemu niby Ubee "zwariował" od dobrego sygnału?


podobno czasami tak się może wydarzyć, jeżeli siedzi długi czas na słabych parametrach. Tak bynajmniej tłumaczył to serwis.
_________________
  sequence
 
Robin 
ultra master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 1465
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-05-2019, 12:44   

I co, na wymienionym kablu było widać uszkodzenia? Koszty wymiany wzięli na siebie? ;)
sequence napisał/a:
Teraz jest elegancko, sygnał praktycznie książkowy, down w okolicy 0, upstream 41-42.

No, to super. :) A jaki masz teraz SNR?
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2019, 14:19   

sequence napisał/a:
Zuzia napisał/a:
Super, że wszystko udało się, ale czemu niby Ubee "zwariował" od dobrego sygnału?


podobno czasami tak się może wydarzyć, jeżeli siedzi długi czas na słabych parametrach. Tak bynajmniej tłumaczył to serwis.


Spróbuj sobie go zautoryzowac jak go nie zabrali. Ciekawe co oznacza że zwariował od dobrego sygnału 😁
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: