Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC
Autor Wiadomość
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-06-2019, 04:05   

CePeU napisał/a:
hsurim, bo to ja odpowiadam za pracę całego teamu. (...)

A czy ci, którzy bezkarnie i do tego ze sporym zaangażowaniem i satysfakcją 'kopali po tyłkach' klientów, nadal będą pracować w UPC ?
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 15-06-2019, 15:23   

hsurim, a jak myślisz, przecież to oni zawsze mają rację, a klient ? Kto to jest?
_________________
  ogromny
 
Nieznajomy 
classic master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2019
Posty: 270
Wysłany: 16-06-2019, 11:33   

Zaczynacie być na prawdę bardzo zabawni, przecież wiadomo, że dla każdej firmy liczy się tylko i wyłącznie zysk, nigdy klient.

Owszem przesadzili z kasowaniem, blokowaniem, banowaniem itd, ale obecnie widać, że sporo się poprawiło, musieli dostać po tyłkach od przełożonego, albo sami zauważyli, że na dobre im to nie wychodzi.
Dobro klienta nie liczy się w żadnym korpo, liczą się tylko cyferki i koniec .
Nie wiem po co Wy to dalej ciągniecie, co mają pozwalniać administracje forum za to, że wykonywali swoją prace ?
Jak się nie podoba operator to zawsze możecie pójść do innego, jupisi nawet nie zauważy jak te całe ~5 osób odejdzie, bo im coś na forum nie pasowało.

I nie żeby mi wszystko w upc pasowało, bo też uważam, że sporo rzeczy czy to w connectbox, horizon, czy w umowach trzeba by zmienić, ale co z tego, jak dla firmy liczy się tylko zysk, u innych operatorów dużo lepiej nie ma, a już na pewno nie u tych u których jestem w zasięgu.
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 16-06-2019, 11:40   

Nieznajomy, Daj z tym spokój. To są ludzie przepełnieni jadem i mową nienawiści. Zawsze będą pluli jadem na UPC choćby ci stanęli na głowie
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2019, 16:37   

Takie traktowanie klientów, jak przez obsługę (niby)forum UPC, to jest dopiero 'stawaniem na głowie' - albo (jak ktoś woli) jest na głowie postawione.
Ci to są dopiero przykładem ludzi próżnych, wykazującymi głównie negatywne postawy w relacjach interpersonalnych.

Agresja, wrogość, nienawiść, konflikt, manipulacja, kontrolowanie
Tyle zauważyłem już po jednym 'zetknięciu' się z tamtejszą administracją

Jeśli o czymś nie wspomniałem, to dopisujcie proszę do tej listy.
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-06-2019, 22:07   

Ja jeszcze bym dodał pomoc w trudnych sprawach, gdzie zwykła infolinia nie pomoże. Nie można widzieć tylko jednej strony medalu. Jest parę takich tematów na społeczności, nawet ja w sprawie restartów porannych co poniedziałek skorzystałem właśnie przez tą społeczność, gdzie zwykła infolinia rozłożyła ręce.

Ale dużo osób przychodzi i od razu że złym nastawieniem pluje na UPC bo mają awarie i wtedy niepotrzebnie takie osoby są banowanie, chyba tak się zdarzyło, powinni rozumieć irytację klienta.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 16-06-2019, 22:44   

brtk, czasami pomogli ale czasami? Tu masz przykład pierwszy z brzegu grzeczność poraża https://forum.upc.eu/t5/connectbox/problem-z-polaczeniem-5-ghz/td-p/27485/page/17 i parę stron wstecz . Nie każdy ma chęć i czas robić diagnostykę ktoś dał ciała i co winę ponosi klient tak jak z ingresem itp przypadki.
_________________
  ogromny
 
Szeptacz
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2019, 00:19   

Dla rozluźnienia atmosfery, w kontekście "poziomu oleju w głowie" w powyższym linku :roll:
https://youtu.be/QAP3NJ3adks
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2019, 11:51   

brtk napisał/a:
Ja jeszcze bym dodał pomoc w trudnych sprawach, gdzie zwykła infolinia nie pomoże. Nie można widzieć tylko jednej strony medalu. Jest parę takich tematów na społeczności, nawet ja w sprawie restartów porannych co poniedziałek skorzystałem właśnie przez tą społeczność, gdzie zwykła infolinia rozłożyła ręce.
Nikt nie zaprzecza, że forum jako zbiór informacji jest przydatne. Zauważyłam również wspomniane przypadki pomocy w sprawach beznadziejnych, do jednego z nich nawet ktoś tu podawał link.
brtk napisał/a:
Ale dużo osób przychodzi i od razu że złym nastawieniem pluje na UPC bo mają awarie i wtedy niepotrzebnie takie osoby są banowanie, chyba tak się zdarzyło, powinni rozumieć irytację klienta.
W takich miejscach najczęściej pojawiają się osoby z problemami, nie wszystkie jakoś szczególnie wrogo nastawione, raczej chcą uzyskać pomoc. Są też tacy, którzy na początku są spokojni, a dopiero przebieg dyskusji z udziałem pewnych osób powoduje ich rozdrażnienie. Utkwił mi w pamięci wątek, gdzie autor zaczął bez nerwów, jednak w trakcie zaliczył chyba ze dwa bany, temat rozrósł się na kilkanaście stron, pomocy nie uzyskał, próbował coś tam sam testować, wytykano mu, że robi to niewłaściwie, ale nikt nie kwapił się napisać jak zrobić to właściwie. Z moich obserwacji wynika, że jest to pewien powtarzalny schemat, a nie wyjątek. Z myślą o takich osobach napisałam mały poradnik o testach i też nie wszystkim pasuje, że zaczyna być on stosowany, zauważam próby przeszkadzania. Raportowanie zachowań tego typu nie przynosi rezultatów. Celowo nie podaję nicków i linków, żeby oszczędzić czytania żenujących tłumaczeń, dlaczego była potrzeba przeszkadzania, dokuczania lub obrażania ;)

Delikatny wiaterek odwilży owszem wyczuwam, ale wydaje mi się, że potrzebna raczej solidna wichura, żeby na dobre uzdrowić to miejsce. Pisuję na różnych forach, ale tylko tam jestem upominana i egzystowanie wymaga ode mnie pewnego samozaparcia. Uprzedzając komentarze - oczywiście wiem, gdzie jest przycisk kasacji konta :D

PS. "Obmawiam" tutaj, bo watek tam zamknięty. Mam nadzieję, że udało mi się zmieścić w ramach konstruktywnej krytyki.
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2019, 12:56   

Zuzia napisał/a:
Pisuję na różnych forach, ale tylko tam jestem upominana i egzystowanie wymaga ode mnie pewnego samozaparcia.

Ja wiem swoje:
https://trzepak.pl/viewtopic.php?f=20&t=58682&start=25
:P
 
 
brtk 
chello master

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1621
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-06-2019, 13:38   

@ogromny właśnie o takie sytuacje mi chodziło. Ja sam uważam, jeżeli chodzi o wątek z tym 5GHz że to błąd oprogramowania i rozumiem oburzenie klientów w tej sprawie, jak mod im pisze, że są odosobnionym przypadkiem, bo innym zaczęło działać. Ale tym co nie działa, na starszym sofcie bez smartwifi działało.
Dlatego też dałem pomysł, by podłączyli dla testu inny router w tryb bridge i udowodnili im, że się mylą i że to błąd softu.

@Zuzia masz pełną rację, ale mój post miał na celu zwrócić właśnie uwagę na fakt, że nie tylko złe strony posiada tą społeczność, bo nawet osoby dotknięte powinny być fer i w swoich postach napisać i o tych dobrych stronach.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 17-06-2019, 13:48   

brtk, Myślę, że gdyby osoby piszące tutaj dostrzegały tylko złą stronę społeczności to by po prostu na nie wchodziły. Ale to miejsce ma jak najbardziej potencjał i właśnie dlatego znalazły się osoby, które chcą o to walczyć.
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2019, 13:50   

MrPepka napisał/a:
Ja wiem swoje:
https://trzepak.pl/viewtopic.php?f=20&t=58682&start=25
:P
Czemu ma służyć zmiana tematu? Ten link sama tu kiedyś wrzuciłam i nie mam żadnego problemu w pisaniu tam. Widzę, że nie znasz specyfiki owego dość hermetycznego miejsca, a wystarczyło wpisać w ich wyszukiwarkę hasło troll. Ów "nadaktywny" użytkownik tak dominujący w temacie zwolennik sieci komórkowych, został zdemaskowany jako pracownik jednego z operatorów i jest przez tamtejszych użytkowników notorycznie określany właśnie tym niezbyt chlubnym przydomkiem, jednak admini pozwalają mu pisać o wyższości LTE dla utrzymania folkloru :)

brtk napisał/a:
@Zuzia masz pełną rację, ale mój post miał na celu zwrócić właśnie uwagę na fakt, że nie tylko złe strony posiada tą społeczność, bo nawet osoby dotknięte powinny być fer i w swoich postach napisać i o tych dobrych stronach.
Zgadzam się, ale...
https://youtu.be/3ZpQHi12Dk0?t=8 :)
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-06-2019, 17:47   

Podejrzewam, że ewentualnie poza 'etykietkami', mentalność administracji jednak nie drgnie. ;)
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 20-06-2019, 14:20   

Widze, ze niektorzy zlagodnieli, brawa dla administracji "spolecznosci". Dorzucam filmik dla zilustrowania sytuacji :D
https://streamable.com/7bfvn
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,4 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: