Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC |
Autor |
Wiadomość |
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 27-07-2020, 12:19
|
|
|
No cóż w konkurencyjnym forum w jednym wątku większy ruch niż w całej rodzinnej społeczności, jakoś trzeba było wyjść z twarzą. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2020, 12:36
|
|
|
O wyjściu 'z twarzą' będzie można powiedzieć, jeśli tutaj pojawią się ogólne przeprosiny 'potraktowanych' Forumowiczów (z zaznaczeniem za co), wraz z imiennymi (chociażby na skrzynkę mailową).
Do chwili powyższej, można mówić jedynie o ... zaszczanym stylu. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 27-07-2020, 12:41
|
|
|
hsurim, chyba nie liczysz na jakieś przeprosiny, były podziękowania i pewnie zlot tytanów na pożegnanie i na tym koniec |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2020, 14:15
|
|
|
A to już zależy, czy mają jeszcze jakąkolwiek 'twarz', czy też już tylko "cuś", zamiast niej ...
Mają możliwość wyjścia 'z jakąś tam twarzą' - mają.
A co z nią zrobią, ich sprawa. |
|
|
|
|
jerzu
light master
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-07-2020, 13:27
|
|
|
Najgorsze jest to, że baza wiedzy poszła się kochać razem z zamknięciem społeczności UPC. Szukam właśnie rozwiązania pewnego problemu i linki z googla prowadzą w krzaki. Brawo UPC, bardzo dobre posunięcie. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-07-2020, 16:54
|
|
|
Ta baza wiedzy w miażdżącej większości pochodzi(-ła) od naszych Forumowiczów, którym to w "nagrodę" cichaczem pousuwali konta.
Załóż wątek i ktoś Ci pomoże. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-08-2020, 08:34
|
|
|
08 sierpnia minął maksymalny, 30-dniowy okres oczekiwania na odpowiedź na moją wiadomość zarejestrowaną pod numerem KOR/200708/1850.
Właśnie skończyłem rozmowę z przemiłą konsultantką, która poinformowała mnie, iż sprawa jest nadal weryfikowana i wyśle informację do działu obsługi, aby otrzymał odpowiedź jak najszybciej.
Cytat: | Sz. Panie Dyrektorze.
W dniu 13 maja 2020 r. wysłałem na pański służbowy adres mailowy - xxxxxx@upc.pl - skargę na St. Kier. d.s. Obsługi Klienta p. Kamila Lebieckiego, zamieszczając wraz z jej treścią, skan oryginału.
Zaś w dniu 21 maja 2020 r. za pośrednictwem PP, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru - odbiór nastąpił w dniu 25 maja - jej oryginalną wersję papierową.
Do dnia dzisiejszego nie miałem możliwości poznania pańskiego stanowiska w tej kwestii.
Kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi ?
|
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 10-08-2020, 18:12
|
|
|
hsurim, sama zadzwoniła, czy ty się kontaktowaleś? Po tamtym bajzlu nie wiele zostało. Nawet oficjalnie nie mają gdzie Ciebie przeprosić. |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-08-2020, 19:13
|
|
|
Ups ... ja zadzwoniłem
Nie o mnie chodzi, gdyż ja sam się usunąłem z tamtego ... szamba. |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-08-2020, 16:04
|
|
|
I co, przyszła jakaś odpowiedź? |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 17-08-2020, 16:26
|
|
|
Jakby miała przyjść jakaś odpowiedź to już by przyszła |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-08-2020, 21:43
|
|
|
Jestem skłonny jeszcze nieco poczekać - co nie oznacza, że tylko biernie przyglądam się 'zapewnieniom' BOK. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2020, 11:10
|
|
|
Otrzymałem dzisiaj coś, markującego odpowiedź ... (tylko na co ??)
Cytat: | 26-08-2020
Dzień dobry,
przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Zapewniam, że dokładnie weryfikujemy wszystkie zgłoszenia naszych Abonentów. Przykro mi, że wyjaśnienia odnośnie funkcjonowania Społeczności UPC, przekazane Panu w odpowiedzi z dnia 20/02/2020 i 15/04/2020, nie zostały przez Pana przyjęte. Zgłaszane przez Pana zastrzeżenia zostały kilkukrotnie przeanalizowane i podtrzymujemy nasze stanowisko z dnia 20/02/2020 i 15/04/2020. Udzieliliśmy wszystkich informacji w tym temacie i uznajemy go za zakończony. Kolejne kontakty w tej sprawie pozostaną więc bez odpowiedzi.
Wiadomość tę wysłałem również pocztą tradycyjną.
Łączę wyrazy szacunku
Michał Sojka
Kierownik 2 Linii Wsparcia Obsługi Klientów |
Pan Kierownik 2 Linii Wsparcia Obsługi Klientów powołuje się na odpowiedzi korespondencji z 20 lutego, oraz 15 kwietnia 2020, ale nie odnosi się na skargę z ... 13 maja 2020 - na ustosunkowanie się do której, oczekuję odpowiedzi.
Tym samym, albo nieudolnie rżną głupa, albo (mówiąc czystą polszczyzną) dają mi do zrozumienia, aby "Szanowny klient" pocałował nas teraz w doope.
Zastanawiam się, czy jeszcze pisać do nich, aby ktoś ustosunkował się do SKARGI z 13 maja, czy już tylko dokończyć i wysłać skargę do Liberty Global.
Doprawdy jestem ciekaw, jak ustosunkuje się do tego wszystkiego Mike Fries (??) |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 26-08-2020, 11:36
|
|
|
Wyraźnie pokazali Tobie gdzie Twoje miejsce, na odpowiedź bym nie liczył, kontakt z centrala? Idę o zakład że oni dobrze wiedzą jakie u nas panują zwyczaje i na bank jest przyzwolenie |
_________________
|
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2020, 14:19
|
|
|
Wiesz, ciągle mi 'brzęczy w uszach' treść niektórych zapisów Kodeksu (ponoć) obowiązującego w UPC.
A skoro podpisał się pod nim M. Fries, tom i ciekaw jego stanowiska. |
|
|
|
|
|