|
|
Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC |
Autor |
Wiadomość |
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-02-2020, 16:52
|
|
|
Ciekawe czemu nie chwalą się ilością sprzedanych usług 1Gb/s ? |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 14-02-2020, 17:52
|
|
|
Zuzia, powiedz mi po co łatać? Ludzie i tak łykają, i są "zadowoleni" |
_________________
|
|
|
|
|
Zuzia [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2020, 18:10
|
|
|
ogromny, właśnie taka postawa oferowania niepełnowartościowego sprzętu nieświadomym klientom zalatuje lekko cynizmem i podważa zaufanie do sieci Docsis. Bugi się zdarzają, nie robi to na mnie wrażenia, ale fakt, że kilka lat nie są w stanie załatać i jeszcze chwalą się wzrostem nieładnie świadczy o operatorze. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1655
|
Wysłany: 14-02-2020, 18:29
|
|
|
Zuzia, w pełni się z Tobą zgadzam |
_________________
|
|
|
|
|
Azar
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 14-02-2020, 18:51
|
|
|
Zuzia napisał/a: | ogromny, właśnie taka postawa oferowania niepełnowartościowego sprzętu nieświadomym klientom zalatuje lekko cynizmem i podważa zaufanie do sieci Docsis. Bugi się zdarzają, nie robi to na mnie wrażenia, ale fakt, że kilka lat nie są w stanie załatać i jeszcze chwalą się wzrostem nieładnie świadczy o operatorze. |
UPC dlatego cały czas ma wzrost liczby klientów bo wchodzi na nowe osiedla i klienci wybierają ofertę łączoną i po prostu wychodzi ich to taniej a to że są problemy takie jak puma 6 oraz ze sprzętem to odczuwa na pewno mniej osób, a szkoda bo spadek liczby klientów wymusiłby na upc zmianę np. modemów. |
_________________
|
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 15-02-2020, 16:55
|
|
|
Chwala sie tym lekkim przyrostem klientow, a firma matka dolozyla do polskiego oddzialu, zeby oddalic jego bankructwo. Bazy chca miec pekate, by lepiej zaoferowac sie potencjalnemu kupcowi, polskie jupisi od dawna szykowane jest do sprzedazy. Ale o tym cicho sza, nawet nie wolno wspomniec na ich forum. Ich motto >psy szczekaja, karawana jedzie dalej<. Byle propagandowo do przodu. |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-02-2020, 19:47
|
|
|
antyjupisi, przykładając to o czym wspomniałeś do rzeczywistości, przemawia za tym, że to wszystko trzyma się kupy ...
Jednak tym samym widać, iż takie zbydlęciałe traktowanie klientów (których to pieniądze służą i do wypasu ich doop) przez tych UPCowskich tępaków, najwyraźniej może być za wiedzą (a może i z polecenia) przełożonych.
Jak tacy mogą codziennie spoglądać na swoje pyszczydło odbite w lustrze (?) |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2020, 14:46
|
|
|
Otrzymałem coś jakby odpowiedź ...
Cytat: | UPC Polska <kontakt@upc.pl>
14:36 (4 minuty temu)
do mnie
20-02-2020
KOR/200128/1515
Dzień dobry Panu,
dziękuję za wiadomość.
W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie, które zarejestrowaliśmy pod numerem KOR/200128/1515, przesyłam odpowiedź, zgodnie z Pańskim życzeniem, w formie pisemnej.
Z niepokojem przeczytałem Pańską wiadomość, biorąc pod uwagę, że wspomina Pan w niej o ponad roku obserwowania w Społeczności UPC zachowań, które stoją niejako w sprzeczności z zasadami, jakie obowiązują w ramach tego forum. Jako że Społeczność UPC funkcjonuje od września 2017, oznacza to, że w 2018 lub 2019 rok wydarzyło się coś, co wpłynęło na Pańskie postrzeganie forum w taki, a nie inny sposób. Domyślam się, że może mieć na to wpływ sprawa z otrzymaniem przez Pana informacji o nienałożonej blokadzie na Pańskie konto oraz nieadekwatne działanie moderatorów w stosunku do zamieszczonego przez Pana posta. Ponownie za to szczerze przepraszam, była to dla nas lekcja i kolejne tego typu sytuacje nie miały i nie będą miały miejsca w Społeczności. Błąd techniczny skutkujący wysyłaniem informacji o blokadzie konta do użytkowników nie objętych taką blokadą również został usunięty przez dostawcę oprogramowania, które napędza Społeczność.
Dotąd nie otrzymaliśmy podobnego do Pańskiego zgłoszenia, wynika to najpewniej z faktu, że każdy z uczestników Społeczności ma możliwość samodzielnego zgłoszenia jakiejkolwiek nieprawidłowości czy to w związku z działaniem platformy czy też w związku z postępowaniem innego uczestnika, co wielokrotnie miało i ma miejsce poprzez funkcjonalność „Zgłoś treść” umieszczoną przy każdym poście. Warunkiem skorzystania z takiej funkcjonalności jest posiadanie konta w Społeczności, a te, zgodnie z informacjami jakie posiadam, Pan usunął. Każde tego typu zgłoszenie czy też innego rodzaju nadużycie uruchamia adekwatne działania ze strony moderatorów, polegające na: edycji lub skasowaniu posta, a w sytuacji, kiedy te czynności są nie wystarczające: zablokowanie możliwości zamieszczania treści przez użytkownika Społeczności, zablokowanie konta (ban) czy też całkowite usunięcie konta użytkownika.
Podstawą funkcjonowania każdej społeczności internetowej jest wzajemny szacunek i przestrzeganie podstawowych zasad, które utrzymują fora dyskusyjne, a zwłaszcza dyskusje mające w nich miejsce na odpowiednio wysokim i merytorycznym poziomie, niezależnie od temperatury dyskusji. W Społeczności UPC poza szacunkiem i netykietą obowiązują również Zasady Społeczności UPC. Zasady, które na przestrzeni czasu ulegały (i będą ulegać) aktualizacji, o czym wprost informujemy: "Korzystając ze społeczności zgadzasz się na przestrzeganie tych zasad. Zastrzegamy, że te zasady mogą się zmienić w dowolnym czasie." Nowe okoliczności i nieujawnione wcześniej zachowania niektórych użytkowników niejednokrotnie wymuszały na nas zmianę ww. Zasad.
W swoim piśmie wskazuje Pan również, jakoby w Społeczności miało miejsce, cytując Pana "systemowe, przemyślane gnębienie niezadowolonych klientów UPC, zgłaszających, jak i oceniających wady usług, jak również coraz niższą jakość sprzętu - nie mieści się w jakichkolwiek normach współżycia społecznego". Pozwolę sobie mieć inne zdanie w tej kwestii. W Społeczności UPC Klienci wielokrotnie uzyskiwali (i uzyskują nadal pomoc) - czy to ze strony moderatorów, innych Klientów czy też grupy Klientów, która była i jest najaktywniejszą grupą, tj. Tytanów. Dodam, że wiele razy przy pomocy Klientów byliśmy w stanie poprawić nasze usługi, czy to w ramach wszelkiego rodzaju testów, jakie miały miejsce za pośrednictwem Społeczności, wymienię tylko testy PLC, testy oprogramowania niektórych modemów czy testy nowych wersji aplikacji. Warto również wspomnieć, że w chwili pisania niniejszej odpowiedzi prowadzimy nabór do testów nowego narzędzia do obsługi Klientów.
W swoim piśmie porusza Pan kwestię sprzętu i jego, wg Pana oceny, niskiej jakości. Sprzęt jaki dostarczamy naszym Klientom przechodzi odpowiednią ścieżkę certyfikacyjną, po to aby usługi działały u naszych Klientów jak najlepiej. Niezależnie od ww. ścieżki stale pracujemy nad udoskonalaniem dostarczanych przez nas usług oraz sprzętu, jaki dostarczamy naszym Klientom. Tak jak wspomniałem wyżej - również z udziałem Społeczności testujemy nowe wersje oprogramowania lub nowy sprzęt w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług.
Zapewniam Pana, że dbałość o jakość usług i zadowolenie naszych Klientów jest naszym najwyższym priorytetem. Stale pracujemy nad poprawą procesów związanych z obsługą Klientów, stale pracujemy nad dostarczaniem najwyższej jakości usług, niemniej jednak nie jesteśmy w stanie ustrzec się potknięć, jednak te, gdy już wystąpią, staramy się jak najszybciej wyeliminować.
Na koniec dodam, że chciałem się z Panem spotkać lub porozmawiać telefonicznie tylko w jednym celu: osobiście przeprosić za zaistniałą sytuację związaną z Pańskim kontem i postem w Społeczności UPC.
Jeśli jeszcze w czymś mogę Panu pomóc lub jeśli jest coś, co możemy zrobić, aby wpłynąć na Pańską ocenę Społeczności UPC – zapraszam do kontaktu.
Odpowiedź wysyłam mailowo oraz listownie.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, zapraszam do ponownego kontaktu - pozostajemy do dyspozycji pod numerem infolinii 813 813 813, za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.upc.pl/kontakt oraz w Salonach i Punktach Sprzedaży UPC Polska (www.upc.pl/salony).
Informacje dodatkowe:
Po otrzymaniu korespondencji może do Pana zostać wysłana krótka ankieta w formie mailowej. Udzielając odpowiedzi na zadane pytania będzie Pan mógł ocenić moją pracę i zaangażowanie w rozwiązanie Pana sprawy w skali od 0 do 10 punktów, gdzie 10 oznacza najwyższą ocenę. Zachęcam do wyrażenia swojej opinii i już teraz dziękuję za podzielenie się nią z nami.
W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy o załączenie treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!
Łączę wyrazy szacunku
Kamil Lebiecki
Kierownik ds. Reklamacji
i Zarządzania Społecznością Klientów |
Po kilku linijkach, tego UPCowskiego 'pierdu pierdu' nie mam siły/ochoty na dalsze czytanie
Dla kogoś, kto wytrwale (ze spokojem) dobrnie do końca, ma u mnie medal za męstwo |
|
|
|
|
taggan
plus master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 428 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2020, 15:32
|
|
|
O, znowu wspomina, że chce się spotykać Wytrwały jest! |
|
|
|
|
projupisi
plus master
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Lut 2016 Posty: 576 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 20-02-2020, 15:55
|
|
|
Kierownik ds. Reklamacji odpowiada we wlasnej sprawie i nie widzi w tym nic niewlasciwego. I jak zwykle same wyswiechtane korpo-komunaly, piekne deklaracje, oczywiscie bez pokrycia. Pikanterii dodaje powtorzona propozycja spotkania w celu zlozenia "przeprosin".
Mocno przesadzili z czystkami i teraz musza zebrac o testerow: https://forum.upc.eu/t5/moje-upc/testy-nowego-narzedzia-obslugowego/m-p/38137/thread-id/668/highlight/true
Ciekaw jestem, czy sa jeszcze jacys frajerzy chcacy im pomagac za friko albo za ochlap (o ile cos rzuca). |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-02-2020, 18:13
|
|
|
hsurim, dwa x przeczytałam, drugi x na głos i powoli i nic nie rozumiem...
____
antyjupisi napisał/a: | Pikanterii dodaje powtorzona propozycja spotkania w celu zlozenia "przeprosin". |
Nie, on wie że dostał kosza..teraz tylko wyjaśnił dlaczego wcześniej chciał się spotkać |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Kasia 20-02-2020, 18:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2020, 18:56
|
|
|
Kasia napisał/a: | hsurim, dwa x przeczytałam, drugi x na głos i powoli i nic nie rozumiem... (...) | Trzy ordery ode mnie
Cytat: | Dotąd nie otrzymaliśmy podobnego do Pańskiego zgłoszenia, wynika to najpewniej z faktu, że każdy z uczestników Społeczności ma możliwość samodzielnego zgłoszenia jakiejkolwiek nieprawidłowości czy to w związku z działaniem platformy czy też w związku z postępowaniem innego uczestnika, co wielokrotnie miało i ma miejsce poprzez funkcjonalność „Zgłoś treść” umieszczoną przy każdym poście. | Wygląda na to, że to TYLKO JA się czegoś czepiam ... |
|
|
|
|
Kasia
chello master
Pomogła: 39 razy Dołączyła: 08 Lis 2016 Posty: 2794 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-02-2020, 19:08
|
|
|
..po prostu jesteś roszczeniowy i konfliktowy ¯\_(ツ)_/¯ |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|