Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Małe co nieco o BYŁYM operatorskim forum UPC
Autor Wiadomość
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 14-02-2020, 16:49   

http://media.upc.pl/86418...icznego-wzrostu
I po co coś zmieniać, jak jest super i za...e?
_________________
  ogromny
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-02-2020, 16:52   

Ciekawe czemu nie chwalą się ilością sprzedanych usług 1Gb/s ?
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2020, 17:07   

GDA nie próżnuje: https://forum.upc.eu/t5/aktualnosci/wyniki-upc-polska-2019-rokiem-dynamicznego-wzrostu/m-p/38136

Cytat:
Liczba użytkowników modemu Connect Box była wyższa o 104 000 i wyniosła 704 000 na koniec 2019 roku.
Ładny wynik, ale problem Puma 6 (skoki opóźnień, podatność na DoS) do dziś nierozwiązany. Podobnie jak źle działający Loopback i restarty.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 14-02-2020, 17:52   

Zuzia, powiedz mi po co łatać? Ludzie i tak łykają, i są "zadowoleni"
_________________
  ogromny
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2020, 18:10   

ogromny, właśnie taka postawa oferowania niepełnowartościowego sprzętu nieświadomym klientom zalatuje lekko cynizmem i podważa zaufanie do sieci Docsis. Bugi się zdarzają, nie robi to na mnie wrażenia, ale fakt, że kilka lat nie są w stanie załatać i jeszcze chwalą się wzrostem nieładnie świadczy o operatorze.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1654
Wysłany: 14-02-2020, 18:29   

Zuzia, w pełni się z Tobą zgadzam
_________________
  ogromny
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-02-2020, 18:51   

Zuzia napisał/a:
ogromny, właśnie taka postawa oferowania niepełnowartościowego sprzętu nieświadomym klientom zalatuje lekko cynizmem i podważa zaufanie do sieci Docsis. Bugi się zdarzają, nie robi to na mnie wrażenia, ale fakt, że kilka lat nie są w stanie załatać i jeszcze chwalą się wzrostem nieładnie świadczy o operatorze.


UPC dlatego cały czas ma wzrost liczby klientów bo wchodzi na nowe osiedla i klienci wybierają ofertę łączoną i po prostu wychodzi ich to taniej a to że są problemy takie jak puma 6 oraz ze sprzętem to odczuwa na pewno mniej osób, a szkoda bo spadek liczby klientów wymusiłby na upc zmianę np. modemów.
_________________
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-02-2020, 16:55   

Chwala sie tym lekkim przyrostem klientow, a firma matka dolozyla do polskiego oddzialu, zeby oddalic jego bankructwo. Bazy chca miec pekate, by lepiej zaoferowac sie potencjalnemu kupcowi, polskie jupisi od dawna szykowane jest do sprzedazy. Ale o tym cicho sza, nawet nie wolno wspomniec na ich forum. Ich motto >psy szczekaja, karawana jedzie dalej<. Byle propagandowo do przodu.
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2020, 19:47   

antyjupisi, przykładając to o czym wspomniałeś do rzeczywistości, przemawia za tym, że to wszystko trzyma się kupy ... ;)
Jednak tym samym widać, iż takie zbydlęciałe traktowanie klientów (których to pieniądze służą i do wypasu ich doop) przez tych UPCowskich tępaków, najwyraźniej może być za wiedzą (a może i z polecenia) przełożonych.

Jak tacy mogą codziennie spoglądać na swoje pyszczydło odbite w lustrze (?)
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2020, 14:46   

Otrzymałem coś jakby odpowiedź ...
Cytat:
UPC Polska <kontakt@upc.pl>

14:36 (4 minuty temu)

do mnie

20-02-2020

KOR/200128/1515

Dzień dobry Panu,

dziękuję za wiadomość.

W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie, które zarejestrowaliśmy pod numerem KOR/200128/1515, przesyłam odpowiedź, zgodnie z Pańskim życzeniem, w formie pisemnej.

Z niepokojem przeczytałem Pańską wiadomość, biorąc pod uwagę, że wspomina Pan w niej o ponad roku obserwowania w Społeczności UPC zachowań, które stoją niejako w sprzeczności z zasadami, jakie obowiązują w ramach tego forum. Jako że Społeczność UPC funkcjonuje od września 2017, oznacza to, że w 2018 lub 2019 rok wydarzyło się coś, co wpłynęło na Pańskie postrzeganie forum w taki, a nie inny sposób. Domyślam się, że może mieć na to wpływ sprawa z otrzymaniem przez Pana informacji o nienałożonej blokadzie na Pańskie konto oraz nieadekwatne działanie moderatorów w stosunku do zamieszczonego przez Pana posta. Ponownie za to szczerze przepraszam, była to dla nas lekcja i kolejne tego typu sytuacje nie miały i nie będą miały miejsca w Społeczności. Błąd techniczny skutkujący wysyłaniem informacji o blokadzie konta do użytkowników nie objętych taką blokadą również został usunięty przez dostawcę oprogramowania, które napędza Społeczność.

Dotąd nie otrzymaliśmy podobnego do Pańskiego zgłoszenia, wynika to najpewniej z faktu, że każdy z uczestników Społeczności ma możliwość samodzielnego zgłoszenia jakiejkolwiek nieprawidłowości czy to w związku z działaniem platformy czy też w związku z postępowaniem innego uczestnika, co wielokrotnie miało i ma miejsce poprzez funkcjonalność „Zgłoś treść” umieszczoną przy każdym poście. Warunkiem skorzystania z takiej funkcjonalności jest posiadanie konta w Społeczności, a te, zgodnie z informacjami jakie posiadam, Pan usunął. Każde tego typu zgłoszenie czy też innego rodzaju nadużycie uruchamia adekwatne działania ze strony moderatorów, polegające na: edycji lub skasowaniu posta, a w sytuacji, kiedy te czynności są nie wystarczające: zablokowanie możliwości zamieszczania treści przez użytkownika Społeczności, zablokowanie konta (ban) czy też całkowite usunięcie konta użytkownika.

Podstawą funkcjonowania każdej społeczności internetowej jest wzajemny szacunek i przestrzeganie podstawowych zasad, które utrzymują fora dyskusyjne, a zwłaszcza dyskusje mające w nich miejsce na odpowiednio wysokim i merytorycznym poziomie, niezależnie od temperatury dyskusji. W Społeczności UPC poza szacunkiem i netykietą obowiązują również Zasady Społeczności UPC. Zasady, które na przestrzeni czasu ulegały (i będą ulegać) aktualizacji, o czym wprost informujemy: "Korzystając ze społeczności zgadzasz się na przestrzeganie tych zasad. Zastrzegamy, że te zasady mogą się zmienić w dowolnym czasie." Nowe okoliczności i nieujawnione wcześniej zachowania niektórych użytkowników niejednokrotnie wymuszały na nas zmianę ww. Zasad.

W swoim piśmie wskazuje Pan również, jakoby w Społeczności miało miejsce, cytując Pana "systemowe, przemyślane gnębienie niezadowolonych klientów UPC, zgłaszających, jak i oceniających wady usług, jak również coraz niższą jakość sprzętu - nie mieści się w jakichkolwiek normach współżycia społecznego". Pozwolę sobie mieć inne zdanie w tej kwestii. W Społeczności UPC Klienci wielokrotnie uzyskiwali (i uzyskują nadal pomoc) - czy to ze strony moderatorów, innych Klientów czy też grupy Klientów, która była i jest najaktywniejszą grupą, tj. Tytanów. Dodam, że wiele razy przy pomocy Klientów byliśmy w stanie poprawić nasze usługi, czy to w ramach wszelkiego rodzaju testów, jakie miały miejsce za pośrednictwem Społeczności, wymienię tylko testy PLC, testy oprogramowania niektórych modemów czy testy nowych wersji aplikacji. Warto również wspomnieć, że w chwili pisania niniejszej odpowiedzi prowadzimy nabór do testów nowego narzędzia do obsługi Klientów.

W swoim piśmie porusza Pan kwestię sprzętu i jego, wg Pana oceny, niskiej jakości. Sprzęt jaki dostarczamy naszym Klientom przechodzi odpowiednią ścieżkę certyfikacyjną, po to aby usługi działały u naszych Klientów jak najlepiej. Niezależnie od ww. ścieżki stale pracujemy nad udoskonalaniem dostarczanych przez nas usług oraz sprzętu, jaki dostarczamy naszym Klientom. Tak jak wspomniałem wyżej - również z udziałem Społeczności testujemy nowe wersje oprogramowania lub nowy sprzęt w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług.

Zapewniam Pana, że dbałość o jakość usług i zadowolenie naszych Klientów jest naszym najwyższym priorytetem. Stale pracujemy nad poprawą procesów związanych z obsługą Klientów, stale pracujemy nad dostarczaniem najwyższej jakości usług, niemniej jednak nie jesteśmy w stanie ustrzec się potknięć, jednak te, gdy już wystąpią, staramy się jak najszybciej wyeliminować.

Na koniec dodam, że chciałem się z Panem spotkać lub porozmawiać telefonicznie tylko w jednym celu: osobiście przeprosić za zaistniałą sytuację związaną z Pańskim kontem i postem w Społeczności UPC.

Jeśli jeszcze w czymś mogę Panu pomóc lub jeśli jest coś, co możemy zrobić, aby wpłynąć na Pańską ocenę Społeczności UPC – zapraszam do kontaktu.



Odpowiedź wysyłam mailowo oraz listownie.

Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, zapraszam do ponownego kontaktu - pozostajemy do dyspozycji pod numerem infolinii 813 813 813, za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.upc.pl/kontakt oraz w Salonach i Punktach Sprzedaży UPC Polska (www.upc.pl/salony).

Informacje dodatkowe:

Po otrzymaniu korespondencji może do Pana zostać wysłana krótka ankieta w formie mailowej. Udzielając odpowiedzi na zadane pytania będzie Pan mógł ocenić moją pracę i zaangażowanie w rozwiązanie Pana sprawy w skali od 0 do 10 punktów, gdzie 10 oznacza najwyższą ocenę. Zachęcam do wyrażenia swojej opinii i już teraz dziękuję za podzielenie się nią z nami.



W przypadku kontynuowania niniejszej sprawy prosimy o załączenie treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyspieszy analizę Państwa zgłoszenia. Dziękujemy!



Łączę wyrazy szacunku

Kamil Lebiecki
Kierownik ds. Reklamacji
i Zarządzania Społecznością Klientów


Po kilku linijkach, tego UPCowskiego 'pierdu pierdu' nie mam siły/ochoty na dalsze czytanie
Dla kogoś, kto wytrwale (ze spokojem) dobrnie do końca, ma u mnie medal za męstwo :D
 
 
taggan 
plus master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2020, 15:32   

O, znowu wspomina, że chce się spotykać :D Wytrwały jest!
 
 
projupisi 
plus master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 576
Skąd: Śląsk
Wysłany: 20-02-2020, 15:55   

Kierownik ds. Reklamacji odpowiada we wlasnej sprawie i nie widzi w tym nic niewlasciwego. I jak zwykle same wyswiechtane korpo-komunaly, piekne deklaracje, oczywiscie bez pokrycia. Pikanterii dodaje powtorzona propozycja spotkania w celu zlozenia "przeprosin".

Mocno przesadzili z czystkami i teraz musza zebrac o testerow: https://forum.upc.eu/t5/moje-upc/testy-nowego-narzedzia-obslugowego/m-p/38137/thread-id/668/highlight/true
Ciekaw jestem, czy sa jeszcze jacys frajerzy chcacy im pomagac za friko albo za ochlap (o ile cos rzuca).
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 20-02-2020, 18:13   

hsurim, dwa x przeczytałam, drugi x na głos i powoli i nic nie rozumiem...


____


antyjupisi napisał/a:
Pikanterii dodaje powtorzona propozycja spotkania w celu zlozenia "przeprosin".

Nie, on wie że dostał kosza..teraz tylko wyjaśnił dlaczego wcześniej chciał się spotkać ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kasia 20-02-2020, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-2020, 18:56   

Kasia napisał/a:
hsurim, dwa x przeczytałam, drugi x na głos i powoli i nic nie rozumiem... (...)
Trzy ordery ode mnie :)

Cytat:
Dotąd nie otrzymaliśmy podobnego do Pańskiego zgłoszenia, wynika to najpewniej z faktu, że każdy z uczestników Społeczności ma możliwość samodzielnego zgłoszenia jakiejkolwiek nieprawidłowości czy to w związku z działaniem platformy czy też w związku z postępowaniem innego uczestnika, co wielokrotnie miało i ma miejsce poprzez funkcjonalność „Zgłoś treść” umieszczoną przy każdym poście.
Wygląda na to, że to TYLKO JA się czegoś czepiam ... :lol:
 
 
Kasia 
chello master


Pomogła: 39 razy
Dołączyła: 08 Lis 2016
Posty: 2794
Skąd: W-wa
Wysłany: 20-02-2020, 19:08   

..po prostu jesteś roszczeniowy i konfliktowy ¯\_(ツ)_/¯
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,46 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: