Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rezygnacja z opcji dodatkowej
Autor Wiadomość
ml1234 
easy master

Dołączył: 14 Sty 2016
Posty: 48
Wysłany: 01-03-2019, 11:34   Rezygnacja z opcji dodatkowej

Witam, chciałem zamówić opcje MyPrime, oraz Polsat Sport Premium
na czas nieokreślony.

Zależy mi, aby przetestować te kanały przez miesiąc.

W jaki sposób mogę wyłączyć te opcje dodatkowe

Czy muszę do nich wysyłać wypowiedzenie listowne z podpisem,
czy wystarczy telefon na infolinie lub e-mail z informacja o rezygnacji ?

I jak są naliczane opłaty proporcjonalnie do dnia czy za cały miesiąc ?

I czy miesiąc aktywacji jest za free ?

Z góry dzięki za wyjaśnienia,

Pozdrawiam
_________________
 
 
GDA 
chello guru

Pomógł: 30 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4967
Wysłany: 01-03-2019, 11:50   

nie ma mozliwosci wziecia na miesiac tych uslug
po zamówieniu masz 14 dni na ewentualne odstąpienie

odstępujesz od umowy droga listowna

za okres 14 dni placisz proporcjonalny abonament koszt aktywacji nie jest zwracany
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1713
Wysłany: 01-03-2019, 12:54   

GDA napisał/a:
odstępujesz od umowy droga listowna

To tylko jedna z opcji. Odstąpienie w ciągu pierwszych 14 dni można złożyć w salonie lub za pomocą formularza online:



Cytat:
3. Jak odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od jej zawarcia
Jeśli zawarłeś lub zmieniłeś Umowę Abonencką na odległość lub poza Biurem Obsługi Klienta, masz prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny.


W ciągu 14 dni od zawarcia umowy lub otrzymania potwierdzenia zmiany umowy, przekaż nam oświadczenie o odstąpieniu:

w Salonie UPC
listownie na adres: Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów UPC, ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice
przez formularz kontaktowy

źródło


GDA napisał/a:
za okres 14 dni placisz proporcjonalny abonament koszt aktywacji nie jest zwracany


Nie jest to prawda. Zgodnie z prawem, umowę od której abonent odstąpił w ciągu 14 dni uważa się za niebyłą, tj nie pociąga za sobą żadnych skutków. W efekcie operator musi zwrócić abonentowi wszystkie koszty które poniósł w związku z umową od której odstąpił. W to wlicza się koszty instalacji, koszty aktywacji jak również abonament. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy abonent wyrazi zgodę na wcześniejsze uruchomienie usług, ale UPC takiej zgody nie wymaga.

W praktyce wielokrotnie odstępowałem od umowy z UPC w ciągu 14 dni i nigdy nie ponosiłem z tego tytułu żadnych kosztów. Odstąpienie po prostu następuje z skutkiem na dzień podłaczenia usług. Potwierdza to zresztą korespondencja, którą UPC do mnie wysyła:

Cytat:
W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, Umowę uważa się za niezawartą.


_________________
 
 
GDA 
chello guru

Pomógł: 30 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4967
Wysłany: 01-03-2019, 13:43   

Pani Reklamacjo (nie wiedziałem ze jesteś kobietą)

ja posługuje się regulaminami przy odpowiedziach a nie indywidualnymi rozwiązaniami umów na podstawie słusznie czy nie słusznie składanych reklamacji

cytuje wyimek z formularza odstąpienia od Umowy Abonenckiej

Skutki odstąpienia:
(ciach)
2. Jeżeli na żądanie Abonenta rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi przed upływem okresu uprawniającego Abonenta do odstąpienia od Umowy Abonenckiej lub dokonanej zmiany, Abonent w przypadku skorzystania z uprawnienia do odstąpienia zobowiązany jest zapłacić za korzystanie z usług świadczonych przez Dostawcę usług do dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Usługi świadczone przed tą datą rozliczone zostaną zgodnie z Cennikiem Dostawcy usług
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1713
Wysłany: 01-03-2019, 13:55   

GDA, Jest to błąd na tej stronie. UPC przy odstąpieniu nie nalicza żadnych opłat. Przetestowane kilkanaście razy.
_________________
 
 
GDA 
chello guru

Pomógł: 30 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 4967
Wysłany: 01-03-2019, 13:57   

Jaki błąd?
ja zacytowałem to co dostałem w załączniku, gdy dobierałem usługi dodatkowe

https://www.upc.pl/pdf/up...tapienia_v2.pdf

ale skoro lepiej wiesz jak to wygląda w UPC to już założyciel tematu musi sobie wyważyć i wybrać bardziej pasującą mu odpowiedź
 
 
ml1234 
easy master

Dołączył: 14 Sty 2016
Posty: 48
Wysłany: 01-03-2019, 14:18   

Ale przecież są tez opcje na czas nieokreślony:

https://www.upc.pl/pdf/up..._lipca_2018.pdf

https://www.upc.pl/pdf/b2..._2019_02_06.pdf

I jak tu wyglada sytuacja z wyłączeniem ? Mogę to zrobić online ? I jaki jest okres wypowiedzenia ? Czy tez proporcjonalnie do dni naliczana jest opłata i jest 14 dni na odstąpienie ?
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 1713
Wysłany: 01-03-2019, 15:04   

GDA napisał/a:
Pani Reklamacjo (nie wiedziałem ze jesteś kobietą)

Po co te zaczepki?

UPC nie może sobie swoimi regulaminami czy postanowieniami zmieniać obowiazującego prawa.
Za UKE:
Cytat:
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania naszego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić
wszystkie dokonane przez nas płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.


https://cik.uke.gov.pl/gfx/cik/userfiles/m-
ossowski/poradniki/poradnik_dla_konsumentow.pdf

Jedyny wyjątek to taki który opisałem powyżej. UPC, mimo iż o tym nie informuje w pełni się do tego stosuje. Wszystkie wiadomości o odstąpieniu które otrzymałem są identyczne, więc jest to kopiuj - wklej.
_________________
 
 
mmatuszewski12 
easy master

Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 33
Wysłany: 01-03-2019, 15:57   

A wiadomo jak długo się czeka na odpowiedź, działanie ze strony UPC? Ja złożyłem rezygnację z przedłużonej umowy w niedzielę przez formularz i do dzisiaj brak jakiejkolwiek reakcji. Zaczynam się niepokoić.
 
 
ogromny 
plus master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 481
Wysłany: 01-03-2019, 16:08   

mmatuszewski12, różnie z tym jest , ale potwierdzenie masz tak więc spokojnie
_________________
  ogromny
 
Zuzia 
plus master


Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 17 Wrz 2018
Posty: 471
Skąd: CK
Wysłany: 09-03-2019, 21:54   

mmatuszewski12 napisał/a:
A wiadomo jak długo się czeka na odpowiedź, działanie ze strony UPC? Ja złożyłem rezygnację z przedłużonej umowy w niedzielę przez formularz i do dzisiaj brak jakiejkolwiek reakcji. Zaczynam się niepokoić.
I co, dostałeś? Ja czekam już tydzień na potwierdzenie rezygnacji i nie ma :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: