Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ursynów - Vectra nowy modem technicolor 2,4 i 5
Autor Wiadomość
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 07-02-2019, 16:37   Ursynów - Vectra nowy modem technicolor 2,4 i 5

UPC mnie wkurzyło podwyżka na 42 za 120 i widzę w vectrze 300 za 45.... A przyznam się w ostatnim roku pare razy internet nawalał i to po kilka dni. A na dodatek jeszcze na infolinii foch przy zgłoszeniach z czym to ja mam problem... Więc jak z tą vectrą teraz jest? Wciaż dużo problemów? I jak z tym nowym modemem? radzi sobie? Ktoś korzysta?
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2019, 18:31   

Z Vectrą jest dobrze, kiedy wszystko działa, wtedy miesiącami, czy nawet latami korzystasz z netu. Ale jak cokolwiek popsuje się (modem, sygnał, internet) niestety następuje przykre odkrycie - support nie istnieje. To znaczy teoretycznie coś takiego posiadają, ale mnie nie udało się tam nigdy dodzwonić, a próbowałam wiele razy. Skończyło się na słuchaniu muzyczki, a nawet wielokrotnie, bezczelnie przełączano mnie "w kosmos" zamiast do adekwatnego działu. Co ciekawe z działem sprzedażowym można się praktycznie zawsze połączyć. Dlatego nie polecam dłuższych umów z Vectrą, dobre są promocje studenckie albo umowa bezterminowa.
 
 
marioking 
classic master

Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 249
Wysłany: 08-02-2019, 12:20   

Tylko z upc też zaczyna być nie wesoło, coraz cześciej są problemy, i nie działa to tak dobrze jak kiedyś, a swoje liczą i coraz więcej. Niestety poza vectra nie ma zbytnio alternatyw, orange też drogi i to w sumie wsztstkie opcje, aż dziw uwierzyć ze coraz ciężej o jakąś konkurencyjną oferte...
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2019, 17:34   

Narzekałam na support Vectry, ale czat UPC ma podobnie - bez względu na porę dnia ciężko wbić się, wszyscy zajęci. Poza działem sprzedaży, tam połączenie praktycznie natychmiastowe :)
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 28-02-2019, 19:00   

Zuzia, Dzisiaj dzwoniłem na support bo nie wiedzieć czemu włączyło mi się ipv6. Z konsultantem DWT połączyło mnie od razu, nawet dwóch sekund nie czekałem.
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2019, 19:35   

@zylx
Dobrze wiedzieć, że kanał telefoniczny działa jak należy. Jeszcze nie dzwoniłam, bo nic, aż tak pilnego nie było więc klikałam w czat co jakiś czas. Może wstrzeliłam się w zły okres, jest jeszcze parę drobnostek więc będzie okazja sprawdzić dokładniej.
 
 
TomekPL 
light master


Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-03-2019, 09:45   

Zuzia napisał/a:
Narzekałam na support Vectry, ale czat UPC ma podobnie - bez względu na porę dnia ciężko wbić się, wszyscy zajęci. Poza działem sprzedaży, tam połączenie praktycznie natychmiastowe :)


Też to zauważyłem. Przy połączeniu z działem sprzedaży łączy po kilku sekundach, potem jak poprosi się o przełączenie do DUKu czekałem już ponad 10 min.
Na infolinie technicznej zależy od szczęścią, czasami łączą po 30 sek, a są godziny gdzie też te kilkanaście minut trzeba odczekać. Jednak na samą jakoś supportu technicznego nie narzekam.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: