Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedłużenie umowy- konieczna wymiana EPC3208 na Connect Box
Autor Wiadomość
Solos 
light master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2018, 23:28   Przedłużenie umowy- konieczna wymiana EPC3208 na Connect Box

Witam,

Chciałbym prosić o poradę.

Znajoma obecnie ma umowę na czas nieokreślony jako osoba prywatna. Ma pakiet trzech usług:
TV Max Extra HD z nagrywarką, Fiber Power 120 Mb/s na modemie Cisco EPC3208 i Minuty do wszystkich 60. Płaci 109 PLN / m-c.

Chce zoptymalizować koszty. Skontaktowała się z UPC i Konsultant po wielu negocjacjach proponuje jej Horizon z nagrywarką z pakietem kanałów Max, Fiber Power 300 Mb/s, HBO z wypożyczalniami Go i On Demand oraz taryfę Telefon na Start za 90,97 PLN / m-c i 0 PLN opłaty instalacyjnej. Warunkiem jest wymiana Cisco EPC 3208 na Connect Box.

Tak naprawdę zależy jej na takim pakiecie TV jak ma, może być bez nagrywarki i trochę szybszym internecie - za niższą cenę. Nie potrzebuje telefonu. Chciałaby przy okazji zachować modem Cisco. Jest świetny, mega stabilny, a ja czytałem, że z Connect Boxem jest różnie. Poza tym ma swój router. Podobno Connect Box działa w trybie Bridge, ale mimo to chyba lepiej zostać z Cisco. Czy z Waszego doświadczenia da się coś wywalczyć?

Jeżeli nie, to czy warto wziąć to co oferuje Konsultant czy jest coś lepszego cenowo w obecnych promocjach. Przejrzałem wątek o promocjach, ale zaczynam się w tym wszystkim gubić :/ Słusznie boję się oddawać Cisco na rzecz Connect Boxa czy nie?
_________________
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2018, 23:34   

Cisco można zostawić, ale trzeba taki warunek postawić przy przedłużaniu umowy. Owe Cisco udźwignie 300 Mb bez problemu
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1650
Wysłany: 29-12-2018, 00:00   

Solos, nie chcę się wtracać, ale moim zdaniem nie ma sensu brać compal, też się zastanawiałem nad tą kosmiczną promocja i o ile wymianę modułu na horyzona bym przebolał to compal nie. Pani niby po rozmowie z przełożonym dostała zgodę na zostawienie obecnego modemu, ale sobie odpuściłem. W razie padaki wymiana na compala i katorga przez resztę umowy z compalem to nie dziękuję. U mnie to poprostu nie działa.
_________________
  ogromny
 
Solos 
light master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2018, 10:15   

Też nie chcę oddawać Cisco. Natomiast coś bym chciał zrobić z umową, bo 109zł za to co ma znajoma jest dość wysoką ceną. Zastanawiam się jak podejść do rozmowy żeby zostawić ten pakiet TV co ma, net przyspieszyć do 150 lub 300 Mb/s i płacić mniej niż na obecnej umowie bezterminowej.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 29-12-2018, 11:46   

Solos, wszystkie potrzebne informacje na temat cen i promocji masz w odpowiednim wątku. Generalnie mediabox select pvr + upgrade mąż + 150mbs + tel mdw to 87,99zl. Z telefonem na start 78,97. Szybszy net + 10zl. No i oczywiście jest promocja kosmiczne święta, gdzie za 89,99 masz horizon Max pvr, 300mbs i HBO lub eleven z psp.
_________________
 
 
Solos 
light master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2018, 12:05   

Wiem i właśnie powołałem się na promocję kosmiczne święta. Konsultant powiedział, że ta promocja nie jest dostępna :(
_________________
 
 
Azar 
plus master


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 688
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-12-2018, 12:13   

Próbuj dodzwonić się do innego konsultanta.
_________________
 
 
Solos 
light master

Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2018, 12:25   

Tak patrzę i faktycznie w regulaminie promocji jest zapis, że promocja jest tylko dla nowych abonentów:

"Promocja jest przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich osób fizycznych, które („Uczestnicy Promocji”):
a. w okresie 1 (słownie: jednego) miesiąca przed Przystąpieniem do Promocji nie były Abonentami Organizatora Promocji w zakresie jakiejkolwiek z Usług,"

https://www.upc.pl/pdf/up..._od20181126.pdf

I jeszcze pytanie, czy przy zmianie na Horizon można zostawić sobie modem Cisco, bo Konsultant upiera się, że nie można.
_________________
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 29-12-2018, 12:30   

Solos, Można zostawić Cisco przy każdej ofercie do 300mbs, ale obecnie wymaga to sporo uporu i zaangażowania, niezależnie czy nowa oferta jest z horizona czy bez.
Co do świątecznej, to faktycznie jest taki zapis, aczkolwiek UPC daje te promocję również obecnym abonentom. Przecież już w pierwszym poście pisałeś że zostala Ci zaproponowana.
Cytat:
Konsultant po wielu negocjacjach proponuje jej Horizon z nagrywarką z pakietem kanałów Max, Fiber Power 300 Mb/s, HBO z wypożyczalniami Go i On Demand oraz taryfę Telefon na Start za 90,97 PLN / m-c i 0 PLN opłaty instalacyjnej.
_________________
 
 
Betist 
Klikacz

Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 1
Wysłany: 08-01-2019, 16:28   

Witam,
właśnie rozpoczynam swoją przeprawę. Nie zależy mi na prędkości łącza, a na jego stabilności. Obecnie mam 250 z UPC.

Będę negocjował internet 300 + tv/dodatki przy zachowaniu obecnego modemu CISCO. Pierwszy telefon mam już za sobą, jutro kolejny.

Podsumowując z tego co wyczytałem to:
Mocne negocjacje i liczyć na konkretnego konsultanta.
Jeżeli negocjacje będą udane to podczas instalacji twardo stać przy swoim i pamiętać, że w przypadku problemu z CISCO i nowymi ustawieniami sprawdzić czy ustawiony jest protokół IPv4 (a nie IPv6).

Macie jakieś rady podczas negocjacji? Argumenty, które będą mogły pomóc / będą kluczowe?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2711
Wysłany: 08-01-2019, 16:48   

Betist, Po prostu twardo stój na swoim, mów jakie są wady Compala względem Cisco i jak widzisz, ze konsultant nie chce ustąpić po prostu zakończ rozmowę i później spróbuj z kimś innym. Powodzenia!
_________________
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2019, 14:32   

Tutaj zapytam, żeby nie zakładać nowego tematu. Czy modemy Cisco mają logo UPC na obudowie?
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2019, 14:53   

Nie
 
 
Zuzia
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2019, 14:55   

Po czym poznać, że pochodzą z UPC? Tak z wyglądu.
 
 
MrPepka
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2019, 15:03   

Z wyglądu nie poznasz bo wyglądają jak normalne modemy od producenta. Musisz się zapytać sprzedawcy czy ów modem jest z UPC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: