Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC - Giga Connect Box
Autor Wiadomość
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 03-08-2022, 19:28   

ale to chyba kwestia tego, że router jest zrestartowany. Bo jak zrestartujesz to też znikają. Czy się mylę?
 
 
kelt 
classic master

Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 293
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-08-2022, 19:50   

Obstawiam że to jakiś bug i nie raportuje błędów, mi na 3 kanałach dosyłowych SNR potrafi zejść poniżej 30. Na poprzednim sofcie błędy były w milionach nie uwierzę że nagle przestał sypać błędami bez poprawy sygnału.
_________________
  kelt
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1652
Wysłany: 03-08-2022, 20:03   

grzech1991 napisał/a:
ale to chyba kwestia tego, że router jest zrestartowany. Bo jak zrestartujesz to też znikają. Czy się mylę?

U mnie znikały i po chwili po resecie się pokazywały. Tak więc albo bug albo celowe działanie
_________________
  ogromny
 
Astarion 
Klikacz

Dołączył: 03 Sie 2022
Posty: 1
Wysłany: 03-08-2022, 20:07   

U mnie też po dzisiejszym update LED świeci na zielono. Jest tak dlatego, że modem jest przełączony na tryb bridge.

Zdecydowanie wolałem biały kolor. Nie rozumiem kto w ogóle wpadł na taki pomysł, żeby decydować jakim kolorem będzie świeciła mi 'lampka' w pokoju, zamiast zostawić neutralny jakim jest biały. Bo dioda w tym Connect Boxie akurat mocno rzuca się oczy.
Na szczęście można zmienić jasność, albo całkowicie ją wyłączyć, chociaż początkowo nawet to nie działało. Szkoda że nie można ręcznie ustawić koloru.

Co do błędów to u mnie raczej nic się nie zmieniło.
 
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 04-08-2022, 20:54   

u mnie też z błędami się nic nie zmieniło, co do lampki pewnie ułatwia diagnostykę na infolinii i po prostu doradca się pyta "a jaki ma pan kolor diody", ja np. nie rozumiem dlaczego aktualizują mi router bez mojej wiedzy i nie o tej godzinie której ja chce. W linuxie dopóki nie dam update, to się nic nie aktualizuje.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 913
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 04-08-2022, 23:14   

grzech1991 napisał/a:
u mnie też z błędami się nic nie zmieniło, co do lampki pewnie ułatwia diagnostykę na infolinii i po prostu doradca się pyta "a jaki ma pan kolor diody", ja np. nie rozumiem dlaczego aktualizują mi router bez mojej wiedzy i nie o tej godzinie której ja chce. W linuxie dopóki nie dam update, to się nic nie aktualizuje.


Bo nie jesteś właścicielem tego routera i mogą sobie go aktualizować kiedy chcą. To samo tyczy się dekodera.
_________________
  ralf
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 05-08-2022, 20:53   

ralf napisał/a:
Bo nie jesteś właścicielem tego routera i mogą sobie go aktualizować kiedy chcą. To samo tyczy się dekodera.


ale ja go wcale nie potrzebuje, mam w domu ONT i normalną wkładkę WDM. To oni mi go na siłę wciskają.

Druga kwestia, router jest u mnie jednak i przerywa mi działanie internetu. A z kolei w umowie mają obowiązek zapewnić świadczenie usługi, za które ja płace. Ja wiem, że są tam również dozwolone przerwy. Ale jednak.
 
 
slawek1219 
light master

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 50
Wysłany: 09-08-2022, 19:38   

Witam.
Wiecie może czy można już ^walczyć ^ o Giga Connect Box jeśli mam 750 mgb ? Do tej pory odpowiedż była nie.
 
 
ralf 
ultra master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 913
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 09-08-2022, 20:03   

Walcz. Najlepiej wypowiedzeniem albo problemami z netem.
_________________
  ralf
 
jarek0123 
Klikacz

Dołączył: 01 Maj 2021
Posty: 15
Wysłany: 09-08-2022, 21:39   

Jeśli masz Compala i 750 to nie dadzą Ci Giga Connect Box bo sobie tego życzysz. Ale możesz zacząć narzekać że Compal nawala - wtedy jest szansa na wymianę. Lub też przy wypowiedzeniu możesz ponegocjować o arrisa.
 
 
slawek1219 
light master

Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 50
Wysłany: 09-08-2022, 23:28   

Miałem wypowiedzenie.
Długo odrzucałem ich oferty ale poszliśmy na kompromis.Walczyłem o lepszy router.Zgodzili sie pod warunkiem że techniczny się zgodzi i mnie tam przełączyli.Powiedziałem w czym rzecz że Compal ,zwiecy słabe wifi itp.Ale oni że dadzą tylko przy 1 Gh.Utrzymaniówka podpowiedziała to samo że wkrótce będą dawać i na 750 i trzeba tak jak piszesz narzekać na Compala.
 
 
mrk1 
Klikacz

Dołączył: 25 Lip 2022
Posty: 13
Wysłany: 10-08-2022, 13:45   

W ofercie dla nowych użytkowników na stronie przy prędkości 750 Mbps jest podany router Giga Connect Box. Ciekawe dlaczego Tobie nie chcą dać.
  mrk1
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1652
Wysłany: 10-08-2022, 13:59   

mrk1 napisał/a:
W ofercie dla nowych użytkowników na stronie przy prędkości 750 Mbps jest podany router Giga Connect Box. Ciekawe dlaczego Tobie nie chcą dać.

Normalnie z 300 (cisco) na 750 GCB, babka nawet nie wiedziała że już na stronie mają od 750 jak zobaczyła to sama powiedziała że na pewno będzie wymiana na GCB
_________________
  ogromny
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 393
Wysłany: 10-08-2022, 19:33   

mrk1 napisał/a:
W ofercie dla nowych użytkowników na stronie przy prędkości 750 Mbps jest podany router Giga Connect Box. Ciekawe dlaczego Tobie nie chcą dać.


Odpowiedź jest prosta, nowy użytkownik vs aktualny. Nie wymieniają, bo mają masę starych używanych + ludzie mają i działa.
 
 
jarek0123 
Klikacz

Dołączył: 01 Maj 2021
Posty: 15
Wysłany: 10-08-2022, 23:45   

slawek1219 napisał/a:
Miałem wypowiedzenie.
Długo odrzucałem ich oferty ale poszliśmy na kompromis.Walczyłem o lepszy router.Zgodzili sie pod warunkiem że techniczny się zgodzi i mnie tam przełączyli.Powiedziałem w czym rzecz że Compal ,zwiecy słabe wifi itp.Ale oni że dadzą tylko przy 1 Gh.Utrzymaniówka podpowiedziała to samo że wkrótce będą dawać i na 750 i trzeba tak jak piszesz narzekać na Compala.
Jak odrzucałeś ich oferty to umawiałeś się z nimi na kolejny telefon?
Pytam bo ja 2 razy rozmawiałem, odrzuciłem ofertę i na następny telefon się nie umawiałem. Od ponad tygodnia cisza a myślę że większe szanse negocjacyjne mam gdy oni do mnie zadzwonią niż ja do nich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: