UPC - Giga Connect Box |
Autor |
Wiadomość |
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 03-08-2022, 19:28
|
|
|
ale to chyba kwestia tego, że router jest zrestartowany. Bo jak zrestartujesz to też znikają. Czy się mylę? |
|
|
|
|
kelt
classic master
Dołączył: 04 Cze 2006 Posty: 293 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-08-2022, 19:50
|
|
|
Obstawiam że to jakiś bug i nie raportuje błędów, mi na 3 kanałach dosyłowych SNR potrafi zejść poniżej 30. Na poprzednim sofcie błędy były w milionach nie uwierzę że nagle przestał sypać błędami bez poprawy sygnału. |
_________________
|
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 03-08-2022, 20:03
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | ale to chyba kwestia tego, że router jest zrestartowany. Bo jak zrestartujesz to też znikają. Czy się mylę? |
U mnie znikały i po chwili po resecie się pokazywały. Tak więc albo bug albo celowe działanie |
_________________
|
|
|
|
|
Astarion
Klikacz
Dołączył: 03 Sie 2022 Posty: 1
|
Wysłany: 03-08-2022, 20:07
|
|
|
U mnie też po dzisiejszym update LED świeci na zielono. Jest tak dlatego, że modem jest przełączony na tryb bridge.
Zdecydowanie wolałem biały kolor. Nie rozumiem kto w ogóle wpadł na taki pomysł, żeby decydować jakim kolorem będzie świeciła mi 'lampka' w pokoju, zamiast zostawić neutralny jakim jest biały. Bo dioda w tym Connect Boxie akurat mocno rzuca się oczy.
Na szczęście można zmienić jasność, albo całkowicie ją wyłączyć, chociaż początkowo nawet to nie działało. Szkoda że nie można ręcznie ustawić koloru.
Co do błędów to u mnie raczej nic się nie zmieniło. |
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 04-08-2022, 20:54
|
|
|
u mnie też z błędami się nic nie zmieniło, co do lampki pewnie ułatwia diagnostykę na infolinii i po prostu doradca się pyta "a jaki ma pan kolor diody", ja np. nie rozumiem dlaczego aktualizują mi router bez mojej wiedzy i nie o tej godzinie której ja chce. W linuxie dopóki nie dam update, to się nic nie aktualizuje. |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 04-08-2022, 23:14
|
|
|
grzech1991 napisał/a: | u mnie też z błędami się nic nie zmieniło, co do lampki pewnie ułatwia diagnostykę na infolinii i po prostu doradca się pyta "a jaki ma pan kolor diody", ja np. nie rozumiem dlaczego aktualizują mi router bez mojej wiedzy i nie o tej godzinie której ja chce. W linuxie dopóki nie dam update, to się nic nie aktualizuje. |
Bo nie jesteś właścicielem tego routera i mogą sobie go aktualizować kiedy chcą. To samo tyczy się dekodera. |
_________________
|
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 05-08-2022, 20:53
|
|
|
ralf napisał/a: | Bo nie jesteś właścicielem tego routera i mogą sobie go aktualizować kiedy chcą. To samo tyczy się dekodera.
|
ale ja go wcale nie potrzebuje, mam w domu ONT i normalną wkładkę WDM. To oni mi go na siłę wciskają.
Druga kwestia, router jest u mnie jednak i przerywa mi działanie internetu. A z kolei w umowie mają obowiązek zapewnić świadczenie usługi, za które ja płace. Ja wiem, że są tam również dozwolone przerwy. Ale jednak. |
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 09-08-2022, 19:38
|
|
|
Witam.
Wiecie może czy można już ^walczyć ^ o Giga Connect Box jeśli mam 750 mgb ? Do tej pory odpowiedż była nie. |
|
|
|
|
ralf
ultra master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Cze 2005 Posty: 915 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 09-08-2022, 20:03
|
|
|
Walcz. Najlepiej wypowiedzeniem albo problemami z netem. |
_________________
|
|
|
|
|
jarek0123
Klikacz
Dołączył: 01 Maj 2021 Posty: 15
|
Wysłany: 09-08-2022, 21:39
|
|
|
Jeśli masz Compala i 750 to nie dadzą Ci Giga Connect Box bo sobie tego życzysz. Ale możesz zacząć narzekać że Compal nawala - wtedy jest szansa na wymianę. Lub też przy wypowiedzeniu możesz ponegocjować o arrisa. |
|
|
|
|
slawek1219
light master
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 50
|
Wysłany: 09-08-2022, 23:28
|
|
|
Miałem wypowiedzenie.
Długo odrzucałem ich oferty ale poszliśmy na kompromis.Walczyłem o lepszy router.Zgodzili sie pod warunkiem że techniczny się zgodzi i mnie tam przełączyli.Powiedziałem w czym rzecz że Compal ,zwiecy słabe wifi itp.Ale oni że dadzą tylko przy 1 Gh.Utrzymaniówka podpowiedziała to samo że wkrótce będą dawać i na 750 i trzeba tak jak piszesz narzekać na Compala. |
|
|
|
|
mrk1
Klikacz
Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 13
|
Wysłany: 10-08-2022, 13:45
|
|
|
W ofercie dla nowych użytkowników na stronie przy prędkości 750 Mbps jest podany router Giga Connect Box. Ciekawe dlaczego Tobie nie chcą dać. |
|
|
|
|
ogromny
chello master
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 1656
|
Wysłany: 10-08-2022, 13:59
|
|
|
mrk1 napisał/a: | W ofercie dla nowych użytkowników na stronie przy prędkości 750 Mbps jest podany router Giga Connect Box. Ciekawe dlaczego Tobie nie chcą dać. |
Normalnie z 300 (cisco) na 750 GCB, babka nawet nie wiedziała że już na stronie mają od 750 jak zobaczyła to sama powiedziała że na pewno będzie wymiana na GCB |
_________________
|
|
|
|
|
grzech1991
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 393
|
Wysłany: 10-08-2022, 19:33
|
|
|
mrk1 napisał/a: | W ofercie dla nowych użytkowników na stronie przy prędkości 750 Mbps jest podany router Giga Connect Box. Ciekawe dlaczego Tobie nie chcą dać.
|
Odpowiedź jest prosta, nowy użytkownik vs aktualny. Nie wymieniają, bo mają masę starych używanych + ludzie mają i działa. |
|
|
|
|
jarek0123
Klikacz
Dołączył: 01 Maj 2021 Posty: 15
|
Wysłany: 10-08-2022, 23:45
|
|
|
slawek1219 napisał/a: | Miałem wypowiedzenie.
Długo odrzucałem ich oferty ale poszliśmy na kompromis.Walczyłem o lepszy router.Zgodzili sie pod warunkiem że techniczny się zgodzi i mnie tam przełączyli.Powiedziałem w czym rzecz że Compal ,zwiecy słabe wifi itp.Ale oni że dadzą tylko przy 1 Gh.Utrzymaniówka podpowiedziała to samo że wkrótce będą dawać i na 750 i trzeba tak jak piszesz narzekać na Compala. | Jak odrzucałeś ich oferty to umawiałeś się z nimi na kolejny telefon?
Pytam bo ja 2 razy rozmawiałem, odrzuciłem ofertę i na następny telefon się nie umawiałem. Od ponad tygodnia cisza a myślę że większe szanse negocjacyjne mam gdy oni do mnie zadzwonią niż ja do nich. |
|
|
|
|
|