|
|
UPC + Fifa 13 problem |
Autor |
Wiadomość |
mkadras
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 10
|
Wysłany: 17-01-2013, 19:42 UPC + Fifa 13 problem
|
|
|
Witam!
Moje łącze to Fiber Power 30 podłączony kablem(WiFi wyłączone) + modem Scientific Atlanta i Netgear WN824v3 od UPC. Internet w zasadzie działa dobrze, ale mam problem z jedną grą, którego nie potrafię rozwiązać. Problem dotyczy Fify 13, polega on na tym, że po meczu tracę połączenie z serwerami EA. Dokładnie wygląda to tak, że mogę rozegrać spotkanie online bez problemu, ale po meczu jest jakiś problem z połączeniem. Objawia się to tym, że gra nie wysyła wyniku spotkania na serwer. Po wejściu do EASFC(EA Sports Football Club) widnieje informacja gra przerwana i obok wynik spotkania, a prawidłowo powinno wyglądać to mniej więcej tak: zwycięstwo +wynik meczu, porażka + wynik meczu lub remis +wynik meczu. Gra przerwana równa się mniej XP co jest problemem przy wzroście levelu itd.
Pisałem w tej sprawie do EA Help, konkretnie na live chat, rozmawiałem z nimi ponad tydzień otrzymując kolejne wskazówki, niestety nic nie pomogło.
Próbowałem grac przy wyłączonej ochronie na kompie(Eset Smart Security 5), wyłączałem firewalla na routerze, włączałem DMZ, wyłączałem UPnP, próbowałem ipconfig /flushdns i nic nie pomogło. Porty do gry oczywiście mam przekierowane i NAT Filtering na open.
Na koniec polecili mi skontaktować się z dostawcą internetu, bo prawdopodobnie przyczyna leży po jego stronie.
Może ktoś z was wie gdzie konkretnie może być problem, bo boję się, że jak zadzwonię do UPC to zacznie się błędne koło. powiedzą, że wina nie jest po ich stronie, parametry łącza wyglądają ok itd.
z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
|
skreem
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 172 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 17-01-2013, 20:40
|
|
|
Jak masz możliwość to wypróbuj kolejno:
1) Podpiąć kompa bezpośrednio do modemu i wtedy zagrać,
2) Zagrać z tego samego sprzętu korzystając z innego operatora (np. postawić Access Point na smartfonie)
Jeśli w opcji 1) zadziała OK to znaczy, że problem jest gdzieś po Twojej stronie (np. na routerze), jeśli zadziała w opcji 2) a w 1) nie zadziała, to wzrośnie prawdopodobieństwo, że to jednak coś po stronie dostawcy Internetu...
Pozdro i powodzenia! |
|
|
|
|
mkadras
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 10
|
Wysłany: 18-01-2013, 12:12
|
|
|
Ne mam możliwości sprawdzenia opcji numer 2, więc zrobiłem tylko to co w punkcie pierwszym.
Podłączyłem kabel z modemu bezpośrednio do karty sieciowej, wyłączyłem Eset Smart 5 i rozegrałem sobie dwa mecze. Niestety bez mian, dalej pokazuje mi po meczu, że gra została przerwana.
Ciekawe w całej sytuacji jest to, że październiku gdy rozgrywałem mecze w Fifa Ultimate Team (jeden z trybów gry w Fifie 13) to nie było tego problemu. W EASC pojawiała się informacja odpowiednio po porażce, zwycięstwie czy remisie. |
|
|
|
|
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-01-2013, 22:25
|
|
|
Nie wiem czy grałeś w FIFĘ 12, ale rok temu także mnóstwo osób miało taki sam problem. EA także odsyłało ludzi do operatorów, a po kilku miesiącach (sic!) wydali aktualizację, która wszystko naprawiła.
Tak więc niekoniecznie to jest wina UPC albo twojego sprzętu. |
|
|
|
|
mkadras
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 10
|
Wysłany: 19-01-2013, 12:50
|
|
|
Grałem i znam ten problem, bo dotyczył także mnie. Skutecznym rozwiązaniem okazała się wymiana modemu Thomson na dwa osobne urządzenia, modem i router. W moim i większości przypadków aktualizacja nie przyniosła żadnych, pisało się o tym szeroko na forum EA.
W Polsce dotyczył on w zasadzie tylko klientów kablówek, a dokładnie urządzeń(w moim przypadku modem Thomson), które nie chciały z ta grą współpracować. W UK były to np. Virgin Media Super Hub. |
|
|
|
|
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-01-2013, 16:58
|
|
|
Też mam Thomsona i też miałem ten problem. Chodzi o to, że to wina EA, a nie samego routera. W lutym wydali patcha i jakimś cudem zaczęło działać na wszystkich "wadliwych" urządzeniach.
Oczywiście nie wiadomo czy tak samo jest teraz, ale nie można tego wykluczyć. |
|
|
|
|
mkadras
Klikacz
Dołączył: 14 Lis 2012 Posty: 10
|
Wysłany: 19-01-2013, 22:59
|
|
|
Zygfryt napisał/a: | Też mam Thomsona i też miałem ten problem. Chodzi o to, że to wina EA, a nie samego routera. W lutym wydali patcha i jakimś cudem zaczęło działać na wszystkich "wadliwych" urządzeniach.
Oczywiście nie wiadomo czy tak samo jest teraz, ale nie można tego wykluczyć. |
Nie wiem czy teraz piszesz o Fifie 12, czy 13. Jak już napisałem wcześniej, miałem Thomsona i u mnie patche od EA nic nie pomogły. Dopiero wymiana na oddzielnie modem i router spowodowała, że problem z połączeniem przestał się pojawiać. W Fifie 13 sytuacja wyglądała tak, że przez pierwsze 1,5 miesiąca grałem w Ultimate Team i nie było żadnego problemu. Potem problem zaczął występować i pojawia się do dziś.
Wszyscy moim znajomi, którzy mieli problem z połączeniem do EASFC to klienci kablówek, a ci co mają neta od Netii zero problemów. Coś w tym musi być.
Oczywiście biorę pod uwagę możliwość , że router mógł ulec uszkodzeniu, ale zanim wydam pieniądze na nowy chciałbym się upewnić, że po stronie UPC jest wszystko ok. |
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 19-01-2013, 23:15
|
|
|
mkadras napisał/a: | Oczywiście biorę pod uwagę możliwość , że router mógł ulec uszkodzeniu, ale zanim wydam pieniądze na nowy chciałbym się upewnić, że po stronie UPC jest wszystko ok |
No raczej na forum tej pewności nie znajdziesz, to musi zdiagnozować serwis, bo tak to chodzisz po ciemku i nikt Ci nie da tutaj gwarancji, że jak kupisz innego routera to nie będzie tego problemu |
_________________
|
|
|
|
|
marder
plus master
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 391 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 19-01-2013, 23:29
|
|
|
Nie widze problemu! Jesli wszystkie inne gry chodza dobrze a tylko z fifa jest problem to chyba oczywiste, ze wina jest po stronie producenta gry.Chyba, ze jestes kolejna osoba, ktora gra tylko w jedna gre, wiec sorry. |
|
|
|
|
marcin-1981
Klikacz
Dołączył: 04 Maj 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 04-05-2013, 10:30
|
|
|
skreem napisał/a: | Jak masz możliwość to wypróbuj kolejno:
1) Podpiąć kompa bezpośrednio do modemu i wtedy zagrać,
2) Zagrać z tego samego sprzętu korzystając z innego operatora (np. postawić Access Point na smartfonie)
Jeśli w opcji 1) zadziała OK to znaczy, że problem jest gdzieś po Twojej stronie (np. na routerze), jeśli zadziała w opcji 2) a w 1) nie zadziała, to wzrośnie prawdopodobieństwo, że to jednak coś po stronie dostawcy Internetu...
Pozdro i powodzenia! |
Mam podobny problem z Fifą 13 i UPC.
ad.1 Zrobiłem to i jest bez zmian czy kabel czy wifi
ad.2 Zagrałem z netu telefonu i jest ok więc coś jest z netem upc
Co proponujecie zmienić?
Ma ktoś UPC i Fifę 13 i nie ma problemów?
Jaki ma router i jakie ustawienia proszę o screeny.
Z góry dzięki |
|
|
|
|
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-05-2013, 14:20
|
|
|
To, że przy użyciu połączenia z telefonu działa, nie znaczy, że jest to wina UPC. Chociaż na pierwszy rzut oka może to tak wyglądać.
W ubiegłym roku także nie działało na UPC, a na połączeniu innego dostawcy hulało. Wystarczył patch od EA, UPC nic nie robiło.
Ja w FIFĘ 13 gram normalnie (pomijając fakt, iż musiałem stawiać drugi system, bo na podstawowym nie chciało działać, a formata nie chcę robić na razie). W dwunastce zawsze połączenie było pomarańczowe, a teraz jest zielone. Po każdym meczu online zalicza mi wyniki i wszystko jest ok, ale i tak dostaję komunikat, że rozłączono z serwerem EA Sports. |
|
|
|
|
marcin-1981
Klikacz
Dołączył: 04 Maj 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 04-05-2013, 14:26
|
|
|
Zygfryt napisał/a: | To, że przy użyciu połączenia z telefonu działa, nie znaczy, że jest to wina UPC. Chociaż na pierwszy rzut oka może to tak wyglądać.
W ubiegłym roku także nie działało na UPC, a na połączeniu innego dostawcy hulało. Wystarczył patch od EA, UPC nic nie robiło.
Ja w FIFĘ 13 gram normalnie (pomijając fakt, iż musiałem stawiać drugi system, bo na podstawowym nie chciało działać, a formata nie chcę robić na razie). W dwunastce zawsze połączenie było pomarańczowe, a teraz jest zielone. Po każdym meczu online zalicza mi wyniki i wszystko jest ok, ale i tak dostaję komunikat, że rozłączono z serwerem EA Sports. |
Czyli masz to samo, czytałem i robiłem wszystko z routerem i nic nie mogę znaleźć na to rozwiązania |
|
|
|
|
Zygfryt
plus master
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 472 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-05-2013, 16:12
|
|
|
Z tym, że to nie jest problem. Gram normalnie mecz, wynik mi zalicza, dostaję punkty i kasę. Wszystko jest normalnie z wyjątkiem komunikatu o rozłączeniu z serwerem.
W poprzedniej edycji nie mogłem w ogóle grać, bo nie zaliczało wyniku. |
|
|
|
|
marcin-1981
Klikacz
Dołączył: 04 Maj 2013 Posty: 3
|
Wysłany: 04-05-2013, 16:35
|
|
|
Zygfryt napisał/a: | Z tym, że to nie jest problem. Gram normalnie mecz, wynik mi zalicza, dostaję punkty i kasę. Wszystko jest normalnie z wyjątkiem komunikatu o rozłączeniu z serwerem.
W poprzedniej edycji nie mogłem w ogóle grać, bo nie zaliczało wyniku. |
dla mnie to jest problem i próbuję go rozwiązać
nawet kontaktowałem się z EA i sprawdzali mi łącze i nic z tego nie wynikło |
|
|
|
|
Owczarek102
Klikacz
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 1
|
Wysłany: 22-07-2013, 14:48
|
|
|
Mam ten sam problem ktoś coś może pomóc ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|