Pakiet Internauty - nadliczenie |
Autor |
Wiadomość |
kuzara
Klikacz
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 2
|
Wysłany: 19-12-2011, 23:38 Pakiet Internauty - nadliczenie
|
|
|
Witam, otoz jestem (nie)szczesliwym posiadaczem Pakietu Internauty. Najpierw zadzownila (nie)mila konsultantka, ktora zaproponowala podwyzszenie internetu z @25mb na @50mb, zaznaczajac, ze koszty to tylko 10 zl wiecej miesiecznie. Oczywiscie pierwsza faktura - 170zl (120zl + opl. aktywacyjna), wiec wszystko sie zgadza. Dzis otrzymalem druga fakture, ku mojemu zdziwieniu, na kwote 140zl. Co sie okazalo - Pakiet Super HD, ktory mial byc na 30 dni za darmo, zmienil sie na usluge platna - 20zl. Teraz moje pytanie: czy jezeli konsultantka nie poinformowala mnie o tym, ze po 30 dniach, jezeli nie zrezygnuje z pakietu, usluga przejdzie automatycznie na normalna? Podczas rozmowy zapewniala mnie, ze koszty beda tylko 10 zl wyzsze. Poinformowala rowniez, ze otrzymam pakiet DARMOWY Pakiet Super HD na 30dni, lecz nie poinformowala mnie o tym, ze bede musial z niego zrezygnowac... |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-12-2011, 02:23
|
|
|
Czyli zawarłeś jedynie ustną umowę ? Nie podpisywałeś żadnych papierów ?
Zapłać 120zł i napisz reklamację, że błędnie policzyli za coś na co umowa nie została zawarta, tym razem papierową z potwierdzeniem wpłynięcia tak abyś miał potem jakikolwiek dokument poza własnym słowem
ważne żeby w reklamacji było wyraźnie napisane, że nie doszło do zawarcia umowy na usługę Pakiet Super HD.
Może być coś w stylu:
Umawialiśmy się jedynie na usługę ... za kwotę 120zł i ani grosza więcej.
Jeśli uważają państwo, że doszło do zawarcie jeszcze jakiejś dodatkowej umowy proszę to udokumentować bo ja nie zgadzałem się na żadne dodatkowe opłaty. Proszę o zaprzestanie świadczenia niezamawianych usług z których nie korzystam i korektę rachunku. |
|
|
|
|
TePeO
ultra master
Pomógł: 40 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 836
|
Wysłany: 20-12-2011, 17:48
|
|
|
kuzara,
Wyślij do mnie ID, sprawdzę. |
|
|
|
|
kuzara
Klikacz
Dołączył: 19 Gru 2011 Posty: 2
|
Wysłany: 21-12-2011, 16:48
|
|
|
Problem w tym, ze umowa zostala podpisana, lecz nie zostala uprzednio przeczyta. Po prostu mama uwierzyla na slowo konsultantce. Na szczescie sprawa jest juz zalatwiona, mama udala sie bezposrednio do serwisu UPC, przy czym przedstawila sytuacje. Z nagranej rozmowy wyniklo, ze konsultantka gwarantowala cene 120zl, oraz niepoinformowala o dodatkowych kosztach. |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-12-2011, 00:43
|
|
|
kuzara napisał/a: | Z nagranej rozmowy wyniklo, ze konsultantka gwarantowala cene 120zl, oraz niepoinformowala o dodatkowych kosztach. |
i tu pytanie?
czy konsultantka została zwolniona czy nagrodzona?
|
_________________
|
|
|
|
|
KOCUREK1970
chello guru
Pomógł: 67 razy Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 5625 Skąd: a żebym to ja wiedział:)
|
Wysłany: 24-12-2011, 13:52
|
|
|
Witam
budry napisał/a: | i tu pytanie?
czy konsultantka została zwolniona czy nagrodzona? |
Pewnie jedno i drugie-w nagrodę została zwolniona z pracy
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
Precelos
ultra master
Pomógł: 42 razy Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 1433 Skąd: K-K
|
Wysłany: 24-12-2011, 14:29
|
|
|
Ogólnie gratuluje pomysłowości zgadzać się na umowę bez przeczytania regulaminu i warunków.
Nie bądźmy naiwni i nie zawierajmy umów na telefon! |
_________________
|
|
|
|
|
|