Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak bardzo zależy UPC na podłączeniu usług.
Autor Wiadomość
doubleube 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 142
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-09-2011, 09:21   Jak bardzo zależy UPC na podłączeniu usług.

Moja historyjka,

W kwietniu zgodziłem się na zmianę usług z analog/5Mb na select HD i FP10Mb.
Usług nie podłączono gdyż stwierdzono uszkodzenie kabla do mieszkania (instalacja - wieżowiec, po elewacji).
Tłumienie wynosiło ponad -12dB.
Przymierzali się do inwestycji ciągniecia nowego kabla wewnątrz klatki.
Po miesiącu stwierdzili, ze kabel jest super, a uszkodzenie leży po stronie słabego sygnału do budynku.
Podnieśli tę wartość i u mnie zrobiło sie na"plusie" czyli ok +4dB.
Super, ucieszyłem się, usługi podłączono i wszyscy szczęśliwi (dzieci najbardziej - Disney Channel).
Po kilku tygodniach nie zawsze działała TV interaktywna, czasem pixele, a internet czesto niestabilny.
Sprawdzam poziom na modemie, a tu ponownie -12dB.
Co jest grane !!!???
Wołam technika i twierdzi ponownie, że kabel ma za duże tłumienie.
Czyli, na potrzeby podłączenia mnie podnieśli sygnał na budynku i ponownie wrócili do wartości początkowych.
Zostałem oszukany i zrobiono ze mnie debila i wariata który łyknie wszystko.
Co w takiej sytuacji?
Teraz ponownie jest pomysł ciągnięcia przewodu.
Z żadną inną firmą nie miałem takich przebojów.

Gdzie to takie praktyki należy zgłosić, poradzicie?
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-09-2011, 13:52   

Zależy co chcesz osiągnąć
1 nadal używać kablówki i zmusić ich do jak najszybszej naprawy
2 dać sobie z tym spokój i uwolnić się od umowy (założyć satelitę albo iść do konkurencji)

w 1 przypadku postępowanie jest następujące
- zgłoszenie że nie działa (już to zrobiłeś)
- na koniec miesiąca piszesz reklamację z żądaniem zwrotu zapłaconego abonamentu i wypłaty kary umownej (jeśli nie działało coś poza kablówką to również odszkodowania), w reklamacji musisz podać konkretną kwotę i numer konta do przelewu
Gdy tylko zorientują się, że muszą do umowy z tobą sporo dopłacać szybko naprawią co nie działa.

w 2 przypadku
- również zgłoszenie ale tym razem słuchasz uważniej czy podają konkretną datę usunięcia usterki, jeśli jej nie podają znaczy, że mają na jej usunięcie max 5dni (ewentualnie możesz zadzwonić jeszcze raz z pytaniem kiedy konkretnie naprawią) po tych 5 dniach, lub przekroczeniu zadeklarowanej daty możesz traktować umowę jako zerwaną z ich strony.
Musisz ich tylko poinformować na piśmie że nie dotrzymali warunków umowy i w związku z tym mogą spadać na drzewo, oczywiście możesz złożyć przy okazji reklamację niech oddadzą zapłacony abonament.


O ile się nie buntują (a nie powinni) to dalej nie potrzeba tego nigdzie zgłaszać - no chyba, że nie chcieli by oddać pieniędzy albo coś takiego, wtedy należy zgłosić się do rzecznika konsumentów.
Ostatnio zmieniony przez Marek 23-09-2011, 13:55, w całości zmieniany 1 raz  
  marekd@jabberpl.org
 
Neo10 
plus master


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 649
Skąd: wawa
Wysłany: 23-09-2011, 13:55   Re: Jak bardzo zależy UPC na podłączeniu usług.

Pewnie podłączyli w bloku więcej osób i dlatego znów wszystko padło.

Zgłaszaj to najlepiej jak najczęściej i pisz odrazu na ich mail oficjalne zażalenie i w związku z nieotrzymywaniem tego za co płacisz żądaj częściowego zwrotu abonamentu... ja swojego czasu co miesiąc płaciłem dzięki temu połowę kosztów aż w końcu naprawili.

edit-- a widzę ktoś mnie uprzedził z podpowiedziami ;)
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2011, 14:18   

Można ich zmusić do poprawy jakości sygnału przez UKE. Najpierw reklamuj kilka razy, jeśli będą dawać groszowe rekompensaty, a problem nadal będzie istniał, to UKE ich zmusi do usunięcia przyczyny kłopotów z sygnałem.
 
 
doubleube 
light master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 142
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-09-2011, 14:54   

A nie jest tak, ze moga powiedziec
prosze o to zwrot za nie dzialanie uslug i papa
nie bedziemy inwestowac i zerwa umowe.

Dodam, ze nie mam zadnej alternatywy
talerz odpada - spoldzielnia raczej nie zezwoli z reszta i tak brak neta
jedyna mozliwosc to livebox z tpsa, ale to to ja dziekuje
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-09-2011, 16:35   

Cytat:
A nie jest tak, ze moga powiedziec
prosze o to zwrot za nie dzialanie uslug i papa
nie bedziemy inwestowac i zerwa umowe.
Tak jest ale poza zwrotem abonamentu muszą wypłacić też karę za niewywiązanie się z umowy.
Przykładowo jeśli zapłaciłeś 100zł abonamentu będą musieli oddać 200zł.
  marekd@jabberpl.org
 
TePeO 
UPC Polska


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 836
Wysłany: 23-09-2011, 20:16   

doubleube,

Prześlij do mnie Twoje ID na priv-a zobacze co uda sie ustalić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: