Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Konsekwencje zerwania umowy zgodnie z regulaminem
Autor Wiadomość
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 29-09-2010, 13:47   Konsekwencje zerwania umowy zgodnie z regulaminem

Cytat:
RAFLOS napisał/a:

Wybrałem się do UPC z następującym pismem:

Kod:

Oświadczenie

W związku z zakończeniem emisji kanału Jetix Play przez nadawcę i usunięciem tego programu z oferty programowej z dniem 31 lipca 2010 r. przez UPC, oświadczam, że korzystam
z przysługującego mi prawa i wypowiadam ze skutkiem natychmiastowym umowę abonencką zawartą w dniu .......... r.
Na moją decyzję istotny wpływ miały również niekorzystne relacje cenowe w pakiecie usług objętych w/w umową, w porównaniu do aktualnie obowiązujących ofert.
Nadmieniam, że jestem usatysfakcjonowany dotychczasową realizacją usług świadczonych przez UPC i byłbym skłonny zawrzeć nową umowę pod warunkiem uzgodnienia zakresu i warunków usług korzystniejszych od dotychczasowych.

Z poważaniem



Ja też, a ponieważ forum dodaje do ostatniego postu zamiast dać nową odpowiedź to się powtórzę :

NIE DO WIARY !!!
Dostałem wczoraj pismo o KARZE ZA ZERWANIE UMOWY NA TELEFON !!!
Zerwałem umowę z powodu wycofania kanału (telefon na tej samej umowie) i niby wszystko ok, stan konta na stronie 0,00 zł żadnych pism czy coś a tu nagle wezwanie do zapłaty .
Zadzwoniłem na partyline (numer z wezwania) a tam miła Pani mówi mi ze mam karę za zerwanie umowy na telefon. W celu wyjaśnienia dzwonić na nr z końcówką 80.
Czas oczekiwania : 6 min.
Oni sądzą że ja mam czas na zabawy z nimi ?
Zlekceważyć czy ... no właśnie ? Chyba trzeba w papierkową wojnę się wdać ... ?
  gromiasty
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-09-2010, 15:02   

gromiasty, trochę niejasno napisałeś to pismo i teraz będziesz musiał prostować, wystarczyło napisać 1 zdanie

"Nie zgadzam się na zmianę umowy zawartej ... polegającą na wycofaniu kanału ... z oferty, ewentualne usunięcie kanału będę traktował jak zerwanie umowy przez UPC "

Żadnych dodatkowych powodów, żadnych terminów (umowa ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia kanału), i dla pewności nie używaj słowa wypowiadam w pierwszej osobie.

Bo tak jak napisaleś mogli zrozumieć, że wypowiadasz umowę z powodu niekorzystnych cen. Teraz będziesz musiał pisać kolejne pismo i tłumaczyć co zrozumieli źle w poprzednim.
  marekd@jabberpl.org
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 29-09-2010, 19:10   

Byłem w pracy i jako przykład dałem wypowiedzenie które znalazłem w innym poście.
Moje odnalazłem i brzmi ono tak :
Kod:
Oświadczenie o braku zgody na usunięcie kanału Jetix Play przez UPC

W związku z z wyłączeniem kanału Jetix Play oświadczam, że nie zgadzam się na zmianę umowy zawartej pomiędzy (klient czyli ja) a Spółką UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie, al. Jana Pawła II 27 >o świadczenie usług telekomunikacyjnych<. Zaprzestanie retransmisji kanału Jetix Play traktuję jako zerwanie umowy przez UPC.

z poważaniem


Umowę miałem terminową na rok tv analog+telefon w jednym. Kończyła się w połowie września ale zależało mi na eurosporcie 2 który w analogu był nieobecny.
Nalepsze jest to że płaciłem ok 60zł/mies i zwiększyłem to na ponad 110zł/mies.
A im ciągle mało !
A byłem zadowolony z ich usług.
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2010, 20:11   

Jeżeli nie zmieniłeś nic w tym piśmie, to jak najbardziej umowa została rozwiązana. Po prostu pomyłka albo usiłują Cię nakłonić do zapłacenia paru złotych. Nie dzwoń tylko napisz im maila z wyjaśnieniem.
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 707
Skąd: wawa
Wysłany: 29-09-2010, 20:22   

Jak dzwonisz to dzwoń na 32 4949937 to dział utrzymania klienta numer bezpośredni prawie bez kolejek na ogół i przełączają gdzie ci się podoba ;] lub pisz maila to też dobry sposób lecz dłużej poczekasz na wyjaśnienie sytuacji :(
_________________
 
 
gumowe_ucho 
light master


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2010, 13:34   

Tak tak greka to oni potrafią udawać ;) Do mnie przysyłają drogą pocztową pisma informujące o np. przyjętym zgłoszeniu reklamacyjnym ale nic konkretnego z odpowiedzią, której już udzielają drogą elektroniczną - ja piszę zawsze drogą elektroniczną.
A UPC jak im się podoba.


A tak przy okazji czy ktoś zauważył, że od jakiegoś czasu to co się napisze przez formularz kontaktowy nie zostaje zawarte w wysłanym powiadomieniu na e mail ?
Tylko automatyczne potwierdzenie z systemu bez treści typu w jakiej sprawie itd.
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2010, 14:37   

Cytat:
Tak tak greka to oni potrafią udawać ;) Do mnie przysyłają drogą pocztową pisma informujące o np. przyjętym zgłoszeniu reklamacyjnym ale nic konkretnego z odpowiedzią,
Nie muszą - brak papierowej odpowiedzi z podaną podstawą prawną oznacza uznanie reklamacji w całości po 30 dniach od złożenia.
Cytat:
A tak przy okazji czy ktoś zauważył, że od jakiegoś czasu to co się napisze przez formularz kontaktowy nie zostaje zawarte w wysłanym powiadomieniu na e mail ?
Tylko automatyczne potwierdzenie z systemu bez treści typu w jakiej sprawie itd.
I tak muszą potwierdzić wpłynięcie inną nieelektroniczną drogą, więc ten email zwrotny i jego zawartość nie mają żadnego znaczenia.
  marekd@jabberpl.org
 
gumowe_ucho 
light master


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2010, 14:59   

Kod:
I tak muszą potwierdzić wpłynięcie inną nieelektroniczną drogą, więc ten email zwrotny i jego zawartość nie mają żadnego znaczenia.


O to ciekawostka z tym potwierdzaniem inną drogą bo na wysłane dziesiątki korespondencji żadnego wpłynięcia nie dostałem :) .
Może są różne formy wpływania - jak widać, pusta dyskusja.

pzdr
_________________
 
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2010, 16:37   

gumowe_ucho, jeśli nie potwierdzą znaczy ze nie doszło i musisz złożyć reklamację raz jeszcze. (gdyby byli bardzo złośliwi mogli by stale udawać, że nie doszło i nie potwierdzać - ale to z kolei oznaczało by więcej papierowych listów poleconych oraz telefonów z reklamacjami, więc nie wiem co im się bardziej opłaca).
  marekd@jabberpl.org
 
gumowe_ucho 
light master


Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-10-2010, 19:24   

Marek napisał/a:
gumowe_ucho, jeśli nie potwierdzą znaczy ze nie doszło i musisz złożyć reklamację raz jeszcze. (gdyby byli bardzo złośliwi mogli by stale udawać, że nie doszło i nie potwierdzać - ale to z kolei oznaczało by więcej papierowych listów poleconych oraz telefonów z reklamacjami, więc nie wiem co im się bardziej opłaca).


Tak wie, rozumiem - potem pojawiają się odpowiedzi na poruszane zagadnienia i pytania/reklamacje.
Czyli właściwie wszystko dociera, o czym dowiaduje się droga elektroniczną gdy odpowiadają po jakimś czasie itd.
Czasem jak poświdruję tematycznie to dłużej odpowiadają ;)
Wszystko zgodnie z regulaminem.
_________________
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2010, 21:47   

Poważne sprawy tj. wypowiedzenie umowy załatwia się pismem zaniesionym do BOK, a dla siebie zachowuje się potwierdzenie jego wpłynięcia.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 02-10-2010, 21:38   

Susane napisał/a:
Poważne sprawy tj. wypowiedzenie umowy załatwia się pismem zaniesionym do BOK, a dla siebie zachowuje się potwierdzenie jego wpłynięcia.

BOK u mnie jest dokładnie w drugim kierunku niż ja się poruszam. A marnowanie czasu na stanie w kolejkach to nie dla mnie.
Złożyłem na stronie wypowiedzenie, zadzwoniłem by potwierdzić jego wpłynięcie.
"Miła" Pani (taka forma czarownicy w piernikowej chatce dla dzieci) stękała, ale po rozmowie z kierownikiem uznali, że umowa jest rozwiązana i mogę podpisać nową - bo miałem 2 usługi (tv+tel) i na nowej będą 2 usługi (tv+internet).
Mam nową umowę - zakładam że usług odłączyć mi nie mogą. Jeśli będą cudowali to albo ja ich pozwę (za wpisanie mnie na listę dłużników, ew. napuszczenie komornika) lub oni mnie - za rzekome rozwiązanie umowy i odmowę zapłaty.
Na pewno tego nie zapłacę :D
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 02-10-2010, 21:47   

gromiasty napisał/a:
BOK u mnie jest dokładnie w drugim kierunku niż ja się poruszam. A marnowanie czasu na stanie w kolejkach to nie dla mnie.
Złożyłem na stronie wypowiedzenie, zadzwoniłem by potwierdzić jego wpłynięcie.
Potwierdzić to oni mają to na piśmie wpłynięcie takiego wypowiedzenia. Mailem to się załatwia jakieś drobnostki, a nie wypowiada umowę. W Twoim interesie leży zadbanie o to, żeby mieć "papiery" w tak kluczowych sprawach.

gromiasty napisał/a:
Złożyłem na stronie wypowiedzenie, zadzwoniłem by potwierdzić jego wpłynięcie. "Miła" Pani (taka forma czarownicy w piernikowej chatce dla dzieci) stękała, ale po rozmowie z kierownikiem uznali, że umowa jest rozwiązana i mogę podpisać nową
Masz nagranie i świadka tej rozmowy? Wątpię.

gromiasty napisał/a:
Jeśli będą cudowali to albo ja ich pozwę (za wpisanie mnie na listę dłużników, ew. napuszczenie komornika)
Ciekawe jak udowodnisz przed sądem, że wypowiedzenie zostało prawidłowo złożone. Skoro UPC nie potwierdziło jego wpłynięcia na piśmie to można założyć, że nie wpłynęło.


Ciężka i wyboista przed Tobą droga z takim podejściem do tematu.
 
 
gromiasty 
classic master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 259
Wysłany: 03-10-2010, 15:44   

Cóż - uczciwemu zawsze pod górkę.
Nowa umowa jest zawarta na _dokładnie_ te same dane do poprzednia. Bez rozwiązania poprzedniej bym nie mógł podpisać nowej ?
  gromiasty
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2010, 17:24   

gromiasty napisał/a:
Nowa umowa jest zawarta na _dokładnie_ te same dane do poprzednia. Bez rozwiązania poprzedniej bym nie mógł podpisać nowej ?
Mógłbyś, aneksem do starej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: