Zmiana oferty programowej, a wypowiedzenie umowy |
Autor |
Wiadomość |
gromiasty
classic master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 259
|
Wysłany: 22-08-2010, 15:55
|
|
|
Susane napisał/a: | gromiasty napisał/a: | Ale za moje nerwy na początku przyszłego tyg. i tak wyślę o usunięcie nielegalnie położonych kabli na moim budynku. | Zaproponuj im możliwość zostawienia kabli pod warunkiem darmowego świadczenia usług dla Ciebie, może się zgodzą. |
Mają podpiętego tylko jednego abonenta z analogiem. Czyli w najlepszym wypadku 60zł/mies.
Ja przynoszę więcej - napiszę o usunięcie i zobaczę co odpowiedzą .
[ Dodano: 29-09-2010, 12:06 ]
NIE DO WIARY !!!
Dostałem wczoraj pismo o KARZE ZA ZERWANIE UMOWY NA TELEFON !!!
Zerwałem umowę z powodu wycofania kanału (telefon na tej samej umowie) i niby wszystko ok, stan konta na stronie 0,00 zł żadnych pism czy coś a tu nagle wezwanie do zapłaty .
Zadzwoniłem na partyline (numer z wezwania) a tam miła Pani mówi mi ze mam karę za zerwanie umowy na telefon. W celu wyjaśnienia dzwonić na nr z końcówką 80.
Czas oczekiwania : 6 min.
Oni sądzą że ja mam czas na zabawy z nimi ?
Zlekceważyć czy ... no właśnie ? Chyba trzeba w papierkową wojnę się wdać ... ?
[ Dodano: 29-09-2010, 14:45 ]
RAFLOS napisał/a: |
Wybrałem się do UPC z następującym pismem:
Kod: | Oświadczenie
W związku z zakończeniem emisji kanału Jetix Play przez nadawcę i usunięciem tego programu z oferty programowej z dniem 31 lipca 2010 r. przez UPC, oświadczam, że korzystam
z przysługującego mi prawa i wypowiadam ze skutkiem natychmiastowym umowę abonencką zawartą w dniu .......... r.
Na moją decyzję istotny wpływ miały również niekorzystne relacje cenowe w pakiecie usług objętych w/w umową, w porównaniu do aktualnie obowiązujących ofert.
Nadmieniam, że jestem usatysfakcjonowany dotychczasową realizacją usług świadczonych przez UPC i byłbym skłonny zawrzeć nową umowę pod warunkiem uzgodnienia zakresu i warunków usług korzystniejszych od dotychczasowych.
Z poważaniem
|
|
Ja też, a ponieważ forum dodaje do ostatniego postu zamiast dać nową odpowiedź to się powtórzę :
NIE DO WIARY !!!
Dostałem wczoraj pismo o KARZE ZA ZERWANIE UMOWY NA TELEFON !!!
Zerwałem umowę z powodu wycofania kanału (telefon na tej samej umowie) i niby wszystko ok, stan konta na stronie 0,00 zł żadnych pism czy coś a tu nagle wezwanie do zapłaty .
Zadzwoniłem na partyline (numer z wezwania) a tam miła Pani mówi mi ze mam karę za zerwanie umowy na telefon. W celu wyjaśnienia dzwonić na nr z końcówką 80.
Czas oczekiwania : 6 min.
Oni sądzą że ja mam czas na zabawy z nimi ?
Zlekceważyć czy ... no właśnie ? Chyba trzeba w papierkową wojnę się wdać ... ? |
|
|
|
|
linchpin
light master
Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 72 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 12-12-2010, 23:34
|
|
|
Od 26 października jestem abonentem UPC i korzystam z pakietu "2 w 1" Select HD + FP 5 mb/s za 92,50 zł/msc. Czy jeśli zadzwonię do BOK i wyrażę chęć wypowiedzenia umowy (z powodu wzrostu abonamentu za Select HD o 3 zł od 1.01.2011) to będę mógł coś wynegocjować? Realnym jest ządać zmiany na FP 10 mb/s w aktualnej cenie 92,50 zł/msc za cały pakiet (zamiast 97,50 zł/msc)? Ktoś negocjował z nimi po tak krótkim czasie od podpisania umowy i co ważne "ugrał" coś dla siebie korzystniejszego?
Dzwonić na BOK czy odrazu do działu utrzymania klienta? |
|
|
|
|
TajemniczyXX
Klikacz
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 12 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-12-2010, 09:27
|
|
|
Tak, to prawda, ja złożyłem wypowiedzenie i potem zadzwoniłem do działu utrzyzmania klienta i dostałem rabat zarówno na select hd jak i na canal +, razem ~20 zł mies. do przodu X12 mies umowa = 240 zł. |
_________________
|
|
|
|
|
gregor
easy master
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-01-2011, 17:23
|
|
|
Jestem wieloletnim abonamentem UPC. 31.12.2010 kończyła mi sie umowa na (3w1 - Max HD z nagrywarką, FP 8 Mb, telefon jako 3 usługa gratis) 180 zł. 30.12.2010 zadzwoniłem do UPC przez infolinię i zamówiłem na nowo ( 3 w 1 Max HD z nagrywarką, FP 25 Mb, telefon 240 min do wszystkich jako 3 gratis) w abonamencie 181 zł) zgodnie z ich promocją 3 w 1. Byłem zapewniany ze 181 zł i nic więcej (ewentualny vat) już 30-tego mailem 25 Mb. 14.01.2011 zagladnołem do swoiej e-faktury i szok. Telefon płatny w abonamencie 71 zł łącznie cały abonament 260 zł. Natychmiast napisałem reklamację na formularzu zgłoszeniowym i będę czekał na odpowiedz. Jeżeli nie uwzględnią to co dalej a nie mam alternatywy z innym operatorem. |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-01-2011, 18:04
|
|
|
Alternatywa zawsze jest, platform satelitarnych jest do wyboru kilka, a operatorów voip kilkanaście i wszyscy znacznie tańsi.
Jeśli okaże się że umowa za cenę wynegocjowaną w grudniu jednak nie jest możliwa to nawet jeśli nie ma w okolicy żadnego innego dostawcy internetu możesz sobie zostawić sam internet (bez promocji) a pozostała usługi wziąć gdzie indziej zobaczysz że wyjdzie nawet taniej niż 181zł. |
|
|
|
|
gregor
easy master
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2011, 01:56
|
|
|
Przemyślałem to jeszcze raz i tak to rozumuję jeżeli mi naliczono abonament w normalnej cenie bez żadnych ulg i promocji (Max HD z nagrywarką 101 zł, FP 25 Mb/s 80 zł, telefon rozmowy 240 min 71zł. + nowy vat) razem 260 zł. to znaczy, że nie mam umowy promocyjnej na czas określony np 1-2 lata tylko na czas nieokreślony a więc w przypadku rezygnacji rozwiązania umowy nie mogą mnie straszyć karami umownymi.
Proszę o potwierdzenie lub wyprowadzenie mnie z błędu |
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2011, 11:09
|
|
|
gregor, nawet gdybyś miał umowę na czas określony po cenie równej cenie z cennika to nie ma żadnych kar za jej zerwanie (bo wysokość kary oblicza się na podstawie różnicy między tym co zapłaciłeś a ceną z cennika).
Jednak moim zdaniem to nie ma żadnej umowy. Jeśli umowę zawarto ustanie ale każda ze stron pamięta ją inaczej to co to za umowa ?
Ale poczekaj do poniedziałku na ich odpowiedź, możliwe że tylko ktoś się pomylił przy wystawianiu faktury i jak tylko zorientuje się, że kwota się nie zgadza natychmiast to skoryguje. |
|
|
|
|
gregor
easy master
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2011, 12:06
|
|
|
Dam znać co odpowiedzieli o ile odpiwedzą w rozsądnym terminie bo dzisiaj dostałem oficjalne powiadomienie o wystawieniu e-faktury na reklamowaną kwotę. |
|
|
|
|
Precelos
ultra master
Pomógł: 42 razy Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 1433 Skąd: K-K
|
Wysłany: 16-01-2011, 12:47
|
|
|
gregor, po prostu zadzwon na CC i sie dowiedz co jest nie tak,
moze konsultant otworzyl zlecenie bez promocji a moze to jakis blad
trudno stwierdzic,ogolnie zmienianie umowy na ostatni gwizdek do tego z goracym okresie przed noworocznym to ryzykowna sprawa |
_________________
|
|
|
|
|
gregor
easy master
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 20 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-01-2011, 13:54
|
|
|
Zgadzam się z tym terminem na koniec roku ale zawsze tak było że sami dzwonili przed koncem umowy ze swoimi propozycjami a ty razem nic a mnie zależało tylko na zmianie internetu z 8 na 25 Mb/s w tej samej cenie pakietu i co z nimi dogadałem.
[ Dodano: 25-01-2011, 22:27 ]
Dzisiaj odpowiedzieli na reklamację - skorygowali kwotę i odliczą w lutym, będzie tak jak uzgodniłem ( 3 w 1 - max HD z nagrywarką, FP 25 Mb/s, telefon 240 min. gratis łącznie 181 zł) na nie jak na fakturze 260 zł. Dzięki za porady, sporo zrozumiałem dzięki FORUM. |
|
|
|
|
|