|
|
umowa na telefon - co zrobić? |
Autor |
Wiadomość |
mackq
Klikacz
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 1
|
Wysłany: 21-06-2010, 19:56 umowa na telefon - co zrobić?
|
|
|
Witam serdecznie
5 maja 2010 przez telefon do BOKu przedłużałem umowę na usługi UPC. Zaoferowano mi umowę na 12 miesięcy i w tym TV-pakiet MAX z nagrywarka i HD, Canal +, internet 15Mb oraz telefon darmowe wieczory i weekendy, całość przez pierwsze 2 miesiące za 165zł, a następnie 185zł, umowa na 12 miesięcy. Parę dni temu zauważyłem, iż przyszedł wyższy niż ustalałem przez telefon abonament. Zgłosiłem problem do BOKu, przyjęli skargę obiecali, że przesłuchają rozmową i skontaktują się. Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu. Ja oczywiście nie chce się na to zgodzić.
W związku z tym mam pytanie, co robić? Czy UPC musi wywiązać się z zawartej słownie umowy?
pozdrawiam
Maciek |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2010, 20:56
|
|
|
Jak najbardziej UPC musi się wywiązać z zawartej ustnie umowy, tłumaczenie, że pracownik się pomylił nie wchodzi w grę. Umowa zawarta ustnie przez telefon jest tak samo wiążąca jak ta na piśmie. Napisz reklamację i zażądaj korekty błędnie naliczonej faktury. Więcej szczegółów masz w tym temacie: http://forum.mediaswiat.p...ighlight=#68314 |
|
|
|
|
easyrider
Klikacz
Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-07-2010, 09:56
|
|
|
Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy. |
|
|
|
|
seven of nine
ultra master
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1339 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 18-07-2010, 17:31
|
|
|
mackq napisał/a: | Dziś dzwonił do mnie pracownik UPC z informacją, że osoba, u której przedłużałem umowę pomyliła się i muszę płacić wyższy abonament albo wyłączą/zmniejszą mi niektóre opcje abonamentu. |
Kretynizm do potęgi drugiej ABSOLUTNIE NIE DAJ SIĘ W TO WROBIĆ. Co to w ogóle za argument z ich strony, że osoba pomylila się . Mają to naprawić i koniec. Poza tym masz dowód na własną obronę : nagrana rozmowa tel. o której tak zawsze ładnie informują na samym początku Umowa ustna jest tak samo wiążąca jak piśmienna i już.......
A tak swoją drogą odnośnie tego problemu, skontaktuj się z TEPEO. Będzie szybciej i bez dodatkowych nerwów. |
|
|
|
|
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2010, 12:23
|
|
|
easyrider napisał/a: | Jak będą mieli jakieś ale, zawsze można poprosić o odtworzenie nagranej z nim rozmowy. | Prosić można, ale odtworzyli komuś taką rozmowę? Nie słyszałam o takim przypadku. Po prostu po zawarciu umowy ustnej należy się do nich zwrócić z żądaniem o jej potwierdzenie na piśmie. Mają taki obowiązek, ale sami z siebie tego na ogół nie robią. To najlepiej zabezpiecza przed "pomyłkami". |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|