Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gigantyczny balagan w platnosciach
Autor Wiadomość
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2010, 19:46   Gigantyczny balagan w platnosciach

Zaczynajac od poczatku sprawa wyglada tak. Z ostatnim dniem maja zrezygnowalem z TV cyfrowej i zostawilem sobie tylko internet. 9.06 UPC wystawila mi fakture z abonamentem czerwcowym za internet i tv, od razu zadzwonilem na party line i poprosilem o korekte, mila Pani poinformowala mnie ze UPC korekt nie wystawia bo nie pozwala na to system, ale jesli zaplace tylko za net to bedzie ok i tak tez zrobilem. A dzisiaj niespodzianka - net nie dziala, wiec dzwonie ponownie na party line i dowiaduje sie najpierw z automatu, a pozniej od konsultanta,ze moj internet zostal odlaczony ze wzgledu na zadluzenie w wysokosci 0,00 PLN!!!. Ale UPC w drodze wyjatku przywroci mi usluge w ciagu 72 godzin. Po prostu zenada, gdybym mial alternatywe dawno bym zmienil dostawce :evil:
 
 
 
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 19:58   

Nadal się mylą? Myślałam, że coś się zmieniło:
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5600
http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5589
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 13-07-2010, 20:31   

Przecież w UPC zawsze były bałagan jeśli chodzi o płatność :P
 
 
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2010, 20:46   

To ja chyba jestem w czepku urodzony, bo jestem klientem UPC od 6 lat i pierwszy raz mam problemy z platnosciami
 
 
 
yes2mike 
Klikacz

Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2010, 22:02   

Nie jesteś ;) Jestem klientem od kiedy była PTK (nawet nie wiem ile lat. 20?) a internet mam od 10 lat i - odpukać - nigdy nie miałem problemu z płatnościami, poza cyrkiem z elektroniczną fakturą, która mnie irytuje.

U nich najlepiej niczego nie zmieniać. Każda firma ma podobne problemy, które w głównej mierze są najzwyczajniej w świecie celowe.
 
 
petryk 
ultra master

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2005
Posty: 830
Wysłany: 13-07-2010, 22:24   

Nie kazda firma ma problemy jak sie cos zmienia chyba tylko UPC :P
tez miałem problemy z upc przy zmiennie wtedy wystawiają zawyżone faktury :P
 
 
patryk_waw 
light master


Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-07-2010, 22:36   

O dziwo internet już działa :D


Ale niezbyt rewelacyjnie jak na FB50

 
 
 
boolvers 
light master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 84
Wysłany: 14-07-2010, 22:21   Re: Gigantyczny balagan w platnosciach

patryk_waw napisał/a:
dzwonie ponownie na party line i dowiaduje sie najpierw z automatu, a pozniej od konsultanta,ze moj internet zostal odlaczony ze wzgledu na zadluzenie w wysokosci 0,00 PLN!!!. Ale UPC w drodze wyjatku przywroci mi usluge w ciagu 72 godzin.


heheh.. dobry temat.. jak ten konsultant sie nie wstydzil tak juz czysto po ludzku ?

szkoda ze Ci faktury nie wystawili na 0 PLN, to juz by sie nadawalo na demotywatory..


pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: