Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Olewanie klienta przez UPC
Autor Wiadomość
Susane
[Usunięty]

Wysłany: 19-12-2009, 15:03   

hsurim napisał/a:
Od południa minęła już trzecia doba i ... modem się (jeszcze) nie wylogował. :o
To jest dowód na to, że pracownicy UPC czytają to forum :)
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2009, 16:23   

... rzekłbym (może) w końcu zaczęli ... :D
(no to teraz tylko patrzeć, jak ponownie modem zacznie się wylogowywać) :P
 
 
Misiek999 
classic master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 199
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-12-2009, 23:09   

hsurim napisał/a:
(no to teraz tylko patrzeć, jak ponownie modem zacznie się wylogowywać) :P

Heh, zycze Ci aby jednak do tego nie doszlo, co jak co ale na wlasnej skorze ostatnio przekonalem sie jakie to potrafi byc upierdlwe.

Od okolo tygodnia nie bylo dnia abym nie stracil polaczenia, srednio tak z 6-7 razy dziennie zas max jaki osiagnalem to ponad 16 wylogowan. (sam restart z automatu to srednio ok 10 min)

W piatek zglosilem sprawe na co otrzymalem pytanie czy chce zamowic wizyte technika ale jak problem nie zostanie zidetyfikowany/stwierdzony to moge zostac obciazony za niepotrzebne wezwanie... Krew mnie zalala bo o ile za zly ping/transfer moge niejako odpowiadac, to za stan polaczenia modemu nie za bardzo widze jak... (poza brakiem pradu ;) , zas sam modem potrafil pracowac bez restartu nawet te 2-3 godzinki)
Do konsultanta zreszta niezbyt trafialy moje argumenty, ze niby skad uzytkownik ma widziec czy wizyta technika jest niezbedna. Dalem wiec wyraznie do zrozumienia, ze nie dam na siebie zrzucic odpowiedzialnosci odnosnie tejze wizyty i na samym zgloszeniu sie skonczylo. Dodatkowo tego dnia mialem pecha bo w momencie polaczenia z konsultantem, modem "cudownie" sie zalogowal (zwykle sie dziad wieszal w sekwencji restart->dioda power->ds->us->restart->power->proba ustalania ds i na tym zwieszka az do recznego restartu) wiec "problemu" widac nie bylo... (mimo, ze logi cos tam zglaszaly).

W sobote mialem kolejna "rozmowe" bo modem z uporem maniaka robil swoje, telefon do BOK (tym razem modem sie nie zrestartowal), wiec konsultant dosc szybko stwierdzil, ze bez wizyty tech. sie nie obejdzie bo inne modemy w okolicy nie wykazuja podobnych reakcji. Ustalilismy termin, odnotowal zgloszenie i romowe zakonczylismy. Tego dnia mialem jeszcze 1 czy 2 restarty a potem jak nozem ucial... Cala noc i niedziela bez jednego restartu i teraz zaczynam sie zastanawiac sie czy nie odwolywac tej wizyty. :P Bo wiadomo, kosultant swoje ale jak nic nie stwierdza to kij wie czy UPC mi rachunku za wizyte nie podesle :mrgreen:

Jako, ze tech. ma byc we wtorek wieczorem postanowilem odwlec decyzje do jutra, obecnie co jakis czas patrze po logach czy aby restartu nie bylo ale nowych wpisow brak... W sumie to juz nie wiem co gorsze, ich obecnosc czy brak i jeszcze ta mysl, "co jesli odwolam tech. a restarty powroca?" Brrr! :roll:
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-12-2009, 13:36   

Skoro nie masz żadnych wpisów, to widać wszystko jest w jak najlepszym porządeczku. :mrgreen:

Dostałem kolejną odpowiedź, gdzie proponują, abym skontaktował sie z BOK w celu umówienia wymiany modemu.
Ale ... od 5 dni wszystko wydaje się być OK - prócz na przemian pojawiających się w przeróżnych odstępach czasowych
Cytat:
82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out

Poza tym, doprawdy niczego 'niepokojącego' - poza powyższymi wpisami - przynajmniej nie zauważyłem.
 
 
-skasowany-
[Usunięty]

Wysłany: 22-12-2009, 08:20   

-skasowany-
 
 
hsurim 
ultra master


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1215
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-12-2009, 12:26   

Wiem (pamiętam) jak pisałeś o tym już kiedyś.
A ten komunikat Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... o czym mówi ?
 
 
Liberator 
classic master

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 152
Skąd: Żory
Wysłany: 09-02-2010, 21:57   

Podepnę się pod ten temat, bo w sumie tytuł trochę pasuje. ;)

Jak szybko UPC powinno skontaktować się z klientem zamawiającym usługi w celu potwierdzenia zamówienia? Zamówiłem w piątek o 14:00 na stronie internetowej UPC 3 usługi w promocji "wszystko co najlepsze". W automatycznie wysłanym mailu zostałem poinformowany, że:

"W ciągu 24 godzin (w dni robocze) skontaktuje się z Panią/Panem konsultant UPC w
celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia instalacji/zmiany usług UPC".

Jako że to był piątek, to założyłem, że zadzwonią w poniedziałek. Minął jednak poniedziałek, minął wtorek i na razie cisza. Nie to, żebym był jakoś szczególnie niecierpliwy w tej kwestii, ale w mailu była jednak mowa o 24 godzinach, więc zaczynam się zastanawiać, czy coś tam nie wsiąkło. :roll: Dzwonić tam do nich czy to standardowe opóźnienie i po prostu poczekać?
 
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-02-2010, 22:09   

Liberator, do mnie dzwonili przed swietami grudniowymi , powiedzialem by zadzwonili za 3 dni , niby kobieta powiedziala ,ze zadzwoni a do dzis nikt nie dzwonil. Pewnie mieli jakas oferte na telefon , ktorego nie chce ,co nie zmienia faktu ,ze olali klienta ,bo myslalem wtedy nad paroma dodatkami do tego co mam . :roll:
_________________
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-02-2010, 09:55   

Mizi, Liberator, stopka
_________________
 
  budry
 
Liberator 
classic master

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 152
Skąd: Żory
Wysłany: 10-02-2010, 16:38   

Zadzwoniłem dzisiaj do UPC – konsultant poinformował mnie, że nie ma zamówienia w systemie. :shock: Zastanawiam się, jak to w ogóle możliwe – przecież już w piątek dostałem od UPC maila z potwierdzeniem zamówienia? Tymczasem teraz musiałem telefonicznie podać jeszcze raz wszystkie dane i tłumaczyć konsultantowi, co w ogóle zamawiam (pytał na przykład, czy chcę zamówić tylko dwie usługi, chociaż z góry poinformowałem go, że interesują mnie 3 w promocji "wszystko co najlepsze"). Konsultant tłumaczył, że część zamówień do nich nie dochodzi. Wychodzi na to, że gdybym się sam nie zgłosił, to poczekałbym jeszcze "trochę"... Dziwnie trochę rozpoczyna się przygoda z UPC, ale na razie optymistycznie zakładam, że to ostatni problem.
 
 
tomeczeks23 
light master

Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 106
Wysłany: 10-02-2010, 18:50   

Liberator napisał/a:
Zadzwoniłem dzisiaj do UPC – konsultant poinformował mnie, że nie ma zamówienia w systemie. :shock: Zastanawiam się, jak to w ogóle możliwe – przecież już w piątek dostałem od UPC maila z potwierdzeniem zamówienia? Tymczasem teraz musiałem telefonicznie podać jeszcze raz wszystkie dane i tłumaczyć konsultantowi, co w ogóle zamawiam (pytał na przykład, czy chcę zamówić tylko dwie usługi, chociaż z góry poinformowałem go, że interesują mnie 3 w promocji "wszystko co najlepsze"). Konsultant tłumaczył, że część zamówień do nich nie dochodzi. Wychodzi na to, że gdybym się sam nie zgłosił, to poczekałbym jeszcze "trochę"... Dziwnie trochę rozpoczyna się przygoda z UPC, ale na razie optymistycznie zakładam, że to ostatni problem.


Możesz się bardzo zdziwić... niestety...
 
 
Mizi 
ultra master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 704
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-02-2010, 19:32   

Liberator, ciesz sie ,ze cie nie odcieli . Ja pare lat temu jak zachcialem przedluzyc umowe miesiac wczesniej na internet to w dniu wejscia nowej umowy zniknal mi internet , a po interwencji wlaczyli mi najslabsza opcje , 3-4 dni dzwonilem i dopiero mi przywrocono to za co placilem , niby dali 50% znizki za miesiac ,ale swoje przezylem :evil:
_________________
 
 
FIL 
plus master

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 420
Skąd: Warszawa Ursynów
Wysłany: 10-02-2010, 23:19   

Ja załuję że zdecydowałem się na przedłużenie z upc(moglem miec swiety spokoj i zostac na czas nieokreslony). Ostatnio złożyłem kilka reklamacji. Obiecano że wszystko będzie widoczne na fakturze ale nie ma nic. Dodatkowo mam naliczone połączenie telefoniczne na kwote 4 zl z numeru*91 ( pojęcia nie mam co to moze byc) choc telefon mam odlaczony :twisted: Oczywiscie na infolinii zlewka totalna i proba wmowienia ze probuje naciagnac operatora na kase :twisted: Za okres kiedy miałem 5 Mb/s policzyli mi jak za 10 Mb/s i dotąd nie otrzymałem korekty. Przy zmianie predkosci brak netu i wizyta technika (kolezanka ma teraz podobna sytuacje).Po prostu rece opadaja co sie porobilo z obsluga upc bo kiedys tego nie bylo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: