|
|
Olewanie klienta przez UPC |
Autor |
Wiadomość |
Susane [Usunięty]
|
Wysłany: 19-12-2009, 15:03
|
|
|
hsurim napisał/a: | Od południa minęła już trzecia doba i ... modem się (jeszcze) nie wylogował. | To jest dowód na to, że pracownicy UPC czytają to forum |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-12-2009, 16:23
|
|
|
... rzekłbym (może) w końcu zaczęli ...
(no to teraz tylko patrzeć, jak ponownie modem zacznie się wylogowywać) |
|
|
|
|
Misiek999
classic master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Paź 2008 Posty: 199 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-12-2009, 23:09
|
|
|
hsurim napisał/a: | (no to teraz tylko patrzeć, jak ponownie modem zacznie się wylogowywać) |
Heh, zycze Ci aby jednak do tego nie doszlo, co jak co ale na wlasnej skorze ostatnio przekonalem sie jakie to potrafi byc upierdlwe.
Od okolo tygodnia nie bylo dnia abym nie stracil polaczenia, srednio tak z 6-7 razy dziennie zas max jaki osiagnalem to ponad 16 wylogowan. (sam restart z automatu to srednio ok 10 min)
W piatek zglosilem sprawe na co otrzymalem pytanie czy chce zamowic wizyte technika ale jak problem nie zostanie zidetyfikowany/stwierdzony to moge zostac obciazony za niepotrzebne wezwanie... Krew mnie zalala bo o ile za zly ping/transfer moge niejako odpowiadac, to za stan polaczenia modemu nie za bardzo widze jak... (poza brakiem pradu , zas sam modem potrafil pracowac bez restartu nawet te 2-3 godzinki)
Do konsultanta zreszta niezbyt trafialy moje argumenty, ze niby skad uzytkownik ma widziec czy wizyta technika jest niezbedna. Dalem wiec wyraznie do zrozumienia, ze nie dam na siebie zrzucic odpowiedzialnosci odnosnie tejze wizyty i na samym zgloszeniu sie skonczylo. Dodatkowo tego dnia mialem pecha bo w momencie polaczenia z konsultantem, modem "cudownie" sie zalogowal (zwykle sie dziad wieszal w sekwencji restart->dioda power->ds->us->restart->power->proba ustalania ds i na tym zwieszka az do recznego restartu) wiec "problemu" widac nie bylo... (mimo, ze logi cos tam zglaszaly).
W sobote mialem kolejna "rozmowe" bo modem z uporem maniaka robil swoje, telefon do BOK (tym razem modem sie nie zrestartowal), wiec konsultant dosc szybko stwierdzil, ze bez wizyty tech. sie nie obejdzie bo inne modemy w okolicy nie wykazuja podobnych reakcji. Ustalilismy termin, odnotowal zgloszenie i romowe zakonczylismy. Tego dnia mialem jeszcze 1 czy 2 restarty a potem jak nozem ucial... Cala noc i niedziela bez jednego restartu i teraz zaczynam sie zastanawiac sie czy nie odwolywac tej wizyty. Bo wiadomo, kosultant swoje ale jak nic nie stwierdza to kij wie czy UPC mi rachunku za wizyte nie podesle
Jako, ze tech. ma byc we wtorek wieczorem postanowilem odwlec decyzje do jutra, obecnie co jakis czas patrze po logach czy aby restartu nie bylo ale nowych wpisow brak... W sumie to juz nie wiem co gorsze, ich obecnosc czy brak i jeszcze ta mysl, "co jesli odwolam tech. a restarty powroca?" Brrr! |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-12-2009, 13:36
|
|
|
Skoro nie masz żadnych wpisów, to widać wszystko jest w jak najlepszym porządeczku.
Dostałem kolejną odpowiedź, gdzie proponują, abym skontaktował sie z BOK w celu umówienia wymiany modemu.
Ale ... od 5 dni wszystko wydaje się być OK - prócz na przemian pojawiających się w przeróżnych odstępach czasowych Cytat: | 82000500 Critical (3) Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
82000200 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out |
Poza tym, doprawdy niczego 'niepokojącego' - poza powyższymi wpisami - przynajmniej nie zauważyłem. |
|
|
|
|
-skasowany- [Usunięty]
|
Wysłany: 22-12-2009, 08:20
|
|
|
-skasowany- |
|
|
|
|
hsurim
ultra master
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1215 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-12-2009, 12:26
|
|
|
Wiem (pamiętam) jak pisałeś o tym już kiedyś.
A ten komunikat Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... o czym mówi ? |
|
|
|
|
Liberator
classic master
Dołączył: 19 Paź 2009 Posty: 152 Skąd: Żory
|
Wysłany: 09-02-2010, 21:57
|
|
|
Podepnę się pod ten temat, bo w sumie tytuł trochę pasuje.
Jak szybko UPC powinno skontaktować się z klientem zamawiającym usługi w celu potwierdzenia zamówienia? Zamówiłem w piątek o 14:00 na stronie internetowej UPC 3 usługi w promocji "wszystko co najlepsze". W automatycznie wysłanym mailu zostałem poinformowany, że:
"W ciągu 24 godzin (w dni robocze) skontaktuje się z Panią/Panem konsultant UPC w
celu potwierdzenia przyjęcia zamówienia instalacji/zmiany usług UPC".
Jako że to był piątek, to założyłem, że zadzwonią w poniedziałek. Minął jednak poniedziałek, minął wtorek i na razie cisza. Nie to, żebym był jakoś szczególnie niecierpliwy w tej kwestii, ale w mailu była jednak mowa o 24 godzinach, więc zaczynam się zastanawiać, czy coś tam nie wsiąkło. Dzwonić tam do nich czy to standardowe opóźnienie i po prostu poczekać? |
|
|
|
|
Mizi
ultra master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Mar 2007 Posty: 704 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 09-02-2010, 22:09
|
|
|
Liberator, do mnie dzwonili przed swietami grudniowymi , powiedzialem by zadzwonili za 3 dni , niby kobieta powiedziala ,ze zadzwoni a do dzis nikt nie dzwonil. Pewnie mieli jakas oferte na telefon , ktorego nie chce ,co nie zmienia faktu ,ze olali klienta ,bo myslalem wtedy nad paroma dodatkami do tego co mam . |
_________________
|
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-02-2010, 09:55
|
|
|
Mizi, Liberator, stopka |
_________________
|
|
|
|
|
Liberator
classic master
Dołączył: 19 Paź 2009 Posty: 152 Skąd: Żory
|
Wysłany: 10-02-2010, 16:38
|
|
|
Zadzwoniłem dzisiaj do UPC – konsultant poinformował mnie, że nie ma zamówienia w systemie. Zastanawiam się, jak to w ogóle możliwe – przecież już w piątek dostałem od UPC maila z potwierdzeniem zamówienia? Tymczasem teraz musiałem telefonicznie podać jeszcze raz wszystkie dane i tłumaczyć konsultantowi, co w ogóle zamawiam (pytał na przykład, czy chcę zamówić tylko dwie usługi, chociaż z góry poinformowałem go, że interesują mnie 3 w promocji "wszystko co najlepsze"). Konsultant tłumaczył, że część zamówień do nich nie dochodzi. Wychodzi na to, że gdybym się sam nie zgłosił, to poczekałbym jeszcze "trochę"... Dziwnie trochę rozpoczyna się przygoda z UPC, ale na razie optymistycznie zakładam, że to ostatni problem. |
|
|
|
|
tomeczeks23
light master
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 106
|
Wysłany: 10-02-2010, 18:50
|
|
|
Liberator napisał/a: | Zadzwoniłem dzisiaj do UPC – konsultant poinformował mnie, że nie ma zamówienia w systemie. Zastanawiam się, jak to w ogóle możliwe – przecież już w piątek dostałem od UPC maila z potwierdzeniem zamówienia? Tymczasem teraz musiałem telefonicznie podać jeszcze raz wszystkie dane i tłumaczyć konsultantowi, co w ogóle zamawiam (pytał na przykład, czy chcę zamówić tylko dwie usługi, chociaż z góry poinformowałem go, że interesują mnie 3 w promocji "wszystko co najlepsze"). Konsultant tłumaczył, że część zamówień do nich nie dochodzi. Wychodzi na to, że gdybym się sam nie zgłosił, to poczekałbym jeszcze "trochę"... Dziwnie trochę rozpoczyna się przygoda z UPC, ale na razie optymistycznie zakładam, że to ostatni problem. |
Możesz się bardzo zdziwić... niestety... |
|
|
|
|
Mizi
ultra master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Mar 2007 Posty: 704 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-02-2010, 19:32
|
|
|
Liberator, ciesz sie ,ze cie nie odcieli . Ja pare lat temu jak zachcialem przedluzyc umowe miesiac wczesniej na internet to w dniu wejscia nowej umowy zniknal mi internet , a po interwencji wlaczyli mi najslabsza opcje , 3-4 dni dzwonilem i dopiero mi przywrocono to za co placilem , niby dali 50% znizki za miesiac ,ale swoje przezylem |
_________________
|
|
|
|
|
FIL
plus master
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2006 Posty: 420 Skąd: Warszawa Ursynów
|
Wysłany: 10-02-2010, 23:19
|
|
|
Ja załuję że zdecydowałem się na przedłużenie z upc(moglem miec swiety spokoj i zostac na czas nieokreslony). Ostatnio złożyłem kilka reklamacji. Obiecano że wszystko będzie widoczne na fakturze ale nie ma nic. Dodatkowo mam naliczone połączenie telefoniczne na kwote 4 zl z numeru*91 ( pojęcia nie mam co to moze byc) choc telefon mam odlaczony Oczywiscie na infolinii zlewka totalna i proba wmowienia ze probuje naciagnac operatora na kase Za okres kiedy miałem 5 Mb/s policzyli mi jak za 10 Mb/s i dotąd nie otrzymałem korekty. Przy zmianie predkosci brak netu i wizyta technika (kolezanka ma teraz podobna sytuacje).Po prostu rece opadaja co sie porobilo z obsluga upc bo kiedys tego nie bylo. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
|
|
Grupa
Aktualności:
|
|