Przerywany sygnał w słuchawce. |
Autor |
Wiadomość |
Conroe91
plus master
Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 532
|
Wysłany: 26-01-2008, 10:22 Przerywany sygnał w słuchawce.
|
|
|
Witam, zauważyłem że gdy podniosę słuchawke mam przerywany sygnał? Czy to normalne? Po jakiejś 50 sekundach nie słychać sygnału ale cały czas można dzwonić. Prosiłbym o wytlumaczenie. |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-01-2008, 11:21
|
|
|
Masz coś nagrane na automatyczną sekretarkę,żeby odsłuchać wybierz numer 123 |
_________________
|
|
|
|
|
Conroe91
plus master
Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 532
|
Wysłany: 26-01-2008, 11:52
|
|
|
Skąd to wiadomo? |
|
|
|
|
Józek
light master
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 148
|
Wysłany: 26-01-2008, 12:10 Re: Przerywany sygnał w słuchawce.
|
|
|
Conroe91 napisał/a: | Witam, zauważyłem że gdy podniosę słuchawke mam przerywany sygnał? Czy to normalne? Po jakiejś 50 sekundach nie słychać sygnału ale cały czas można dzwonić. Prosiłbym o wytlumaczenie. |
To jest normalny sygnał przy ustawieniu przekierowania. Jeżeli masz aktywna pocztę głosową , to właśnie masz ustawione przekierowanie na numer poczty głosowej. Po wyłączeniu przekierowania powraca normalny ciągły sygnał. Tak samo jest w tepsie. |
_________________
|
|
|
|
|
Conroe91
plus master
Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 532
|
Wysłany: 26-01-2008, 12:56
|
|
|
Skonfigurowałem pocztę głosową(nagrałem powitanie, swoje imię i nazwisko) nadal jest przerywany sygnał. |
|
|
|
|
budry
plus master
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lis 2004 Posty: 433 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26-01-2008, 19:32
|
|
|
Po połączeniu się z pocztą nr 123 wciśnij 1 odsłuchaj wszystkie wiadomości. |
_________________
|
|
|
|
|
Marek
Moderator
Pomógł: 241 razy Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 7120 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-01-2008, 20:02
|
|
|
Cytat: | Po wyłączeniu przekierowania powraca normalny ciągły sygnał. Tak samo jest w tepsie. | tylko że w odróżnieniu od tepsy tutaj ktoś włączył tą pocztę bez jego wiedzy i zgody a jego niedoszły rozmówca musiał za to zapłacić.
Conroe91, zwyczajnie wyłącz tą pocztę głosową o ile nie jest Ci do czegoś potrzebna a problem zniknie - w dodatku to tylko wkurza ludzi i naraża ich na niepotrzebne koszty (pamiętaj o tym, że za połączenie z pocztą głosową płaci się jak za normalną rozmowę). |
|
|
|
|
Broadband
Klikacz
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 13
|
Wysłany: 13-09-2009, 20:43
|
|
|
Poczta głosowa w UPC jest włączona automatycznie dla każdej usługi telefonicznej.
Ale można ją wyłączyć - napisz maila albo zadzwoń na Infolinię. |
|
|
|
|
|