Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywany sygnał w słuchawce.
Autor Wiadomość
Conroe91 
plus master

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 532
Wysłany: 26-01-2008, 10:22   Przerywany sygnał w słuchawce.

Witam, zauważyłem że gdy podniosę słuchawke mam przerywany sygnał? Czy to normalne? Po jakiejś 50 sekundach nie słychać sygnału ale cały czas można dzwonić. Prosiłbym o wytlumaczenie.
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-01-2008, 11:21   

Masz coś nagrane na automatyczną sekretarkę,żeby odsłuchać wybierz numer 123
_________________
 
  budry
 
Conroe91 
plus master

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 532
Wysłany: 26-01-2008, 11:52   

Skąd to wiadomo?
 
 
Józek 
light master

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 148
Wysłany: 26-01-2008, 12:10   Re: Przerywany sygnał w słuchawce.

Conroe91 napisał/a:
Witam, zauważyłem że gdy podniosę słuchawke mam przerywany sygnał? Czy to normalne? Po jakiejś 50 sekundach nie słychać sygnału ale cały czas można dzwonić. Prosiłbym o wytlumaczenie.


To jest normalny sygnał przy ustawieniu przekierowania. Jeżeli masz aktywna pocztę głosową , to właśnie masz ustawione przekierowanie na numer poczty głosowej. Po wyłączeniu przekierowania powraca normalny ciągły sygnał. Tak samo jest w tepsie.
_________________
 
 
Conroe91 
plus master

Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 532
Wysłany: 26-01-2008, 12:56   

Skonfigurowałem pocztę głosową(nagrałem powitanie, swoje imię i nazwisko) nadal jest przerywany sygnał.
 
 
budry 
plus master


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 433
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-01-2008, 19:32   

Po połączeniu się z pocztą nr 123 wciśnij 1 odsłuchaj wszystkie wiadomości.
_________________
 
  budry
 
Marek 
Moderator



Pomógł: 241 razy
Dołączył: 29 Lis 2004
Posty: 7120
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-01-2008, 20:02   

Cytat:
Po wyłączeniu przekierowania powraca normalny ciągły sygnał. Tak samo jest w tepsie.
tylko że w odróżnieniu od tepsy tutaj ktoś włączył tą pocztę bez jego wiedzy i zgody a jego niedoszły rozmówca musiał za to zapłacić.

Conroe91, zwyczajnie wyłącz tą pocztę głosową o ile nie jest Ci do czegoś potrzebna a problem zniknie - w dodatku to tylko wkurza ludzi i naraża ich na niepotrzebne koszty (pamiętaj o tym, że za połączenie z pocztą głosową płaci się jak za normalną rozmowę).
  marekd@jabberpl.org
 
Broadband 
Klikacz

Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 13
Wysłany: 13-09-2009, 20:43   

Poczta głosowa w UPC jest włączona automatycznie dla każdej usługi telefonicznej.
Ale można ją wyłączyć - napisz maila albo zadzwoń na Infolinię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: