 |
|
|
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
| Autor |
Wiadomość |
Dziku
light master
Dołączył: 23 Cze 2020 Posty: 105
|
Wysłany: 04-11-2025, 18:05
|
|
|
@swat997
Siemka u kogo masz teraz usługi bo szukam czegoś podobnego w tak dobrej cenie ? daj znać jak nie tu to na prv. dzięki |
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1205 Skąd: 3City
|
Wysłany: 04-11-2025, 19:33
|
|
|
| Dziku napisał/a: | @swat997
Siemka u kogo masz teraz usługi | To żadna tajemnica
Orange |
_________________
|
|
|
|
 |
goranj
easy master
Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 41
|
Wysłany: 05-11-2025, 11:23
|
|
|
cześć wszystkim. jestem całkowicie niedoinformowany w kwestii dobrych ofert na tv + internet z UPC lub skądkolwiek. przesyłam swoje aktualne zestawienie. czy ktoś z Was byłby tak dobry i mógł ocenić zakres usług vs cena? oprócz tego mam netlix, skyshowtime, disney - wszystko oddzielnie. najlepiej byłoby to jakoś skonsolidować u obojętnie jakiego operatora i płacić jak najmniej.
a może cena jest w porządku do zakresu?
upc.png
|
 |
| Plik ściągnięto 116 raz(y) 62,28 KB |
|
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1205 Skąd: 3City
|
Wysłany: 05-11-2025, 12:20
|
|
|
| goranj napisał/a: | | cena jest w porządku do zakresu? |
Masz całkiem dobra ofertę na C+ i HBO jak i pakiet exUPC więc jeśli nie zależy Ci na szybszym necie, to ja bym ten pakiet zostawił |
_________________
|
|
|
|
 |
goranj
easy master
Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 41
|
Wysłany: 05-11-2025, 17:47
|
|
|
no i tu jest pies pogrzebany, bo czasem ściągam coś większego na xboxa i przydałby się chociaż 600. nie wiem, czy mam pole manewru w negocjacjach |
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1205 Skąd: 3City
|
Wysłany: 05-11-2025, 18:54
|
|
|
| goranj napisał/a: | no i tu jest pies pogrzebany, bo czasem ściągam coś większego na xboxa i przydałby się chociaż 600. nie wiem, czy mam pole manewru w negocjacjach |
Ależ dlaczego? I tu jest świetne pole do negocjacji
Piszesz rezygnację z usług, nawiązują kontakt, Twoje żądanie to 1Gbps.
Dostajesz, to zostajesz, jeśli nie, to do widzenia.
Będą na pewno marudzić, więc co najmniej 600Mbps dostaniesz.
Masz przecież pełno ofert od konkurencji z 1Gbps.
Na pewno przyklepią |
_________________
|
| |
|
|
|
 |
Neo10
ultra master

Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 785 Skąd: wawa
|
Wysłany: 06-11-2025, 12:40
|
|
|
| swat997 napisał/a: |
Ależ dlaczego? I tu jest świetne pole do negocjacji
Piszesz rezygnację z usług, nawiązują kontakt, Twoje żądanie to 1Gbps.
Dostajesz, to zostajesz, jeśli nie, to do widzenia.
Będą na pewno marudzić, więc co najmniej 600Mbps dostaniesz.
Masz przecież pełno ofert od konkurencji z 1Gbps.
Na pewno przyklepią |
Dokładnie. Też bym tak zrobił. Jedynie trzeba pamiętać aby ton rozmowy to nie było pytanie się o coś tylko stawianie żądania tak w zasadzie aby czuli że chcesz zrezygnować bardziej niż zostać
Ja to kiedyś w UPC nawet w rezygnacji już pisałem na jakich warunkach mogę ewentualnie zostać czyli takie ultimatum, no ale to za czasów jak były tu dostepne regulaminy od innych. . Dodatkowo dobrze przygotować sobie rozmowę w stylu nawet zmyślić sobie co zaoferowała konkurencja że w niewiele lepszej cenie masz to samo ale z szybszym netem i już zdecydowałes że weżmiesz od nich dlatego wysłałeś rezygnację.;) Kiedyś też można było w upc zadzwonić z niby pytaniem gdzie można wysłać rezygnację i odesłać sprzęt i przełączali do działu utrzymania (lub po prostu się dzwoniło na numery do DUK) i się dostawało oferty utrzymaniowe bez wysyłania rezygnacji. stare dobre czasy |
_________________
|
| |
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1205 Skąd: 3City
|
Wysłany: 06-11-2025, 12:58
|
|
|
| Neo10 napisał/a: | stare dobre czasy |
I co najważniejsze ostatecznie obie strony były zadowolone
W obronie abonentów mogę jeszcze dodać, że to oni, czyli UPC, nas tego nauczyli |
_________________
|
|
|
|
 |
goranj
easy master
Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 41
|
Wysłany: 07-11-2025, 08:44
|
|
|
| swat997 napisał/a: |
Ależ dlaczego? I tu jest świetne pole do negocjacji
Piszesz rezygnację z usług, nawiązują kontakt, Twoje żądanie to 1Gbps.
Dostajesz, to zostajesz, jeśli nie, to do widzenia.
Na pewno przyklepią |
no.. ale jeżeli nie przyklepią, to zostaję z niczym i muszę szukać dostawcy na nowo? czy to fake'owe tylko powiedzenie przez telefon, że składam rezygnację? |
|
|
|
 |
grzech1991
plus master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2017 Posty: 466
|
Wysłany: 07-11-2025, 09:07
|
|
|
| wypowiedzenie możesz zawsze wycofać przed jego wejściem w życie, nie ma czegoś takiego jak "fakowe" wypowedzenie, wypowiedzenie zawsze jest skuteczne |
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1205 Skąd: 3City
|
Wysłany: 07-11-2025, 13:26
|
|
|
| goranj napisał/a: | | czy to fake'owe tylko powiedzenie przez telefon, że składam rezygnację? | Aby przystąpić do negocjacji trzeba zawsze złożyć wypowiedzenie na piśmie !
Wtedy dopiero zaczyna się zabawa
A wygrywa ten, który będzie miał silniejsze nerwy
I oczywiście nawet jeden dzień przed można się wycofać.
W Play odpływają klienci, dlatego zawsze oddzwonią, choć na jednym telefonie nie musi się kończyć .... |
_________________
|
|
|
|
 |
Neo10
ultra master

Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 785 Skąd: wawa
|
Wysłany: 07-11-2025, 13:38
|
|
|
| goranj napisał/a: |
czy to fake'owe tylko powiedzenie przez telefon, że składam rezygnację? |
Teraz odkąd jest Play to już ta opcja co pisywałem nie przejdzie niestety aby załatwić bez składania rezygnacji a i nie zawsze się udawało w upc Nie ma też zbytnio dostępnych regulaminów utrzymaniowych aby pisać ultimatum zostaje normalna rezygnacja wyslana przez stronę (nie wiem jak obecnie ale pisało się o odblokowanie na chacie i pojawiaja się opcja wysłania na stronie upc)
No a rezygnacja zawsze ma te 30dni wypowiedzenia przez które możesz w każdej chwili nawet ostatniego dnia ją wycofać. |
_________________
|
|
|
|
 |
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 109
|
Wysłany: 07-11-2025, 13:55
|
|
|
| swat997 napisał/a: | | romeq napisał/a: | | Ktoś się z tym spotkał żeby dostać ofertę utrzymaniową musiał cofnąć wypowiedzenie? 😅 | Zdecydowanie NIE.
Oferta w żadnym razie nigdy nie wiąże niczym konsumenta. To tylko OFERTA, której nie musisz przyjąć.
Jeśli tak niech wskaże dokładnie punkt regulaminu.
Odpisz, że złożysz na niego skargę w Play, a dodatkowo do rzecznika konsumenta UOKIK za nieuczciwe praktyki.
Zresztą ja bym się z taką firmą nie wiązał żadną umową. |
Ale punkt regulaminu na co? Przecież Play nie ma żadnego obowiązku, żeby składać jakąkolwiek ofertę utrzymaniową. Jeśli mają taką regulację, że składają oferty utrzymaniowe tylko tym osobom, które nie mają złożonych wypowiedzeń, to jeśli jesteś nią zainteresowany, to cofasz wypowiedzenie, aby dostać taką ofertę i wtedy sobie decydujesz, czy z niej korzystasz, czy wypowiadasz umowę, albo pozostajesz przy tym, co masz.. Możesz też skorzystać z oferty ogólnej po upływie terminu wypowiedzenia i ewentualnym okresie karencji.
Przecież regulamin reguluje prawa i obowiązki umowne stron, pomiędzy nimi a Klientem, a nie kwestię składania ofert, które są podstawą zawarcia umowy.
W screenie z rozmowy z konsultantem nie widzę, aby w którymkolwiek momencie zostały naruszone prawa Klienta uregulowane umową. Nie ma nic o tym, że zostanie zakłócone świadczenie usług zgodnie z obowiązującą obecnie umową, nie ma nic o tym, że zostało ograniczone prawo do złożenia jej wypowiedzenia, wreszcie nie ma nic o tym, że Klient musi zaakceptować ewentualną ofertę umowy utrzymaniowej. Wręcz przeciwnie. Wynika z niej wprost, że może jej nie zaakceptować i może ponownie wypowiedzieć obowiązującą umowę. Oczywiście może ją też zostawić taka, jaka jest obecnie.
No i Romeq nie pytał o to, czy musi taką ofertę zaakceptować.... |
| |
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1205 Skąd: 3City
|
Wysłany: 07-11-2025, 20:12
|
|
|
| Icek napisał/a: | | Przecież Play nie ma żadnego obowiązku, żeby składać jakąkolwiek ofertę utrzymaniową. |
No ale właśnie Play chce i właśnie składa taką ofertę, w dodatku uzależnia wdrożenie własnej oferty utrzymaniowej od żądania wycofania wypowiedzenia,
do czego, według mnie, nie ma prawa.
Przeczesałem regulamin, według którego Play ma obowiązek stosowania ofert, i niczego takiego nie znalazłem.
Może źle szukałem, dlatego zaproponowałem, aby osoba zainteresowana zwróciła się o wykładnię prawa do operatora.
| Icek napisał/a: | W screenie z rozmowy z konsultantem nie widzę, aby w którymkolwiek momencie zostały naruszone prawa Klienta uregulowane umową. Nie ma nic o tym, że zostanie zakłócone świadczenie usług zgodnie z obowiązującą obecnie umową, nie ma nic o tym, że zostało ograniczone prawo do złożenia jej wypowiedzenia, wreszcie nie ma nic o tym, że Klient musi zaakceptować ewentualną ofertę umowy utrzymaniowej. Wręcz przeciwnie. Wynika z niej wprost, że może jej nie zaakceptować i może ponownie wypowiedzieć obowiązującą umowę. Oczywiście może ją też zostawić taka, jaka jest obecnie.
. | To jest Twoja interpretacja, moja jest zgoła inna.
Gdy przepisy nie są transparentne, lub operator nadużywa swojej pozycji, w spornych sprawach można zgłosić sprawę do rzecznika konsumenta oraz może także wkroczyć UOKiK.
Zbada czy operator nie stosuje nieuczciwych praktyk rynkowych.
Przy czym w mojej ocenie żądanie operatora podlega pod taki zarzut agresywnej praktyki rynkowej, gdzie stosuje niedopuszczalny nacisk ograniczający swobodę wyboru konsumenta lub jego zachowanie względem produktu. Przez takie działanie może powodować podjęcie przez niego decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.
https://archiwum.uokik.gov.pl/nieuczciwe_praktyki_rynkowe.php |
_________________
|
| |
|
|
|
 |
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 109
|
Wysłany: 10-11-2025, 10:32
|
|
|
Ale Play nic nie składa. Przecież nie złożył autorowi posta oferty. Co to znaczy uzależnienie wdrożenia oferty? Albo oferta jest, albo jej nie ma. Jeśli jej nie ma, to jak można ją wdrożyć? Oferta to jest zobowiązanie oferenta do czegoś tam. Jeśli by złożył ofertę, to miałby obowiązek się z niej wywiązać, jeśli Klient by ją zaakceptował. Jeśli oferty nie ma, to nie ma czego wdrażać i nie ma regulaminu, bo nie ma umowy...
Piszesz, że szukałeś przepisu w regulaminie, zgodnie z którym Play miałoby mieś obowiązek stosowania oferty. Każdy ma obowiązek stosowania ofert, które złoży i tego nie reguluje jakiś konkretny regulamin, tylko Kodeks Handlowy. Nie rozumiem za bardzo, co Ty w tym Regulaminie chciałeś odszukać.
Natomiast nikt nikogo nie zmusi do tego, aby miał obowiązek składania komukolwiek jakiejkolwiek oferty i nie może tutaj być żadnej mowy o jakimś nadużyciu pozycji. Oferta utrzymaniowa to jest gest dobrej woli operatora wobec Klienta, gdyż taka umowa ma z reguły warunki korzystniejsze od aktualnej oferty.
Jaki Ty masz niedopuszczalny nacisk na konsumenta? Czym on się ma objawiać? Przecież to Klienta zgłasza się do operatora z prośbą o nową umowę. Może ją otrzymać, jeśli nie będzie miał wypowiedzenia.
Przecież zgodnie z tym, co sugerujesz, wszelakie promocje lojalnościowe na stronach, gdzie lepsze warunki mają Klienci z punktami itp byłyby nielegalne. Taki argument mogli by podnieść ci bez punków. To tak jakbyś domagał się warunków ofertowych dla tych z puntami, tych puntów nie zbierając. Sprzedawca stosują takie promocje też nadużywa swojej pozycji, ponieważ oferuje lepsze warunki Klientom, którzy spełnili jakieś tam warunki?
No i na koniec. Jakie roszczenie przedstawiłbyś u rzecznika konsumenta albo jakiegokolwiek innego podmiotu, zajmującego się ochroną praw konsumenta? Co byś zarzucił? Że nie dostałeś oferty? Jakiej konkretnie? Na jakich warunkach? Przecież na stronie operatora jest oferta przedstawiona. Dlaczego miałbyś dostać lepszą, niż inne osoby? Jakie ta oferta powinna spełniać warunki?
Czy gdyby przedstawiliby Ci ofertę utrzymaniową na takich samych warunkach, jakie są teraz, to byłoby już ok ze strony Play? Zakładam, że nie. Więc jaka by to musiała być oferta, aby nie naruszała praw konsumenta?
Nie ma takiej oferty, bo Play nie ma żadnego obowiązku, aby taką propozycję składać. Jeśli się komuś nie podoba wycofanie wypowiedzenia, to może skorzystać z oferty ogólnej, która jest na stronie internetowej operatora, albo w ogóle zmienić operatora. |
| |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | | Strona wygenerowana w 0,75 sekundy. Zapytań do SQL: 15 | |
 |
|
Grupa
Aktualności:
|
|