Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6
Autor Wiadomość
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 773
Skąd: wawa
Wysłany: 08-06-2025, 12:39   

Kebap12 napisał/a:
No właśnie, dają mi możliwość nie zgodzić się z podwyżką, ale i tak ją muszę płacić mimo że się na nią nie zgadzam...


Ano i to jak dla mnie nie jest dozwolone tylko zwykłe naciąganie z ich strony.
Choć też możliwe że w rezygnacji nie napisałeś bezpośrednio że zrywasz umowę z tego powodu z dniem (tu data kiedy wchodzą nowe ceny) i poszło jak zwykła rezygnacja z okresem wypowiedzenia 30dni no lub po prostu kombinują jak to Play. ;)

Oni nawet mówią aby za dużo nie pisać w rezygnacji ja osobiście i tak swoją wysłałem jako oficjalne pismo w pdf z dokładnym opisem, danymi play, odręcznym podpisem itp no ale u mnie inna sytuacja bo mnie nie objęły podwyżki (chyba głównie z powodu że z 5 razy się dopytywałem kiedy w końcu dostane maila z informacją o podwyżce bo wcześniej informowali że każdego obejmie) więc poszło jako zwykła rezygnacja z 30dniowym wypowiedzeniem.
_________________
  
  neo10
 
Icek 
light master

Dołączył: 10 Cze 2024
Posty: 102
Wysłany: 08-06-2025, 12:49   

swat997 napisał/a:
Kebap12 napisał/a:
założyłem że skoro mogę rozwiązać umowę w związku z tymi zmianami,
bez żadnych kar umownych itp (tak w mailu napisali), to znaczy że mogę to rozwiązać natychmiast
Rozwiązanie umowy zawsze skutkuje okresem wypowiedzenia.


Absolutnie nie zawsze. Musi sprawdzić w swojej umowie. Ale widzę, że Kebab woli smarować puste posty, zamiast zajrzeć w papierki.

Screenshot 2025-06-06 at 17-53-34 Ogolne warunki Umowy Abonenckiej dla indywidualnych Abonentow Uslug multimedialnych.pdf.png
Plik ściągnięto 2240 raz(y) 19,66 KB

  
 
 
swat997 
ultra master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 1149
Skąd: 3City
Wysłany: 09-06-2025, 13:20   

Neo10 napisał/a:

Rozwiązanie umowy tak zawsze jest 30dni ale tu jest inna sytuacja to bardziej zerwanie umowy z powodu zmiany regulaminu/ceny
więc jak dla mnie to też powinno być z dniem kiedy podwyżka wchodzi w życie bez okresu wypowiedzenia.
Fakt, muszą być szczególne przypadki, aby umowa przestała obowiązywać z dniem złożenia wypowiedzenia, np. gdy odstępujemy od niej,
jednakże zazwyczaj jest to 30 dni. Gdy zerwanie umowy ma miejsce z winy operatora, a to zdarza się dość rzadko :D

Icek napisał/a:
Absolutnie nie zawsze. ..
Tak, byłem niezbyt precyzyjny.
_________________
Ostatnio zmieniony przez swat997 09-06-2025, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
akslowka 
easy master

Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 43
Wysłany: 09-06-2025, 18:23   

Icek napisał/a:
akslowka napisał/a:
To ja otrzymałem taką informację:
Kod:
Koszty produkcji wysokiej jakości filmów i seriali rosną, a serwisy i aplikacje, które umożliwiają swobodny dostęp do nich, wymagają ciągłych inwestycji. Dotyczy to także MAX. W związku z tym nastąpił wzrost naszych kosztów związanych z opłatami na rzecz usługodawcy serwisu.
W związku z tym od 1 czerwca 2025 r. zmieni się cena za Państwa pakiet. Od tego dnia za pakiet MAX Standardowy zapłacą Państwo 9.99 zł/mies. [w tym VAT]
Dodatkowo z dniem 30.06.2025 r. w związku z decyzją usługodawcy serwisu wyłączona zostanie funkcjonalność HBO On Demand.


Więc jeżeli płaciłem 4,99zł / miesiąc -> po rabatach 0zł

to rozumiem, że teraz zapłacę 9,99zł / miesiąc - > po rabatach 5zł


Nie, zapłacisz 9,99 pln, tak jak w treści wiadomości. Mi podnieśli z 8,99 na 14,99 pln.


Mam rachunek, czyli jednak informacja o zapłacie 9,99 pln, nie uwzględnia zniżek i finalnie będzie 4.99zł. Dla mnie ok.
  
 
 
Icek 
light master

Dołączył: 10 Cze 2024
Posty: 102
Wysłany: 10-06-2025, 09:58   

Dziwna sprawa. Co to jest ta "kwota wyjściowa" 4,99 PLN, od której dostajesz rabaty? U mnie kwotą wyjściową jest 30 PLN (z 2021 roku) i na początku po rabacie płaciłem 2 PLN, w tamtym roku była podwyżka, a w tym kolejna na 13,99 PLN i w mailu mam info, że będę płacił 13,99 pln i taką kwotę mam na fakturze.

Kiedy w UPC albo Play cena wyjściową za pakiet HBO/Max było 4,99 PLN?

Screenshot 2025-06-10 at 09-58-02 100180559980.pdf.png
Plik ściągnięto 109 raz(y) 62,88 KB

Screenshot 2025-06-10 at 09-57-43 upc_regulamin_promocji_hit_mikolaja_4k_500_2021-1_od20211118.pdf.png
Plik ściągnięto 90 raz(y) 59,16 KB

email.png
Plik ściągnięto 59 raz(y) 18,05 KB

 
 
akslowka 
easy master

Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 43
Wysłany: 10-06-2025, 17:54   

Icek napisał/a:
Dziwna sprawa. Co to jest ta "kwota wyjściowa" 4,99 PLN, od której dostajesz rabaty? U mnie kwotą wyjściową jest 30 PLN (z 2021 roku) i na początku po rabacie płaciłem 2 PLN, w tamtym roku była podwyżka, a w tym kolejna na 13,99 PLN i w mailu mam info, że będę płacił 13,99 pln i taką kwotę mam na fakturze.

Kiedy w UPC albo Play cena wyjściową za pakiet HBO/Max było 4,99 PLN?


Zakładałem, że podwyżka dotyczy wyłącznie pakietu MAX (dawne HBO OD/HBO GO).

ale w zasadzie masz rację pakietu HBO + MAX:

Pakiet Premium HBO HD - 30zł - 26zł = 4zł
MAX standardowy - 4,99zł - 3.99zł = 1zł

teraz nie podnieśli ceny MAX do 9,99zł.

tylko rozbili na:

Pakiet Premium HBO HD - 8,99zł
MAX standardowy - 1zł.

więc dlaczego w informacji napisali o wzroście ceny za MAX Standardowy, a podnieśli Pakiet Premium HBO HD. Kto im pisał tą informację o podwyżce to wprost nadaje się na zgłoszenie do UOKiK lub reklamację, ale wtedy musiałbym zapłacić odrobinę więcej (9,99zł - 3,99zł = 6zł)
  
 
 
seven of nine 
ultra master


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 24 Mar 2008
Posty: 1358
Skąd: Sopot
Wysłany: 13-06-2025, 20:13   

Posłuchajcie, jak to jest z showtime? Przez caly czas miałam normalnie wykupiony owy program. Miałam go u siebie w komputerze i dekoderze play. Postanowiłam przejść do Play. Aktywowałam go przez zakładkę moje usługi.I tu jest coś czego nie rozumiem. Mogę oglądać przez komputer, ale przez dekoder Play już nie mogę : muszę wybrać płatną subskrypcję. Czy ktos może mi powiedzieć o co chodzi? Konsultanci nie potrafią pomoc.
 
 
swat997 
ultra master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 1149
Skąd: 3City
Wysłany: Wczoraj 16:47   

Pytanie do osób, które zrezygnowały z usług UPC/Play:

1. Czy po okresie wypowiedzenia, w momencie odłączenia usług, otrzymaliście informację o tym fakcie?
2. Jak wyglądały Wasze rachunki po tym czasie? Czy był to jeden zbiorczy rachunek czy kilka w następnych miesiącach?
3. Czy po odłączeniu usług macie nadal dostęp do konta UPC/Play?
_________________
 
 
atomix 
chello guru

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 3649
Skąd: Śląsk
Wysłany: Wczoraj 18:00   

1) W dniu odłączenia nie pamiętam czy wpadł jakiś e-mail. Ale wcześniej przyszedł e-mail z informacją o odłączeniu. Ddzień wcześniej był telefon z kuszeniem do grzechu podpisania umowy, ale gdy odmówiłem to Pani przypomniała o odłączeniu usług.
2) Jako, że odłączenie nastąpiło w pierwszej połowie miesiąca, to ostatni rachunek przyszedł za cały miesiąc. Ale po odłączeniu usług zadzwoniłem do nich, by wyliczyli mi ile mam zapłacić za te kilka dni. I tyle zapłaciłem. Oni skorygowali rachunek. I finito. Jedynie później przysłali e-mail, że potwierdzają zwrot sprzętu.
3) Tak, nadal mam dostęp
  
 
 
swat997 
ultra master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 1149
Skąd: 3City
Wysłany: Wczoraj 18:34   

atomix napisał/a:
nadal mam dostęp
Dziękuję za błyskawiczne info ! :-)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 2,03 sekund. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: