 |
|
Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
Neo10
ultra master

Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 773 Skąd: wawa
|
Wysłany: 08-06-2025, 12:39
|
|
|
Kebap12 napisał/a: | No właśnie, dają mi możliwość nie zgodzić się z podwyżką, ale i tak ją muszę płacić mimo że się na nią nie zgadzam... |
Ano i to jak dla mnie nie jest dozwolone tylko zwykłe naciąganie z ich strony.
Choć też możliwe że w rezygnacji nie napisałeś bezpośrednio że zrywasz umowę z tego powodu z dniem (tu data kiedy wchodzą nowe ceny) i poszło jak zwykła rezygnacja z okresem wypowiedzenia 30dni no lub po prostu kombinują jak to Play.
Oni nawet mówią aby za dużo nie pisać w rezygnacji ja osobiście i tak swoją wysłałem jako oficjalne pismo w pdf z dokładnym opisem, danymi play, odręcznym podpisem itp no ale u mnie inna sytuacja bo mnie nie objęły podwyżki (chyba głównie z powodu że z 5 razy się dopytywałem kiedy w końcu dostane maila z informacją o podwyżce bo wcześniej informowali że każdego obejmie) więc poszło jako zwykła rezygnacja z 30dniowym wypowiedzeniem. |
_________________
|
|
|
|
|
 |
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 102
|
Wysłany: 08-06-2025, 12:49
|
|
|
swat997 napisał/a: | Kebap12 napisał/a: | założyłem że skoro mogę rozwiązać umowę w związku z tymi zmianami,
bez żadnych kar umownych itp (tak w mailu napisali), to znaczy że mogę to rozwiązać natychmiast | Rozwiązanie umowy zawsze skutkuje okresem wypowiedzenia. |
Absolutnie nie zawsze. Musi sprawdzić w swojej umowie. Ale widzę, że Kebab woli smarować puste posty, zamiast zajrzeć w papierki.
Screenshot 2025-06-06 at 17-53-34 Ogolne warunki Umowy Abonenckiej dla indywidualnych Abonentow Uslug multimedialnych.pdf.png
|
 |
Plik ściągnięto 2240 raz(y) 19,66 KB |
|
|
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1149 Skąd: 3City
|
Wysłany: 09-06-2025, 13:20
|
|
|
Neo10 napisał/a: |
Rozwiązanie umowy tak zawsze jest 30dni ale tu jest inna sytuacja to bardziej zerwanie umowy z powodu zmiany regulaminu/ceny
więc jak dla mnie to też powinno być z dniem kiedy podwyżka wchodzi w życie bez okresu wypowiedzenia.
| Fakt, muszą być szczególne przypadki, aby umowa przestała obowiązywać z dniem złożenia wypowiedzenia, np. gdy odstępujemy od niej,
jednakże zazwyczaj jest to 30 dni. Gdy zerwanie umowy ma miejsce z winy operatora, a to zdarza się dość rzadko
Icek napisał/a: | Absolutnie nie zawsze. .. | Tak, byłem niezbyt precyzyjny. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez swat997 09-06-2025, 13:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
akslowka
easy master
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 43
|
Wysłany: 09-06-2025, 18:23
|
|
|
Icek napisał/a: | akslowka napisał/a: | To ja otrzymałem taką informację:
Kod: | Koszty produkcji wysokiej jakości filmów i seriali rosną, a serwisy i aplikacje, które umożliwiają swobodny dostęp do nich, wymagają ciągłych inwestycji. Dotyczy to także MAX. W związku z tym nastąpił wzrost naszych kosztów związanych z opłatami na rzecz usługodawcy serwisu.
W związku z tym od 1 czerwca 2025 r. zmieni się cena za Państwa pakiet. Od tego dnia za pakiet MAX Standardowy zapłacą Państwo 9.99 zł/mies. [w tym VAT]
Dodatkowo z dniem 30.06.2025 r. w związku z decyzją usługodawcy serwisu wyłączona zostanie funkcjonalność HBO On Demand. |
Więc jeżeli płaciłem 4,99zł / miesiąc -> po rabatach 0zł
to rozumiem, że teraz zapłacę 9,99zł / miesiąc - > po rabatach 5zł |
Nie, zapłacisz 9,99 pln, tak jak w treści wiadomości. Mi podnieśli z 8,99 na 14,99 pln. |
Mam rachunek, czyli jednak informacja o zapłacie 9,99 pln, nie uwzględnia zniżek i finalnie będzie 4.99zł. Dla mnie ok. |
|
|
|
|
 |
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 102
|
Wysłany: 10-06-2025, 09:58
|
|
|
Dziwna sprawa. Co to jest ta "kwota wyjściowa" 4,99 PLN, od której dostajesz rabaty? U mnie kwotą wyjściową jest 30 PLN (z 2021 roku) i na początku po rabacie płaciłem 2 PLN, w tamtym roku była podwyżka, a w tym kolejna na 13,99 PLN i w mailu mam info, że będę płacił 13,99 pln i taką kwotę mam na fakturze.
Kiedy w UPC albo Play cena wyjściową za pakiet HBO/Max było 4,99 PLN?
Screenshot 2025-06-10 at 09-58-02 100180559980.pdf.png
|
 |
Plik ściągnięto 109 raz(y) 62,88 KB |
Screenshot 2025-06-10 at 09-57-43 upc_regulamin_promocji_hit_mikolaja_4k_500_2021-1_od20211118.pdf.png
|
 |
Plik ściągnięto 90 raz(y) 59,16 KB |
email.png
|
 |
Plik ściągnięto 59 raz(y) 18,05 KB |
|
|
|
|
 |
akslowka
easy master
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 43
|
Wysłany: 10-06-2025, 17:54
|
|
|
Icek napisał/a: | Dziwna sprawa. Co to jest ta "kwota wyjściowa" 4,99 PLN, od której dostajesz rabaty? U mnie kwotą wyjściową jest 30 PLN (z 2021 roku) i na początku po rabacie płaciłem 2 PLN, w tamtym roku była podwyżka, a w tym kolejna na 13,99 PLN i w mailu mam info, że będę płacił 13,99 pln i taką kwotę mam na fakturze.
Kiedy w UPC albo Play cena wyjściową za pakiet HBO/Max było 4,99 PLN? |
Zakładałem, że podwyżka dotyczy wyłącznie pakietu MAX (dawne HBO OD/HBO GO).
ale w zasadzie masz rację pakietu HBO + MAX:
Pakiet Premium HBO HD - 30zł - 26zł = 4zł
MAX standardowy - 4,99zł - 3.99zł = 1zł
teraz nie podnieśli ceny MAX do 9,99zł.
tylko rozbili na:
Pakiet Premium HBO HD - 8,99zł
MAX standardowy - 1zł.
więc dlaczego w informacji napisali o wzroście ceny za MAX Standardowy, a podnieśli Pakiet Premium HBO HD. Kto im pisał tą informację o podwyżce to wprost nadaje się na zgłoszenie do UOKiK lub reklamację, ale wtedy musiałbym zapłacić odrobinę więcej (9,99zł - 3,99zł = 6zł) |
|
|
|
|
 |
seven of nine
ultra master

Pomogła: 4 razy Dołączyła: 24 Mar 2008 Posty: 1358 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 13-06-2025, 20:13
|
|
|
Posłuchajcie, jak to jest z showtime? Przez caly czas miałam normalnie wykupiony owy program. Miałam go u siebie w komputerze i dekoderze play. Postanowiłam przejść do Play. Aktywowałam go przez zakładkę moje usługi.I tu jest coś czego nie rozumiem. Mogę oglądać przez komputer, ale przez dekoder Play już nie mogę : muszę wybrać płatną subskrypcję. Czy ktos może mi powiedzieć o co chodzi? Konsultanci nie potrafią pomoc. |
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1149 Skąd: 3City
|
Wysłany: Wczoraj 16:47
|
|
|
Pytanie do osób, które zrezygnowały z usług UPC/Play:
1. Czy po okresie wypowiedzenia, w momencie odłączenia usług, otrzymaliście informację o tym fakcie?
2. Jak wyglądały Wasze rachunki po tym czasie? Czy był to jeden zbiorczy rachunek czy kilka w następnych miesiącach?
3. Czy po odłączeniu usług macie nadal dostęp do konta UPC/Play? |
_________________
|
|
|
|
 |
atomix
chello guru
Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Gru 2005 Posty: 3649 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wczoraj 18:00
|
|
|
1) W dniu odłączenia nie pamiętam czy wpadł jakiś e-mail. Ale wcześniej przyszedł e-mail z informacją o odłączeniu. Ddzień wcześniej był telefon z kuszeniem do grzechu podpisania umowy, ale gdy odmówiłem to Pani przypomniała o odłączeniu usług.
2) Jako, że odłączenie nastąpiło w pierwszej połowie miesiąca, to ostatni rachunek przyszedł za cały miesiąc. Ale po odłączeniu usług zadzwoniłem do nich, by wyliczyli mi ile mam zapłacić za te kilka dni. I tyle zapłaciłem. Oni skorygowali rachunek. I finito. Jedynie później przysłali e-mail, że potwierdzają zwrot sprzętu.
3) Tak, nadal mam dostęp |
|
|
|
|
 |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 1149 Skąd: 3City
|
Wysłany: Wczoraj 18:34
|
|
|
atomix napisał/a: | nadal mam dostęp | Dziękuję za błyskawiczne info ! |
_________________
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 2,03 sekund. Zapytań do SQL: 16 | |
 |
|
Grupa
Aktualności:
|
|