 |
|
Netia |
Autor |
Wiadomość |
SuperGod
ultra master

Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Gru 2021 Posty: 834
|
Wysłany: 05-04-2025, 07:01
|
|
|
To co pokazałeś nie wygląda dobrze
Ten drugi hop ma za wysoką latencję. 25 ms? WTF
Kolejne pingi są w normie, więc routing nie kuleje.
Porównałem to sobie z różnymi BSA na których jest Netia, wyjściowa latencja to typowo 7-10 dla HFC, podobnie jak na UPC.
Coś poszło nie tak, to nie jest normalne, ani u żadnego innego Operatora byś miał taką początkową latencje.
Bardzo dziwna sprawa, na pewno nadająca się do dalszego wyjaśnienia. |
_________________
|
|
|
|
 |
Pielgrzym
light master

Dołączył: 08 Paź 2018 Posty: 109 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-04-2025, 09:26
|
|
|
A no... i będzie mi jeden z drugim "specjalista" na infolinii mówił, że w normie xD Jakie w normie jak przełączę na UPC i mam 8ms... ehh... Zaznaczam, że zrobiona reklamacja i kontakt z działu technicznego po kilku godzinach. Szkoda, że z technikami to oni mają mało wspólnego.
No nie będę się użerać z nimi. Szkoda zdrowia. |
_________________
|
|
|
|
 |
ratatam
light master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Mar 2021 Posty: 105
|
Wysłany: 05-04-2025, 12:18
|
|
|
1. Narzut technologoczny HFC - powiedzmy max 10ms
2. Jeśli masz netie HFC (ale jak wywnioskowałem na kablach po UPC - czyli PŚO) to wszystko zależy gdzie jest też punkt styku PŚO-netia - tutaj może być dodatkowe opóźnienie. Im dalej od ciebie tym gorzej. Jest też ewentualność, że jest to jakiś bład konfiguracyjny PŚO-netia i kierują ruch nieoptymalnie.
Kiedyś w odwiecznych czasach neostrady byłem kierowany do dalszego BRASa niz to być powinno, po zgłoszeniu to poprawili. |
|
|
|
 |
SuperGod
ultra master

Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Gru 2021 Posty: 834
|
Wysłany: 06-04-2025, 01:38
|
|
|
Obstawiam gdzieś nieoptymalny styk/ruch pśo<->netia
Dlatego zawszę mówię, że jak nie leży ostatnia mila, to będzie dobrze działać, u niego akurat kupa.
Szkoda, bo widać, że routing miał dobry. |
_________________
|
|
|
|
 |
matek3265
plus master
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 404
|
Wysłany: 14-04-2025, 12:08
|
|
|
Odkąd mam netię jestem bardzo zadowolony z ich usług jednak w ostatnim czasie problem jest z goła inny. O ile dekoder Evobox 4K jest naprawdę sprawny i szybki i ogólnie zastrzeżeń co do usługi telewizyjnej nie mam o tyle wersja softu Graphyne 2.0.3. wgrana niedawno zdaje się nie być pozbawiona wad, otóż przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera powoduje usunięcie logotypów stacji z EPG, w ich miejscu pojawiają się jedynie pierwsze litery nazw kanałów. Ponowna próba resety a nawet (co ciekawe) wymiana dekodera na nowy nie likwiduje problemów, nawet w nowym dekoderze po wymianie logotypów nadal nie ma. Dział techniczny proponuje wymianę sprzętu a problem leży bardziej po stronie oprogramowania. Ogólnie jednak przy zgłoszeniu slychać zdziwienie działu technicznego, poza zdziwieniem i wymianą sprzętu nic. |
|
|
|
 |
mmarti
light master
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 126 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-04-2025, 13:54
|
|
|
matek3265 napisał/a: | Odkąd mam netię jestem bardzo zadowolony z ich usług jednak w ostatnim czasie problem jest z goła inny. O ile dekoder Evobox 4K jest naprawdę sprawny i szybki i ogólnie zastrzeżeń co do usługi telewizyjnej nie mam o tyle wersja softu Graphyne 2.0.3. wgrana niedawno zdaje się nie być pozbawiona wad, otóż przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera powoduje usunięcie logotypów stacji z EPG, w ich miejscu pojawiają się jedynie pierwsze litery nazw kanałów. Ponowna próba resety a nawet (co ciekawe) wymiana dekodera na nowy nie likwiduje problemów, nawet w nowym dekoderze po wymianie logotypów nadal nie ma. Dział techniczny proponuje wymianę sprzętu a problem leży bardziej po stronie oprogramowania. Ogólnie jednak przy zgłoszeniu slychać zdziwienie działu technicznego, poza zdziwieniem i wymianą sprzętu nic. |
Mam to samo od czasu resetu do ustawień fabrycznych dekodera EVO 4K. Ponad brak logo stacji, mam też czasem zupełnie puste EPG.
Dział techniczny powiedział, że po resecie urządzenia, zostałem przepięty na nową infrastrukturę serwerową stąd ta niedogodność. Niestety nic z tym nie zrobili - a trwa to już ponad tydzień, wiec poszła reklamacja.
Generalnie to mam wrażenie, że ta usługa jakiś eksperyment, bo u mnie co chwile jakieś problemy. Jak nie EPG, logotypy to ciągłe spadki jakości - tak jakbym oglądał obraz 480p. |
_________________
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. | Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13 | |
 |
|
Grupa
Aktualności:
|
|