Wypowiedzenie umowy orange |
Autor |
Wiadomość |
ratatam
light master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Mar 2021 Posty: 105
|
Wysłany: 27-03-2025, 15:30
|
|
|
Skąd wiesz gdzie jest problem,?? Podałem dosyć problematyczny przykład z jakim ktoś się zmagał.
Niech gosć zrobi monitoring, diagnostyke u siebie. Jeśli stwierdzi, ze problem nie jest u niego to zgłasza podpierając się jakimiś dowodami. |
|
|
|
 |
Orion
plus master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 653 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2025, 16:32
|
|
|
Jeśli do tej pory ktoś sam nie potrafi udowodnić w profesjonalny sposób operatorowi gdzie jest problem, to chyba jasne, że powinien skorzystać z pomocy kogoś kto zawodowo zajmuje się administracją sieci ip.
Lamerski argumenty większość inżynierów spuszcza do kanału. |
Ostatnio zmieniony przez Orion 27-03-2025, 17:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ratatam
light master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Mar 2021 Posty: 105
|
Wysłany: 27-03-2025, 16:44
|
|
|
Może i gość nie za bardzo się zna dlatego tu pewnie pisze.
Ale jakbys nielamersko zgłosił problem, który był opisywany na podlinkowanym przeze mnie telko? |
|
|
|
 |
Orion
plus master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 653 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2025, 17:06
|
|
|
Najpierw trzeba zebrać argumenty.Z dotychczasowej wypowiedzi widać, że jest zafiksowany tylko na problem poza lokalem i do tego chce wypowiedzenia umowy.Zainteresowany musi sam chcieć dać sobie pomóc.
Problem jest w tym, że teraz każdy jest youtubowym ekspertem od sieci ip. Nawet jeśli pół roku temu smażył frytki w knajpie nad morzem.
Powodów opisanej sytuacji może być wiele, od fizycznie uszkodzonego patchcordu FO albo kabla po trasie do uszkodzonego ONT lub zasilacza itp.
Błędy na warstwie fizycznej FO często tak się objawiają jak opisuje użytkownik. |
|
|
|
 |
Jaddy
Klikacz
Dołączył: 13 Mar 2025 Posty: 18
|
Wysłany: 28-03-2025, 10:40
|
|
|
Gdybym był zainteresowany naprawieniem problemu to bym napisał, że mam problem, napisałem, że szukam prawnych sposobów na rozwiązanie umowy z orange bez ponoszenia dodatkowych kosztów, tyle i tylko tyle. Problem z netem jest od kilku miesięcy, była masa zgłoszeń i reklamacji, technicy wszystko sprawdzali kilka razy i niby wszystko w porządku, ale w porządku nie jest. Z lokalnym dostawcą idzie dogadać się bez problemu, a z takim molochem jak Orange to człowiek jest tylko cyferką. Mają klientów w głębokim poważaniu. Wiem tylko jedno, nigdy więcej z nimi nie podpiszę umowy na nic, nawet gdyby była najlepsza na świecie. Stracili szacunek i zaufanie bezpowrotnie. |
|
|
|
 |
ratatam
light master
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Mar 2021 Posty: 105
|
Wysłany: 28-03-2025, 11:37
|
|
|
Zafiksowałeś sie na rozwiązaniu umowy, a rozwiązac zapewne nie możesz, bo zgloszenia techniczne masz rozwiazywane i wg nich działa.
Wg mnie musisz bardzo dokładnie udokumentować problemy, które obserwujesz i zglaszac reklamacje i domaagac się dodatkowo rozwiazania umowy w przypadku braku mozliwosci naprawienia problemów. Bo tylko w takim wypadku z winy operatora jeśli się na to zgodzi będziesz mół zakończyć współpracę bezkosztowo. |
|
|
|
 |
-Zuzia
plus master

Pomogła: 10 razy Dołączyła: 27 Paź 2020 Posty: 646
|
Wysłany: 28-03-2025, 14:17 Re: Wypowiedzenie umowy orange
|
|
|
Jaddy napisał/a: | Kontaktowałem się z rzecznikiem praw konsumenta to odesłał mnie do UKE. Do UKE wysłałem zapytanie to już 3 tygodnie bez odpowiedzi. | Ponieważ UKE zwraca się do operatora z żądaniem wyjaśnień i uzasadnieniem na piśmie więc to trochę trwa zanim dostaniesz odpowiedź. |
_________________
|
|
|
|
 |
Orion
plus master
Pomógł: 20 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 653 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2025, 21:24
|
|
|
Jaddy napisał/a: | Gdybym był zainteresowany naprawieniem problemu to bym napisał, że mam problem, napisałem, że szukam prawnych sposobów na rozwiązanie umowy z orange bez ponoszenia dodatkowych kosztów, tyle i tylko tyle. |
Nie to forum idź do prawników.
Jeszce w ramach refleksji polecam ten post https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=247848#247848 |
|
|
|
 |
|