Pogaduchy o ofercie/promocjach w PLAY (UPC) - część 6 |
Autor |
Wiadomość |
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 895 Skąd: 3City
|
Wysłany: 08-01-2025, 09:00
|
|
|
U mnie mija już prawie rok gdy jestem na bezterminówce i ani razu nikt nie zadzwonił |
_________________
|
|
|
|
|
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 70
|
Wysłany: 08-01-2025, 13:36
|
|
|
kosher napisał/a: | Rostoff napisał/a:
"A mnie przed świętami rozbawili
Telefon z UPC z propozycją umowa na 24 miesiące i to co teraz mam tylko ze 20 zł drożej
W tej chwili jestem na bezterminowej od listopada 2024
Jak się spytałem co mogą mi zaoferować po zlożeniu wypowiedzenia i przejścia na PLAY to się dowiedziałem ze będzie mnie obowiązywał miesiąc karencji i będę przez miesiąc bez jakichkolwiek usług UPC
Chyba czas najwyższy spojrzeć na konkurencje co oferuje"
U mnie identycznie. Mam Hit Mikołaja na umowie bezterminowej a oni dzwonią pod koniec roku i namawiają mnie na umowę 24-mce i za te same usługi tv+internet kilkadziesiąt złotych drożej. Z choinki się urwali w tym Playu. Aaaa jak odmówiłem to mnie jeszcze straszyła konsultantka, że mi odłączą usługi Coraz trudniej być klientem UPC w Playu. |
Nie namawiają Cię na umowę na 24-miesiące, tylko na umowę bezterminową, ale z 24-miesięcznym okresem zobowiązania. Hit Mikołajka, który też mam, również od początku był bezterminówką, również z 24-miesięcznym okresem zobowiązania na wszystkie usługi.
Cały myk leży w okresie zobowiązania, gdyż dla nich jest niekorzystne, jeśli komuś się ten okres skończył. Na takim dealem z nimi można się zastanawiać, ale tylko i wyłącznie wtedy, jeśli za Twoją zgodę na nowy okres zobowiązania oni dadzą coś w zamian, a nie na odwrót. W przeciwnym wypadku siedzisz i oglądasz i nic Ci nie mogą odłączyć. Numer "na odłączenie" albo "może przedłużymy starą umowę" to ich tandetne, ale jednak skuteczne triki, bo się ludzie najzwyklej w świecie łapią... |
|
|
|
|
|
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 895 Skąd: 3City
|
Wysłany: 08-01-2025, 19:58
|
|
|
To taki chwyt marketingowy z tą ich umową bezterminową, gdyż ostatecznie wychodzi na to samo, czyli aby mieć dostęp do konkretnych usług,
trzeba płacić przez określony, czytaj wymuszony okres czasu;12 lub 24 miesiące.
UPC to zaczął, a Play kontynuuje.
Co z tego, że jest się na umowie bezterminowej, jeśli zerwanie zobowiązania, przynajmniej w początkowym okresie, i tak wiązałoby się z ogromną karą? |
_________________
|
|
|
|
|
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 70
|
Wysłany: 09-01-2025, 12:01
|
|
|
Oczywiście, że chwyt marketingowy i wykorzystywanie nieświadomości Klientów. Wydzwaniają, sugerując, że coś trzeba przedłużyć, że coś się kończy, albo nawet już skończyło i ludzie się łapią i zmieniają swoje obowiązujące umowy, gdzie często jedynymi zmianami są wyższa cena i....nowy okres zobowiązania. |
|
|
|
|
Ksiaze
easy master
Dołączył: 10 Gru 2022 Posty: 35
|
Wysłany: 11-01-2025, 04:11
|
|
|
Witajcie czy ktoś ma mulitroom od play te dekodey play box tv i router. Jak u was działają kanały?. Czy też bywa u was że jednego dnia działa kanał nova tv a później kodowana a, nastepnego dnia odkodowana , albo eska extra czy to jest typowe dzialanie w play? |
_________________
|
|
|
|
|
pawel1984lbn
easy master
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 32 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 11-01-2025, 13:39
|
|
|
Witajcie. Jestem obecnie od kilku lat na umowie bezterminowej oraz posiadam Internet 300Mb\s i TV MAX - płacę za to wszystko 65,98zł.
Mój Connect Box ostatnio niedomaga, często się resetuje, itp.
Czy jest szansa na wymianę modemu bez opcji migracji do PLAY.
Wszyscy konsultanci twierdzą, że nie ma takiej opcji i jest konieczna migracja - proponują lojalkę na 2 lata w kwocie 80zł, proponując Connect Boxa w "nowszej wersji" oraz ich świetny dekoder PLAY BOX TV. |
|
|
|
|
|
Ksiaze
easy master
Dołączył: 10 Gru 2022 Posty: 35
|
Wysłany: 11-01-2025, 20:58
|
|
|
Hej pawel1984lbn zadzwoń do działu utrzymania klienta i tam ci wymienią router bo obsługa klienta to wielka lipa. |
_________________
|
|
|
|
|
pawel1984lbn
easy master
Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 32 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-01-2025, 10:11
|
|
|
PLAY ma w ogóle coś takiego jak "utrzymanie klienta" , w UPC było. Dzwonić pod 813813813? |
|
|
|
|
Ksiaze
easy master
Dołączył: 10 Gru 2022 Posty: 35
|
Wysłany: 12-01-2025, 18:04
|
|
|
Dzwoń pawel1984lbn na ten numer 324949548 tam się dogadasz. |
_________________
|
|
|
|
|
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 895 Skąd: 3City
|
Wysłany: 13-01-2025, 12:13
|
|
|
Poprzednio DUK UPC to był nr 32 4949930.
32 4949548 to jest faktycznie stary nr do UPC, nie Play.
Można próbować, póki jeszcze łączą.
Tylko obawiam się że oferty już nie mają, a jedynie załatwiają sprawy związane z UPC. |
_________________
|
|
|
|
|
|
snow.leopard
easy master
Dołączył: 31 Paź 2017 Posty: 31
|
Wysłany: 13-01-2025, 16:08
|
|
|
swat997 napisał/a: | Poprzednio DUK UPC to był nr 32 4949930.
32 4949548 to jest faktycznie stary nr do UPC, nie Play.
Można próbować, póki jeszcze łączą.
Tylko obawiam się że oferty już nie mają, a jedynie załatwiają sprawy związane z UPC. |
Jeśli ktoś ma dalej umowę z "UPC" to dzwońcie na ten numer i prosto z mostu proście o przedłużenie umowy na kolejne 2 lata (nawet jak trwa jeszcze zobowiązanie). Bez problemu przedłużyłem obecne oferty o 24m na starych warunkach - dość długo się czeka ale myślę że warto. |
|
|
|
|
boniunio
light master
Dołączył: 19 Sty 2016 Posty: 89 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-01-2025, 19:16
|
|
|
Witam, Obecnie jestem na bezterminówce w UPC i posiadam Net 600mb/s oraz najwyższy pakiet TV za co płacę 110zł. Chciałbym zejść z kosztów i mieć mniejszy pakiet TV ale zostawić obecną szybkość internetu więc mam do Was pytanie czy wiecie może za ile obecnie można wynegocjować internet 600mb oraz średni pakiet TV ( Przepraszam ale po tym połączeniu z Play nie wiem nawet jakie obecnie są pakiety ) ?
Z góry dzięki za sugestie i pomoc |
_________________
|
|
|
|
|
swat997
ultra master
Dołączył: 22 Lis 2014 Posty: 895 Skąd: 3City
|
Wysłany: 14-01-2025, 09:37
|
|
|
snow.leopard napisał/a: | Bez problemu przedłużyłem obecne oferty o 24m na starych warunkach - dość długo się czeka ale myślę że warto. | Zastanawiam się jaki jest cel przedłużania umowy z Play na kolejne 2 lata, na tych samych warunkach?
boniunio napisał/a: | czy wiecie może za ile obecnie można wynegocjować internet 600mb oraz średni pakiet TV | Dzwoń najlepiej na 32 4949548 gdyż konsultanci Play mają tak wielki rozrzut swoich ofert, że nie ma prostej wykładni co da się uzyskać. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Thoms23
Klikacz
Dołączył: 06 Sty 2025 Posty: 5 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-01-2025, 12:37
|
|
|
Czy dzwonili do kogoś z was z numeru "530174715"? Podobno z Play, ale bardzo podejrzanie rozmawiają, nie mają pełnych danych, a jak zostali zapytani o numer telefonu (nie ten na który dzwonili), który mam w Play to się rozłączyli.
Wygląda jak oszustwo. |
|
|
|
|
Icek
light master
Dołączył: 10 Cze 2024 Posty: 70
|
Wysłany: 14-01-2025, 13:39
|
|
|
snow.leopard napisał/a: | swat997 napisał/a: | Poprzednio DUK UPC to był nr 32 4949930.
32 4949548 to jest faktycznie stary nr do UPC, nie Play.
Można próbować, póki jeszcze łączą.
Tylko obawiam się że oferty już nie mają, a jedynie załatwiają sprawy związane z UPC. |
Jeśli ktoś ma dalej umowę z "UPC" to dzwońcie na ten numer i prosto z mostu proście o przedłużenie umowy na kolejne 2 lata (nawet jak trwa jeszcze zobowiązanie). Bez problemu przedłużyłem obecne oferty o 24m na starych warunkach - dość długo się czeka ale myślę że warto. |
Bez urazy, ale nic głupszego zrobić nie mogłeś. Sam wystawiłeś im na tacy to, o co oni zabiegają licznym telefonami, straszeniem i dziwnymi zagraniami, które nadają się tylko i wyłącznie do UOKiK. Nie ma to jak zmigrować Klienta, otrzymać od niego "lojalkę" za darmo i to na jego wniosek. |
|
|
|
|
|
|