Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje UPC
Autor Wiadomość
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 634
Wysłany: 13-06-2024, 01:40   

Taki komunikat mam na moje.upc.pl ale na razie loguję się normalnie.
Cytat:
Już wkrótce zmienimy sposób logowania
Do logowania będą potrzebne:
Numer klienta – znajdziesz go na stronie głównej
PESEL
numer telefonu, na który otrzymasz kod SMS
_________________
  -Zuzia
 
ratatam 
easy master

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Mar 2021
Posty: 45
Wysłany: 13-06-2024, 08:22   

wymuszenie aktualności baz danych, w szczególności numerów, co by mogli nas nękać
 
 
-Zuzia 
plus master


Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 27 Paź 2020
Posty: 634
Wysłany: 13-06-2024, 13:12   

Vectra rozsyła podobną informację, też mają chrapkę na bazę aktualnych numerów. Trzeba chyba kupić prepaida, żeby w porę zapobiec nękaniu.
_________________
  -Zuzia
 
klocorek 
light master

Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 107
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-10-2024, 18:21   

Właśnie zalogowałem się do moje.upc i zonk. Nie ma podłączonych usług, faktur. Można tylko odłączyć umowę (cokolwiek to znaczy) i zmienić dane logowania. U Was też tak jest?
 
 
Neo10 
ultra master


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 739
Skąd: wawa
Wysłany: 01-10-2024, 18:32   

klocorek napisał/a:
Właśnie zalogowałem się do moje.upc i zonk. Nie ma podłączonych usług, faktur. Można tylko odłączyć umowę (cokolwiek to znaczy) i zmienić dane logowania. U Was też tak jest?


Może spróbuj w oknie incognito. Ja od 2 miesięcy się inaczej nie mogę zalogować bo puste wszystko :/
_________________
  neo10
 
piotrofan 
Klikacz

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 12
Wysłany: 10-10-2024, 18:54   

klocorek napisał/a:
Właśnie zalogowałem się do moje.upc i zonk. Nie ma podłączonych usług, faktur. Można tylko odłączyć umowę (cokolwiek to znaczy) i zmienić dane logowania. U Was też tak jest?

Zaistaluj aplikacje tam jest.
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1685
Wysłany: 12-10-2024, 15:34   

piotrofan napisał/a:
klocorek napisał/a:
Właśnie zalogowałem się do moje.upc i zonk. Nie ma podłączonych usług, faktur. Można tylko odłączyć umowę (cokolwiek to znaczy) i zmienić dane logowania. U Was też tak jest?

Zaistaluj aplikacje tam jest.

Byli abonenci nie mają możliwości zalogowania do aplikacji
_________________
  ogromny
 
Ste1 
easy master

Dołączyła: 28 Paź 2022
Posty: 37
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-10-2024, 19:18   

ogromny napisał/a:
piotrofan napisał/a:
klocorek napisał/a:
Właśnie zalogowałem się do moje.upc i zonk. Nie ma podłączonych usług, faktur. Można tylko odłączyć umowę (cokolwiek to znaczy) i zmienić dane logowania. U Was też tak jest?

Zaistaluj aplikacje tam jest.

Byli abonenci nie mają możliwości zalogowania do aplikacji


Spróbuj zalogować się na tej stronie.
https://login.play.pl/auth/realms/mysrv/protocol/openid-connect/auth?client_id=mojeuslugi&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmojeuslugi.play.pl%2Fdla-ciebie&state=5efecba4-784c-4b50-8eb9-28ef4c868fd3&response_mode=fragment&response_type=code&scope=openid%20offline_access&nonce=1c6d2366-2db3-4f1e-84cf-7c67639cf70d

Nie wiem dlaczego taki długi link.
Ja też miałam ten sam problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: