Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak Play dba o klientów
Autor Wiadomość
Marsallah 
classic master

Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 154
Skąd: W-wa
Wysłany: 27-08-2024, 12:36   Re: Jak Play dba o klientów

Diablo_AS napisał/a:
No Pani Bąk jest niesamowita, mi złożyła w lipcu ofertę migracji z UPC do PLAY. Oferując TV max, multiroom, internet 600, HBO i te dodatki jak filmobox i inne za 125 zł. Umówiła montera na następny dzień i na tym koniec. Nie zjawił się monter a w systemie widnieje jedynie że była rozmowa. Nic straconego, umowę z UPC mam do stycznia ale napisałem do nich. W odpowiedzi otrzymałem ich rozwiązanie czyli mianowicie "postaramy się więcej nie postąpić tak"
Ani przepraszam, nic. Zadzwonili że tej oferty nie ma ale mogą mi dać za 170 zł taką samą :-)

Haha, czyli nie tylko mnie tak załatwiła - to w sumie wygląda na świadome działanie. Play to się przecież opłaca, bo nie biorą za nic odpowiedzialności...

SuperGod napisał/a:
Mając Netie pod ręką w pobliżu (mówię o necie) nawet bym nie popatrzył na PLAY, zresztą nigdy bym tego nie zrobił.
Żadne oszczędności nie są tego warte, by użerać się z PLAY

Jakbym wiedział, że tak się to skończy...Play przejął UPC, które miałem od lat, więc tak było najprościej. Nie miałem pojęcia, że Play to taki syf.

ogromny napisał/a:
Marsallah, Wystarczyło by tylko tyle by komuś się chciało przepisać dekoder do umowy i było by ok. Wychodzi na to, że mają za dużo klientów i mają to gdzieś.

Ano właśnie - niepojęte wydawało mi się, że przy takiej cyfryzacji nie ma możliwości przyporządkowania tego sprzętu do mojego konta, a odpięcia od niego innego.
Ostatnio zmieniony przez Rafal 07-09-2024, 15:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
piter7790 
light master

Dołączył: 22 Lip 2020
Posty: 111
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-08-2024, 09:25   

Na szczęście u mnie od jakiegoś czasu net od UPC - Play działa ok - rzadko kiedy jakieś przerwy.Wcześniej np.gdy miałem podłączony kabel koncentryczny pod oba Boxy od Play(działają też na nich darmowe kanały od UPC ),to mi często wywalało net.Co do Netii u mnie na osiedlu od pewnego czasu mam możliwość skorzystania po przejęciu przez nich osiedlowego operatora - wcześniej tylko na części osiedla mieli zasięg,chociaż szykuje się już przejęcie kolejnego osiedlowego operatora przez Multimedia2 - widać więksi coraz bardziej pochłaniają mniejszych .
_________________
 
 
Poltek 
light master


Dołączył: 06 Lut 2014
Posty: 56
Wysłany: 05-09-2024, 06:28   

Witajcie mam problem zrobiłem cesję umowy z mojego Taty na siebie umowa była w UPC Tv+Internet i 4 numery komórkowe. Problem jest taki że 3 numery działają po przeniesieniu a jeden mój numer nie działa od 3 dni dzwonię piszę do nich i to nic nie daje co mam zrobić ?? Ta firma to jest Syf jakiego mało nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego tak jest i kiedy włączą mi telefon.Co mam zrobić w takiej sytuacji?
 
 
SuperGod 
classic master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Gru 2021
Posty: 286
Wysłany: 05-09-2024, 12:19   

To ja z innej beczki. PLAY wystawił mi rachunek na 0 zł, to nie żart!

Do zapłaty masz:
Łączna kwota:
0,00 zł
Należność na dzień
08.09.2024 r.
Bieżący rachunek:
0,00 zł
Zapłać do 19.09.2024 r.

"Drogi" PLAY, cokolwiek tam bierzecie, proszę nie odstawiać :lol: :lol: :lol:
Ciekawe czy się skapną jak im nie zapłacę, bo w sumie korci, no bo jak mam wysłać 0 zł? :P
  
 
 
ogromny 
chello master

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 1679
Wysłany: 05-09-2024, 23:31   

Poltek napisał/a:
Witajcie mam problem zrobiłem cesję umowy z mojego Taty na siebie umowa była w UPC Tv+Internet i 4 numery komórkowe. Problem jest taki że 3 numery działają po przeniesieniu a jeden mój numer nie działa od 3 dni dzwonię piszę do nich i to nic nie daje co mam zrobić ?? Ta firma to jest Syf jakiego mało nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego tak jest i kiedy włączą mi telefon.Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Ale Tobie chociaż coś działa. Ja na jednym adresie zrobiłem cesje, na siebie. Dostałem maila ze cesja zrobiona a za dwa dni brak usług i po którymś telefonie się dowiedziałem, że usługi zostały wyłączone i mogę podpisać nowa umowę z Play oczywiście.
_________________
  ogromny
 
swat997 
ultra master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 733
Skąd: 3City
Wysłany: 07-09-2024, 11:12   

SuperGod napisał/a:

Ciekawe czy się skapną jak im nie zapłacę, bo w sumie korci, no bo jak mam wysłać 0 zł? :P
No to nieźle Cię podeszli :lol:
Nieopłacenie faktury skutkować będzie konsekwencjami w postaci anulowania wszelkich promocji i naliczeniem dużo wyższego abonamentu :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
shevchenko1987 
easy master


Dołączył: 27 Sie 2024
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-09-2024, 21:08   

Przelej im grosza i tyle ;)
_________________
 
 
PavelZet 
Klikacz

Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-09-2024, 10:19   

A ja nadal walczę z tymi punktami które wg. marketingu Play dają swobodę ich wymiany na różne usługi. Wszystko niby działa prawidłowo i TV i internet, który przynajmniej u mnie ma naprawdę dobre parametry (lepsze niż w UPC) ale te punkty to u nich jakaś masakra. Przychodzi nowy okres dostaje paczkę punktów i chce je wymienić - na dekoderze, w Play Now w przeglądarce, w Play Now w apce i guzik... Zazwyczaj dostaje SMS z linkiem do potwierdzenia, potwierdzam, pojawia się okno dziękujemy za potwierdzenie i nie działa - można tak w kółko. Ostatnio 14 prób i nic. Tylko kontakt z konsultantem pozwala na ich uruchomienie. Naturalnie napisałem reklamację, odwołanie od decyzji, nowa reklamację i czuje, że rozmawiam z ich pracownikami, którzy kompletnie nie wiedzą czym się zajmują. Za każdym razem - zrób Pan reset dekodera ze szczegółowa instrukcją gdzie włożyć wykałaczkę. Co wspólnego ma dekoder, który działa prawidłowo, choć wolno bo to jakiś hardwere'owy szrot na Androidzie, z błędami ich systemu? Nic nie pomaga - zgłosił Pan problemy z TV - tak zgłosiłem bo nie ma kategorii "TV nowej generacji" do wyboru przy zgłaszaniu, szczegółowo opisałem o co chodzi - a oni ciągle ten reset. Ostatnio napisałem im o tym wprost - odpowiedź - zrób Pan reset jak nie pomoże prosimy o screen błędu. Nie ma żadnego błędu, po prostu nie działa, jak zrobić screen czegoś czego nie ma?. Zresztą wysyłałem im screeny każdego kroku - naturalnie bez efektu. Ma być screen błędu a że takiego nie ma - to znaczy, że wszystko jest OK. W ich alternatywnej rzeczywistości - działa!. Zaczynam podejrzewać już nie brak wiedzy o własnych produktach tylko celową złośliwość!
  
 
 
swat997 
ultra master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 733
Skąd: 3City
Wysłany: 14-09-2024, 13:24   

Przestań płacić to szybko znajdą rozwiązanie :mrgreen:
_________________
 
 
shevchenko1987 
easy master


Dołączył: 27 Sie 2024
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 14:13   

To mu przyślą monit i wrzucą do BIKu. Im nie zależy na tym żeby u Ciebie działało. Masz płacić i tyle.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: