Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przymusowa wymiana sprzętu UPC na PLAY?
Autor Wiadomość
Neo 
light master

Dołączył: 09 Kwi 2021
Posty: 60
Skąd: Stolica Górnego Śląska
Wysłany: 03-07-2024, 08:05   

Światłowody, koncentryki, skrętki:

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz.U.2022.1225 t.j.)

Nie ma za co.
_________________
  
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2719
Wysłany: 03-07-2024, 11:26   

januszmk napisał/a:

co masz na mysli 2x swiatlo, eth? obowiazkiem dewelopera jest doporowadzenia jednego kabla swiatlowodowego do internetu oraz instalacji umowzliwiajacej odbior tv i radia. tyczy sie to tylko nowych budynkow

obowiązkiem dewelopera jest by doprowadziec "co najmniej dwa jednomodowe włókna światłowodowe", "co najmniej dwa parowe kable symetryczne UTP kategorii 5 lub wyższej"
oraz dwa przewody RG-6.
https://www.prawo.pl/akty...9,17927217.html
_________________
 
 
dekiel 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 216
Wysłany: 03-07-2024, 21:27   

Orion napisał/a:
Netia jest dostępna oprócz własnej infrastruktury wszędzie tam gdzie jest POPC. Trochę się zmieniło, nie jesteś na bieżąco.

Cóż po zmianach, których nie widać na osiedlu.
Jak nie było usług netii tak dalej nie ma w moim rejonie blokowiska.
W dodatku wyszukiwarka netii do sprawdzenia adresów widać, że mocno naciągana, bo nawet bloki na osiedlu tylko z koncentrykiem po Aster, marketingowo zgłasza z uploadem 300Mb, a potem gwiazdka, że zależne i tak od lokalizacji. Finalnie się okazuje, że po koncentryku puszczą z kastrowanym uploadem.
W orange takiej wiochy nie robią, bo z wyszukiwarki jasno widać, gdzie mają tylko dwuparową miedź i tam max VDSL (albo ledwo ADSL), a gdzie realne światło dociągnięte.
W historii oprócz UPC na blok bez problemu wpuszczali operatora lokalnego, orange światło przeciągnęło.
Więc nie jest tak, że administracja nie wpuszcza nikogo kto chce zaistnieć w bloku i zapomniany świat jestem.
Jakby było jakieś POPC to przecież sprawdzając adres bloku na stronie netii byłaby zwrotna informacja, że jest usługa stacjonarna świadczona. Informacja zwrotna jest:
"W Twoim regionie nie oferujemy jeszcze internetu stacjonarnego"
proponują tylko LTE.
Coś się więc zmieniło od 20 lat? Gdzie ta bieżączka?
Chyba, że masz lepsze źródła to chętnie zajrzę, by coś więcej wniosło do tematu.
 
 
Orion 
plus master

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 531
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-07-2024, 10:13   

Mieszkasz na osiedlu (prawdopodobnie wieloletnim), które widocznie jest nasycone już usługami dostępu do Internetu,
a Orange nie wszędzie musi udostępniać swoje światłowody innym operatorom.
To jest uzależnione od tego czy dana inwestycja sieci była realizowana ze środków POPC czy własnych.
Mam identyczną sytuacje,czyli dostęp do trzech dostawców Orange, Netia i Vectra, ale nie mogę mieć Netii ponieważ
nikt przy zdrowych zmysłach nie położy przy takiej konkurencji własnej sieci,
a Orange zainwestowała w sieć z własnej kasy.
Ciężko się dyskutuje jeśli patrzysz tylko lokalnie, porozmawiaj z tymi którzy nie mieli żadnych szans na szybki internet, a jedynym dostawcą był "Janusz" dzielący kilka łączy DSL
na wielu użytkowników z wykorzystaniem wifi 2.4 GHz. Dzięki POPC mogą mieć więcej niż Ty taki jest bonus rozwoju.
Twoje stoi w miejscu, a na nowej sieci w ramach POPC możesz mieć: Orange,Netię,Play (UPC),T-Mobile,Plus.
Ty nie masz problemu braku dostępu do szybkiego internetu, chcesz mieć tylko większy wybór.
W takich miejscach jak Twoje nikt nie zwiastuje nowych sieci tylko nowe lokalizacje się liczą.
Wyjątkiem są przypadki gdzie sieć jest tak zła, że wymaga wymiany tyle albo aż tyle.
  
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2719
Wysłany: 09-07-2024, 09:16   

Play to jednak poważna firma.
- W piątek o 12 zablokowali Cisco. Kontakt z infolinią, nic nie da się zrobić, wymiana na Compala, najwcześniej w wtorek, czyli 4 dni bez Internetu. Na moją uwagę, ze przecież mam od nich nowego Compala w pudełku i mogę podpiąć od razu, stwierdzili, że nie widzą go w systemie i trzeba czekać. Konsultant wprost przyznał, że nie tak to powinno wyglądać, ale widzi w systemie zlecenie na zablokowanie usług i nic nie może zrobić. Mam próbować dzwonić w sobotę, gdy będzie dział techniczny II poziomu.
- Sobota, kolejny kontakt z infolinią, dział techniczny jest, ale nie odbiera telefonów od klientów. Konsultant może wystawić do nich zgłoszenie, ale będzie rozpatrzone później niż w wtorek, bo widzi w systemie kolejkę zgłoszeń z poprzedniego tygodnia. Trzeba czekać na technika
- Poniedziałek; kontakt z infolinią, potwierdzenie informacji o wizycie technika na wymianę modemu w wtorek rano.
- Wtorek rano, czyli dziś. Technika nie ma, ale Internet wrócił i Cisco znów sobie radośnie działa!. Kontakt z infolinią to już nawet do Bareji by się nie nadawał. "Technika nie będzie, tylko kurier, nie wiemy czemu wróciły panu usługi, nie wiemy w jakiej technologii świadczymy usługi, nie wiemy jak to się stało że Cisco magicznie wrócił do działania, nic nie wiemy, ale Pan teraz próbuje na nas COŚ WYMUSIĆ!"

Nie miałem jeszcze tak negatywnego kontaktu z żadnym operatorem, nigdy.
_________________
 
 
darknes 
classic master

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 178
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 09-07-2024, 10:04   

zylx napisał/a:
Play to jednak poważna firma.
- W piątek o 12 zablokowali Cisco. Kontakt z infolinią, nic nie da się zrobić, wymiana na Compala, najwcześniej w wtorek, czyli 4 dni bez Internetu. Na moją uwagę, ze przecież mam od nich nowego Compala w pudełku i mogę podpiąć od razu, stwierdzili, że nie widzą go w systemie i trzeba czekać. Konsultant wprost przyznał, że nie tak to powinno wyglądać, ale widzi w systemie zlecenie na zablokowanie usług i nic nie może zrobić. Mam próbować dzwonić w sobotę, gdy będzie dział techniczny II poziomu.
- Sobota, kolejny kontakt z infolinią, dział techniczny jest, ale nie odbiera telefonów od klientów. Konsultant może wystawić do nich zgłoszenie, ale będzie rozpatrzone później niż w wtorek, bo widzi w systemie kolejkę zgłoszeń z poprzedniego tygodnia. Trzeba czekać na technika
- Poniedziałek; kontakt z infolinią, potwierdzenie informacji o wizycie technika na wymianę modemu w wtorek rano.
- Wtorek rano, czyli dziś. Technika nie ma, ale Internet wrócił i Cisco znów sobie radośnie działa!. Kontakt z infolinią to już nawet do Bareji by się nie nadawał. "Technika nie będzie, tylko kurier, nie wiemy czemu wróciły panu usługi, nie wiemy w jakiej technologii świadczymy usługi, nie wiemy jak to się stało że Cisco magicznie wrócił do działania, nic nie wiemy, ale Pan teraz próbuje na nas COŚ WYMUSIĆ!"

Nie miałem jeszcze tak negatywnego kontaktu z żadnym operatorem, nigdy.


Nie no, mistrzostwo świata jak Ciebie potraktowali. :D

Tam widac gołym okiem, że po przejęciu UPC mają totalny bajzel i nie potrafią teog ogarnąć. A już parsknąłem śmiechem jak zobaczyłem u nich usługę 5 Gb/s. :)
_________________
  darknes
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 425
Wysłany: 09-07-2024, 10:48   

Orion napisał/a:
na wielu użytkowników z wykorzystaniem wifi 2.4 GHz. Dzięki POPC mogą mieć więcej niż Ty taki jest bonus rozwoju.


Zgadzam się, w UK przy 2mbps, tam mieli 20mbps. OBecnie internet 100mbps w niektórych rejonach to jest max.

zylx napisał/a:
W piątek o 12 zablokowali Cisco. Kontakt z infolinią, nic nie da się zrobić, wymiana na Compala, najwcześniej w wtorek, czyli 4 dni bez Internetu. Na moją uwagę, ze przecież mam od nich nowego Compala w pudełku i mogę podpiąć od razu, stwierdzili, że nie widzą go w systemie i trzeba czekać.


czy ja dobrze rozumiem, że zamiast aktywować router, trzymałeś w pudełku i narzekasz, że net nie działa XD?
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2719
Wysłany: 09-07-2024, 12:13   

grzech1991 napisał/a:
czy ja dobrze rozumiem, że zamiast aktywować router, trzymałeś w pudełku i narzekasz, że net nie działa XD?

Nie, tego Compala mam od jakiś 4 lat. Przy ostatnim aneksie do umowy mi go dali.. Niestety nie działał stabilnie, więc technik przy którejś wizycie, po kontakcie z działem technicznym i za moją zgodą, zamienił z powrotem na Cisco. Mieli później wymienić na nowy modem z wifi 6 (teoretycznie mam neta 750, Cisco obsługuje max 340mbs), ale to nigdy nie nastąpiło i tak to działało stabilnie do teraz.
Compala mi zostawili w pudełku i powiedzielił że mam go zwrócić, jak będę rezygnował z umowy.
Teraz to ja zaproponowałem, że mogę podpiąć i aktywować tego Compala (który zresztą widnieje na mojej umowie) zamiast czekać na nowego 4 dni bez neta, ale usłyszałem że.... jest to niemożliwe, bo nie widzą go w systemie.
_________________
  
 
 
dekiel 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 216
Wysłany: 09-07-2024, 23:58   

Nie wymagaj za wiele po gniocie Play. Tam nikt nic nie wie, czeski film, ludzi tylko wk..., bo tam nie ma z kim gadać! Rozmowy ze ścianą o niczym, rozmowy z gotowymi regułkami odczytywanymi z ekranu laptopa.
W epoce UPC to widać było, że tam odbiera ktoś na rzeczywistym telefonie, a jak nie ma większych uprawnień to łączyli dalej z RZECZYWISTYM (a nie jakimś zmyślonym jak w P4 pionem technicznym) z większymi uprawnieniami na grzebaniu w zarządzaniu ruchem, systemem.
A dziś rozmowy z niby doradcą słyszę jakościowo jak rozmowy na skype z kimś kto wisi na jakimś kulawym łączu gdzie przepustowość licha nawet by fonię przepchać w dobrej jakości - jak dzwonisz na to obecne mocno pożal się 813 813 813.
A potem ten cały pożal się sztuczny tuman łączy gdzieś na końcu świata z jakimś laptopem konsultanta co siedzi pewnie w domu, jakość połączeń często jak z zaświatów, nie dość że degradacja jakości fonii to i cicho.
Dawniej za czasów żywego UPC przeważnie siedzieli w Katowicach (było gdzieś jeszcze drugie takie centrum) i rozmowa była jak ze zwykłej stacjonarki jakością połączenia, wyraźnie, głośno (że nieraz ucho urywało).
A dziś łączy cię z osobami co nic nie mogą. Uprawnienia zerowe, prócz wysłanie zlecenia w kosmos o nieznanym czasie realizacji, tylko należy czekać i liczyć na cud.
Durny automat na cholerę pyta o numer klienta, skoro potem ten już żywy znów pyta cię o to samo. Zamiast system automatu pytającego przekazać mu te dane na ekranie, że tuman sztuczny już to ustalił.
Mielenie w kółko jednego i tego samego. Logika żadna!
Potem znów automat cię rozpoznaje, że znów dzwonisz w tej samej sprawie po nr telefonu z którego kręcisz na info, ale od nowa cię pyta o nr klienta. No tak jak niby rozpoznał skoro od nowa pyta o to samo? Kłamstwo!
Czyli tylko tak mu kazali mówić (taki kulawy program naklepali tej niby AI), że rozpoznał.
A na zablokowane rozmowy wychodzące obowiązkowo jako lekarstwo poleca restart złomu compala. Yyyyynteligentne rady!!!
Przebili swoim poziomem ignorancji nawet infolinię Orange, zaczęło się już w czasach TP s.a.
Tam były wtedy rozmowy, że u nich jest wszystko dobrze u mnie jest źle.....
Finalnie po paru dniach przepychanek (jak udało się dotrzeć do nielicznych żywych osób co są techniczne i czują temat a nie ślizgają się) z Orange okazało się, że orenczowy dziad w szafie miał na złym slocie parę zakrosowaną.... w epoce ADSL. W systemie była wprowadzona numerem jako ta oczekiwana, a fizycznie był babol.
Ale to przecież u mnie było źle.....
Mi mistrzowskie Cisco wyłączyli wczoraj w okolicach 14:00.
Nowe łajno compala miałem już w chałupie od ponad tygodnia, bo szumnie mieli 1 lipca Cisco uśmiercić.
Skoro Cisco nadal pięknie śmigało, to stwierdziłem, że nie będę wymieniał poważnego sprzętu na gówno.
Wczoraj wyłączyli, wynika że zbiega się to z godziną wystawienia faktury.
Faktura wskazywała, że już ponoć zrezygnowałem, bo wystawili tylko na martwą tv start, w której mają mniej kanałów, niż bez łaski jako FTA z powietrza zebrane z nadajnika naziemnego, to po co komu taka wykastrowana oferta? Dopinana po to by finalnie za całość mniej płacić niż osobno.

System mają na tyle kulawy, że dobre oprogramowanie (gdyby takie mieli) tym bajzlem zarządzające, już powinno im wstawiać do systemu znacznik, że zawodnik skoro zamówił compala to nie będzie jeszcze przynajmniej przez najbliższy miesiąc rezygnować z kulawych usług. Nie należy go więc blokować w systemie, że zrezygnował i wszystko zawieszone.
Modem Cisco był zalogowany nadal (diodki wszystkie świeciły jak zawsze), net wycięty, telefon Voip działał ale wynika, że już tylko rozmowy przychodzące.
Oczywiście podpięcie tego żałosnego compala nic nie dało, bo szukał ponad pół godziny nośnych i ich patrząc na te jego pożal się wskaźniki "nie mógł znaleźć".
Dzwonię na tą obecnie durną, skostniałą infolinię, na której nic wiecznie nie mogą (w UPC to przynajmniej przełączali po chwili do rzeczywiście kogoś technicznego, kto miał uprawnienia do dostania się do systemu, przestawić znacznik i głupota po nastu minutach ustępowała) na początku obowiązkowo rozmowa z idiotą z tym łono pseudo AI kosmiczną miją, które pyta w kółko o to samo jak zacięta płyta i wk.... człowieka, dziecko z 1 klasy podstawówki ma więcej w głowie.
Jak w końcu dokopałem się do mitycznego żywego "doradcy" to po nastu minutach podniósł się ten złom-piec compal i zalogował w bólu do sieci, podłączałem już od razu na pierwszy raz jako przestawiony na tryb modemu, bo jako router to się w ogóle do pracy nie nadaje, wita mnie jakimiś murzynami na dzień dobry, ręce opadają, promocja multi-kulti i oswajanie baranów. Te murzyny tam chyba najwięcej ważą w tym wsadzie wgranym, a nie rzetelny dobrze napisany, lekki soft. Na moim własnym nastoletnim routerze szybciej strona konfiguracyjna śmiga niż na tym ich ociężałym NOWOCZESNYM sofcie compalowskim, gdzie więcej fontann i dzikich węży niż realnego działania dobrego programu.
Ale telefonu VoIP do dziś nie podnieśli, minęło ponad 24h od zgłoszenia, ale nadal blokada na rozmowy wychodzące, próba wybrania i dostajesz komunikat zwrotny "nie możemy zrealizować tego połączenia".
Wynika, że wydmuszka P4 nie zna się na kablowym VoIP (dla nich to usługa kosmiczna, nowość na rynku, może w przyszłym roku zaczną wstępne szkolenia jak to w ogóle obsługiwać, choć pewnie do tego czasu większość ucieknie z tej kulawej firemki) i przypuszczalnie zgłoszenie idzie gdzieś na Marsa, i dopiero w bólach to parę dni będą odtykać jakimś doktorem.
Obraz nędzy i rozpaczy. Mówię do jednego z doradców, że P4 to jako firma na podstawie tego co doświadczam to wielkie g..... że pogrzebali dobre UPC.
obruszenie wielkie o prawdę było.
Zniesmaczeni, że po co tak ostro..... Inaczej się nie da z nimi rozmawiać (z firmą rozmawiać, a nie że to wina konsultanta, który nic nie może, bo odgórnie tak ma kaganiec założony na niedasiowanie), bo nic z tych rozmów nie wynika! Nie ma tam kumatych osób z uprawnieniami! Wieczne "niedasie".
Albo standardowa odpowiedź: procedury trwają, ale pytanie ile to potrwa to nie ma jak zwykle odpowiedzi, kluczenie, czarowanie, bo przecież nie mogą powiedzieć, że wiedzą, że to faktycznie wszystko jedne wielkie g... jest i wieczna improwizacja, a nie że realnie namacalnie działają i twardo po ziemi stąpają jako poważna firma, wychodzą na potrzeby klienta. W marzeniach ściętej głowy.....
To jak zadzwonić do serwisu oponiarskiego i zapytać ile max potrwa wymiana opon, a chłop powie, nie potrafię tego określić...........
Mówię niech sobie fora poczytają co ludzie o nich piszą i to ludzie których czytam od 10 lat i nigdy nie naciąłem się, że głupoty piszą, ale dla infolinii to zapewne podstawieni z konkurencji w ostatnich tygodniach i oczerniają na forach tak wspaniałego operatora jak P4....................................................................
Telefonu nie umieć odblokować od ponad 24h DNO!
To nawet w skansenie PLUS jak masz sim-a na kartę i przegapisz doładowanie i sim przestaje się logować do bazy, to podniesienie takiej karty by znów się zalogowała do stacji bazowej, po rozmowie góra 15 minut i wstaje wszystko, przywrócona pełna funkcjonalność.
A w P4 kosmiczna, nieznana im technologia VoIP, to trzeba mieć tam u nich z 5 fakultetów żeby gdzieś w systemie znacznik zmienić i odetkać zablokowaną usługę.
Zachowują się jakby jakiś koparkowy do bloku okablowanie ziemne zerwał i teraz naprawa łącza będzie trwała kilka dni.
DNO i kupa wodorostów!
Skoro wydali nowy złom, to on już powinien wisieć wszystkimi swoimi danymi w systemie, łącznie z MAC-iem i bez łaski podłączyć go sobie w dowolnym momencie (a nie że doszła przesyłka i już na wczoraj podłączaj, bo szlaban dostaniesz) jak Cisco uśmiercą i bez problemu wszystko powinno wstać.
Dopiero niepodłączony do 31 lipca powinien się wpisami kasować z bazy. Za trudne.
Po co wyłączać mitycznego 1 lipca skoro usługa wg nich ma wygasnąć 1 sierpnia.
W dawnym UPC jak było wypowiedzenie, to usługa działała do końca kolejnego miesiąca i 1 dnia drugiego z kolei miesiąca od wypowiedzenia, było już wygaśnięcie usługi, a nie jakiś jeszcze kolejny miesiąc martwej usługi.
Załatwienie tej wymuszonej podmiany gorzej jak w PRL.
Po podłączeniu nie zachwyca mnie to, prądu żre jak świnia ten piec, cisco przy tym to eko-sprzęt, nie ma takiego ssania na prąd.
Cisco sprzęt nastoletni bardziej oszczędny niż nowoczesny złom.
I pingi już w niewielkim stresie wyższe niż na cisco! Uszczęśliwili mnie tym złomem na siłę....
I ta dioda na gnieździe sieci 8P8C napierniczająca z taktem koło 10Hz (ataku padaki w ciemnym pokoju można dostać od tej wizualnej sieczki jak od białej ściany się to odbija, to na płycie głównej w PC diody takiej sieczki nie robią i nie walą tak po oczach) zamiast co najwyżej zapalić się na stałe, że wykryła link, który elektrycznie gada.
W Cisco bez tych świecidełek się obchodziło na gniazdach. A diodki co były świeciły dyskretnie a nie robiły za choinkę.
 
 
F1le 
classic master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 176
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2024, 14:28   

Moje przewidywania sprzed blisko roku były słuszne ...

https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?p=238693&highlight=#238693

Cytat:
No cóż ... jak PLAY się do czegoś dotknie to wiadomo, że totalnie to spier...


Serio nie mam pojęcia jak ta firma w ogóle funkcjonuje i działa. To jakiś istny cud. PLAY to takie TPSA sprzed 20 lat obecnie...
  
  F1le
 
grzech1991 
plus master

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2017
Posty: 425
Wysłany: 10-07-2024, 19:08   

dekiel napisał/a:
Tam były wtedy rozmowy, że u nich jest wszystko dobrze u mnie jest źle.....
Finalnie po paru dniach przepychanek (jak udało się dotrzeć do nielicznych żywych osób co są techniczne i czują temat a nie ślizgają się) z Orange okazało się, że orenczowy dziad w szafie miał na złym slocie parę zakrosowaną.... w epoce ADSL. W systemie była wprowadzona numerem jako ta oczekiwana, a fizycznie był babol.


nie prawda, tam normalnie była diagnostyka. Ale co jest na szafie - wtedy wysyła się technika.

Poza tym nie wiem jak teraz, ale zapewne bez zmian są chińskie mury.

dekiel napisał/a:
I ta dioda na gnieździe sieci 8P8C napierniczająca z taktem koło 10Hz (ataku padaki w ciemnym pokoju można dostać od tej wizualnej sieczki jak od białej ściany się to odbija, to na płycie głównej w PC diody takiej sieczki nie robią i nie walą tak po oczach) zamiast co najwyżej zapalić się na stałe, że wykryła link, który elektrycznie gada.


może wrzuć do szafy router? jak ci przeszkadza to po co masz to przed oczami xD

ogólnie zrobiłeś wysryw, nic merytorycznego ,poza tym, że diody złe, router zły, operator zły, wszystko złe xD typowe polaczkowanie

play na pewno nie ma kompotentnych pracowników, a w HFC muszą się jeszcze wdrożyć i pewnie im trochę zejdzie.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2719
Wysłany: 10-07-2024, 19:20   

To ja wam jeszcze powiem, ze następne po modemach będą usługi DVB-C. Nie ma ich już w ofercie, obecni klienci przy aneksach są przy aneksach przenoszeni a usługa będzie wygaszana.
_________________
 
 
markmas 
Klikacz

Dołączył: 18 Kwi 2024
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 0:39   

zylx napisał/a:
To ja wam jeszcze powiem, ze następne po modemach będą usługi DVB-C. Nie ma ich już w ofercie, obecni klienci przy aneksach są przy aneksach przenoszeni a usługa będzie wygaszana.


Tną koszty wszędzie, gdzie się tylko da, żeby wydoić klienta. Chyba tylko Vectra jeszcze oferuje CI+? Na szczęście mam nową lojalkę na 2 lata i tym sposobem mam spokój ;)
  markmas
 
Orion 
plus master

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 531
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wczoraj 9:06   

Ty możesz wypowiedzieć umowę , ale operator również. To nic że masz lojalkę.
Play może wymagać zmiany sprzętu w związku z zakończeniem świadczenia usługi w technologii DVB-C.
Wymusi migrację na inny sprzęt IPTV z zachowaniem opłat i oferty, a to propozycja nie do odrzucenia nic z tym nie zrobisz.
Działać będzie jak wszystko czego się dotknie Play, ale zerwać umowy bez konsekwencji nie możesz. Tak samo będzie z internetem.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,69 sekundy. Zapytań do SQL: 14
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: