Forum MediaSwiat Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
UPC - Giga Connect Box
Autor Wiadomość
SuperGod 
classic master

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Gru 2021
Posty: 216
Wysłany: 22-06-2024, 10:10   

Masz T3 Timeouty
Coś się dzieje z sygnałem do CMTS, jeśli modem nie resetuje połączenia, to możesz to w sumie olać.
Możesz ewentualnie wymienić koncentryk do mieszkania, zwrotnice, splitery, etc.
Serwisant niech zrobi pomiary na klatce schodowej, w mieszkaniu.

Potem to już i tak kaplica i nie dużo da się zrobić, serwis linii tylko, ale pewnie i tak oleją :)
Na dobrą sprawę niemal każdy ma te T3 timeouty co jakiś czas.
Okresowe zakłócenia występują praktycznie wszędzie.

notice Illegal - Dropped FORWARD możesz kompletnie olać.
 
 
pelwu 
Klikacz

Dołączył: 05 Lip 2024
Posty: 3
Wysłany: 05-07-2024, 12:56   

Witam, u mnie podobne problemy. WiFi zrywa, a router się restartuje

Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out...
Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=2a00:1450:4010:0c0b:0000:0000:0000:00bc...

Załączam stan kanałów upstream/downstream.

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

screencapture-192-168-0-1-2024-07-05-12_54_05.png
Plik ściągnięto 43 raz(y) 81,44 KB

screencapture-192-168-0-1-2024-07-05-12_53_36.png
Plik ściągnięto 67 raz(y) 307,93 KB

 
 
Orion 
plus master

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 547
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2024, 13:15   

Chyb w Play jest problem ze sprzedażą nowych usług, jeśli próbują takich zabiegów u dotychczasowych abonentów.
 
 
pelwu 
Klikacz

Dołączył: 05 Lip 2024
Posty: 3
Wysłany: 05-07-2024, 13:17   

Możesz rozwinąć myśl? :)
 
 
Orion 
plus master

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 547
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-07-2024, 13:47   

Zdarza się, że operatorzy wykorzystują różne sytuacje aby pogorszyć działanie sprzętu i w ten sposób „namówić” klientów (przy okazji kontaktu technicznego) do wymiany na nowszy model, a przy okazji zmienić umowę. To nic nowego w handlu, podobnie działają znani producenci elektroniki "postarzając" sprzęt aktualizacjami oprogramowania, aby kupić nowy model.
Play wyłączył użytkownikom modemy Cisco bez akcji informacyjnej i już.
To firma pijawka ma wyssać z inwestycji ile się da i jeszcze więcej, przecież to fundusz inwestycyjny ;)
 
 
pelwu 
Klikacz

Dołączył: 05 Lip 2024
Posty: 3
Wysłany: 05-07-2024, 13:56   

hmmm, to chyba zapomnieli się opamiętać, bo dopiero co niedawno nowa umowa została podpisana.

A poza tym to parametry są w normie, czy raczej nie i trzeba zwrócić im uwagę na coś?
 
 
Orion 
plus master

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 547
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-07-2024, 09:23   

MER dla downstream jest na niektórych kanałach/częstotliwościach poniżej 35 dB,
to może wpływać bezpośrednio na stałe obniżenie maksymalnej szybkości pobierania danych.
Poziomy sygnałów dla kierunków downstream i upstream są w normie.
Trzymając się norm Docsis MER dla dwnstream powinien być powyżej 35 dB.
Z doświadczenia wiem, że jak MER spada poniżej 35 dB zaczynają się problemy z jakością połączenia.
Sytuacja jak u Ciebie, problem na kliku częstotliwościach niski MER wskazuje na jakieś zakłócenia zewnętrzne (np. od sieci komórkowych) po trasie do modemu albo w samym mieszkaniu.
Okablowanie, połączenia jakość kabli lub w ostateczności uszkodzony sprzęt.
 
 
emes 
easy master

Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 26
Wysłany: 17-07-2024, 11:23   

Dzisiaj wpadł na router nowy soft - AR01.04.092.10.02_050224_7248.SIP.10.PL.

Zmiana grafiki panelu z UPC na Play.

Mam już też inne IP publiczne z puli P4. Poprzednie (należące do UPC) miałem niezmienne wiele lat.
 
 
kelt 
classic master

Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 297
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-07-2024, 14:56   

U mnie narazie cisza, sam ci się zrestartował router czy robiłeś twardy reset ręcznie?
_________________
  kelt
 
emes 
easy master

Dołączył: 29 Sie 2017
Posty: 26
Wysłany: 18-07-2024, 06:40   

Sam pobrał i się zrestartował. W środku dnia.
 
 
zylx 
chello master

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 2731
Wysłany: 18-07-2024, 11:30   

emes, A pochwalił byś się z jakiego AS'a dostałeś IP nowe?
_________________
 
 
swat997 
plus master

Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 695
Skąd: 3City
Wysłany: 18-07-2024, 12:06   

emes napisał/a:
Sam pobrał i się zrestartował. W środku dnia.

Rany boskie, to muszę swój pilnie odłączyć od sieci, wtedy nie zrobią zamachu na kultowe logo UPC. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
kelt 
classic master

Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 297
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-07-2024, 09:54   

U mnie bez zmian, może to dla osób które przeszły na umowę do Play?
_________________
  kelt
 
Defunger 
Klikacz

Dołączył: 17 Cze 2024
Posty: 3
Wysłany: 20-07-2024, 16:39   

zylx napisał/a:
emes, A pochwalił byś się z jakiego AS'a dostałeś IP nowe?

AS6830 liberty global
89.72.0.0/13
abuse nadal dane UPC
  
 
 
js62 
easy master

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Mar 2021
Posty: 39
Wysłany: 20-07-2024, 19:27   

kelt napisał/a:
U mnie bez zmian, może to dla osób które przeszły na umowę do Play?


Aktualizacje zawsze szły partiami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Komentarze napisane przez użytkowników tego forum są ich prywatnymi opiniami.
Wortal chelloPL oraz MediaŚwiat jak również żaden z administratorów/moderatorów nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 16
Polecane serwisy

Grupa


Aktualności: